Top/Flop spelers

DeletedUser76198

Guest
Je plaat blijft hangen, safenoobje. Weer met dezelfde loze bewering als anders, gaaaap. Kan meteen ontkracht worden door medespelers van toen (de dichtst mogelijke bron), maar daar zal je wel niet opkomen door een gebrek aan inhoud in je koppie.

Ach, op termijn zou iedereen leaven, moesten ze met zo'n nietsnut als jij in de stam zitten. Mike bewoordde eerder vandaag al mooi hoe jij gezien wordt/bent.

"Run forest RUN!!"
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Over hypocrisie gesproken. De reden die jij opgaf om op W38 om niet akkoord te gaan met het katapult beleid was omdat je het niet door de stam kon drukken. Nu blijkt het zo te zijn dat je waarschijnlijk niet eens de moeite deed het er door heen te drukken, gezien je zelf ook het liefst op boer kata'd.

Ik geloof nooit dat Maks voor katapult gebruik is. En dit neem ik dus niet eens serieus.

Ik ging niet akkoord met jullie katapultbeleid omdat jullie bij mijn soepelere afspraak niet akkoord gingen omdat het jullie reputatie zou schaden om akkoord te gaan met zoiets. En het leukste is dat we zonder een katapult oorlog jou, je stam en je bondgenoot hebben opgerold en dat alles vanwege diplomatieke onkunde, als je toch over wereld 38 wilt discussieren :p:eek:

Gelukkig is Maks niet mijn enige co speler :eek:

Ik vind het altijd zo verdacht wanneer spelers denken dat ze katagebruik kunnen verantwoorden. Maar deze slaat alles, niks kata'en buiten boer. Dat is wel heel vreemd.

Waar zeg ik dat ik alles afkeur behalve de boerderij? verzamelplaatsen, adelshoeves en muren, dat zie ik ook als geoorloofd.
 
Reactiescore
1.367
Ach. Kata gezeik weer. Wat een mietjes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Waar zeg ik dat ik alles afkeur behalve de boerderij? verzamelplaatsen, adelshoeves en muren, dat zie ik ook als geoorloofd.

Dat maakt het des te raarder, je kiest 3 gebouwen die geen en/of weinig effect hebben op een oorlog zal ik maar zeggen. Dan kies je er een gebouw bij (de boerderij) die volledig de andere richting uitgaat namelijk, het spelplezier vergallen. Welke argumenten je hiervoor ook zou hebben (ik denk niet dat je er überhaupt 1 hebt), het is en het blijft gewoon een uitermate zwakke tactiek.
 
Reactiescore
1.015
Ik heb 1 dorp tegen Seau. aan liggen. Sterker nog een beetje erin, dus ik ben niet meer safe alleen nog maar een noob. Maar even Gilles, je kan bij de Footlocker van die gel zooltjes kopen. Zitten lekker joh!

Blijven ijlen, safenoobje ;)
 

DeletedUser61174

Guest
Abusing The Law is D I K gezakt sinds de pro op het account er niet meer speelt. Top of flop?
 
Reactiescore
1.015
Ja ik ben de stamnoob.. Maar ik zit wel nog steeds in Seau., ik wou nog meerennen met jou maar helaas.. :(

Tot je front hebt? Daarna nergens :(. Nooit gerend, aangezien jullie zo'n grote leeghoofden zijn, zal ik het NOG duidelijker moeten zeggen. Vraag het aan jorn, mijn medespeler toen. Tot dan, wees maar gewoon stil :D
 

DeletedUser69866

Guest
Ja ik ben de stamnoob.. Maar ik zit wel nog steeds in Seau., ik wou nog meerennen met jou maar helaas.. :(

Beast Incarnate.;5835495 Jullie die altijd hetzelfde zei:
Krepox al die onwaarheden :eek: Gilles was heus niet gaan lopen omdat Amen wat onder druk kwam! :D Hij was al weg voordat Amen fronte:confused::rolleyes:


Verder Gilles, snap ik je "K...." niet & heb ik je altijd groots ingeschat tot dat, tja ... Je weet het zelf wel ;)
 
Bovenaan