Strijd der Titanen!

DeletedUser75377

Guest
Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Heer subere staat pas 1 week onder vv, omdat de eigenaar op vakantie is;)


En je kan via vv niet zien wie online is:eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Lijkt mij dat MLV beter zijn best moet gaan doen. :D

fa767c35e5.png
4893c2e5f5.png
25d728a5c8.png
40b8eb5ad0.png

Ik vergelijk heel eventjes Maart/April, en dan de verhouding gewonnen en verloren dorpen :)

Maart:

Juvy = 21,62% verloren dorpen tegen 78,38% gewonnen dorpen.
DET = 26,17% verloren dorpen tegen 73,83% gewonnen dorpen.
FEL = 06,18% verloren dorpen tegen 93,82% gewonnen dorpen.
MLV = 21,19% verloren dorpen tegen 78,81% gewonnen dorpen.

April:

Juvy = 16,63% verloren dorpen tegen 83,37% gewonnen dorpen.
DET = 15,79% verloren dorpen tegen 84,21% gewonnen dorpen.
FEL = 16,77% verloren dorpen tegen 83,23% gewonnen dorpen.
MLV = 15,32% verloren dorpen tegen 84,68% gewonnen dorpen.


Conclusie: Juvy moet meer haar best gaan doen ;);):cool:


E: Nu we toch bezig zijn, ik voeg de andere top stammen er ook even bij :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser51839

Guest
40b8eb5ad0.png

fa767c35e5.png

Ik vergelijk heel eventjes Maart/April, en dan de verhouding gewonnen en verloren dorpen :)

Maart:

Juvy = 21,62% verloren dorpen tegen 78,38% gewonnen dorpen.
MLV = 21,19% verloren dorpen tegen 78,81% gewonnen dorpen.

April:

Juvy = 16,63% verloren dorpen tegen 83,37% gewonnen dorpen.
MLV = 15,32% verloren dorpen tegen 84,68% gewonnen dorpen.

Conclusie: Juvy moet meer haar best gaan doen ;);):cool:

En doe nu eens het aantal dorpen in totaal bij per stam? :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Juvy:

Schatting aantal dorpen 1 maart*:
10014​
Dorpswinst in maart:
1404​
Schatting aantal dorpen 1 april*:
11418​
Dorpswinst in april:
1204​
Aantal dorpen 1 mei
12592​

Groeifactor juvy maand maart: + 12,29%
Groeifactor juvy maand april: + 9,54%

*Door veranderingen in samenstelling geeft het precieze getal van die data een vertekend beeld.


--


MLV

Aantal dorpen 1 maart:
4622​
Dorpswinst in maart:
483​
Aantal dorpen 1 april:
5105​
Dorpswinst in april:
664​
Aantal dorpen 1 mei
5769​

Groeifactor MLV maand maart: + 9,46%
Groeifactor MLV maand april: + 11,51%



---

Conclusie: MLV heeft al een iets beter win/verlies percentage en zoals hierboven te zien is; lopen de groeifactoren ook niet heel erg uit elkaar. Wel is te zien dat Juvy in deze 2 maanden gemiddeld een betere groeifactor heeft.

--

Ik heb overigens geen idee hoe men dit interpreteerd, maar dit is geen propaganda hoor :p Slechts een ludieke reactie op J. zijn uitspraak :p Is dus geen offence richting Juvy, slechts een grapje. En zoals je ziet, zijn DET/FEL en al helemaal faith, statistisch veel slechter bezig dan juvy en mlv. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74646

Guest
Zijde 1:
Stammen: |F|eL
Zijde 2:
Stammen: Juvy!
Spelers: tribalwarskrijger

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,224
Kant 2: 7,321
Verschil: 2,097

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 682
Kant 2: 304
Verschil: 378

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 42,963,764
Kant 2: 63,107,185
Verschil: 20,143,421

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,015,045
Kant 2: 2,623,525
Verschil: 3,391,520

chart


Ik vraag me toch af waar je de bewering vandaan haalt dat Juvy beter presteert dan ons...
Hier zitten spelers als the rubble en thearrow. nog niet eens bij. Dit zijn in totaal nog eens een 450 dorpen extra namelijk.

