120-regel aanpassen of niet?

DeletedUser44403

Guest
Omhoog met die procenten! tis hoog tijd dat casual2 wat meer actie gaat kennen!

^Volledig mee akkoord!
Deze wereld heeft zeker wat extra spanning nodig!
De top Sagra- leden (behalve ons Banaantje ;)) moeten zich toch vervelen met die 1 enkele persoon als doelwit, niet? :p
 
Reactiescore
661
True
 

DeletedUser71523

Guest
Ik zou zeggen, het is tijd om een enquete de wereld op te gooien!

En is er nou niemand van de tw crew die kan achterhalen hoelang het duurde totdat casual 1 naar 140% ging?
 
Reactiescore
746
Dat was 28 augustus 2014 als mijn logs kloppen. De reden hiervoor was de start van nlc2 en dat er geen nieuwe spelers meer naar nlc1 gingen.

Gezien nog dagelijks nieuwe spelers naar nlc2 gaan blijf ik het te vroeg vinden voor een verruiming. Ik zal het echter bespreken met het community management ;)
 
Reactiescore
661
Dat was 28 augustus 2014 als mijn logs kloppen. De reden hiervoor was de start van nlc2 en dat er geen nieuwe spelers meer naar nlc1 gingen.

Gezien nog dagelijks nieuwe spelers naar nlc2 gaan blijf ik het te vroeg vinden voor een verruiming. Ik zal het echter bespreken met het community management ;)

Tuurlijk komen er dagelijks spelers bij. En waarom zou je dan niet kunnen overgaan tot 140%? Ik zie het verband niet tussen de twee.
 
Reactiescore
746
Tuurlijk komen er dagelijks spelers bij. En waarom zou je dan niet kunnen overgaan tot 140%? Ik zie het verband niet tussen de twee.

Om beginnende spelers niet direct tegen veel 'grotere' spelers te laten spelen. Wat dus ook het nut is van de casual :)
Een verandering naar 140% is groter dan je zou inbeelden voor nieuwe spelers.

In elk geval, ik heb het besproken en we zullen het bespreken met InnoGames (wanneer het wel goed zou zijn). Intussen is wel besloten dat het te vroeg is. We stellen voor dat er een nieuwe aanvraag wordt ingediend in 3 tot 4 maanden. :)
 
Reactiescore
661
Ok, niks aan te doen, maar gewoon omdat ik dan toch in een vrij lastige bui den de laatste dagen (klaarblijkelijk).

Even een rekensommetje om het te verduidelijken.

Iemand van 5.000 ptn kan aangevallen worden door iemand van max 6.000, maar niet meer door iemand van 7000?

Iemand van 100.000 wel door ene van 120.000 maar niet door ene van 140.000?

Iemand van 4m wel nog door ene van 4.8m maar niet meer door ene van 5m.

Zie je nu wie je beschermt?

Maar goed, binnen 3 maanden zijn die spelers van 5.000 ofwel grijs ofwel 30.000. En zijn die van 4m hopelijk 150 barbaren rijker.
 
Reactiescore
746
Ik begrijp het punt dat je maakt. Ik zal het ook zo doorgeven bij een volgende bespreking. :)
Echter betwijfel ik dat er veel aan zal veranderd kunnen worden. Dit is, denk ik, gewoonweg de beste oplossing om kleine spelers te beschermen zonder anderen teveel te benadelen.
 
Reactiescore
661
Ik begrijp het punt dat je maakt. Ik zal het ook zo doorgeven bij een volgende bespreking. :)
Echter betwijfel ik dat er veel aan zal veranderd kunnen worden. Dit is, denk ik, gewoonweg de beste oplossing om kleine spelers te beschermen zonder anderen teveel te benadelen.

Deal!
 

DeletedUser66999

Guest
een ander idee:

jullie blijven bij je standpunt dat nieuwe/kleine spelers beschermt moeten worden door de 120.
is het misschien een idee om deze regel te veranderen naar 140, voor spelers vanaf een bepaald punten aantal?

bv:
0p. --> 2.500.000P. = 120 regel
2.500.000P. --> hoger = 140 regel

Hier door zou iemand van 2.5mil iemand kunnen aanvallen van 3.5mil (140) en van 2.1mil (120)
Hierdoor krijg je toch een mooie marge denk ik.
het blijft moeilijk/onmogelijk om kleinere spelers plat te walsen, maar als je een grotere speler wil aanvallen kan dat wel

zo kunnen de kleine spelers zich ontwikkelen en kunnen de grote spelers toch oorlogje spelen.
ik weet alleen niet of dit praktisch haalbaar is...
 

DeletedUser62436

Guest
^Volledig mee akkoord!
Deze wereld heeft zeker wat extra spanning nodig!
De top Sagra- leden (behalve ons Banaantje ;)) moeten zich toch vervelen met die 1 enkele persoon als doelwit, niet? :p

Wil net zeggen, die krijgen het maar saai zo. telkens dezelfde, die kennen ze onderhand al zo goed als een stammie zou ik zo denken :D
 
Reactiescore
1.075
Je mening kunnen we nu al van tafel vegen als ik je al zie zeggen dat Joris een geweldige persoon is. Je bent dus gewoon een bevooroordeelde speler die zich aangevallen voelt, omdat zijn vriendje en voormalige stamgenoot? hard, en naar mijn mening terecht wordt aangepakt. Wat je zegt is ridicuul en verwerpelijk. Er zitten gewoon een aantal mods bij wie het eerder lijkt dat ze de spelers willen frustreren dan dat ze daadwerkelijk bereid zijn om te helpen. Ik zal geen namen noemen, maar ik denk dat een ieder wel kan raden op wie ik doel.;) Menig mod houdt zijn collega's een hand boven het hoofd wanneer er serieuze fouten zijn gemaakt door een mod terwijl het bewijs gewoon overduidelijk is. Er zijn zodoende al meerdere accounts op del gegaan of bestraft, puur omdat het tw team in zijn algemeenheid niet bereid is om goed naar zichzelf te kijken in de spiegel.

Trek je Laa-laa pakje lekker aan en ga gezellig met Poo op zoek naar Noo-Noo in Teletubbieland. Ik zal je een tip geven, hier ergens 52° 7′ 31.77″ N, 1° 42′ 12.41″ W. kun je hem vinden. Want ik denk dat je daar meer tot je recht komt dan hier.:rolleyes:

okdoei-476x560.jpg

allemaal leuk en wel dat je nergens op in gaat, geen enkel argument zegt en enkel onzin uitkraamt tegen iemand die de discussie wel goed probeert te voeren. Ikzelf heb ook nog maar weinig problemen gehad met mods, ondanks ik al meermaals geband ben, ingame of op het AF. antwoorden volgen snel, tegenwoordig nog sneller als vroeger. Het standaard antwoord word inderdaad gegeven omdat er 2/4 dezelfde vragen binnenkomen. Zou je het zelf niet vervelend vinden om 250 x per week dezelfde tekst over te typen?
 
Reactiescore
661
allemaal leuk en wel dat je nergens op in gaat, geen enkel argument zegt en enkel onzin uitkraamt tegen iemand die de discussie wel goed probeert te voeren. Ikzelf heb ook nog maar weinig problemen gehad met mods, ondanks ik al meermaals geband ben, ingame of op het AF. antwoorden volgen snel, tegenwoordig nog sneller als vroeger. Het standaard antwoord word inderdaad gegeven omdat er 2/4 dezelfde vragen binnenkomen. Zou je het zelf niet vervelend vinden om 250 x per week dezelfde tekst over te typen?

Ik spreek je ni graag tegen amigo. Maar dat antwoord op mijn post was gewoon nonsens.
Verder moet je me nog eens aanspreken op Skype. Is alweer te lang geleden.
 

DeletedUser62436

Guest
Zelfde antwoord te typen? Ze copy paste gewoon hoor :p
 
Reactiescore
4
^Volledig mee akkoord!
Deze wereld heeft zeker wat extra spanning nodig!
De top Sagra- leden (behalve ons Banaantje ;)) moeten zich toch vervelen met die 1 enkele persoon als doelwit, niet? :p

ehhh bedoel je mij??? of zitten er nog meer bananen op cas2 LOL
 

DeletedUser3507

Guest
we kunnen al zeker de vaststelling maken dat jij de meest gerijpte banaan van allemaal bent :p
 
Bovenaan