Big brother is watching you!

DeletedUser64104

Guest
Ik wel, ik ben alcoholist, zit al 18 jaar in de afkick (terwijl ik pas 21 lentes jong ben). Vandaag werd ik weer wakker met 4 vrouwmensen in mijn bed en ik wist niet meer wat er gisteren was gebeurd.. Ben toen maar naar beneden gegaan om een borrel te pakken, maar alles was op! kutleven... Dus toen maar even gemasturbeerd op de oorlogsstatistieken van story tegen Beun, helpt me altijd als je ziet dat er mensen nog slechter zijn in het uitvoeren van dingen dan dat ik zelf ben!

+1
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wel, ik ben alcoholist, zit al 18 jaar in de afkick (terwijl ik pas 21 lentes jong ben). Vandaag werd ik weer wakker met 4 vrouwmensen in mijn bed en ik wist niet meer wat er gisteren was gebeurd.. Ben toen maar naar beneden gegaan om een borrel te pakken, maar alles was op! kutleven... Dus toen maar even gemasturbeerd op de oorlogsstatistieken van story tegen Beun, helpt me altijd als je ziet dat er mensen nog slechter zijn in het uitvoeren van dingen dan dat ik zelf ben!

6aAympRF0nU52.gif


yGE50nEVxqjFC.gif


12iUd5pqBZRJYY.gif


qMqjZkmMi8wFO.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Ik wel, ik ben alcoholist, zit al 18 jaar in de afkick (terwijl ik pas 21 lentes jong ben). Vandaag werd ik weer wakker met 4 vrouwmensen in mijn bed en ik wist niet meer wat er gisteren was gebeurd.. Ben toen maar naar beneden gegaan om een borrel te pakken, maar alles was op! kutleven... Dus toen maar even gemasturbeerd op de oorlogsstatistieken van story tegen Beun, helpt me altijd als je ziet dat er mensen nog slechter zijn in het uitvoeren van dingen dan dat ik zelf ben!

Hahaha, zeer goede reactie op een onvolwassen post...
 

DeletedUser

Guest
Heb je tegenslagen in rl gekregen dat je maar wat statistieken moet posten om jezelf terug goed te voelen? (think)

Nee hoor, jezelf goed voelen is een fijn gevoel. Zit al eigenlijk in het woordje ''goed''. Lijkt me dat iedereen dit altijd wel wilt, maakt niet veel uit of je een tegenslag in RL hebt gehad daarvoor.
 

DeletedUser69459

Guest
Het zegt genoeg over jouw eigen functioneren dat je een dergelijke steek onder water en neerbuigende opmerking dient te plaatsen om je eigen goed te voelen. Dit is een oorlogtopic en hoe pijnlijk dit ook kan zijn horen stats bij. Net als dat ik het ook niet erg vind om negatieve stats te posten of te zien. Maar dit bewijst alweer genoeg over jouw eigen manier van posten en reageren en nee ik heb geen irl problemen gekregen, verre van zelfs. Ik bedoel een ruime voldoende op stage beoordeling met maar 1 echt verbeterpunt.:eek:

In welk opzicht is dit een steek onder water en een neerbuigende opmerking? Het is slechts een vraag waardoor ik kan begrijpen waarom je voor de 3de keer in een week tijd dezelfde statistieken plaatst. Wat moet dit dan bewijzen over mijn functioneren op een forum? Daar ben ik wel oprecht in geinteresserd.
 

DeletedUser69459

Guest
Jij bent ook maar een ontzettend laag kereltje he?

Waarom? Ben jij ook een beetje boos omdat Etno geen 60katafakes kan blokken op zijn achterland waardoor zijn boerderijen naar 27 zijn gegaan? Leer fakes blokken he...:eek:

Nee hoor, jezelf goed voelen is een fijn gevoel. Zit al eigenlijk in het woordje ''goed''. Lijkt me dat iedereen dit altijd wel wilt, maakt niet veel uit of je een tegenslag in RL hebt gehad daarvoor.

