Strijd der Titanen!

DeletedUser23144

Guest
Of misschien eerder jij?

My hero ;
images
 

DeletedUser74646

Guest
Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.
 

DeletedUser51839

Guest
Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Hoe je eens kalm man, frustraties? :p

Farmen we je weg lieverd :p

tsss :bijl::bijl::bijl::bijl::bijl::bijl:

Of misschien eerder jij?

Chicks als jij zouden Juvy! afmaken <3
Kom je niet bij ons? :$
 

DeletedUser54257

Guest
Juvy lacht alles weg.

Of je bent aant "rage" of je bent gefrustreerd of tis een "leugen"

feit is gewoon dat juvy geen been heeft om op te staan als het aankomt om op een waardige, morele manier te spelen.

Liefst zo vals mogelijk. Terwijl ze toch ook skilled players zouden moeten hebben....
 

DeletedUser59368

Guest
Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Hier kan ik dus zo kwaad om worden...

Wat geeft jou het recht om ONS ALWEER VALSE beschuldigen aan te smeren!!!
Ik heb van dat k**te account van een Heer subere nog nooit gehoord, laat staan dat we er VV van hadden!!

Hier is gewoon een zuivere massa opgezet zoals altijd zonder spionage en tralala. Neem uw verantwoordelijkheid op en schuif niet altijd al uw problemen op een ander. Al uw problemen heb je zelf veroorzaakt! Als jij je spelers deftig behandeld zal het respect wederzijds zijn en zullen ze dus ook geen STAB-werk verrichten.

Door uw stoeme uitspraken zet je niet alleen uw zelf voor schut, maar ook al die mensen die jouw volgen.
UW stront stam valt uit elkaar door uw slecht gedrag en vinger gewijs.

Word volwassen, en denk eens goed na waar het echt fout gaat.

Sorry te druk bezig met het afmaken van Juvy! <3
Sinds wanneer heeft Jepper front met Juvy!?

Juvy lacht alles weg.

Of je bent aant "rage" of je bent gefrustreerd of tis een "leugen"

feit is gewoon dat juvy geen been heeft om op te staan als het aankomt om op een waardige, morele manier te spelen.

Liefst zo vals mogelijk. Terwijl ze toch ook skilled players zouden moeten hebben....

Het feit is dat jullie goed kunnen verhaaltjes en onzin verzinnen. Hou je spelers aan de lijn dan gaan ze niet lopen. Raar hé, dat het bij ons blijkbaar vele beter is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Ik snap jouw hele beredenering niet eigelijk

Het enige wat jij elke keer komt doen is zeggen dat Juvy o-zo vuil spel heeft

Ik snap niet hoe je ineens bij heer subere aankomt:eek: Mocht het toch nog zo zijn, dit zou helemaal geen effect mogen hebben als je je account gewoon goed onderhoud en de uptime gewoon goed houd tijdens een massa, maar dat inzicht heb jij blijkbaar niet dan.

Het enige wat jij nog doet op het AF is steeds alles afschuiven op fouten van juvy:eek:

Succes nog met de oorlog te winnen
 

DeletedUser74646

Guest
Hier kan ik dus zo kwaad om worden...

Wat geeft jou het recht om ONS ALWEER VALSE beschuldigen aan te smeren!!!
Ik heb van dat k**te account van een Heer subere nog nooit gehoord, laat staan dat we er VV van hadden!!

Hier is gewoon een zuivere massa opgezet zoals altijd zonder spionage en tralala. Neem uw verantwoordelijkheid op en schuif niet altijd al uw problemen op een ander. Al uw problemen heb je zelf veroorzaakt! Als jij je spelers deftig behandeld zal het respect wederzijds zijn en zullen ze dus ook geen STAB-werk verrichten.

Door uw stoeme uitspraken zet je niet alleen uw zelf voor schut, maar ook al die mensen die jouw volgen.
UW stront stam valt uit elkaar door uw slecht gedrag en vinger gewijs.

Word volwassen, en denk eens goed na waar het echt fout gaat.

Screenie

Nuff said.

Onnozele reactie van jou. Zwaar op de teentjes getrapt. Beter neem je verantwoordelijkheid voor de daden van je stam :eek:



@barely busy
Heer subere STOND in de friend list van zebbe. Makkelijk om zo de online tijden te controleren en heeeeel gek genoeg kwamen net op de tijden dat hij offline was de aanvallen binnen. Keer op keer. Vind het knap dat je hier nog probeert onderuit te komen.
 

