Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser75339

Guest
Minato heeft reeds zelf gezegd dat ze de troepen bouwden op het account, in de weet dat het op fisher ging, maar hebben er een deel ook zelf van gebruikt. Minato heeft mij al reeds gelijk gegeven hierin, en zelfs een print screen doorgestuurd omdat ze het idd niet goed keurden. Ze hebben niet voor niets de vv terug geeist bij jullie vandaan. Dat je dan nog je stamgenoot waar jet om draait verdedigt terwijl hij al heeft erkend is vrij tegenstrijdig.

Bewijs van die wetenschap graag en dan nog is het x keer minder erg als wat jullie gedaan hebben , aangezien jullie met meer troepen hebben aangevallen op minato dan minato bij vlemis op 2 dagen kan producren

Is al reeds bewezen, zie het skype gesprek tussen milan en mij wat al 2x gepost is nu.

Jouw troepen werden gebruikt voor valse doeleinden volgens je eigen logica ben je zeker schuldig.

Nee, hij heeft echter wel gewoon de troepen laten draaien terwijl hij vv had toen de nap al was afgesproken. Verder was er daarvoor ook een nap, en had minato toen ook al de intentie om hem aan te vallen via vlemis. Heeft hij toen ook de troepen laten draaien.

Bewijs van die intentie graag
Die troepen zijn altijd minder dan degenen die jij voor Fishers stab hebt gebruikt.
 

DeletedUser74047

Guest
Nee, hij heeft echter wel gewoon de troepen laten draaien terwijl hij vv had toen de nap al was afgesproken. Verder was er daarvoor ook een nap, en had minato toen ook al de intentie om hem aan te vallen via vlemis. Heeft hij toen ook de troepen laten draaien.

Voor zover ik weet liep die NAP al af. Er was afgesproken dat de NAP overging in een tijdelijke NAP van 5 dagen, waarna er binnen die 5 dagen al aanvallen aankwamen. Zou die eerste tijdelijke NAP niet al afgelopen zijn vandaag?

Als die NAP afgelopen zou zijn vandaag, is de redenering helemaal scheef: dan was het wel correct om tijdens die aflopende NAP troepen te bouwen en te wachten met aanvallen, terwijl hij dan ook het wapen maakte en dus medeplichtig zou zijn aan een stab die geen stab is? Of moet ik nu nodig m'n bed in :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
"Ze hebben niet voor niets de vv teruggeëist?" Het was 1 speler die paniekerig reageerde omdat hij bang was dat er meteen treinen zouden komen. Ik weet niet wat jij dan onder bekennen verstaat, maar volgens mij zijn we het allebei wel eens dat dit niet bekennen is.

En dit zijn weer zulke speculaties "daarvoor waren ze ook al van plan om vlemis te gebruiken om fisher aan te vallen". Ze hebben puur alle clears gebruikt om dorpjes in de buurt te clearen, gewoon letterlijk ALLE clears. Slaat dus weer nergens op.

Nee, het was niet 1 speler. 1 eiste direct de vv terug bij jullie en gaf fisher het bevelenscherm. Een ander kwam bij joren vertellen op skype dat hij ons ook gelijk gaf. Komisch dat jullie altijd maar beweren dat iets nergens op slaat terwijl jullie geen flauw idee hebben over welke bewijslast vitae beschikt. Door dit soort dingen als maar te roepen maak je jezelf belachelijk. Je had beter op bewijs kunnen wachten.

Bewijs van die wetenschap graag en dan nog is het x keer minder erg als wat jullie gedaan hebben , aangezien jullie met meer troepen hebben aangevallen op minato dan minato bij vlemis op 2 dagen kan producren

jouw troepen werden gebruikt voor valse doeleindes, volgens jou logica ben je zeker schuldig

Het is totaal niet te vergelijken gezien minato op de hoogte was van de aanvallen op fisher, .esta dat niet was met de nap van fisher gezien hij sat verborgen hield.

Voor zover ik weet liep die NAP al af. Er was afgesproken dat de NAP overging in een tijdelijke NAP van 5 dagen, waarna er binnen die 5 dagen al aanvallen aankwamen. Zou die eerste tijdelijke NAP niet al afgelopen zijn vandaag?

