Rush : Meest schijnheilige stam van W42

Reactiescore
3.584
Nouja je kan best faken met edels ook een fake trein met 4 edels sturen puur om een ander acc te laten geloven dat het menens is dat je hem wilt weg hebben terwijl het gewoon afleiding is of zo :p
 

DeletedUser3435

Guest
Een faketreijn die 160k 200k 200k kost.. Nee, denk het echt niet eigenlijk. :D Ofwel is het een beetje dom.
 
Reactiescore
3.584
Een faketreijn die 160k 200k 200k kost.. Nee, denk het echt niet eigenlijk. :D Ofwel is het een beetje dom.

Je had daar meer voordeel uit kunnen halen moesten ze daardoor minder OS hebben gestuurd waardoor er minder clears waren geblockt die meer gs + tijd kosten :0
 
Reactiescore
116
Nouja je kan best faken met edels ook een fake trein met 4 edels sturen puur om een ander acc te laten geloven dat het menens is dat je hem wilt weg hebben terwijl het gewoon afleiding is of zo :p

Ja, maar dit noem ik écht geen faketrein ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Je had daar meer voordeel uit kunnen halen moesten ze daardoor minder OS hebben gestuurd waardoor er minder clears waren geblockt die meer gs + tijd kosten :0
Zo te zien aan de soort reacties erop waren er geen clear voorgetimed, dus veel OS is er niet nodig dan hé.
 
Reactiescore
372
Zo te zien aan de soort reacties erop waren er geen clear voorgetimed, dus veel OS is er niet nodig dan hé.

Lmao ik dacht eerst dat er edelclears binnenkwamen, dan was het simpel geweest. Vooredelen en twee edeltjes erna. Dan loopt hij z'n eigen edelclears op zichzelf stuk :p. Deze situatie was met 0,0 def op te lossen. Ging echter om het principe.
 

DeletedUser3435

Guest
Lmao ik dacht eerst dat er edelclears binnenkwamen, dan was het simpel geweest. Vooredelen en twee edeltjes erna. Dan loopt hij z'n eigen edelclears op zichzelf stuk :p. Deze situatie was met 0,0 def op te lossen. Ging echter om het principe.
Verschrikkelijk.. :D Wel leuk als verdediger haha.
 

DeletedUser68252

Guest
Jullie bewijzen over die intenties van Minato mis ik ook nog altijd

5398e72c23b71a05c6876fb8da086bec.png


Een klein stukje van skype waarin een speler van Rush dit tegen ons zegt.

Het bewijs dat jullie daarvan hebben is ook niet waterdicht hoor , maak ik zo na.

Ofc, zolang de feiten en bewijzen je tegenspreken het dan maar verhalen op het namaken van dingen. Milan Quid pro Quo kan zelf beamen dat dit gesprek heeft plaats gevonden, dat deze delen erin stonden. Verder heeft ook mijn medespeler dit gesprek via teamviewer gezien omdat ik het aan het voeren was terwijl hij mee keek op mijn pc om wat dingen te fixen mbt een skype chat voor Vitae.

Een NAP heeft maar '1' regel en dat is dat de accounts waarmee is afgesproken elkaar niet aanvallen.
Al derest doet er niet toe.

Wat als ik een NAP heb met de speler: IDKhetBOEITniemand.
De NAP loopt af in 7dagen en ik zet alvast mijn account aanvalsklaar is dat dan ook stabben?
Nope dat is het niet is het dan stabben wat minato of zo iets deed NOPE.
En als die zelf ook nog met vv aanviel wat niet het geval was zelfs dan is het niet stabben.

NAP is niet samenwerken maar enkel gewoon PUUR elkaar niet aanvallen met de acc's waarbij het is afgesproken.

Een Nap bestaat uit een niet aanvalspact, hierin word betrokken dat men elkaar niet aanvalt. Indirecte aanvallen zoals deze vallen ook onder het mom aanvallen, waardoor de nap word geschonden.

Ps wil liptonia reageren op mijn post pagina 4-5 danku :rolleyes2:

Geen enkele post kunnen terug vinden die aan mij gelinkt is, alleen dat je een paar keer reageert op sky arragon.


Ja 3, dat zal je ongetwijfeld wel weten. Of gaat Rush daar ook al leugens over verspreiden zoals ze onlangs al deden over fake treinen, spionage en dergelijke?

Een faketreijn die 160k 200k 200k kost.. Nee, denk het echt niet eigenlijk. :D Ofwel is het een beetje dom.

Het is natuurlijk gewoon een poging om zichzelf eronder uit te lullen van Rush door nu te beweren dat het fake treinen zijn. Zoals je kan zien waren dat ze niet en zijn ze gestuurd met een poging tot dorpen overnemen.
 

DeletedUser75329

Guest
Beide partijen gaan toch niet toegeven Liptonia. Laat deze discussie nou maar gewoon eindigen, worden we allemaal een stuk vrolijker van.
 

DeletedUser75329

Guest
Volgens mij (durf dit niet met zekerheid te zeggen) was dit ivm het verhaal omtrent Fish. Zochten een oplossing via Skype.
 
Reactiescore
372
Ik ben dus echt benieuwd, waarom, WAAROM zit rush met jullie in een skype chat.

Zeer waarschijnlijk om een verklaring te geven voor wat er gebeurd is. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je hier zo verbaasd over lijkt, want het gebruiken van skype voor tribalwars is zo'n beetje de standaard.
 

DeletedUser

Guest
Zeer waarschijnlijk om een verklaring te geven voor wat er gebeurd is. Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom je hier zo verbaasd over lijkt, want dat je skype gebruikt als medium is zo'n beetje de standaard voor tribalwars.

Ach ik vind het te debiel voor woorden, je hebt (voor mijn weten) oorlog met een stam en vervolgens ga je lekker vrolijk over dingen praten op Skype alsof je samen in een stam zit, ja, dat vind ik inderdaad gek en daar verbaas ik me over.
 

DeletedUser75329

Guest
Wie zegt dat ze lekker vrolijk over dingen praten? Aangezien je hier totaal niets van af weet vraag ik me dus af waar je je eigenlijk mee bemoeit?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb informatie die jij niet hebt, misschien weet jij hier juist niks van af.
 
Bovenaan