DeletedUser51839

Guest
Juvy lacht alles weg.

Of je bent aant "rage" of je bent gefrustreerd of tis een "leugen"

feit is gewoon dat juvy geen been heeft om op te staan als het aankomt om op een waardige, morele manier te spelen.

Liefst zo vals mogelijk. Terwijl ze toch ook skilled players zouden moeten hebben....

Op een waardige morele manier spelen, geef de definitie hier eens van?

Want er is altijd wel wat met jullie. Maar hoe kan je nog op een onwaardige/laffe/vieze manier spelen? Het is MLV/Juvy! Vs. DET/|F|el/Faith ... en daar mee basta. Verlies je dan verlies je ... moet je de ander niet zwart maken omdat jou stam tekortschiet ...

Sorry te druk bezig met het afmaken van Juvy! <3

</3

Screenie

Nuff said.

Onnozele reactie van jou. Zwaar op de teentjes getrapt. Beter neem je verantwoordelijkheid voor de daden van je stam :eek:



@barely busy
Heer subere STOND in de friend list van zebbe. Makkelijk om zo de online tijden te controleren en heeeeel gek genoeg kwamen net op de tijden dat hij offline was de aanvallen binnen. Keer op keer. Vind het knap dat je hier nog probeert onderuit te komen.

Is dit dan geen fout van Zebbe zelf? o_O
Je geeft ons de schuld maar zelf zetten jullie de kat bij de melk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59368

Guest
Is dit dan geen fout van Zebbe zelf? o_O
Je geeft ons de schuld maar zelf zetten jullie de kat bij de melk :)

Ja precies, als men het dan toch allemaal denkt te weten, waarom doet men er dan niks aan? laksheid?
 

DeletedUser75027

Guest
Kan een vv'er eigelijk kijken of mensen online zijn ? :*
 

DeletedUser51839

Guest
Kan een vv'er eigelijk kijken of mensen online zijn ? :*

Welja, volgens mij kan je via een vv zijn vrienden hun online status niet zien. Dusja, blijkt weeral dat |F|el enkel met smoesjes komt voor hun eigen te kort aan skills en inzicht.
 

DeletedUser75027

Guest
Welja, volgens mij kan je via een vv zijn vrienden hun online status niet zien. Dusja, blijkt weeral dat |F|el enkel met smoesjes komt voor hun eigen te kort aan skills en inzicht.

zoiezo een smoesje , maar volgens mij kan je dat echt niet :/

Hoe durven jullie ooit zo trots te zeggen dat jullie meer winsten hebben gemaakt op zebbe? Al die tijd gwn al de VV van heer subere en daardoor de online tijden van Zebbe kunnen zien en nu ook nog proberen informatie te vragen waar wij gaan aanvallen.

Weer een diep trieste actie. Helaas Juvy, zak gwn in je eigen stront.

Facepalm252520for252520A252520IDIOT25252008_thumb25255B125255D_Facepalm_for_A_IDIOT-s550x440-217465.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Ik vind het wel vermakend om te zien dat alle verwijten van FeL/DET allemaal zo 'plaatselijk' zijn, Juvy krijgt alle stront over zich heen en MLV nagenoeg nooit. Ruik ik daar een frustratie jegens het Juvy dat toch beter presteert dan de verwachtingen?
 

DeletedUser59368

Guest
Ik vind het wel vermakend om te zien dat alle verwijten van FeL/DET allemaal zo 'plaatselijk' zijn, Juvy krijgt alle stront over zich heen en MLV nagenoeg nooit. Ruik ik daar een frustratie jegens het Juvy dat toch beter presteert dan de verwachtingen?

Lijkt mij dat MLV beter zijn best moet gaan doen. :D
 

DeletedUser

Guest
Waar gaat dit eigenlijk om, ik weet er het fijne niet van, maar als Juvy dus echt de online tijden zag van Zebbe via vv, dan heeft Zebbe dit alleen maar aan zichzelf te danken, hij is volgens mij degene die het vriendschapsverzoek verstuurd of aanvaard heeft
 
Bovenaan