The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hazen en konijnen zijn heel verschillende dieren

mja natuurlijk zjn ze verschillend Toch zijn ze beide uit dezelfde familie (ik kan me de nederlandse naam niet meer herinneren) konijnen en hazen dus.
De haas is groter en heeft sterkere en lange achterpoten. ook grotere oren, de vacht en kleur ziet er anders uit, maar goed, mensen hebben ook verschillende huidskleuren, haargroei of anders gebouwd ^^
Een haas zal sneller weglopen van het gevaar terwijl een wild konijn zich gaat ingraven.

ze kweken beide wel even snel ^^
 

DeletedUser69459

Guest
Eerst hitlervergelijkingen, dan voetbalvergelijken en nu zijn we aangekomen bij dierenvergelijkingen. Wauw, hoe diep kan dit forum zinken :eek:
 

DeletedUser

Guest
Eerst hitlervergelijkingen, dan voetbalvergelijken en nu zijn we aangekomen bij dierenvergelijkingen. Wauw, hoe diep kan dit forum zinken :eek:

zinken tot de bodem van de zee? Dan kunnen we de zeebodems vergelijken ^ö^
 

DeletedUser65908

Guest
mja natuurlijk zjn ze verschillend Toch zijn ze beide uit dezelfde familie (ik kan me de nederlandse naam niet meer herinneren) konijnen en hazen dus.
De haas is groter en heeft sterkere en lange achterpoten. ook grotere oren, de vacht en kleur ziet er anders uit, maar goed, mensen hebben ook verschillende huidskleuren, haargroei of anders gebouwd ^^
Een haas zal sneller weglopen van het gevaar terwijl een wild konijn zich gaat ingraven.

ze kweken beide wel even snel ^^

haas
- graaft geen holen
- plant niet snel voort (3 jonkies, 1 tot 3x per jaar)
- rent
- solitair

konijn:
- graaft holen
- plant snel voort (gemiddeld 5 jonkies, kan na 2 weken alweer gedekt worden)
- huppelt
- groeps dieren

aantal best wel belangrijke verschillen zo naast elkaar tussen de hazen en konijnen dus controleer je feiten voordat je iets gaat roepen waar je geen verstand van hebt (zoals tribalwars en tactieken)
 

DeletedUser

Guest
haas
- graaft geen holen
- plant niet snel voort (3 jonkies, 1 tot 3x per jaar)
- rent
- solitair

konijn:
- graaft holen
- plant snel voort (gemiddeld 5 jonkies, kan na 2 weken alweer gedekt worden)
- huppelt
- groeps dieren

aantal best wel belangrijke verschillen zo naast elkaar tussen de hazen en konijnen dus controleer je feiten voordat je iets gaat roepen waar je geen verstand van hebt (zoals tribalwars en tactieken)

1) ik zei zelf dat ze verschillen heb een paar voorbeelden geschreven.

2) over dat rennen en graven heb ik ook geschreven.

3) ze komen uit dezelfde soort, haasachtigen.

4) van dat voortplanten wist ik niet, das waar.

We komen dus op alle punten overeen en beide geven voorbeelden die kloppen (uitgenomen kweken)

Dan snap ik niet waar je laatste zin op doelt dat ik er niets?? van ken.
Roepen?? Ik leg iets vriendelijk uit, als er iemand is dat weer niet kan reageren zonder proberen te beledigen ben jij het wel.
Toch alweer jammer, voor een keer dat we een normaal gesprek beginnen.
 

DeletedUser65908

Guest
de mannier waarop jij rennen en holen graaft als argument gaf is totaal anders dan de vergelijking die ik gebruik, dat woorden bij jou stukje overeenkomen wil niets zeggen

dat bedoelde ik dus met dingen roepen
 

DeletedUser45617

Guest
Door je gedrag op het AF de laatste dagen:
NobodyLikesYouGollum.gif
 

DeletedUser

Guest
de mannier waarop jij rennen en holen graaft als argument gaf is totaal anders dan de vergelijking die ik gebruik, dat woorden bij jou stukje overeenkomen wil niets zeggen

dat bedoelde ik dus met dingen roepen



wat probeer je nu te zeggen? Dat het geen waar is wat ik schreef? Of is het enkel omdat ik andere woorden gebruik? serieus?
Ik schreef dit: Een haas zal sneller weglopen van het gevaar terwijl een wild konijn zich gaat ingraven.
Dat is toch zo. Als een haas schrik heeft zal een haas lopen en een konijn zich ingraven, dat komt door het verschil van lichaamsbouw. omdat een haas langere achterpoten heeft kan het veel sneller wegrennen. Waar zit ik nu mis lol

Zoals ik eerder zei. we schrijven beide dat konijnen en hazen niet hetzelfde zijn.
Ik geef als voorbeelden dat hazen langere en sterkere poten hebben, een andere vacht en ziijn groter, en dat hazen eerder gaan weglopen en konijnen zich gaan ingraven.

Dat kweken was ik verkeerd ok.

Maar leg nu eens uit waar ik zo mis ben?? Aangezien ik volgens jou er niets van ken?
En waar lees je dat ik sta te roepen in mijn uitleg?
 

DeletedUser

Guest
wat probeer je nu te zeggen? Dat het geen waar is wat ik schreef? Of is het enkel omdat ik andere woorden gebruik? serieus?
Ik schreef dit: Een haas zal sneller weglopen van het gevaar terwijl een wild konijn zich gaat ingraven.
Dat is toch zo. Als een haas schrik heeft zal een haas lopen en een konijn zich ingraven, dat komt door het verschil van lichaamsbouw. omdat een haas langere achterpoten heeft kan het veel sneller wegrennen. Waar zit ik nu mis lol

Zoals ik eerder zei. we schrijven beide dat konijnen en hazen niet hetzelfde zijn.
Ik geef als voorbeelden dat hazen langere en sterkere poten hebben, een andere vacht en ziijn groter, en dat hazen eerder gaan weglopen en konijnen zich gaan ingraven.

Dat kweken was ik verkeerd ok.

Maar leg nu eens uit waar ik zo mis ben?? Aangezien ik volgens jou er niets van ken?
En waar lees je dat ik sta te roepen in mijn uitleg?

Wanneer de f*ck hou jij op? Hoeveel dagen moeten we jou gezever nog lezen? Damn, je hebt je vanaf seconde 1 dat je op dit forum kwam belachelijk geaakt. Ga je camping bewaken, of doe eendert wat, maar blijf hier gwn weg?
 

DeletedUser

Guest
Poo, nog van plan om te doen waarvoor je mod bent? Of?
Mike (niet peeta) begon over konijnen en zo zijn we nu verder aan het napraten over koninen. Voor een keer dat we een serieuse discussie houden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wanneer de f*ck hou jij op? Hoeveel dagen moeten we jou gezever nog lezen? Damn, je hebt je vanaf seconde 1 dat je op dit forum kwam belachelijk geaakt. Ga je camping bewaken, of doe eendert wat, maar blijf hier gwn weg?

Mike (niet Peeta) is begonnen over konijnen. nu discusieren we daarover. ik volg gewoon de topic waar iemand anders over begin :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wanneer de f*ck hou jij op? Hoeveel dagen moeten we jou gezever nog lezen? Damn, je hebt je vanaf seconde 1 dat je op dit forum kwam belachelijk geaakt. Ga je camping bewaken, of doe eendert wat, maar blijf hier gwn weg?

Ff mezelf quoten, je begrijpt de post duidelijk niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan