Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
582
De waarheid zelf is absoluut, maar door de menselijke factor -die een eigen visie met zich meedragen- is er een beperkte geldigheid. Ik vind spruiten ontzettend lekker. Als ik zeg, spruiten zijn lekker, dan is dat de (mijn!) absolute waarheid. Maar als iemand anders ze niet lust, gaat hetzelfde niet op voor die persoon en is dat niet zijn waarheid.

Ik heb de hele kwestie -Hokuz versus de rest- van dichtbij meegemaakt (ingame), zijn eisen gezien, zijn antwoorden gelezen (allemaal uit de eerste hand) enz enz. Dan heb ik er een gefundeerde mening over... die zou ik best willen delen met hem, het heeft alleen geen enkele zin. Zijn waarheid is de enige. Wat je ook zeg of laat zien (voor zover nog aanwezig), hij kan niets anders accepteren, dan zijn eigen waarheid. Dat is tunnelvisie en het neigt zelfs (in zijn geval) naar narcisme.

Ik vind dat jammer, ik heb toen InGame al iets gezegd, dat hij ter lering had kunnen meenemen en ook hier zou hij verbeterpunten kunnen halen om dit in de toekomst te voorkomen. Een deel van de gebeurtenissen, heeft hij in mijn ogen, echt aan zichzelf te danken. Helaas en je zult het straks zien aan zijn reactie (dat dit hier staat en hij het kan lezen, doet er niet toe... hij kan niet anders dan zo reageren) wil hij geen lering trekken, want hij heeft gewoon gelijk (in zijn ogen), punt, einde discussie (wat hem betreft).

Dan houdt het voor mij gewoon. Ik heb wel wat beters te doen.
 

DeletedUser35742

Guest
Hokuz dit is de eerste keer dat ik op je reageer en dat komt omdat ik jouw onvolwassen gedrag meer dan zat ben! In de tijd van toen jij nog in Nilva speelde hebben wij weinig contact gehad, van afstand heb ik altijd medelijden gehad doordat heel jouw stam destijds leavede. Ook vond ik het rot dat wij als Mental niet direct OS konden bieden aan jou, wat jou totaal niet beviel. En zette je op delete, wat zeer treurig was, maar so be it. Je reageerde totaal niet relativerend, pessimistisch en bovenal agressief. Ook bij de val van Nilva heb ik te horen gekregen dat jouw karakter vooral de val verzorgd had, nu weet ik precies wat zij bedoelde, maar dat houd ik voor nu in het midden.



Hypocriet!!! Mocht je aan mij vragen en ook anderen die Triador BETER kennen zullen ze juist het analyserende en relativerende juist als sterke punt zien. Doordat hij juist alles goed kan relativeren weet dat een discussie met jou totaal geen zin heeft (tijdens het typen merk ik dat ik een zwak relativerend vermogen heb).



Yup en je had een grotere rol kunnen spelen, helaas ging je op delete!



Tjaa ik heb ook geen beschuldigingen naar jou ten opzichte van wat je in w37 hebt gedaan, alleen dat ik het jammer vind dat je op delete ging en vooral ging dreigen voor def! Waar ik wel beschuldigingen op heb is jouw kinderachtig gedrag hier op het AF!



Met 0,0% kennis van de zaken toch reacties proberen uit te lokken, liefde te kort?

Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks. Welke onvolwassen reacties van mijn kant duid je precies op? Ik ben geloof ik uiterst kalm en geduldig in het proberen te bemachtigen van een uitleg. Ik voel me een beetje een papegaai inmiddels maar hey ho, dode uurtjes. Ik zal je vermaken met wat reacties.

Jullie WILDEN geen OS sturen. Dat is woordelijk zo gezegd. Jullie hebben niet gezegd geen OS te KUNNEN sturen. Dat zou ook nonsens zijn gezien de grootte van Mental op het moment dat ik OS nodig had. Je bondgenoot geen ondersteuning WILLEN sturen is een ordinaire backstab. Begin daar dus maar niet weer over want je zult het zelfde antwoord blijven krijgen. Simplistischer kan ik het niet maken voor je.

Mijn stam is gevallen omdat bijna iedereen jouw stam wilde stabben. Mijn houding heeft geen rol betekent in de val van Nilva. Ik was qua communicatie niet de actiefste in die periode . Ik kan feiten aandragen wat ik wil, het dringt niet tot jullie door. En dat is opmerkelijk aangezien jullie met tientallen zijn.

Iemand vond het nodig Nilva's forum te verwijderen, uit angst dat ik jullie van de waarheid zou voorzien. Nagenoeg niemand van ex-Nilva is jullie nu nog trouw. Niemand heeft geklaagd over onze banden met jullie, ook niet op het gedeelde forum. Ik ben jullie tot het eind toe trouw gebleven. Het leidingteam van Nilva en onze banden met jullie zijn de hemel in geprezen op ons forum (die posts heb ik gedeeltelijk nog wél hierheen kunnen kopieren). Dat zijn de feiten, en de claim dat mijn houding ook maar iets met de val van Nilva te maken heeft is puur suggestief. En het is niet passend om mijn houding nu als voorbeeld te geven. Je kunt niet van me verlangen dat ik nu nog lief en aardig ben na wat er is gebeurt.