Hakkertje speelt ook onder 1 hoedje samen met Aapsel. Leuk dat je hier ook Zebbe weer probeert de schuld van te geven door hen in de friendlist te hebben staan. Aangezien zij vroeger gewoon samen hebben gespeeld. En Juvy daar wederom weer gebruik van maakt.

En Roald, jullie zal je hier niet in terug vinden, aangezien wij ook gewoon niets met jullie te maken hebben.
 

DeletedUser59368

Guest
Proficiat! Al hebben wij langere tijd meerdere rivalen gehad. Terwijl jullie enkel op ons(Juvy!) moeten focussen :) Maar toch mooie dorpswinst uitgebouwd.
 

DeletedUser51839

Guest
Zijde 1:
Stammen: |F|eL
Zijde 2:
Stammen: Juvy!
Spelers: tribalwarskrijger

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,224
Kant 2: 7,321
Verschil: 2,097

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 682
Kant 2: 304
Verschil: 378

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 42,963,764
Kant 2: 63,107,185
Verschil: 20,143,421

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,015,045
Kant 2: 2,623,525
Verschil: 3,391,520

chart


Ik vraag me toch af waar je de bewering vandaan haalt dat Juvy beter presteert dan ons...
Hier zitten spelers als the rubble en thearrow. nog niet eens bij. Dit zijn in totaal nog eens een 450 dorpen extra namelijk.

Hakkertje speelt ook onder 1 hoedje samen met Aapsel. Leuk dat je hier ook Zebbe weer probeert de schuld van te geven door hen in de friendlist te hebben staan. Aangezien zij vroeger gewoon samen hebben gespeeld. En Juvy daar wederom weer gebruik van maakt.

En Roald, jullie zal je hier niet in terug vinden, aangezien wij ook gewoon niets met jullie te maken hebben.


En moeten wij nu eens die tonen van Juvy! Vs. Faith? Want je vergeet dat wij in tegenstelling tot Fel niet enkel 1 vijand hebben :)
 

DeletedUser74646

Guest
Tyron, wat je dan wel vergeet is dat jullie dubbel zoveel punten hebben, dus in feite stond het altijd nog gelijk kwa dorpen aantal. Plus faith heeft ook 2 vijanden gehad. En heeft zich daardoor nooit volledig op jullie kunnen focussen. Bij elkaar opgeteld, stonden jullie nog steeds in het voordeel.
 

DeletedUser51839

Guest
Tyron, wat je dan wel vergeet is dat jullie dubbel zoveel punten hebben, dus in feite stond het altijd nog gelijk kwa dorpen aantal. Plus faith heeft ook 2 vijanden gehad. En heeft zich daardoor nooit volledig op jullie kunnen focussen. Bij elkaar opgeteld, stonden jullie nog steeds in het voordeel.

Je ontkracht jezelf nu wel, faith had 2 vijanden. En dat is in ons voordeel? Waarom? Omdat we toevallig er ook 2 hadden?

Ik zou je in je schuilplaats gaan verstoppen uit schaamte :eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Je ontkracht jezelf nu wel, faith had 2 vijanden. En dat is in ons voordeel? Waarom? Omdat we toevallig er ook 2 hadden?

Ik zou je in je schuilplaats gaan verstoppen uit schaamte :eek:

Wij hebben lange tijd 4 vijanden gehad. (tot kort geleden 5)
.DC., Zero, |F|EL, Faith (DET)

Nu kom je vertellen dat we in kwantiteit een voordeel hadden? So no true door al dat front hadden we minder safe dus weinig def, wat jullie wel hebben met de RIM. Verder konden we niet de aandacht verdelen over alle stammen tegelijk. Dus wij in het voordeel? Ik dacht het niet..
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Amen/MLV en Juvy hebben de laatste maanden sowieso nooit kwantitatief overwicht gehad. Zeker toen Faith nog niet gevallen was, was had de FEL zijde nogal een aanzienlijk aantal meer dorpen.
 

