Spotprentjes

DeletedUser

Guest
wooow verborgen camera's stoer zeg ^^
zijn jullie troepen evengroot als jullie ego? Want anders was je al lang over PNT :)

Jullie boeken 1 keer succes en de wereld staat op zijn kop, wat over 2 weken als glory wat dorpen verliest. gaan jullie dan ook zo'n filmpjes posten over jullie zelf? Anders een idee: jullie vallend van een klif?

Wie laatst lacht best lacht :D

Bekijk bijlage 9027

past wel bij "glory" ;)

Tot nu toe is glory de stam die als laatst lacht :) zie het eerst maar is 2 weken uit te houden.
 
Reactiescore
298
wooow verborgen camera's stoer zeg ^^
zijn jullie troepen evengroot als jullie ego? Want anders was je al lang over PNT :)

Jullie boeken 1 keer succes en de wereld staat op zijn kop, wat over 2 weken als glory wat dorpen verliest. gaan jullie dan ook zo'n filmpjes posten over jullie zelf? Anders een idee: jullie vallend van een klif?

Wie laatst lacht best lacht :D

Bekijk bijlage 9027

past wel bij "glory" ;)

He ouwe zeiksnor, slecht geslapen vannacht?

Niet zo op je teentjes getrapt zijn door een mooi en creatief filmpje, het is niet voor niets het spotprent-topic. Als je nergens tegen kan, kun je jezelf beter niet op het AF vertonen. Niemand anders schijnt zich eraan te ergeren.

Trusten xxx
 

DeletedUser75992

Guest
wooow verborgen camera's stoer zeg ^^
zijn jullie troepen evengroot als jullie ego? Want anders was je al lang over PNT :)

Jullie boeken 1 keer succes en de wereld staat op zijn kop, wat over 2 weken als glory wat dorpen verliest. gaan jullie dan ook zo'n filmpjes posten over jullie zelf? Anders een idee: jullie vallend van een klif?

Wie laatst lacht best lacht :D

Bekijk bijlage 9027

past wel bij "glory" ;)

Een beter plaatje wat bij glory zou passen is een groep mensen die in een klif vallen en elkaar er weer uit trekken. Net zoals we elke keer voor elkaar opkomen om elkaar uit de brand te helpen want samen zijn we sterk :)

Ben jij toevallig een van de nieuwe spelers van adimantus? Sommige mensen die het laatst lachen zijn gewoon traag van begrip, net als dat het even duurde voor er wat gedaan werd op account adimantus. Niet meteen kwaad worden want het was maar een parodie gemaakt om te lachen met een knipoog naar PNT. Al begrijp ik na de resultaten van afgelopen dagen dat je een beetje chagrijnig bent.

Ik zou weer een video kunnen plaatsen als jullie weer voor komen te staan. Moet ik wel een andere film pakken want onze leider is veel knapper :edelman:
 

DeletedUser76460

Guest
Een beter plaatje wat bij glory zou passen is een groep mensen die in een klif vallen en elkaar er weer uit trekken. Net zoals we elke keer voor elkaar opkomen om elkaar uit de brand te helpen want samen zijn we sterk :)

Ben jij toevallig een van de nieuwe spelers van adimantus? Sommige mensen die het laatst lachen zijn gewoon traag van begrip, net als dat het even duurde voor er wat gedaan werd op account adimantus. Niet meteen kwaad worden want het was maar een parodie gemaakt om te lachen met een knipoog naar PNT. Al begrijp ik na de resultaten van afgelopen dagen dat je een beetje chagrijnig bent.

Ik zou weer een video kunnen plaatsen als jullie weer voor komen te staan. Moet ik wel een andere film pakken want onze leider is veel knapper :edelman:

Jullie hebben wel een hoge dunk van glory? Net zoals infect. Hoelang waren jullie bg's? paar maanden of minder? Infect is gevallen en dan zitten jullie te zeggen we gaan mekaar helpen... Help infect dan eens ipv hier jullie tijd te verdoen met domme filmpjes ;), of zijn die te hoog gegrepen. Want met jullie ego kan je heel europa vullen!

OscarsHollywoodSign.jpg

Fix your problems before you tell us what our problems are ;)
 
Reactiescore
298
Jullie hebben wel een hoge dunk van glory? Net zoals infect. Hoelang waren jullie bg's? paar maanden of minder? Infect is gevallen en dan zitten jullie te zeggen we gaan mekaar helpen... Help infect dan eens ipv hier jullie tijd te verdoen met domme filmpjes ;), of zijn die te hoog gegrepen. Want met jullie ego kan je heel europa vullen!