Hou je mond met mij hypocriet noemen. Nergens voor nodig. Jij vind Triador een goede forum poster, en ik vind hem een waardeloze poster. DAT is wel aan mening onderhevig.

Helaas ging ik op delete. Helaas ging ik op delete...herhaal dat eens voor jezelf en steek het af tegen de toon van de rest van je post. Ik ging op delete omdat Heinz Nilva heeft gestabbed, Dixie jullie en mij heeft gestabbed, en jullie mij hebben gestabbed. Wil jij als Mental speler zijnde me nou stabben of vind je het jammer dat ik op delete ben? Kinderachtig als ik ben heb ik de heel onvolwassen keuze gemaakt om niet meer op een wereld van zulk dieptriest moreel niveau te spelen. Geen spijt van.

Fijn dat er in ieder geval iemand in Mental dapper genoeg is om de beschuldigende vinger niet naar mij te wijzen. Nu de rest van die kutstam van je nog! Mijn verdediging bestaat uit feiten. Die van jullie uit suggestief gewauwel. En oh ja ik heb z'on tekort aan liefde man. Waar slaat die opmerking nou weer op? Het is logisch dat je mij spuugzat bent. Dat word van je verwacht. Het is nou eenmaal niet leuk als iemand je 100 x een stabber noemt. Betekent niet automatisch dat je geen stabber bent. Als ik een seriemoordenaar was en er zou een klopjacht op mij georganiseerd worden zou ik die klopjacht op gegeven moment ook spuugzat zijn.


Iemand met tunnelvisie zou precies hetzelfde zeggen. Waarheden zijn niet absoluut Hokuz, die zijn afhankelijk van het gezichtspunt van degene die iets ervaren, er is altijd een beperkte geldigheid, maar dat kan jij niet inzien.

Dan valt er met jou niet te discussiëren en ik ga er dan ook niet mijn tijd aan verspillen.

Nee, een waarheid is absoluut. Als iets waar is, is het feitelijk correct. Dus absoluut.

Als je zelfs daar al een punt van discussie in ziet dan laat maar hangen hoor.

De feiten zijn de feiten. De waarheid is een kwestie van interpretatie.
Diegene die een bom gooit naar andere mensen en er verscheidene doodt is in de ogen van sommige mensen een terrorist, in de ogen van sommige mensen een vrijheidsstrijder, in weer andere ogen een soldaat die vecht voor zijn land etc.
Feit blijft dat hij de bom gooide en er doden door vielen

Als degene die de bom gooit een Amerikaanse soldaat is die IS strijders doodt door die bom te gooien, is de enige waarheid dat hij een soldaat is die een goede daad verricht door zijn werk te doen. IS leden zullen hem wel een klootzak vinden, maar die hebben ongelijk want hun gedachtegang is slecht/incorrect/kwaadaardig whatever.

Als waarheid een kwestie van interpretatie is, daag ik je uit om mij uit te leggen waarom het niet waar is dat 1+1 2 is.
 

DeletedUser35742

Guest
De waarheid zelf is absoluut, maar door de menselijke factor -die een eigen visie met zich meedragen- is er een beperkte geldigheid. Ik vind spruiten ontzettend lekker. Als ik zeg, spruiten zijn lekker, dan is dat de (mijn!) absolute waarheid. Maar als iemand anders ze niet lust, gaat hetzelfde niet op voor die persoon en is dat niet zijn waarheid.

Ik heb de hele kwestie -Hokuz versus de rest- van dichtbij meegemaakt (ingame), zijn eisen gezien, zijn antwoorden gelezen (allemaal uit de eerste hand) enz enz. Dan heb ik er een gefundeerde mening over... die zou ik best willen delen met hem, het heeft alleen geen enkele zin. Zijn waarheid is de enige. Wat je ook zeg of laat zien (voor zover nog aanwezig), hij kan niets anders accepteren, dan zijn eigen waarheid. Dat is tunnelvisie en het neigt zelfs (in zijn geval) naar narcisme.

Ik vind dat jammer, ik heb toen InGame al iets gezegd, dat hij ter lering had kunnen meenemen en ook hier zou hij verbeterpunten kunnen halen om dit in de toekomst te voorkomen. Een deel van de gebeurtenissen, heeft hij in mijn ogen, echt aan zichzelf te danken. Helaas en je zult het straks zien aan zijn reactie (dat dit hier staat en hij het kan lezen, doet er niet toe... hij kan niet anders dan zo reageren) wil hij geen lering trekken, want hij heeft gewoon gelijk (in zijn ogen), punt, einde discussie (wat hem betreft).

