1-2-3-(4) stabje van stabje van,… (Wind)

DeletedUser75737

Guest
Je laaste zin
Je doelt op het intern houden bedoel je dat je geen gezicht verlies wil lijden :confused:
 

DeletedUser

Guest
Je laaste zin
Je doelt op het intern houden bedoel je dat je geen gezicht verlies wil lijden :confused:

Nee, ik bedoel dat iedereen uit Wind hier nu best zijn mening kan gaan spuien. Dat helpt ons echter zeker niet vooruit.
Zoals je waarschijnlijk begrijpt zorgt een onderwerp als dit voor verdeeldheid en kun je het beter onderling bespreken.

EDIT: En ik heb weinig aan gezicht te verliezen natuurlijk :) Vertoon me hier voor het eerst.
Ik ben nog aan het werken aan mijn vedette-status. We zijn niet allemaal Zlatan.
 

DeletedUser75737

Guest
Nee, ik bedoel dat iedereen uit Wind hier nu best zijn mening kan gaan spuien. Dat helpt ons echter zeker niet vooruit.
Zoals je waarschijnlijk begrijpt zorgt een onderwerp als dit voor verdeeldheid en kun je het beter onderling bespreken.

EDIT: En ik heb weinig aan gezicht te verliezen natuurlijk :) Vertoon me hier voor het eerst.
Ik ben nog aan het werken aan mijn vedette-status. We zijn niet allemaal Zlatan.

Gezicht verlies als wind als stam want dat staat door deze stab toch in de schaduw dus denk dat wel gezichtsverlies is :D
 

DeletedUser

Guest
Gezicht verlies als wind als stam want dat staat door deze stab toch in de schaduw dus denk dat wel gezichtsverlies is :D

Daar kun je inderdaad niet omheen. Niet alles verloopt vlekkeloos, maar dan zou het spel ook niet meer leuk zijn ;)
Mijn persoonlijke mening is echter niet van belang voor de mede AF-gebruikers. Al snap ik dat jullie benieuwd zijn:$
 

DeletedUser75737

Guest
Daar kun je inderdaad niet omheen. Niet alles verloopt vlekkeloos, maar dan zou het spel ook niet meer leuk zijn ;)
Mijn persoonlijke mening is echter niet van belang voor de mede AF-gebruikers. Al snap ik dat jullie benieuwd zijn:$

Gaat mee eerder dan dat je bang bent dat wind gezichtverlies maakt als je het binnen de stam houdt die 2 jongens hebben gestabt daar kan je om het af niet om heen en zeker niet als het zondanige word opgelost dat er niks uit komt ;)
 

DeletedUser

Guest
Gaat mee eerder dan dat je bang bent dat wind gezichtverlies maakt als je het binnen de stam houdt die 2 jongens hebben gestabt daar kan je om het af niet om heen en zeker niet als het zondanige word opgelost dat er niks uit komt ;)

Zoals ik al zei verloopt niets vlekkeloos. Zelfs al zou nu blijken dat alle claims van Jannes ongegrond zijn, heeft Wind nog steeds gezichtsverlies geleden. Daar maak ik me echt niet zo druk om. Voorlopig kan ik mijn eigen standpunt goed voor mezelf houden. Als je echt zo benieuwd bent, kun je me altijd persoonlijk contacteren als dit allemaal voorbij is.
 

DeletedUser

Guest
Daar kun je inderdaad niet omheen. Niet alles verloopt vlekkeloos, maar dan zou het spel ook niet meer leuk zijn ;)
Mijn persoonlijke mening is echter niet van belang voor de mede AF-gebruikers. Al snap ik dat jullie benieuwd zijn:$

Ik ben toch best benieuwd naar jouw persoonlijke mening omtrent de genomen/te nemen acties door de leiding van Wind..
 
Reactiescore
3.586
Omdat de werkelijkheid toch wat verdraait wordt en ik nu tot de conclusie gekomen ben dat Jannes over info beschikt die vertrouwelijk op ons forum wordt verteld. Terwijl de context er omheen behoorlijk wordt verdraait zal ik mij maar eens een post wagen.