Oke, fijn.
 

DeletedUser69389

Guest
In welk opzicht is dit een steek onder water en een neerbuigende opmerking? Het is slechts een vraag waardoor ik kan begrijpen waarom je voor de 3de keer in een week tijd dezelfde statistieken plaatst. Wat moet dit dan bewijzen over mijn functioneren op een forum? Daar ben ik wel oprecht in geinteresserd.

Dezelfde statistieken? Even van de welkomspagina gekopieerd welke resultaten er op deze dag alleen zijn geboekt op Beun.:eek:

Stamactiviteit
Alle
Forumtopics
Veroveringen
apr 06 17:06 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 16:59 Blow Me Kisses veroverde K64 | Poor Porky van Masterz0r (Beun)
apr 06 16:36 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 16:01 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 14:58 heraclesgek veroverde 003| pampam van z z z force (Beun)
apr 06 14:57 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 14:56 heraclesgek veroverde 002| pampam van z z z force (Beun)
apr 06 14:29 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 13:55 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 13:46 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun)
apr 06 13:30 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 12:58 streakertje1 veroverde amstenrade 14 van kb122 (Beun)
apr 06 09:16 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 09:00 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 08:28 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 08:27 SanctuaryFenix veroverde The End van real atom (Beun)
apr 06 08:05 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 07:21 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 07:10 Firmintju veroverde 512 van King of Love (Beun)
apr 06 04:09 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 04:00 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun)
apr 06 03:14 streakertje1 veroverde jij weet niet wie ik ben van King of Love (Beun)
apr 06 03:13 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 02:03 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun))
apr 06 01:28 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 01:16 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 00:15 casimodo (Beun) veroverde Dikke Bertha is coming! van Something Unique

Het bewijst in je functioneren dat je niet normaal gefundeerd kunt reageren en zo zielig dient te doen. Iets wat jouw typeert en kenmerkt als poster op het AF. Iemand zonder een grijntje respect, reflectie op zichzelf, arrogantie, betweterig, moet ik verder gaan?
 

DeletedUser73972

Guest
We werden gedwongen tot rekruteren door de acties en plannen van de vijand :rolleyes:

Juist ja we dachten net heel story op een faire manier van de kaart te vegen! Maar onze node plannen mochten jammer genoeg niet doorgaan :(

Heb je tegenslagen in rl gekregen dat je maar wat statistieken moet posten om jezelf terug goed te voelen? (think)

Stefaan, ik weet niet of je ruzie met mensen hier hebt van andere werelden, maar laat je aub niet uitlokken door anderen om zulke reacties te plaatsen, dit leest niemand graag.

Het zegt genoeg over jouw eigen functioneren dat je een dergelijke steek onder water en neerbuigende opmerking dient te plaatsen om je eigen goed te voelen. Dit is een oorlogtopic en hoe pijnlijk dit ook kan zijn horen stats bij. Net als dat ik het ook niet erg vind om negatieve stats te posten of te zien. Maar dit bewijst alweer genoeg over jouw eigen manier van posten en reageren en nee ik heb geen irl problemen gekregen, verre van zelfs. Ik bedoel een ruime voldoende op stage beoordeling met maar 1 echt verbeterpunt.:eek:

Jij laat je ook goed uitlokken zeg :p Maar stats zijn idd negatief, maar we doen ons best om weer onze pijn punten aan te passen en jullie zo veel mogelijk op te houden. Ik ben nu terug uit vakantie en dus kunnen we story weer beginnen ownen zoals we altijd al hebben gedaan! :D

Ik wel, ik ben alcoholist, zit al 18 jaar in de afkick (terwijl ik pas 21 lentes jong ben). Vandaag werd ik weer wakker met 4 vrouwmensen in mijn bed en ik wist niet meer wat er gisteren was gebeurd.. Ben toen maar naar beneden gegaan om een borrel te pakken, maar alles was op! kutleven... Dus toen maar even gemasturbeerd op de oorlogsstatistieken van story tegen Beun, helpt me altijd als je ziet dat er mensen nog slechter zijn in het uitvoeren van dingen dan dat ik zelf ben!