Bekijk bijlage 9029

Fix your problems before you tell us what our problems are ;)

Wat doet jou geloven dat we geen BG meer zijn? En hoe kom je erbij dat Infect gevallen is? En waar baseer je het op dat wij Infect niet helpen?


En over welk ego spreek je trouwens? Want ik ken in Glory maar weinig tot geen grote ego's. ;)
 

DeletedUser76460

Guest
Wat doet jou geloven dat we geen BG meer zijn? En hoe kom je erbij dat Infect gevallen is? En waar baseer je het op dat wij Infect niet helpen?


En over welk ego spreek je trouwens? Want ik ken in Glory maar weinig tot geen grote ego's. ;)

glory is gewoon op zich 1 groot ego en de rest doet onder. Jullie denken dat wij ondergeklast volk zijn en dat infect jullie slaafjes zijn? jullie maken ons uit dat we niet kunnen deffen maar kijk eerst eens naar jullie bg, voor jullie zeggen dat wij op niets trekken. De stam PNT is een groep vrienden! wij stoppen niet voor het minste!

Bij infect, angst omdat ze 1000 aanvallen krijgen wooow das echt veel... dat is geen massa, als er een massa is zullen er wel 5k+ aanvallen zijn dat is een massa dat je niet weet waar te verdedigen, jullie met jullie zielige aanvalletjes die aflopen naar 1/2 weken, als je iets wil bereiken moet je er vol voor gaan. En pas stoppen tot de speler op 0 is, want wat heb je eraan, en sorry adi vind ik ook wel zielig langs jullie kant, en boerderijen slopen... sorry, muur slopen jaaah, maar boerderij... wat heb je daaraan... geen troepen meer maken, pest je alleen jezelf mee ;) Je zou beter gewoon ieder dorp volledig slopen he ;) kan je gewoon elk dorp die je neemt herbeginnen... dat lijkt jullie doel.

En over adi, sorry maar omwille van 1/3 aftrek denken jullie we gaan cf's nemen... wat voor zielig gedoe is dat ;) als je er nog wat mee bereikt jaah;.. maar jullie bereiken niks... alleen dat jullie veel def verliezen daar, jullie front staat maar half gestackt. Laten we alles gaan overstacken van clusterfucks en onze linies maakt niet uit is dat jullie beleid?

kill_walls_by_kunylinguz-d34k4jd.jpg

don't let yourself be killed, be the first to shoot.
 

DeletedUser

Guest
Lol iemand gefrustreed zo te zien?
Glory 1 grote ego? (samenwerking is tegenovergestelde van ego hoor)

ook merk ik dat je geen tegen argmument kunt bedenken. (zeg dat niks)
Infect is gevallen lees ik? lol je komt ff snel wat brullen?
nu zeg je dat we slechte aanvallen doen.
(pff wil niet weten als we nog beter ons best doen wat er dan met jullie gebeurtXD)
jullie verliezen dorp na dorp?

je reactie komt echt als een slechte verliezer over:D

BIJ VOORBAAT DANK!(K)



ps,
weet niet wat voor spel jij hebt gespeeld?
maar boertjes slopen is vrij normaal (sinds katta's er zijn)
PNT gaat stukkie verder hoor.

HQ, Boer, Leem, Smid, Muur (vast meer) dus wat lul je man?
dit mag dus kan dus doen we:D
 

DeletedUser62436

Guest

Jullie hebben wel een hoge dunk van glory? Net zoals infect. Hoelang waren jullie bg's? paar maanden of minder? Infect is gevallen en dan zitten jullie te zeggen we gaan mekaar helpen... Help infect dan eens ipv hier jullie tijd te verdoen met domme filmpjes ;), of zijn die te hoog gegrepen. Want met jullie ego kan je heel europa vullen!

Bekijk bijlage 9029

Fix your problems before you tell us what our problems are ;)

glory is gewoon op zich 1 groot ego en de rest doet onder. Jullie denken dat wij ondergeklast volk zijn en dat infect jullie slaafjes zijn? jullie maken ons uit dat we niet kunnen deffen maar kijk eerst eens naar jullie bg, voor jullie zeggen dat wij op niets trekken. De stam PNT is een groep vrienden! wij stoppen niet voor het minste!

