Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser73244

Guest
5398e72c23b71a05c6876fb8da086bec.png


Een klein stukje van skype waarin een speler van Rush dit tegen ons zegt.

Ga je nou serieus uitspraken van mij gebruiken die ik maakte op de zondag/maandag & dinsdag wanneer jullie (Vitae) mij stabte?

Ik heb inderdaad de intentie gehad voor de nieuwe afspraken en regelingen om met vlemis Fisher aan te vallen ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Ofc, zolang de feiten en bewijzen je tegenspreken het dan maar verhalen op het namaken van dingen. Milan Quid pro Quo kan zelf beamen dat dit gesprek heeft plaats gevonden, dat deze delen erin stonden. Verder heeft ook mijn medespeler dit gesprek via teamviewer gezien omdat ik het aan het voeren was terwijl hij mee keek op mijn pc om wat dingen te fixen mbt een skype chat voor Vitae.

Jullie ondersteunen een stab = medeplichtig aan stabben wat jullie zelfs nog ontkennen.







Ja 3, dat zal je ongetwijfeld wel weten. Of gaat Rush daar ook al leugens over verspreiden zoals ze onlangs al deden over fake treinen, spionage en dergelijke?

Ik wist enkel dat Cano tegelijk met ons een aanvalletje ging plaatsen.
Maar jij zult wel meer weten zeker als je ons toch zo goed bespioneert.
Verlicht mij wie heeft ons nog geholpen vannochtend ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73250

Guest
Sommige spelers van Vitae moeten toch eens dieper gaan nadenken voor ze onzin beginnen te vertellen.
 

DeletedUser72524

Guest
Bericht niet gelezen, lijkt me teveel onzin! Ik zie namelijk dat Liptonia erbij staat en ik hou niet zo van als zulke berichten worden geschreven door een hypocriet!
Want volgens mij waren dat ook geen ethisch verantwoorde acties op Stabwing (Stabgoon).
 

DeletedUser63354

Guest
er is ook nergens een regel die voorschrijft dat dat moet, geloof ik?
 

DeletedUser69813

Guest
Is er nou nog steeds geen oorlogstopic? Wat is dit? Bejaardenbingo?
 

DeletedUser3435

Guest
Even tussen alle haat door.. ik vind Rush eigenlijk wel een topstam.

Deze post kost 50k each
 

DeletedUser67609

Guest
Sven maakt leuke topics!

edit: Deze niet gemaakt zie ik... maar hij maakt topics leuk!
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben dus echt benieuwd, waarom, WAAROM zit rush met jullie in een skype chat.

Volgens mij (durf dit niet met zekerheid te zeggen) was dit ivm het verhaal omtrent Fish. Zochten een oplossing via Skype.

Ach ik vind het te debiel voor woorden, je hebt (voor mijn weten) oorlog met een stam en vervolgens ga je lekker vrolijk over dingen praten op Skype alsof je samen in een stam zit, ja, dat vind ik inderdaad gek en daar verbaas ik me over.

Ik heb informatie die jij niet hebt, misschien weet jij hier juist niks van af.

Wij kunnen het ook niet helpen dat Rush zich in een negatieve spiraal begeeft, waardoor verscheidene leden ons aanspreken met betrekking tot hun eigen stam. Er is zelfs door een paar accounts interesse getoond om misschien nog een sollicitatie te sturen naar Vitae. Een dergelijk signaal zegt al meer dan genoeg over de interne zaken binnen Rush die duidelijk niet geordend lijken te zijn.

Ga je nou serieus uitspraken van mij gebruiken die ik maakte op de zondag/maandag & dinsdag wanneer jullie (Vitae) mij stabte?

Ik heb inderdaad de intentie gehad voor de nieuwe afspraken en regelingen om met vlemis Fisher aan te vallen ;)

Wat is dat toch met Rush, continu spreken jullie elkaar aan alle kanten tegen. De een in Rush beweerd dat het dikke onzin is, waar een ander het gewoon openlijk toegeeft. :D

"Ze hebben niet voor niets de vv teruggeëist?" Het was 1 speler die paniekerig reageerde omdat hij bang was dat er meteen treinen zouden komen. Ik weet niet wat jij dan onder bekennen verstaat, maar volgens mij zijn we het allebei wel eens dat dit niet bekennen is.

En dit zijn weer zulke speculaties "daarvoor waren ze ook al van plan om vlemis te gebruiken om fisher aan te vallen". Ze hebben puur alle clears gebruikt om dorpjes in de buurt te clearen, gewoon letterlijk ALLE clears. Slaat dus weer nergens op.

Jullie ondersteunen een stab = medeplichtig aan stabben wat jullie zelfs nog ontkennen.

Nog altijd zo kortzichtig met als enige reden te blijven posten om een ander onterecht zwart te maken. Wij hebben de stab die is begaan door de ex speler van Fishermansfriend nooit ondersteunt, sterker nog toen we er van de op hoogte werden gesteld hebben we direct rechtvaardig en juist er tegen gehandeld.

Ik wist enkel dat Cano tegelijk met ons een aanvalletje ging plaatsen.
Maar jij zult wel meer weten zeker als je ons toch zo goed bespioneert.
Verlicht mij wie heeft ons nog geholpen vannochtend ?

Alweer een leugen die je verspreid zonder ook maar enige argumentatie. Het begint vrij eentonig te worden Nyade. Er is nooit en te nimmer gespioneerd door Vitae, of getracht enige spionage te ondernemen. Mocht dit wel zo zijn zou ik hier graag bewijs van ontvangen.