Hahaha streakertje 4 president, laat jij je hier meer zien man! Ik vond al dat je je posts schreef met respect en dat je echt schreef wat je dacht (wat hier al een rariteit is), maar humor heb je ook wel :D
 

DeletedUser69459

Guest
Dezelfde statistieken? Even van de welkomspagina gekopieerd welke resultaten er op deze dag alleen zijn geboekt op Beun.:eek:

Stamactiviteit
Alle
Forumtopics
Veroveringen
apr 06 17:06 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 16:59 Blow Me Kisses veroverde K64 | Poor Porky van Masterz0r (Beun)
apr 06 16:36 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 16:01 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 14:58 heraclesgek veroverde 003| pampam van z z z force (Beun)
apr 06 14:57 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 14:56 heraclesgek veroverde 002| pampam van z z z force (Beun)
apr 06 14:29 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 13:55 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 13:46 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun)
apr 06 13:30 Something Unique veroverde Dikke Bertha is coming! van casimodo (Beun)
apr 06 12:58 streakertje1 veroverde amstenrade 14 van kb122 (Beun)
apr 06 09:16 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 09:00 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 08:28 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 08:27 SanctuaryFenix veroverde The End van real atom (Beun)
apr 06 08:05 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 07:21 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 07:10 Firmintju veroverde 512 van King of Love (Beun)
apr 06 04:09 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 04:00 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun)
apr 06 03:14 streakertje1 veroverde jij weet niet wie ik ben van King of Love (Beun)
apr 06 03:13 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 02:03 heraclesgek veroverde Heraclesgek van z z z force (Beun))
apr 06 01:28 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 01:16 Something Unique veroverde XXX van casimodo (Beun)
apr 06 00:15 casimodo (Beun) veroverde Dikke Bertha is coming! van Something Unique

Het bewijst in je functioneren dat je niet normaal gefundeerd kunt reageren en zo zielig dient te doen. Iets wat jouw typeert en kenmerkt als poster op het AF. Iemand zonder een grijntje respect, reflectie op zichzelf, arrogantie, betweterig, moet ik verder gaan?

Ik heb wat pagina`s in dit topic bekeken van de afgelopen week en zoveel statistieken zijn er geplaatst.
http://puu.sh/h3DnC/65e2fcfa3a.jpg
http://puu.sh/h3Dps/3537081a20.jpg
http://puu.sh/h3Dqp/66f4279482.jpg
http://puu.sh/h3Dt3/619d5cf0ef.jpg
http://puu.sh/h3Dtx/985f793236.jpg
http://puu.sh/h3DuV/bf391073bb.jpg
Het begint een beetje eentonig te worden, snap je?

Leg mij eens uit wat er zielig aan is, want dat zie ik toch niet in. Waarom zou ik een gefundeerde reactie geven als je al voor de zoveelste keer statistieken post waarbij het enige gevolg is dat het uitkomt over een discussie over Story die recruteert van Beun. Zonder respect, geen reflectie op zichzelf, arrogant en betweterig. Allemaal leuke woorden, maar gebaseerd op wat? De enige die hier arrogant doet nu is Story door de hele tijd stats te posten als ze eens wat dorpen veroveren. Waar blijven de stats tegen Fichtme? Het is niet alsof daar nog geen dode edeltjes zijn voorgekomen he, als je toch zo graag statistieken post ;)

Stefaan, ik weet niet of je ruzie met mensen hier hebt van andere werelden, maar laat je aub niet uitlokken door anderen om zulke reacties te plaatsen, dit leest niemand graag.

Het is weer eens wat anders dan gezever over recruiten :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
Juist ja we dachten net heel story op een faire manier van de kaart te vegen! Maar onze node plannen mochten jammer genoeg niet doorgaan :(



Stefaan, ik weet niet of je ruzie met mensen hier hebt van andere werelden, maar laat je aub niet uitlokken door anderen om zulke reacties te plaatsen, dit leest niemand graag.