DeletedUser71655

Guest
Chicks als jij zouden Juvy! afmaken <3
Kom je niet bij ons? :$

Tyron toch, als Yas bij jou in de stam zat was je waarschijnlijk elke keer zenuwachtig als je met haar praatte man:D, net zoals die ene kaar dat je om advies kwam vragen omdat je een meisje leuk vond:D

Kom op zeg, dacht je nu serieus dat je een serieus antwoord ging krijgen met die gekken in de chat:D

Hier kan ik dus zo kwaad om worden...

Wat geeft jou het recht om ONS ALWEER VALSE beschuldigen aan te smeren!!!
Ik heb van dat k**te account van een Heer subere nog nooit gehoord, laat staan dat we er VV van hadden!!

Hier is gewoon een zuivere massa opgezet zoals altijd zonder spionage en tralala. Neem uw verantwoordelijkheid op en schuif niet altijd al uw problemen op een ander. Al uw problemen heb je zelf veroorzaakt! Als jij je spelers deftig behandeld zal het respect wederzijds zijn en zullen ze dus ook geen STAB-werk verrichten.

Door uw stoeme uitspraken zet je niet alleen uw zelf voor schut, maar ook al die mensen die jouw volgen.
UW stront stam valt uit elkaar door uw slecht gedrag en vinger gewijs.

Word volwassen, en denk eens goed na waar het echt fout gaat.

Het feit is dat jullie goed kunnen verhaaltjes en onzin verzinnen. Hou je spelers aan de lijn dan gaan ze niet lopen. Raar hé, dat het bij ons blijkbaar vele beter is...

Als er daadwerkelijk per PM met Heer Subere is gevraagd naar plekken waar er aangevallen werd, is dat toch wel degelijk informatie proberen te verkrijgen?
Heer Subere is/was waarschijnlijk een bekende van zebbe anders staat die niet in zijn vriendenlijst lijkt me? Dus als je dan via vv een PM stuurt om info te verschaffen is dat toch zeker niet geheel netjes, je gebruikt immers de 'vriendenstatus' van het account om aan info te komen.

Ik snap jouw hele beredenering niet eigelijk

Het enige wat jij elke keer komt doen is zeggen dat Juvy o-zo vuil spel heeft

Ik snap niet hoe je ineens bij heer subere aankomt:eek: Mocht het toch nog zo zijn, dit zou helemaal geen effect mogen hebben als je je account gewoon goed onderhoud en de uptime gewoon goed houd tijdens een massa, maar dat inzicht heb jij blijkbaar niet dan.

Het enige wat jij nog doet op het AF is steeds alles afschuiven op fouten van juvy:eek:

Succes nog met de oorlog te winnen

Het is dan ook allemaal gewoon bewezen toch? Het is inmiddels wel bekend dat Juvy het niet zo nauw neemt met morele waarden en dergelijke, en zoals ik al hierboven zeg; als er daadwerkelijk info is gevraagd via Heer Subere is dat weer geen manier van spelen nee;)

Op een waardige morele manier spelen, geef de definitie hier eens van?

Want er is altijd wel wat met jullie. Maar hoe kan je nog op een onwaardige/laffe/vieze manier spelen? Het is MLV/Juvy! Vs. DET/|F|el/Faith ... en daar mee basta. Verlies je dan verlies je ... moet je de ander niet zwart maken omdat jou stam tekortschiet ...

Heeft niets met tekort schieten te maken, anders waren de winsten op Celebi er ook niet toch;)
Het gaat er hier even om dat Juvy dus een vv account bemachtigt die een vriendenstatus heeft met zebbe, dus het contact tussen de accounts is normaal gezien dan goed, als jullie daar dan misbruik van maken om info te verkrijgen is dat gewoon niet netjes gespeeld hoor:)

Is dit dan geen fout van Zebbe zelf? o_O
Je geeft ons de schuld maar zelf zetten jullie de kat bij de melk :)

Ahja, dus als jij een PBG hebt en daar heb je goed contact mee, maar hij besluit zijn vv naar de vijand te sturen en de vijand probeert info te verschaffen via dat account, jij bent in de veronderstelling dat het de eigenaar is en dus geeft de info, dat is dan jouw eigen fout?