Bericht niet gelezen, lijkt me teveel onzin! Ik zie namelijk dat Liptonia erbij staat en ik hou niet zo van als zulke berichten worden geschreven door een hypocriet!
Want volgens mij waren dat ook geen ethisch verantwoorde acties op Stabwing (Stabgoon).

Die discussie is al eens gevoerd op W37, als je nog wat specifieke uitleg wil kan je me altijd aanspreken op skype. (Visionitus) Verder is het natuurlijk vrij raar om zomaar iets als onzin te bestempelen door een situatie die zich voor heeft gedaan uit het verleden waar jullie uiteindelijk een verkeerde conclusie hebben getrokken. Wat betreft inhoud staan dergelijke dingen natuurlijk volledig los van elkaar.

Sven maakt leuke topics!

edit: Deze niet gemaakt zie ik... maar hij maakt topics leuk!

Blame Joren dit keer, al heb ik wel mee geschreven. :p
 
Reactiescore
3.576
Ja, maar dit noem ik écht geen faketrein ;)

Zo te zien aan de soort reacties erop waren er geen clear voorgetimed, dus veel OS is er niet nodig dan hé.

Ik wou enkel aantonen dat fake edel(treinen) wel zouden kunnen :p

Geen enkele post kunnen terug vinden die aan mij gelinkt is, alleen dat je een paar keer reageert op sky arragon.

Zie hier was geschreven onder een citaat van jouw (pag 4)

Dus als ik het goed begrijp verplaatsten de spelers op pathos de edel naast hun ex stam (andere spelers op het acc merken dit niet op)
Vervolgens sturen ze trein om 7 uur ( speler die er nu nog op zit geeft dit dorp niet terug en kickt zijn mede spelers niet die de stab zo gezegd achter zijn rug deden) dit is fout 1 van hem wat gelijkwaardig staat aan stabben.
Vervolgens edeld pathos dag 2 weer een dorp van hun ex stam ( ook hier word dit dorp niet terug gegeven )
Vervolgens kickt leiding vitae de spelers ( veel te laat ) omdat ze terecht gezeik op het AF krijgen.
1 speler die er toen dus aanwezig was en alles liet gebeuren ( vooral dag 2 dan door zijn medespelers toen al niet te kicken en dorp(en) al niet terug te geven.
Deze speler is dus ook in fout geweest en speelt nu dus nog doodleuk op pathos.

Dan geef je nog het argument dat die spelers er toen niet meer waren dat is geheel fout want ik heb het niet over de dagen erna dat hun +-5-10 dorpen hebben ge edeld maar over die 1ste 2 dorpen toen de spelers er wel nog gewoon waren.
+ het feit dat je die dorpen altijd kan terug geven aan hun stam dus dat argument is in geen enkel geval van toepassing of je moet stamloos zijn.

Conclusie weeral: Er zit nog 1 stab speler op en leiding Vitae staat dit toe OMDAT hij wss een vriendje is of omdat jullie dit acc niet willen verliezen ( mogelijk beide ) wat er op neer komt dat jullie voor mij ook schuldig zijn aan het toelaten van stabben.
 
Reactiescore
2.064
Wij kunnen het ook niet helpen dat Rush zich in een negatieve spiraal begeeft, waardoor verscheidene leden ons aanspreken met betrekking tot hun eigen stam. Er is zelfs door een paar accounts interesse getoond om misschien nog een sollicitatie te sturen naar Vitae. Een dergelijk signaal zegt al meer dan genoeg over de interne zaken binnen Rush die duidelijk niet geordend lijken te zijn.



Wat is dat toch met Rush, continu spreken jullie elkaar aan alle kanten tegen. De een in Rush beweerd dat het dikke onzin is, waar een ander het gewoon openlijk toegeeft. :D




Nog altijd zo kortzichtig met als enige reden te blijven posten om een ander onterecht zwart te maken. Wij hebben de stab die is begaan door de ex speler van Fishermansfriend nooit ondersteunt, sterker nog toen we er van de op hoogte werden gesteld hebben we direct rechtvaardig en juist er tegen gehandeld.



Alweer een leugen die je verspreid zonder ook maar enige argumentatie. Het begint vrij eentonig te worden Nyade. Er is nooit en te nimmer gespioneerd door Vitae, of getracht enige spionage te ondernemen. Mocht dit wel zo zijn zou ik hier graag bewijs van ontvangen.



Die discussie is al eens gevoerd op W37, als je nog wat specifieke uitleg wil kan je me altijd aanspreken op skype. (Visionitus) Verder is het natuurlijk vrij raar om zomaar iets als onzin te bestempelen door een situatie die zich voor heeft gedaan uit het verleden waar jullie uiteindelijk een verkeerde conclusie hebben getrokken. Wat betreft inhoud staan dergelijke dingen natuurlijk volledig los van elkaar.



Blame Joren dit keer, al heb ik wel mee geschreven. :p

Het begint al sven met rush in een negatieve spiraal bevind, maarja jou stammetje is natuurlijk wel 100% fair dat zijn we allemaal even vergeten! Rush heeft eigenlijk niet veel verkeerd gedaan met die VV, wat er met minato is gebeurd valt wel mee hij heeft eigenlijk niks verkeerds gedaan ofwel?
 
Bovenaan