Spotprentjes

Reactiescore
735
Tuurlijk joh, ik ben stiekem wel beetje verliefd op jou <3

Grappig hoe jij hier als pnter zowat als enige post ;)
Vrienden groep zei je toch?

Gast waar heb ik beweerd dat we een vriendengroep zijn? Juist, nergens dus stap op met je argumenten die kant noch wal raken..
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Fabian heeft geen vrienden;)
 

DeletedUser75236

Guest
Gast waar heb ik beweerd dat we een vriendengroep zijn? Juist, nergens dus stap op met je argumenten die kant noch wal raken..

Gast Gast Gast?
Word de druk teveel Fabian?
Begin je beetje kwaad te worden?

Verder heeft die andere zeiker dus vermeld dat PNT een hechte vrienden groep is ;)

Of ontken jij dit ook?
 
Reactiescore
735
Gast Gast Gast?
Word de druk teveel Fabian?
Begin je beetje kwaad te worden?

Verder heeft die andere zeiker dus vermeld dat PNT een hechte vrienden groep is ;)

Of ontken jij dit ook?

Wordt de druk te hoog is ook het standaard praatje he.. Neehoor John wees gerust dat wordt het niet. Jouw reacties komen me echter wel de strot uit, gek he?
Heb het er lekker met hem over wat zijn definitie is van een vriendengroep, als reactie op mij slaat het namelijk nergens op.
En nee ik zie mijn stammies niet als een vrienden, op geen enkele wereld.
 

DeletedUser17072

Guest
Tuurlijk joh, ik ben stiekem wel beetje verliefd op jou <3

Grappig hoe jij hier als pnter zowat als enige post ;)
Vrienden groep zei je toch?

Is het verplicht dan dat elke pnt'er op het af moet komen, om jou bullshit aan te horen.:rolleyes:
 

DeletedUser75236

Guest
Ben ik een pnt'er dan?:rolleyes2:

Toch raar dat je zo maar opeens hier wat zou komen lezen ;)

Wordt de druk te hoog is ook het standaard praatje he.. Neehoor John wees gerust dat wordt het niet. Jouw reacties komen me echter wel de strot uit, gek he?
Heb het er lekker met hem over wat zijn definitie is van een vriendengroep, als reactie op mij slaat het namelijk nergens op.
En nee ik zie mijn stammies niet als een vrienden, op geen enkele wereld.

Wie verplicht jou om nog met mij te praten dan?
Ohja inderdaad niemand :D
 

DeletedUser62436

Guest
Als ik een pnt'er was zou ik nu ook niet op het AF komen hoor, maar alle tijd die ik heb ingame besteden. Hebben ze nu hard nodig namelijk
 

DeletedUser

Guest
idd,

waar zijn de pntvriendjes?
tis zo saai nu:(

Maar wel grappig dat pnt leden denken alles over glory te weten en andersom.
(dit kun je niet weten..... alleen maar raden en dat slaat nooit ergens op;)
 
Reactiescore
298
Als ik een pnt'er was zou ik nu ook niet op het AF komen hoor, maar alle tijd die ik heb ingame besteden. Hebben ze nu hard nodig namelijk

De verliezen die ze bij ons lijden worden gecompenseerd door de winsten op Infect, dus in dat opzicht doet PNT het niet heel slecht.

Leuk trouwens dat er meer leven komt op AF van w41. Dat was wel even nodig! :)
 

DeletedUser40193

Guest
AW: Spotprentjes

We zijn edeltjes aan het sparen jongens, weldra mogen jullie je zuidflank weer verdedigen :)
 

DeletedUser62436

Guest
De verliezen die ze bij ons lijden worden gecompenseerd door de winsten op Infect, dus in dat opzicht doet PNT het niet heel slecht.

Leuk trouwens dat er meer leven komt op AF van w41. Dat was wel even nodig! :)

als jij vind dat ze het niet slecht doen prima, maar dat ben ik echt niet met je eens :p
Ze hebben het voor elkaar gekregen om jack en jorn weg te jagen, en dan moet je echt wel idioot bezig zijn xD
 

DeletedUser75767

Guest
Zolang er winsten worden geboekt in het algehele plaatje doet PNT het niet slecht imo, tuurlijk worden er op het moment (en afgelopen week) verliezen gemaakt tov glory. Maar zeg nou eerlijk, het is een oorlog en eenrichtsverkeer zou niet bij een oorlog horen ;) PNT zal echt weer terug slaan hoor, mocht je daarover inzitten.

En PNT als stam doet het inderdaad slecht als er 2 mensen worden 'weg gejaagd', nee echt een top conclusie :rolleyes:
 
Bovenaan