Jij laat je ook goed uitlokken zeg :p Maar stats zijn idd negatief, maar we doen ons best om weer onze pijn punten aan te passen en jullie zo veel mogelijk op te houden. Ik ben nu terug uit vakantie en dus kunnen we story weer beginnen ownen zoals we altijd al hebben gedaan! :D




Hahaha streakertje 4 president, laat jij je hier meer zien man! Ik vond al dat je je posts schreef met respect en dat je echt schreef wat je dacht (wat hier al een rariteit is), maar humor heb je ook wel :D


Daarom was het zo rustig de afgelopen dagen^^
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb wat pagina`s in dit topic bekeken van de afgelopen week en zoveel statistieken zijn er geplaatst.
http://puu.sh/h3DnC/65e2fcfa3a.jpg
http://puu.sh/h3Dps/3537081a20.jpg
http://puu.sh/h3Dqp/66f4279482.jpg
http://puu.sh/h3Dt3/619d5cf0ef.jpg
http://puu.sh/h3Dtx/985f793236.jpg
http://puu.sh/h3DuV/bf391073bb.jpg
Het begint een beetje eentonig te worden, snap je?

Leg mij eens uit wat er zielig aan is, want dat zie ik toch niet in. Waarom zou ik een gefundeerde reactie geven als je al voor de zoveelste keer statistieken post waarbij het enige gevolg is dat het uitkomt over een discussie over Story die recruteert van Beun. Zonder respect, geen reflectie op zichzelf, arrogant en betweterig. Allemaal leuke woorden, maar gebaseerd op wat? De enige die hier arrogant doet nu is Story door de hele tijd stats te posten als ze eens wat dorpen veroveren. Waar blijven de stats tegen Fichtme? Het is niet alsof daar nog geen dode edeltjes zijn voorgekomen he, als je toch zo graag statistieken post ;)



Het is weer eens wat anders dan gezever over recruiten :)

Is misschien ietwat eentonig, maar anders kregen we gezeur dat we alleen op Casi winst boeken.:eek: Fichtme is dan ook het enige front waarop vrijwel geen dorpen worden gepakt, maar daar was het de afgelopen week ook relatief rustig op. Dus waarom je dat nu aanhaalt is een tikkeltje onzinnig.

Die mening is gebaseerd op je vertoning op het AF.
 

DeletedUser69459

Guest
Is misschien ietwat eentonig, maar anders kregen we gezeur dat we alleen op Casi winst boeken.:eek: Fichtme is dan ook het enige front waarop vrijwel geen dorpen worden gepakt, maar daar was het de afgelopen week ook relatief rustig op. Dus waarom je dat nu aanhaalt is een tikkeltje onzinnig.

Die mening is gebaseerd op je vertoning op het AF.

Dus je wilde pronken met de statistieken? Daar komt het dus eigenlijk wel op neer. En dan noem je mij arrogant :rolleyes:

Gelukkig ben jij het maar die het zegt, want ik denk net hetzelfde over jou :)
 

DeletedUser69389

Guest
Dus je wilde pronken met de statistieken? Daar komt het dus eigenlijk wel op neer. En dan noem je mij arrogant :rolleyes:

Gelukkig ben jij het maar die het zegt, want ik denk net hetzelfde over jou :)

Ik weet in elk geval dat het voor mij niet klopt gezien de reacties van mijn omgeving en de stammen waar ik in zit. Maar mijn beeld over jou hoeft niet te kloppen.