Lijkt me toch niet, zebbe kon toch niet ruiken dat Juvy de vv had?:confused:

Ja precies, als men het dan toch allemaal denkt te weten, waarom doet men er dan niks aan? laksheid?

Made me laugh:D
Fel kon ook echt ruiken dat Juvy de vv had enzo, het is gewoon not done om van de vriendenstatus gebruik te maken om info te verkrijgen, het is toch zeker een vorm van spioneren:)

Ik vind het wel vermakend om te zien dat alle verwijten van FeL/DET allemaal zo 'plaatselijk' zijn, Juvy krijgt alle stront over zich heen en MLV nagenoeg nooit. Ruik ik daar een frustratie jegens het Juvy dat toch beter presteert dan de verwachtingen?

Roald toch, ik hoop dat je een grapje maakt, want wat heeft Juvy nu eigenlijk bereikt de laatste tijd?
Ze hebben Faith weggespeeld ja, maar jij weet zelf ook dondersgoed dat de genadeklap voor Faith was dat Zero naar Juvy ging en dat daardoor het hele oosten van Faith weg viel en hierdoor iedereen er geen zin meer in had, en dan had je nog dat merkwaardige moment tussen DC/Recliner, wat ik nog steeds verdacht vind.

Juvy heeft niets fatsoenlijks laten zien, zelfs met de enorme hoeveelheid defence dat ze hebben, verliezen ze nog steeds aan de lopende band dorpen op Celebi, dus wat had Juvy precies bereikt?

Waar gaat dit eigenlijk om, ik weet er het fijne niet van, maar als Juvy dus echt de online tijden zag van Zebbe via vv, dan heeft Zebbe dit alleen maar aan zichzelf te danken, hij is volgens mij degene die het vriendschapsverzoek verstuurd of aanvaard heeft

Tuurlijk heeft hij hem zelf verstuurd of aanvaard, maar dat was in de tijd dat de eigenaar er zélf op zat, dus toen de eigenaar de vv naar Juvy stuurde wist Zebbe hier niets van, en kon hij dat ook echt niet weten, dus nee dit is zeker niet zijn eigen fout.

En moeten wij nu eens die tonen van Juvy! Vs. Faith? Want je vergeet dat wij in tegenstelling tot Fel niet enkel 1 vijand hebben :)

Voel jij je nu stoer Tyron?
Faith is enkel weggespeeld omdat jullie Zero recruitte en daardoor het hele oosten weg viel, anders stond Faith nu nog gewoon overeind;)

Je ontkracht jezelf nu wel, faith had 2 vijanden. En dat is in ons voordeel? Waarom? Omdat we toevallig er ook 2 hadden?

Ik zou je in je schuilplaats gaan verstoppen uit schaamte :eek:

Jij gaat je beter terug verstoppen in je schuilplaats bedoel je?
Tuurlijk was het in je voordeel dat Faith 2 vijanden had, anders was alle druk op Juvy geweest, maar dat kun je ook zeggen over MLV/Amen en Juvy, dus wat dat betreft maakt het geen ruk uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Het doet je wel veel voor iemand die gestopt is.
Ik ken verder weinig van deze zaak, dus kan ik je er niet echt mee helpen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jessey is alweer spelende hoor, dat zei cona laatst ergens :)
Toevallig op Saevus, dat zou ik namelijk uiterst plezant vinden.

@Behindthescenes; Faith was op den duur toch wel gevallen. MLV/Amen rolde account na account op bij faith, zoals DET dat bij amen deed. Als er geen versnelling is was gekomen, ookwel zero genoemd, dan was het ook een kwestie van tijd voordat er onvrede binnen faith zou komen over het presteren, rebellion was ontstaan en de verliezen bij faith zouden ook weer stijgen. Enkel het tempo zou langzamer zijn geweest.
 