Bij infect, angst omdat ze 1000 aanvallen krijgen wooow das echt veel... dat is geen massa, als er een massa is zullen er wel 5k+ aanvallen zijn dat is een massa dat je niet weet waar te verdedigen, jullie met jullie zielige aanvalletjes die aflopen naar 1/2 weken, als je iets wil bereiken moet je er vol voor gaan. En pas stoppen tot de speler op 0 is, want wat heb je eraan, en sorry adi vind ik ook wel zielig langs jullie kant, en boerderijen slopen... sorry, muur slopen jaaah, maar boerderij... wat heb je daaraan... geen troepen meer maken, pest je alleen jezelf mee ;) Je zou beter gewoon ieder dorp volledig slopen he ;) kan je gewoon elk dorp die je neemt herbeginnen... dat lijkt jullie doel.

En over adi, sorry maar omwille van 1/3 aftrek denken jullie we gaan cf's nemen... wat voor zielig gedoe is dat ;) als je er nog wat mee bereikt jaah;.. maar jullie bereiken niks... alleen dat jullie veel def verliezen daar, jullie front staat maar half gestackt. Laten we alles gaan overstacken van clusterfucks en onze linies maakt niet uit is dat jullie beleid?

Bekijk bijlage 9030

don't let yourself be killed, be the first to shoot.

Kil wie the fuck ben jij? XD Ga is kijken bij stammen oorlogen en zie maar wat wij afgelopen week Presteren. Een stuk meer dan PNT. Blijkbaar kan jij niet zo goed tegen je verlies, want nu pnt flink onder doet aan Glory begin jij hier ineens te janken xD Ik kan je aanraden lekker op te rotten. Want zo te zien heb je geen idee waar je het over hebt.
PNT doet maanden stoer over hoe goed ze zijn enz. En nu komt glory een beetje roepen en bij jou zijn je tenen er meteen afgehakt. Pittig zielige vertoning, en je zet jezelf alleen maar voor schut.
Kan je zeggen dat er in glory ego's zitten, maar daar zit er maar 1 En dat ben ik, dat je het ff weet.
Daarbij, ik heb al 1 van jullie accies de grond in geknald, 2e komt eraan. En de rest zal volgen

EDIT: als je echt denkt dat glory vol zit met ego's, vraag ik mij toch af waarom iedereen in glory zijn handen voor elkaar in het vuur steekt, waarom iedereen extra tijd vrij maakt om stammies in nood te helpen. Waarom sommige mensen zonder pardon hun nachtrust opgeven omdat iemand is een keer spontaan ff verdwenen was (dit ging over mij). Sorry, maar glory is wel de minst ego stam waar ik op tw ingezeten heb. Wat mij betreft zijn het stuk voor stuk helden en geven zij het school voorbeeld van hoe je in een stam hoort samen te werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
+1 (er is geen bedankt knop meer!!!!!!!!!!!!))

TIPTIP moderators....
 
Reactiescore
241
glory is gewoon op zich 1 groot ego en de rest doet onder. Jullie denken dat wij ondergeklast volk zijn en dat infect jullie slaafjes zijn? jullie maken ons uit dat we niet kunnen deffen maar kijk eerst eens naar jullie bg, voor jullie zeggen dat wij op niets trekken. De stam PNT is een groep vrienden! wij stoppen niet voor het minste!

Bij infect, angst omdat ze 1000 aanvallen krijgen wooow das echt veel... dat is geen massa, als er een massa is zullen er wel 5k+ aanvallen zijn dat is een massa dat je niet weet waar te verdedigen, jullie met jullie zielige aanvalletjes die aflopen naar 1/2 weken, als je iets wil bereiken moet je er vol voor gaan. En pas stoppen tot de speler op 0 is, want wat heb je eraan, en sorry adi vind ik ook wel zielig langs jullie kant, en boerderijen slopen... sorry, muur slopen jaaah, maar boerderij... wat heb je daaraan... geen troepen meer maken, pest je alleen jezelf mee ;) Je zou beter gewoon ieder dorp volledig slopen he ;) kan je gewoon elk dorp die je neemt herbeginnen... dat lijkt jullie doel.

En over adi, sorry maar omwille van 1/3 aftrek denken jullie we gaan cf's nemen... wat voor zielig gedoe is dat ;) als je er nog wat mee bereikt jaah;.. maar jullie bereiken niks... alleen dat jullie veel def verliezen daar, jullie front staat maar half gestackt. Laten we alles gaan overstacken van clusterfucks en onze linies maakt niet uit is dat jullie beleid?

Bekijk bijlage 9030

don't let yourself be killed, be the first to shoot.

