The alliance that used to change the fate of a world.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Niet bepaald, volgens mij zijn er wel 5 seau'ers die de discussie voerde. Maar als jij zulke conclusies trekt op basis dat ik me er niet mee ga moeien, zal ik eens een even onzinnige conclusie trekken; Dragonshield enneh The White puppy hebben hun mening hier niet over gegeven, maar behoren wel tot vitae, dus Vitae ontloopt de discussie? :rolleyes: Kom op zeg.
 

DeletedUser

Guest
Hmm.. misschien kan ik heel slecht tellen hoor maar hoeveel Seau'ers hebben hier al op gereageerd? Precies 0. Oh nee wacht een reactie van Roald dat hij brak was en geen zin had om te antwoorden.. Lekker bezig hoor.

Aantal dagen niet gereageerd vanaf mijn kant gezien ik daar even geen tijd voor had. Vitae komt nog steeds dingen te weten over de situatie en wat ons betreft was voor deze post de koek niet op.



Je slaat de spijker op zijn kop maat. Mensen liegen soms inderdaad. Daar ben ook ik reeds achter gekomen. Jammer dat Rush & Seau een conversatie moesten posten tussen FiercyFry en The Black Puma waarin gelogen word waardoor ze trachtte onder de bewijs last van Vitae uit te komen. De conversatie die jij reeds liet zien over een andere speler die dit allemaal gedaan had is pure lariekoek. Diep en diep triest dat zo'n verhaal gefaked moet worden of wel er over zoiets gelogen moet worden.

tCfsxjX.png


Conversatie waar het om gaat​

Zojuist kreeg ik een mededeling van Wout, de eigenaar van het account The Black Puma welke al enige tijd geleden gestopt is. Ik ben naar aanleiding daarvan nog eens gaan praten met hem op skype gezien hij vroeg naar de wereld situatie omdat hij al enige tijd de wereld niet gevolgd had. Zo doende kwam ik er achter dat het wachtwoord nooit gewijzigd is. Het account staat namelijk al erg lang op naam van Wout met de e-mail waar hij toegang toe heeft. Om het wachtwoord te veranderen zal je het account op jouw mail moeten zetten. Zo doende kunnen wij dus concluderen dat de situatie die hier geschetst is door Seau en Rush gelogen is, en dus compleet fake is. Er is niks waar van het verhaal.

[15:33:35] Sven: (wave) Long time no see, dat jij nog kan inloggen op the black puma :O Ik las een tijdje terug op het algemeen forum dat het ww van puma gewijzigd was omdat er iemand onjuiste informatie verstuurt had per mededeling over een bg tussen seau en rush.
[15:35:05] Wout (The Black Puma): hallo dan. :) uhmm.. lijkt me stug gezien het account op mijn mail staat? Ik kan gewoon nog inloggen
[15:35:55] Wout (The Black Puma): nope. is niet gewijzigd heb het even gedubbelt check. Mag ik vragen wie/wat er dan gezegd is onder mijn naam/account?
[15:36:16] Sven: Er was een conversatie gepost tussen Fiercyfry en the black puma
[15:36:19] Sven: Ik zoek even een linkje op
[15:36:28] Sven: http://i.imgur.com/tCfsxjX.png
[15:36:45] Sven: 16 November plaats gevonden waarschijnlijk, toen posste fiercy fry het op het af
[15:37:57] Wout (The Black Puma): Nou ik log gewoon met mijn orginele ww in, en het account staat bovendien op mijn email dus die kan hij sowieso niet gewijzigd hebben. Ik stuurde je straks immer een PM ingame. :)
[15:38:12] Wout (The Black Puma): immers*
[15:38:32] Sven: Frappant idd, blergh zou betekenen dat de situatie dus gelogen is.... Heeft de pm wisseling dan uberhaupt wel plaats gevonden?
[15:38:53] Wout (The Black Puma): ik zal eens even het account doorzoeken
[15:39:58] Wout (The Black Puma): zelfs nog een extra reactie. ik zal je even screen sturen
[15:42:56] Wout (The Black Puma): jammer dat als je een account in vetrouwen afgeeft mensen het dan in een kwaad daglicht zetten.
[15:43:08] Wout (The Black Puma): je kent me en ik verklaar zulk soort onzin niet als het niet waar is
[15:43:32] Sven: Yeps, walg ervan dat het gewoon gelogen is voor eigen good will aan hun kant....

a15681e63b40f77d239576ef5daf7ece.png


Originele conversatie​

Een van de weinige tegen bewijzen die gegeven is op de bewijslast die Vitae op tafel heeft gelegd waarmee Fiercy zoals hij aangaf in het 4e gedeelte van de pm de intentie had dit te gebruiken om aan te tonen dat er niks is tussen beide stammen blijkt dus gefaked.

