Praattopic

DeletedUser63354

Guest
Hoe je het ook went of keert, deze cleartjes heeft ie netjes geblocked :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Klopt helemaal:)
 

DeletedUser

Guest
Valt iets te relativeren. Hij laat de mooie stacks zien.

Ik zag rapportjes waar ze er ook doorkwamen.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat is niet relevant als ik zeg dat hij die cleartjes mooi geblocked heeft.
 

DeletedUser

Guest
Valt iets te relativeren. Hij laat de mooie stacks zien.

Ik zag rapportjes waar ze er ook doorkwamen.

Nou die heb ik niet gezien, of het moeten de domme fakes zijn geweest die hoef ik niet te blokken

en als ze er met 6 man meer meer dan 60 aanvallen doorheen komen, waarom hebben ze dan niks kunnen edelen

en wat is er mis met edels en clears blokken???? moet je perse alles dodgen en daarna poging doen om te snipen of counteren om goed te zijn???????? als je zo wil spelen prima maar ik niet als jij je dorpen graag laat slopen ook prima, ik niet

als jij de clears van je tegenstanders heel wil laten zodat ze de volgende dag weer langs komen , prima, ikke niet:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Heeeeey me favoriete stacknaab is d'r weer zie ik!

Dus als jij onder aanval lit op al je dorpen vraag jij geen def aan??? klopt jij jankt om def, ik vraag het fatsoenlijk aan mensen en eis het niet zoals jij

En als er zoveel mensen mij haten waarom heb ik dan def gekregen uit 4 verschillende stammen? blijkbaar vinden ze de aanvallende stam minder aardig dan mij:D
 

DeletedUser

Guest
Mooi, maar natuurlijk niet als je andere berichten achterhoud, anders goed gedaan!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Fakes is wat achterhouden :D:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dus als jij onder aanval lit op al je dorpen vraag jij geen def aan??? klopt jij jankt om def, ik vraag het fatsoenlijk aan mensen en eis het niet zoals jij

En als er zoveel mensen mij haten waarom heb ik dan def gekregen uit 4 verschillende stammen? blijkbaar vinden ze de aanvallende stam minder aardig dan mij:D

Ten eerste: nee.
Ten tweede: wat ben jij een vieze hypocriet.
Ten derde: ik geef je een warm welkom en je reageert zo? Valt me beetje tegen.
Ten vierde: om nog maar eens die vieze hypocrisie van jou aan te kaarten. Je W36 stam is praktisch gevallen doordat jij tot 12 uur edelafstand met minimaal 7 deffdorpen stackte en dan durf je mij, de stam die uiteindelijk jou en je stam heeft verslagen zonder een account te verliezen aan jouw stam, een "eiser van deff" te noemen. Bok op.
 
Reactiescore
2.303

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Echt een baas hoor!
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: nee.
Ten tweede: wat ben jij een vieze hypocriet.
Ten derde: ik geef je een warm welkom en je reageert zo? Valt me beetje tegen.
Ten vierde: om nog maar eens die vieze hypocrisie van jou aan te kaarten. Je W36 stam is praktisch gevallen doordat jij tot 12 uur edelafstand met minimaal 7 deffdorpen stackte en dan durf je mij, de stam die uiteindelijk jou en je stam heeft verslagen zonder een account te verliezen aan jouw stam, een "eiser van deff" te noemen. Bok op.

1: dan ben je dom maar whats new:D
2:warm welkom krijg ik van vrienden niet van stabbers die accounten verkloot dus die van jou kan ik missen als kiespijn
3:w36 weet je helemaal geen ruk vanaf, ik eiste nooit def ik gaf het weg en in nood vroeg ik wel def maar dat doet elke normale tw speler waar jij dus blijkbaar niet toebehoort


dus bok zelf maar een eind op en ga terug in je hol:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
1: dan ben je dom maar whats new:D
2:warm welkom krijg ik van vrienden niet van stabbers die accounten verkloot dus die van jou kan ik missen als kiespijn
3:w36 weet je helemaal geen ruk vanaf, ik eiste nooit def ik gaf het weg en in nood vroeg ik wel def maar dat doet elke normale tw speler waar jij dus blijkbaar niet toebehoort


dus bok zelf maar een eind op en ga terug in je hol:D

Stabbers die accounts verkloten?

Ok, question: waar heb ik zoal gespeeld? En waar zou ik gestabt hebben?
 

DeletedUser

Guest
Stabbers die accounts verkloten?

Ok, question: waar heb ik zoal gespeeld? En waar zou ik gestabt hebben?

Oh nee klopt je bent noob en dit is je 1e wereld

iedereen weet toch dat je aarststabber nr 1 bent en jij blijft maar ontkennen. ik ga het niet eens meer uitleggen:D jou zouden ze net zoals sjaakie moeten verbannen van tw
 
Bovenaan