Top/Flop stammen

DeletedUser75767

Guest
Jajaja maar hij zegt in die quote dat het geen nap is & nee hij ging op delete na we de stam verlate en na we het vroegen mochten we hem edelen maar stel hij zei nee had ik hem 5 dagen later (na zijn delete) kunnen edelen.
Daarboven zijn we nog steeds vrienden en praten we nog steeds met elkaar dus dit 0,00 stab :p

Sorry dan, dacht een nap van 5 dagen :p Excuus!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser76100

Guest
Vin. Flop na het aannemen van Purple, wat denken jullie?

Beetje last van stemmingswisselingen? Vin. blijft presteren, met of zonder Purple. We wisten wat er aan de hand was met Purple en we bieden graag iemand de kans. Daarnaast, stopt niemand in onze stam en als de aanvallen lopen dat hij/zij direct weer gaat spelen.
 
Reactiescore
3.586
Je beseft dat je hele stam repu voor derest van de wereld omzeep is door deze post?
Stabbers onderdak geven is not done.
 

DeletedUser76178

Guest
Beetje last van stemmingswisselingen? Vin. blijft presteren, met of zonder Purple. We wisten wat er aan de hand was met Purple en we bieden graag iemand de kans. Daarnaast, stopt niemand in onze stam en als de aanvallen lopen dat hij/zij direct weer gaat spelen.


Met andere woorden heb jij geen probleem met stabbers aan te nemen?
 

DeletedUser76100

Guest
Je beseft dat je hele stam repu voor derest van de wereld omzeep is door deze post?
Stabbers onderdak geven is not done.

Ik vertrouw op mijn spelers, als de spelers van Purple op een andere wereld met hun co spelen ben ik er totaal mee akkoord. Van wat ik heb gehoord is dat een speler ging stoppen, toen zijn edels liepen wou hij/zij weer spelen. Naast dat, spelen wij om te winnen en niet om de beste reputatie.
 
Reactiescore
3.586
Ik vertrouw op mijn spelers, als de spelers van Purple op een andere wereld met hun co spelen ben ik er totaal mee akkoord. Van wat ik heb gehoord is dat een speler ging stoppen, toen zijn edels liepen wou hij/zij weer spelen. Naast dat, spelen wij om te winnen en niet om de beste reputatie.

WTF is dit voor onzin?
Moet ik daar als buitenstaander aan uitkunnen?
Wat ik en anderen zien is dat jou stam een stabber heeft aangenomen.
Als jullie dat goedkeuren zijn jullie voor de gehele wereld dood.
 

DeletedUser76100

Guest
WTF is dit voor onzin?
Moet ik daar als buitenstaander aan uitkunnen?
Wat ik en anderen zien is dat jou stam een stabber heeft aangenomen.
Als jullie dat goedkeuren zijn jullie voor de gehele wereld dood.

Stuur je boze berichtjes maar ingame, kunnen we ze posten in de grappige igm berichtjes. ;)
 

DeletedUser73715

Guest
Ik vertrouw op mijn spelers, als de spelers van Purple op een andere wereld met hun co spelen ben ik er totaal mee akkoord. Van wat ik heb gehoord is dat een speler ging stoppen, toen zijn edels liepen wou hij/zij weer spelen. Naast dat, spelen wij om te winnen en niet om de beste reputatie.

Reputatie is eens zo belangerijk. Wie wilt samenwerken met stabbers, etc?

En geloof me, samenwerking zul je nodig hebben om te winnen.

Er zijn altijd stammen die samen met een andere tegen jou werken. Op wie ga je dan beroep doen om je te komen helpen tegen die stammen?
 

DeletedUser73084

Guest
Beetje last van stemmingswisselingen? Vin. blijft presteren, met of zonder Purple. We wisten wat er aan de hand was met Purple en we bieden graag iemand de kans. Daarnaast, stopt niemand in onze stam en als de aanvallen lopen dat hij/zij direct weer gaat spelen.

http://prntscr.com/7t2jmk
http://prntscr.com/7t2k4u


je mag het draaien en keren hoe je wil..
het blijft een stab. hij was gewoon online maar hij antwoorde gewoon niet op zijn pm? en een speler in je stam verkennen en proberen farmen? waar ben je dan mee bezig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76178

Guest
Lijkt me duidelijk dat Vin. een stabber heeft binnengehaald, Leuk dat je hem blindelings vertrouwd enkel jammer dat hij het meteen schaad als je Pm even doorleest:eek:
 

DeletedUser76176

Guest
Stuur je boze berichtjes maar ingame, kunnen we ze posten in de grappige igm berichtjes. ;)

Mensen kunnen iemand als jou toch niet serieus nemen als stamleider? Ik hoop van harte dan Vin. leden zelf het initiatief nemen en actie ondernemen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73715

Guest
Na het lezen van de leider zijn reactie en het bewijs, zal ik het initiatief zeker pakken?

De leiding van vin is flop, een goede leider zou nadenken over wat zijn actie's teweegbrengen en pro en contra tegoei afwegen. In dit geval had je alleen contra, dus het besluit zou makkelijk moeten zijn geweest. Hoe kan een stam top zijn als de leiding flop is? Conclusie?

Vin = flop
 

DeletedUser76176

Guest
Ik zal meteen mijn golden awards lijstje even aanpassen, ik had nog niemand bij slechtste leider.
 

DeletedUser76178

Guest
Na het lezen van de leider zijn reactie en het bewijs, zal ik het initiatief zeker pakken?

De leiding van vin is flop, een goede leider zou nadenken over wat zijn actie's teweegbrengen en pro en contra tegoei afwegen. In dit geval had je alleen contra, dus het besluit zou makkelijk moeten zijn geweest. Hoe kan een stam top zijn als de leiding flop is? Conclusie?

Vin = flop

Eens
 

DeletedUser73678

Guest
De leden maken wel de stam, maar de leiding maakt dit een collectief of juist niet.
 
Bovenaan