Seau kan natuurlijk blijven roepen dat de bewijslast niet voldoende zal zijn en dat er allang tegen bewijzen gegeven zijn (dit beweerde global knowledge, leider van Seau, toen ik echter vroeg om dit aan te tonen en er dieper op in te gaan volgde er helaas geen reactie), dat zal enkel resulteren in een welles nietes discussie die de hele wereld door kan blijven gaan. Feit blijft voor Vitae dat er door Seau zelf erkent is dat er contact was tussen beide partijen. The black puma spelers sebas, en tevens leider van Rush heeft erkent dat het over een bg ging en deze toen rond is gemaakt maar nog niet officieel is gebracht omdat Seau toen nog een bg had met Vitae. Vervolgens geprobeerd is te ontkrachten met die conversatie tussen Fiercy en Puma welke dan nog fake blijkt te zijn ook. Vitae zal hieruit zijn conclusies trekken en zo zal iedereen die dit leest natuurlijk ook doen.

Wil hiermee tevens alle reacties van andere Seau'ers beantwoorden buiten Fiercy.




Jij schetst een situatie waarvan direct de 1e zin al niet waar is. Immers zijn er nooit afspraken gemaakt tussen beide partijen. Daardoor valt direct de geloofwaardigheid van de hele situatie weg.



Mooie verwoord, prima toe te passen op Seau. Jolien is nog altijd niet weg en de huidige massa loopt er niet zoals gewild dus komt een Seau speler maar direct zeuren op het af dat Vitae zich schuldig maakt aan vies spel.



Alleen accounts onderling schelen at qua grote, moet naar mijn mening niet uit maken en vind ik zelf persoonlijk ook geen valide argument gezien er aan beide kanten hulp is vanaf meerdere accounts. Op vissie is idd met meer aangevallen, zo ook op The Shadow lord.



Enkele recap dorpen stonden preventief gestackt, om duidelijk te maken gezien 80 stacks nog wel eens word verstaan onder 80k speer en 80k zwaard. Er word hier gesproken over 4 def dorpen welke bestonden uit sp/zc.



Angst nah, de spelers hebben echter wel een prominente rol in het dorpen pakken van Rush. Waar er tussen Rush en Vitae een kata nap is word door spelers ten noorden van Shadow gewoon alles plat gekata't. Waardoor sommige dorpen lastiger te verdedigen worden gezien de def middelen ontnomen worden. Shadow was immers niet ingesteld op kata's gezien we geacht hadden dat Rush zich niet zou laten gaan tot het kata'en van Vitae via een omweg.



Misschien handig om voortaan eerst even zijn moraalheer aan te spreken in plaats van ongefundeerde P&P te gaan voeren tegen Vitae, noch de moraalheer. Deze staan hier niet achter zoals Dragonshield al verwoorde.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Je hebt je stamnaam verkeerd in je handtekening staan :p Geheugensteuntje, je schrijft Vitae als in curriculum vitae, ookwel ''CV''.
 

DeletedUser

Guest
Oke, de weddenschappen kunnen vanaf nu worden dan worden opgemaakt? Moeten we daar niet een ander topic voor maken?

Ik zet mijn centjes op Vayne en TheGreyLady.
 

DeletedUser

Guest
Ja verschillende misschien? Ik ben fan van het account Vayne dus op gevoel zet ik mijn geld op overwinning op vele dorpen voor Vayne.

TheGreyLady heeft een 'onderdogpositie', omdat er weinig propaganda wordt gemaakt door het account op het AF. De ligging kan zowel een voordeel als een nadeel hebben, waardoor ik het wel spannend vind te gokken op dat account voor het breken van een ander account :)
 

DeletedUser74452

Guest
Vitae be like :D

[video]https://www.youtube.com/v/ROmWEdOw9Dc?start=6&end=17[/video]
 

DeletedUser74005

Guest
Om eerlijk te zijn weet ik niet eens waar het topic overgaat.....

Opzegging van een BG, waar toch de nodige ophef over is.

In ieder geval gaat het niet over weddenschappen e.d.. Dat gaat te ver off-topic.
 

DeletedUser44415

Guest
Naar het onderwerp te zien kan alles naar top/flopstammen gestuurd worden want:

1. Stopzetting van bg wordt algemeen gegeven op aparte topic maar paar paginas later zal er spam komen (ik dus)
2. Het gaat over topstammen en dat topic is dood gekomen
3. Doe je werk. Alles is hier al uitgelegt. Een pure moddergooi-topic.
 

DeletedUser74005

Guest
Wat dat betreft heb je gelijk. Dit kan inderdaad in het top/flop-topic. Ik had het nog even opengelaten voor serieuze reacties op de beginpost, maar die zijn er niet echt geweest. Mochten die er nog komen, laat ik het topic open, anders zet ik er morgen een slotje op.
 
Bovenaan