DeletedUser59368

Guest
Als er daadwerkelijk per PM met Heer Subere is gevraagd naar plekken waar er aangevallen werd, is dat toch wel degelijk informatie proberen te verkrijgen?
Heer Subere is/was waarschijnlijk een bekende van zebbe anders staat die niet in zijn vriendenlijst lijkt me? Dus als je dan via vv een PM stuurt om info te verschaffen is dat toch zeker niet geheel netjes, je gebruikt immers de 'vriendenstatus' van het account om aan info te komen.

Het is dan ook allemaal gewoon bewezen toch? Het is inmiddels wel bekend dat Juvy het niet zo nauw neemt met morele waarden en dergelijke, en zoals ik al hierboven zeg; als er daadwerkelijk info is gevraagd via Heer Subere is dat weer geen manier van spelen nee;)

Heeft niets met tekort schieten te maken, anders waren de winsten op Celebi er ook niet toch;)
Het gaat er hier even om dat Juvy dus een vv account bemachtigt die een vriendenstatus heeft met zebbe, dus het contact tussen de accounts is normaal gezien dan goed, als jullie daar dan misbruik van maken om info te verkrijgen is dat gewoon niet netjes gespeeld hoor:)

Ahja, dus als jij een PBG hebt en daar heb je goed contact mee, maar hij besluit zijn vv naar de vijand te sturen en de vijand probeert info te verschaffen via dat account, jij bent in de veronderstelling dat het de eigenaar is en dus geeft de info, dat is dan jouw eigen fout?

Lijkt me toch niet, zebbe kon toch niet ruiken dat Juvy de vv had?:confused:

beste,

Jammer voor al uw verloren moeite die je hierboven neergeschreven hebt.
Als je iets komt vertellen zorg dan dat je in de onwaarheden van |F|eL blijft, en dus het hetzelfde onzin verhaaltje komt vertellen.

Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Heer subere staat pas 1 week onder vv, omdat de eigenaar op vakantie is;)

En je kan via vv niet zien wie online is :eek:

Ikzelf zou niet weten wie het lef heeft om info te vragen op deze manier, maar dan kom ik terug op hoe kunnen wij weten dat Zebbe als vriend is van deze speler? + Zebbe gaat toch niet zomaar staminfo doorspelen aan een buitenstaander? + voor zover ik weet is er geen info doorgespeeld, want men wist het toch allemaal zogoed?

Wat ik ook straf vind is dat er al verschillende malen, FORA verwijderd word in ons stammenforum. En toevallig telkens die waar onze massa's in gepland staan.

Overlaatst werden we allemaal gekicked op de leider na. Dus lijkt mij dat jullie ook vieze spellekes/spionage -> wat mij nog veel erger lijkt op deze manier bezig zijn. Want dan ligt alle info voor het rapen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74646

Guest
Nou overduidelijk dat Michael van Aapsel, notebene jullie leider het lef heeft om het op deze manier te komen vragen.

Aan de pm wisseling is overduidelijk te lezen dat Zebbe en subere al een geruime tijd samen speelden. En ook daadwerkelijk "vrienden" zijn. Er is al een maand niets meer verstuurd vanuit de echte speler van subere.

Wat ik gewoon laf vind, is dat jullie ondertussen al zover voor staan kwa dorpen en nog steeds, ja serieus, nog steeds info moeten verzamelen vanuit spy accounts. Dit is niet de eerste keer dat er op deze manier van doen info verzamelt probeert te worden. Zou ik het ook nog toelichten van Louis en Stark?

En er was toch een oude co die jullie allemaal gekickt hadden? Op aapsel na, aangezien dat overduidelijk een rechten kwestie is. Ik kan jou verzekeren dat er vanuit FeL niet op zo een manier gespeeld word. Wij spelen dit spelletje op ons eigen inzicht en tactieken. Meer hebben wij ook niet nodig.
 

DeletedUser59368

Guest
Het lijkt me sterk dat een oude CO dit zomaar uit verveling gaat doen.. Men is altijd met 2.
 
Bovenaan