Conclusie steff mag wel pronken met de stats en wij niet:confused:

Laat hem toch. Nagenoeg iedereen weet dat Stefaan een hypocriete speler is.;) Niet voor niets dat die bij de verkeerde kant hoort.:cool:
 

DeletedUser

Guest
och niet in. Waarom zou ik een gefundeerde reactie geven als je al voor de zoveelste keer statistieken post waarbij het enige gevolg is dat het uitkomt over een discussie over Story die recruteert van Beun. Zonder respect, geen reflectie op zichzelf, arrogant en betweterig. Allemaal leuke woorden, maar gebaseerd op wat? De enige die hier arrogant doet nu is Story door de hele tijd stats te posten als ze eens wat dorpen veroveren. Waar blijven de stats tegen Fichtme? Het is niet alsof daar nog geen dode edeltjes zijn voorgekomen he, als je toch zo graag statistieken post ;)
\)

Nou nou, het lijkt me niet echt terecht om hier te gaan pronken met fichtme. Zoals al gezegd geen serieuze edelacties geweest tot de aanval van korneel van afgelopen weekend waar we met 70 clears deze award pakken:
aanvaller van de dag

Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Bereikt: gisteren (428.367 eenheden)

Dan kan er niet echt gesproken worden over goed deffwerk.
 

DeletedUser69459

Guest
Ik weet in elk geval dat het voor mij niet klopt gezien de reacties van mijn omgeving en de stammen waar ik in zit. Maar mijn beeld over jou hoeft niet te kloppen.

En waarom zou dat niet wederzijds kunnen zijn? ;)

Laat hem toch. Nagenoeg iedereen weet dat Stefaan een hypocriete speler is.;) Niet voor niets dat die bij de verkeerde kant hoort.:cool:

Hypocriet ook nog eens. Je blijft maar dingen verzinnen :D
Straks ga je nog de toer op van Paul, volgens hem ben ik ook nog eens een stabber.

Nou nou, het lijkt me niet echt terecht om hier te gaan pronken met fichtme. Zoals al gezegd geen serieuze edelacties geweest tot de aanval van korneel van afgelopen weekend waar we met 70 clears deze award pakken:
aanvaller van de dag

Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Bereikt: gisteren (428.367 eenheden)

Dan kan er niet echt gesproken worden over goed deffwerk.

Ik had het dan ook over jullie die niet kunnen pronken met stats tegen Fichtme ;)
Wees blij met de award, er zijn bijna evenveel edels tegengehouden als er clears zijn verstuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had het dan ook over jullie die niet kunnen pronken met stats tegen Fichtme ;)
Wees blij met de award, er zijn bijna evenveel edels tegengehouden als er clears zijn verstuurd.

60 fake edels geblocked:eek: Knap hoor :eek:
 

DeletedUser73972

Guest
Daarom was het zo rustig de afgelopen dagen^^

Klopt we gaan weer hard gaan, maar i kben volgende week alweer weg, skivakantie :p

Conclusie steff mag wel pronken met de stats en wij niet:confused:

Je mag pronken met stats zoveel je wil, herhaling wrijft ze er niet dieper in bij me, het verhoogt eerder de motivatie om die eentonige onorginele swaggers kapot te maken!

Nou nou, het lijkt me niet echt terecht om hier te gaan pronken met fichtme. Zoals al gezegd geen serieuze edelacties geweest tot de aanval van korneel van afgelopen weekend waar we met 70 clears deze award pakken:
aanvaller van de dag

Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Bereikt: gisteren (428.367 eenheden)

Dan kan er niet echt gesproken worden over goed deffwerk.

waarschijnlijk zullen daarmee wel een heel deel front clears gepakt zijn, frontclears die het front dus even rustiger maken, wat ook handig is. misschien niet de beste manier, als je er natuurlijk vanuit gaat dat het acc 24u/24 bemant is, maar dat is niet het geval denk ik dus is de frontclears blocken waar mogelijk zeker handig, ook al kost het wat meer def. Nuja ik weet niet eens zeker of het frontclears waren, maar i kga er wel vanuit :p

60 fake edels geblocked:eek: Knap hoor :eek:

Die fake edels zullen wel een bedoeling gehad hebben zeg! Misschien had je wel ergens gehoopt er door te komen :O
 
Bovenaan