Als die NAP afgelopen zou zijn vandaag, is de redenering helemaal scheef: dan was het wel correct om tijdens die aflopende NAP troepen te bouwen en te wachten met aanvallen, terwijl hij dan ook het wapen maakte en dus medeplichtig zou zijn aan een stab die geen stab is? Of moet ik nu nodig m'n bed in :p

Nee die nap had nog niet afgelopen geweest, minato had zelf namelijk 2 weken nap ge eist. Fisher ging hier echter niet mee akkoord. Toen is er uiteindelijk helemaal geen opzeg termijn afgesloten en is hij dus in feiten niet officieel opgezegd gezien beide partijen het niet eens konden worden over de opzeg termijn.
 

DeletedUser75339

Guest
Nee, het was niet 1 speler. 1 eiste direct de vv terug bij jullie en gaf fisher het bevelenscherm. Een ander kwam bij joren vertellen op skype dat hij ons ook gelijk gaf. Komisch dat jullie altijd maar beweren dat iets nergens op slaat terwijl jullie geen flauw idee hebben over welke bewijslast vitae beschikt. Door dit soort dingen als maar te roepen maak je jezelf belachelijk. Je had beter op bewijs kunnen wachten.
Jullie bewijzen over die intenties van Minato mis ik ook nog altijd

Het is totaal niet te vergelijken gezien minato op de hoogte was van de aanvallen op fisher, .esta dat niet was met de nap van fisher gezien hij sat verborgen hield.

Het bewijs dat jullie daarvan hebben is ook niet waterdicht hoor , maak ik zo na.
 
Reactiescore
3.586
Een NAP heeft maar '1' regel en dat is dat de accounts waarmee is afgesproken elkaar niet aanvallen.
Al derest doet er niet toe.

Wat als ik een NAP heb met de speler: IDKhetBOEITniemand.
De NAP loopt af in 7dagen en ik zet alvast mijn account aanvalsklaar is dat dan ook stabben?
Nope dat is het niet is het dan stabben wat minato of zo iets deed NOPE.
En als die zelf ook nog met vv aanviel wat niet het geval was zelfs dan is het niet stabben.

NAP is niet samenwerken maar enkel gewoon PUUR elkaar niet aanvallen met de acc's waarbij het is afgesproken.



Ps wil liptonia reageren op mijn post pagina 4-5 danku :rolleyes2:
 
Reactiescore
57
Wat een faaltopic. Heb echt sterk het idee dat Vitae wel even het nieuwe |P| ofzo wil neerzetten op deze wereld, voorlopig vind ik het vooral weners.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lachen man echt weer iets wat hier moest natuurlijk:eek::eek::eek:

Zou mijn ingame profiel maar ff veranderen:D
 

DeletedUser73657

Guest
3 dorpen genomen waarvan er 2 gerecapped zijn :p Is dat het beste is wat 3 stammen samen kunnen bereiken :confused:
 

DeletedUser73244

Guest
Ik weet dat nyade telt voor 1 stam op het AF maar ik tel toch echt maar 2 stammen :eek:
 
Reactiescore
116
Hahhahahaha geen fake treinen zegtie, 700 bijl en 200 lc als clear. Moeten we je nou echt serieus nemen of wat wil je?

Voor mij is een fake trein vier getimede aanvallen met een ram erbij ;)
Met 4 edels kun je een dorp overnemen, helemaal niet fake dus ;)

Logisch, toch?
 

DeletedUser73244

Guest
Voor mij is een fake trein vier getimede aanvallen met een ram erbij ;)
Met 4 edels kun je een dorp overnemen, helemaal niet fake dus ;)

Logisch, toch?

Een fake trein met rammen is toch gemakkelijk te doorzien ;)
Als jij een fake trein wil sturen, en je stuurt vervolgens 4 ramsnelheden dan weet ik niet of ik je niveau serieus moeten nemen :rolleyes:
 
Reactiescore
116
Een fake trein met rammen is toch gemakkelijk te doorzien ;)
Als jij een fake trein wil sturen, en je stuurt vervolgens 4 ramsnelheden dan weet ik niet of ik je niveau serieus moeten nemen :rolleyes:

Vanaf er edels bij zitten is het toch een echte trein? Of ben ik nu echt zo dom?
En al zeker met het aantal troepen die in de desbetreffende trein zaten ;)
 
Bovenaan