Golden Awards

DeletedUser75727

Guest
Gister werd een knechtje van Froome even letterlijk er uit gereden :eek:

De man die duwde zal gedacht hebben dat een kasseivreter als hem daar niks te zoeken heeft. Sommigen onder ons kunnen op de classic ook wel zo'n duw gebruiken.

Ik ga even mij wattage/kg-lichaamsgewicht berekenen en zien hoe ver ik kom.
 

DeletedUser73696

Guest
De man die duwde zal gedacht hebben dat een kasseivreter als hem daar niks te zoeken heeft. Sommigen onder ons kunnen op de classic ook wel zo'n duw gebruiken.

Ik ga even mij wattage/kg-lichaamsgewicht berekenen en zien hoe ver ik kom.

Ik denk dat er niet met opzet geduwd werd, maar een stuur en berekeningsfout. Heeft misschien wel zijn leven gered dat hij er nog fietste en al in de draai was. Als hij rechtdoor was gereden met 60 km/h had dat netje hem niet opgevangen en was die misschien wel te pletter gevallen.
 

DeletedUser26151

Guest
De man die duwde zal gedacht hebben dat een kasseivreter als hem daar niks te zoeken heeft. Sommigen onder ons kunnen op de classic ook wel zo'n duw gebruiken.

Ik ga even mij wattage/kg-lichaamsgewicht berekenen en zien hoe ver ik kom.

Dat eerste vind ik ook maar vreemd. Die Thomas heeft hier eigenlijk niks te zoeken. Is niet echt geloofwaardig dat die zo sterk is op kasseien en ook in het hooggebergte. Maar de technologie van Sky loopt blijkbaar gewoon ver voorop.
Was in Zwitserland ook al sterk dat wel. Maarja laten we het maar over de golden awards gaan hebben :D
 

DeletedUser73696

Guest
Net of die boeiend zijn, zijn elke classic hetzelfde. Youri beste leider, Howlin beste tacticus, Aus + KPHS beste deffers en theCount+ Bjarne beste aanvaller, wordt allemaal voorspelbaar.
 
Reactiescore
1.094
Net of die boeiend zijn, zijn elke classic hetzelfde. Youri beste leider, Howlin beste tacticus, Aus + KPHS beste deffers en theCount+ Bjarne beste aanvaller, wordt allemaal voorspelbaar.

T plan was dan ook dat howlin leider zou zijn maar die stopte. Aus en valmont ditmaal niet aanwezig. Vrij nieuwe groep met mensen zoals ik. Dus nee had zeker niet vanzelfsprekend geweest.
 

DeletedUser26151

Guest
T plan was dan ook dat howlin leider zou zijn maar die stopte. Aus en valmont ditmaal niet aanwezig. Vrij nieuwe groep met mensen zoals ik. Dus nee had zeker niet vanzelfsprekend geweest.

Idd zo'n 50% van de leden speelde pas hun eerste classic denk ik. Was ook pas mijn eerste. En dat was toch zeker wennen.
 
Reactiescore
661
Net of die boeiend zijn, zijn elke classic hetzelfde. Youri beste leider, Howlin beste tacticus, Aus + KPHS beste deffers en theCount+ Bjarne beste aanvaller, wordt allemaal voorspelbaar.

Eigenlijk is er maar één hoop. Dat ze stuk voor stuk gaan stoppen door verveling dan??

:D
 

DeletedUser20611

Guest
Wat een verheerlijking. Misschien moeten ze het standbeeld op andere werelden maar veranderen in een groepsfoto van Risk.. :cool:
 

DeletedUser73696

Guest
Wat een arrogante egoist die gozer, stab hem zodat die niet eerste wordt :mad:
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser75727

Guest
Wat een verheerlijking. Misschien moeten ze het standbeeld op andere werelden maar veranderen in een groepsfoto van Risk.. :cool:

De joey als zo'n Romeinse keizer met rond zijn hoofd zo'n maretak?

(en aan zijn voeten een horde vrouwen, en niet de lelijkste)
 

DeletedUser33734

Guest
Ziet ernaar uit dat Risk deze classic dan toch nog zal winnen?
Grote omslag vanaf dat wij gestopt zijn in de stamverhoudingen :eek:

Congratz aan alle Risk leden en met name Soudobai, hopelijk treffen we elkaar nog eens!
 
Reactiescore
661
Bij deze een dikke vette golden award aan de nieuwe nummer 1. Ene die het dik verdient!! (en ook zijn medespelers of course)
 

DeletedUser71618

Guest
Beste speler: Zoals KPHS ook deed, ga ik het ook over deze classic noemen. Valar heeft defensief gewoon 'weer' hun stukje laten zien en kan ik onder dit kopje zeker plaatsen. Daarnaast wil ik Jan zonderland noemen tezamen met HoD als overall sterkste accounts, zowel op tactisch vlak als gewoon rammen.

Het initiatief van TBC om te proberen een eindgevecht nog in te zetten wil ik ook even nog noemen en hen onder dit kopje nog een extra hart onder de riem steken.
Beste stam: Risk
De beste stam speler: Khyodyr wil ik een dikke pluim geven, maar niemand doet echt voor hem onder binnen Risk.
Het grootste ego: Paul
Beste leider: Yoeri
Slechtste leider: Soul-leiding met name
Meest overschatte stam: WeCan't
Meest onderschatte stam: ---
Meest overschatte speler: Pr0-sc0pezz, swek-o-tron, flawless
Meest onderschatte speler: Misschien jolien20? Weggespeeld, maar wel een paar leuke dingetjes laten zien op defensief vlak. Daarnaast wil ik de spelers van Tantoe/.Createch ook even noemen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TBC
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Paul
Mooiste spelers naam: Diplomacy of the Sword
Favoriete forum poster: Last Kings, KPHS, Chimairajoel
Minst favoriete forum poster: Bakken met geld
Dikste wannabe op het forum: Bakken met geld
Dikste wannabe in het spel: Flawless, swek-o-tron, alexander the great.
Mooiste actie van de wereld: Mooiste, of wellicht belangrijkste: Wegtikken van Grigory, een van de twee motoren van WeCan't.

Meest belovende speler voor de toekomst: Om dan niet echt gevestigde namen te noemen: Nicky (TBC), Marco (Khyodyr)
Meest belovende stam voor de toekomst: Risk uiteraard.
Voor wie heb je nu echt respect: Siemen, Yoeri, Berno, Martijn (Sseg).
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gemotiveerde stamgenoten en teamgenoten die ervoor gaan. Die geven mij altijd een extra boost om er een paar uurtjes extra in te investeren. Om daarnaast specifieke namen te noemen: Erwin (mijn voormalige medespeler op Zaeres, W34), Laurens (Dragonshield) en Siemen.
 
Bovenaan