Ik heb geen idee wie jij bent, maar ik wil je één tip geven. Lees je eerst een beetje in op w41 voordat jij jezelf hier voorschut zet door allemaal onzin te gaan zitten verkondigen^^
 

DeletedUser

Guest
glory is gewoon op zich 1 groot ego en de rest doet onder. Jullie denken dat wij ondergeklast volk zijn en dat infect jullie slaafjes zijn? jullie maken ons uit dat we niet kunnen deffen maar kijk eerst eens naar jullie bg, voor jullie zeggen dat wij op niets trekken. De stam PNT is een groep vrienden! wij stoppen niet voor het minste!

Bij infect, angst omdat ze 1000 aanvallen krijgen wooow das echt veel... dat is geen massa, als er een massa is zullen er wel 5k+ aanvallen zijn dat is een massa dat je niet weet waar te verdedigen, jullie met jullie zielige aanvalletjes die aflopen naar 1/2 weken, als je iets wil bereiken moet je er vol voor gaan. En pas stoppen tot de speler op 0 is, want wat heb je eraan, en sorry adi vind ik ook wel zielig langs jullie kant, en boerderijen slopen... sorry, muur slopen jaaah, maar boerderij... wat heb je daaraan... geen troepen meer maken, pest je alleen jezelf mee ;) Je zou beter gewoon ieder dorp volledig slopen he ;) kan je gewoon elk dorp die je neemt herbeginnen... dat lijkt jullie doel.

En over adi, sorry maar omwille van 1/3 aftrek denken jullie we gaan cf's nemen... wat voor zielig gedoe is dat ;) als je er nog wat mee bereikt jaah;.. maar jullie bereiken niks... alleen dat jullie veel def verliezen daar, jullie front staat maar half gestackt. Laten we alles gaan overstacken van clusterfucks en onze linies maakt niet uit is dat jullie beleid?

Bekijk bijlage 9030

don't let yourself be killed, be the first to shoot.


Gelukkig is maar 10% van jou verhaaltje waarheid ( als het al niet minder is ) :eek: PNT 1 groep vrienden? Laat me niet lachen man PNT heeft meer ego's dan infect en glory samen;)
 
Reactiescore
735
Gelukkig is maar 10% van jou verhaaltje waarheid ( als het al niet minder is ) :eek: PNT 1 groep vrienden? Laat me niet lachen man PNT heeft meer ego's dan infect en glory samen;)

Er is echt een tweede John opgestaan, goed bezig Jorn:D
 

DeletedUser75236

Guest
OMG GLORY ZIT VOL EGO's!

Daar moet ik gelijk bij komen dan :D

En wtf jank je nog steeds over die ban?
Volgens mij zit adi nu 30 bb's van 3k te edelen om zo de verliezen niets te laten lijken, ge-fucking-weldig.

Er is echt een tweede John opgestaan, goed bezig Jorn:D

Grote groep vrienden die elke dag een ander team nodig hebben voor een account onder aanval.
Ken je feiten Fabian.
Dus opzich heeft Jorn gelijk :D
Maar goed John had ook wel 90% van de tijd gelijk en kreeg ook altijd alles over zich heen :D

Je kan alsnog ontkennen natuurlijk ;D
 
Reactiescore
735
OMG GLORY ZIT VOL EGO's!

Daar moet ik gelijk bij komen dan :D

En wtf jank je nog steeds over die ban?
Volgens mij zit adi nu 30 bb's van 3k te edelen om zo de verliezen niets te laten lijken, ge-fucking-weldig.



Grote groep vrienden die elke dag een ander team nodig hebben voor een account onder aanval.
Ken je feiten Fabian.
Dus opzich heeft Jorn gelijk :D
Maar goed John had ook wel 90% van de tijd gelijk en kreeg ook altijd alles over zich heen :D

Je kan alsnog ontkennen natuurlijk ;D

Ja die BB's worden inderdaad met die reden geëdelt, lul toch niet uit je nek man..
Verder is je verhaal weer zwaar overdreven en heb ik nergens gezegd dat de post waar Jorn op reageerde volledig waar was, nogmaals..
John wat vind je PNT toch interessant, je beweerd altijd overal zo goed van op de hoogte te zijn, aanbid je ons stiekem? Wel schattig:)
 

DeletedUser75236

Guest
Ja die BB's worden inderdaad met die reden geëdelt, lul toch niet uit je nek man..
Verder is je verhaal weer zwaar overdreven en heb ik nergens gezegd dat de post waar Jorn op reageerde volledig waar was, nogmaals..
John wat vind je PNT toch interessant, je beweerd altijd overal zo goed van op de hoogte te zijn, aanbid je ons stiekem? Wel schattig:)

Tuurlijk joh, ik ben stiekem wel beetje verliefd op jou <3

Grappig hoe jij hier als pnter zowat als enige post ;)
Vrienden groep zei je toch?
 
Bovenaan