The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser69813

Guest
A) Je noemt me een derderangsnoob terwijl je me nooit hebt zien spelen. Dus lijkt me niet dat je daardoor gerechtvaardigd bent om een oordeel te kunnen geven.
B) Wie beweerd dat Vitae mij heeft gerecruit.:confused::confused::confused:

Zou je dan niet eens beginnen met spelen? leer ik je de basis wel.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser69389

Guest
Misschien kan jij hem dan leren tw te spelen? Weet hij direct hoe hij inactief moet zijn en hoe het is om wakker gebeld te worden snachs, chubby. :D

Met s´nachts gebeld te worden heb ik al ervaring door iemand op W23 destijds.:mad::mad::mad:
 

DeletedUser73696

Guest
A) Je noemt me een derderangsnoob terwijl je me nooit hebt zien spelen. Dus lijkt me niet dat je daardoor gerechtvaardigd bent om een oordeel te kunnen geven.
B) Wie beweerd dat Vitae mij heeft gerecruit.:confused::confused::confused:

Ik zou je graag een keer willen zien spelen, maar je bent altijd al vrij snel weggespeeld..
 

DeletedUser69389

Guest
Ik zou je graag een keer willen zien spelen, maar je bent altijd al vrij snel weggespeeld..

Das knap.:eek: Ik ben maar twee keer echt weggespeeld. Toen ik net begon met spelen op W18 tegen Iron-Law en later op CL8 met Secuela. Voor de rest nooit weggespeeld.;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Hm ik ben allang vergeten wat er nou precies met pinkie* aan de hand was dat je op wimtje2000 kwam spelen :) Iets met S.vanneste?
 
Reactiescore
1.367
Maar, seau graag een reactie zien op sven zijn post, inplaats van die shit te ontwijken door op martijn te gaan ;)
Anders denken ze bij vitae dat ze gelijk hebben
 

DeletedUser69389

Guest
Hm ik ben allang vergeten wat er nou precies met pinkie* aan de hand was dat je op wimtje2000 kwam spelen :) Iets met S.vanneste?

Dat was niet vanwege het feit dat er aanvallen waren geweest. Volgens mij zelfs nog kranig verweerd, maar inderdaad ikzelf ben wel benieuwd naar Seau zijn kant van het verhaal over het verhaal van Sven.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Dat was niet vanwege het feit dat er aanvallen waren geweest. Volgens mij zelfs nog kranig verweerd, maar inderdaad ikzelf ben wel benieuwd naar Seau zijn kant van het verhaal over het verhaal van Sven.

Dat kan prima hoor, ik heb nog vv gedraait voor je :p Schoot mij enkel even te binnen. Vroeg me gewoon af hoe je eigenlijk op wimtje kwam.

Wat Sven's post betreft, ik kamp al de hele dag met een ontiegelijke kater en ongeluk, als ik dan zo een post zie word ik nog ongelukkiger. Ik vind het niet aantrekkelijk om te lezen, en bij het scannen zie ik direct al dat het weer oude koeien zijn, verder heb ik een aantal conclusies gelezen waarbij ik mijn wenkbrauwen op trek.

Daarnaast reageert Sven nagenoeg nooit op mijn posts. Wellicht omdat ze voorzichtiger zijn, en weinig aannames bevatten. Selectief reageren, om zo posts waar weinig tegen in te brengen is te verdoezelen. (niet zozeer Sven of Roald gerelateerd) Verder werkt het altijd door een weekje weg te gaan en dan overal op te reageren. Mensen hebben nooit zin om er weer in te duiken, geven een slechte of geen reactie. De publieke conclusie is dan al gauw dat, in dit geval, Sven gelijk heeft.
 

DeletedUser3435

Guest
A) Je noemt me een derderangsnoob terwijl je me nooit hebt zien spelen. Dus lijkt me niet dat je daardoor gerechtvaardigd bent om een oordeel te kunnen geven.
B) Wie beweerd dat Vitae mij heeft gerecruit.:confused::confused::confused:
Een persoon zoals jij, waar zo een reacties op komen als je naam valt in de stamchat.. Jezus daar hoef ik je zelfs niet voor te kennen. Als het enigste wat mensen over je kunnen vertellen stuk voor stuk fails zijn, zal je geen goede speler zijn denk ik zo. :eek: Veel mensen, net zoals dat Annabelle ook weer een recruit is van Vitae. Dan Jolien20 hopelijk en uiteindelijk zullen ze in het noorden nog wel wat 'goede' kleine spelers proberen te zoeken die binnen de 2 dagen weer dorpen verliezen.
 

DeletedUser69389

Guest
Een persoon zoals jij, waar zo een reacties op komen als je naam valt in de stamchat.. Jezus daar hoef ik je zelfs niet voor te kennen. Als het enigste wat mensen over je kunnen vertellen stuk voor stuk fails zijn, zal je geen goede speler zijn denk ik zo. :eek: Veel mensen, net zoals dat Annabelle ook weer een recruit is van Vitae. Dan Jolien20 hopelijk en uiteindelijk zullen ze in het noorden nog wel wat 'goede' kleine spelers proberen te zoeken die binnen de 2 dagen weer dorpen verliezen.

Pff je doet wel een aantal keiharde beweringen, maar waar blijft je bewijs? Je doet alsof het zeker is dat Jolien en Annabelle naar Vitae zouden vertrekken, maar het oogt voor mij als buitenstaander nog alleszins niet als volkomen waarheid. Dus graag zie ik je beargumenteren waarom Vitae dat zou doen en anders koop ik graag je glazen bol.;)
 
Reactiescore
3.586
Jannes je negeert mijn post.

Ik heb daar niet echt iets op aan te merken, tenzij je het toch graag zou willen doe ik er de moeite nog wel voor.

underground tacticz.;5829651Maar laten we het hier niet over mij hebben zei:
Dit topic gaat ook niet over WAO hoor zoals je in je eerste zin zegt wil je on topic gaan maar dan wel over WAO praten :D Om toch maar even daarop te antwoorden, als wij ten onder gaan en ik zeg wel 'als' dan zal dat op een grootste manier zijn mits wij op een eerlijke manier verslagen worden.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je bent hier weggespeeld door swat, dus die tel ik er dan gewoon bij. Of dat noemenswaardig is of niet boeit toch niet?

Uiteraard wel, ik neem nu als voorbeeld Mike, gefaald op cl8-9 in de start, maar dat tellen we er ook niet bij.
 
Bovenaan