Ik ga geen eindeloze discussie voeren op het AF zoals jullie hebben gemerkt als je ons verhaal wil horen kan dat via Skype of PM en niet met al die bijtende honden erbij ;)

Ik heb twee weken geleden al aangegeven dat ik een stapje terug wil doen in de leiding door tijd gebrek en omdat IKZELF vind dat ik te veel steken laat vallen. Dit heb ik dus gister nogmaals herhaald. Buiten onze heiligboontje info krijgt van ons forum, is het dus ook nog in een compleet verkeerde context doorgegeven.... Trek hier maar je conclusies uit.
Ik heb het nogmaals herhaald, omdat ik als Wind het wil ze een nieuwe start wil geven. Wat er tot nu toe is gebeurt is niet mijn keus, maar van ons alle (op 1 iemand na). Maar ik ben de gene die het daar buiten bracht.

Trek je conclusies en ga veder met jullie zinloze discussie, want buiten dat mss de leiding van WIND veranderd, veranderd er niks aan de opstelling er van. Mensen die nogmaals ons verhaal willen horen zijn welkom, maar niet op het AF. Daar doe je toch alles fout en worden al je argumenten om een of andere manier verkeerd begrepen. Wat bij deze ongetwijfeld ook het geval zal zijn.

Jannes heeft zijn punt gemaakt, wij hebben dat trek je conclusies en blaas het nu niet op.

Nog 1 top voor iedereen! Wil je in contact komen met |WAO| doe dit van via *Exclusive dat een topper is dat!!!

[11:14:15] ronald skykiller: zeg even dat er meer mensen op axfire spelen
[11:14:23] ronald skykiller: en dat we niet de enige leu-iding zijn

In dit geval trek ik mijn woorden terug dat je weg vlucht maar ik blijf erbij dat je uw verantwoordelijkheid niet hebt opgenomen.
En Cederic is inderdaad een toppertje :D
 
Reactiescore
3.586
Het opruien van andere spelers jegens een stam waar je een NAP mee hebt, is in mijn ogen ook het overtreden van de NAP. Hier zijn wij het echter duidelijk niet over eens en daar kunnen we dan nog jaren over door gaan, want er is immers nooit een officieel document met voorwaarden en regels voor een NAP uitgebracht. Net zoals dat ook niet is gebeurd voor bijvoorbeeld een MB.

Wat jij een NAP noemt, verschilt in definitie van wat ik een NAP noem. Jij vindt dat je geen regels overtreden hebt, maar datzelfde zou je volgens jouw beredenering ook over Fluke kunnen zeggen. Je zou kunnen zeggen dat hij voldoende reden had om wel zijn MB aan te vallen en het dus buiten de overeenkomst viel.

Wat ik wil zeggen, is dat beide acties moreel verwerpelijk zijn. Er zijn echter nergens stricte regels die jou of Flukey verbieden om dit te doen. Er is simpelweg geen wettenboekje dat iemand iets verbied hierin.
Jij hamert erop dat wij leden moeten kicken, terwijl je zelf vergelijkbare vieze trucjes gebruikt.

Het lijkt erop dat jijzelf een soort idee hebt van een wettenboek dat algemeen geldig zou moeten zijn.
`Jannes´ Morele Code´ zullen we het maar noemen.
Daar heeft een beroemde hollywood piraat nog ooit iets over gezegd dat geweldig aansluit bij mijn punt:


Zoals ik al zei, zijn de besprekingen rondom de conflictjes een interne gebeurtenis en wil ik dat graag zo houden.

Interessante tekst vind ik persoonlijk beetje filosofisch.
zoals ik al zij is het speler in het enkelvoud en niet spelers.
Ik heb idd geen regels beloftes ect gebroken echter beloofde DJF wel de bescherming van zijn MB dat duidelijk te zien is in de PM van mijn eerste post.
Dusja hij houd zich niet aan de afspraak tenzij hij beschermen zo letterlijk nam dat hij persoonlijk dat dorp van zijn MB gingen beveiligen :p

Er zijn inderdaad geen strikte regels mss moeten we daaraan maar eens gaan werken met een letterlijke definitie van wat stabben is.
Ja ik heb er mijn eigen idee over.

Ik zal even uitleggen hoe ik als persoon in elkaar zit.
Ik ben hard tegen stabben zoals iedereen wel weet als ik door 50 spelers 50x gestabt word ik zal nooit 1 stab terug doen.
Ook zal ik altijd netjes spelen en zelfs niet voor laf of vuil spel gaan.
MAAR als ik vind dat iemand of een bepaalde stam het niet verdient mijn sympathie te krijgen ben ik bereid verder te gaan met 'het niet netjes' spelen wat onder de grens van stabben ligt.
Dat laatste is dus gebleken nu.

Nee, ik bedoel dat iedereen uit Wind hier nu best zijn mening kan gaan spuien. Dat helpt ons echter zeker niet vooruit.
Zoals je waarschijnlijk begrijpt zorgt een onderwerp als dit voor verdeeldheid en kun je het beter onderling bespreken.

Je zegt je kunt dit beter onderling bespreken je moet maar eens aan jouw leiding vragen hoe vaak ik dit heb geprobeerd.
Ik heb in de leidingschat van WAO en wind teksten vol gespamt over die stabs en telkens kreeg ik het antwoord stop met zagen dit zal niet meer gebeuren 'volgende keer is het kick'
Of iedereen verdient toch een 2de kans o_O
Zei hebben mij geduwd richting het AF.
Ik heb zelfs gezegd een AF post te gaan maken hun reactie was dat ze al een post hadden om erop te reageren.
Dus nu niet zeggen ga dit dan onderling bespreken ik heb dit meermaals geprobeerd.

En tevens lees ik niet echt verdeelheid enkel een paar wind leden die een poging wagen om wat dingen in positieve zin uit te klaren IPV hun mening te laten horen binnen jullie stam daar kan het nog voor toepasselijke waarde zijn.
 

DeletedUser

Guest
jokersbrain zei:
Je zegt je kunt dit beter onderling bespreken je moet maar eens aan jouw leiding vragen hoe vaak ik dit heb geprobeerd.
Ik heb in de leidingschat van WAO en wind teksten vol gespamt over die stabs en telkens kreeg ik het antwoord stop met zagen dit zal niet meer gebeuren 'volgende keer is het kick'
Of iedereen verdient toch een 2de kans o_O
Zei hebben mij geduwd richting het AF.
Ik heb zelfs gezegd een AF post te gaan maken hun reactie was dat ze al een post hadden om erop te reageren.
Dus nu niet zeggen ga dit dan onderling bespreken ik heb dit meermaals geprobeerd.

En tevens lees ik niet echt verdeelheid enkel een paar wind leden die een poging wagen om wat dingen in positieve zin uit te klaren IPV hun mening te laten horen binnen jullie stam daar kan het nog voor toepasselijke waarde zijn.

Het onderlinge bespreken sloeg terug op WIND-intern, niet op de besprekingen tussen de WIND- en WAO-leiding. Over de zaken in de leidingschat kan ik niets zeggen, daar ben ik niet van op de hoogte. Dat jij het AF opzocht met deze post lijkt een simpel gevolg te zijn geweest van voorgaande gebeurtenissen. Dat neemt niemand je kwalijk, tenminste niet met gegronde redenen.
 

DeletedUser44415

Guest
Waarom niet? Prima propaganda.

Voor een maand... kan evengoed op het topstammen-topic geplaatst worden net als die topics vanuit vitae tegenover rush. En die andere die totaal vergeten is...

En maick, als men propaganda wilt voeren voor backstabs, nou leuk om er aandacht aan te geven om er speciaal nieuw topiv over te openen. Jij zegt dat er op beter p&p uitgevoert kan worden, maar als ik zeg als iedere stam een nieuw topic opent omdat er backstab is, maak je er geen p&p van, enkel een volgestabt forum wat tot moddergooi leidt. Het is erg om gebackstabbed te worden, maar iedere keer die topics openen over dit... het irriteerd me dat de toppers weners geworden zijn.

Backstab? Maak er een oorlog van en maak dan de bevestiging van de stab de reden op het topic.maakt het echt interessant
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Gun ons nou een beetje een aanloop voor het echte vuurwerk los barst :D9
 

DeletedUser

Guest
Ja dit had allemaal in een epische oorlogstopic-post gekund! Zonde
 
Bovenaan