Dan houdt het voor mij gewoon. Ik heb wel wat beters te doen.

Nee. De waarheid is dat jij spruitjes lekker vind. De waarheid is niet dat spruitjes lekker zijn.

Jij hebt mij destijds aangeraden te de-escaleren. De situatie uit handen geven. Ten eerste was er geen situatie buiten een uit de duim gezogen verhaal (en dus niks om te de-escaleren), ten tweede regelde ik nagenoeg niks alleen en heb ik dat ook nooit gedaan. Het incorrecte verwijt aan mijn adres was zelfs dat ik er nooit was. Het andere verwijt aan mijn adres was dat ik alles zelf deed en dat strookt natuurlijk weer voor geen meter met de opzet van de stam of het eerste verwijt maar goed, ik bedenk het ook niet:)

Ik vroeg om OS. Jullie weigerden dat te geven (dus een backstab, plain and simple). TOEN ben ik pas OS gaan eisen voor m'n stam. Ik had tenslotte niks meer te verliezen. Ik bedoel, of ik eis niks en jullie weigeren te helpen, of ik eis wel iets en jullie weigeren te helpen. Difference, there is none. Je laat het lijken alsof ik een heel pakket met eisen had, dat is natuurlijk onzin. Je komt al iets soepeler over. Leg me eens uit welk deel van de hele situatie mij volgens jou wél te verwijten valt, en welk deel niet? Ben ik uiterst benieuwd op welke punten we het met elkaar eens zijn.
 

DeletedUser72524

Guest
Ho is Hokuz, je verdraait mijn woorden nu!
Ik heb nergens Triador een goede forum poster genoemd:p
Plus ik zeg niet dat ik jou niet beschuldig alleen dat ik geen beschuldigingen heb gedaan wat betreft w37. Daar zit een groot verschil in.

Als ik jou was zal ik echt Triador's stukje over tunnelvisie lezen, want dit lijkt me ook een symptoon!
 

DeletedUser35742

Guest
Je noemt goede eigenschappen van Triador's AF gedrag. Je noemt geen slechte eigenschappen van Triador's AF gedrag. Dan is mijn conclusie dat je Triador een goede forumposter vind. Zo niet dan moet je zelf maar zorgen voor balans in je post.

Je 'kent' mij van W37. Als W37 is waar jij je mening over mij op baseert en je beschuldigt me niet qua dingen die je op W37 van mij hebt gezien, waar beschuldig je me dan wel van?:S

Ik hoef Triador's stukje over tunnelvisie niet te lezen om te weten wat tunnelvisie is, dank u. Wilde je nog inhoudelijk op me reageren of ben je klaar met je ondermaatse AF gedrag?
 

DeletedUser72524

Guest
Je noemt goede eigenschappen van Triador's AF gedrag. Je noemt geen slechte eigenschappen van Triador's AF gedrag. Dan is mijn conclusie dat je Triador een goede forumposter vind. Zo niet dan moet je zelf maar zorgen voor balans in je post.

Je 'kent' mij van W37. Als W37 is waar jij je mening over mij op baseert en je beschuldigt me niet qua dingen die je op W37 van mij hebt gezien, waar beschuldig je me dan wel van?:S

Ik hoef Triador's stukje over tunnelvisie niet te lezen om te weten wat tunnelvisie is, dank u. Wilde je nog inhoudelijk op me reageren of ben je klaar met je ondermaatse AF gedrag?

Nee nog lang niet klaar met ondermaatse AF gedrag en zal ook zeker doorgaan :D,

Over Triador, ik heb nergens gezegd dat zijn AF gedrag sterk is, mijn gedrag is zelf niet eens altijd het sterkst, dus wie ben ik om te oordelen of Triador's gedrag sterk is of niet. Ik noem eigenschappen van Triador, maar ik zeg niet of het betrekking heeft op zijn AF gedrag en daarbij geef ik ook geen definitie van een goede AF poster. Waardoor jij niet tot de conclusie kan komen dat ik Triador een goede AF poster vindt, alleen dat hij twee eigenschappen heeft waarvan jij vindt dat zij bij een goede AF poster horen.

Ik beschuldig je van het constant proberen na te trappen via het AF, dat terwijl jij hier niets meer te zoeken hebt.

BTW zag ergens zeggen dat geen één van de oud nilvanen Menal trouw is gebleven. Know your facts en niet alleen de stats!
 

DeletedUser35742

Guest
...want jij bent degene die beslist of ik hier nog iets te zoeken heb? Ik heb hier gespeeld en er spelen onuitgelegde zaken. Dus kom ik verhaal halen. Is dan iedereen die stopt op een bepaalde wereld nooit meer welkom op het forum van die wereld? Als ik wil posten zal ik dat niet nalaten en als jij dat onprettig vind is dat jouw probleem.

Ik heb niet gezegd dat geen éen van de oud Nilvanen Mental nog trouw is. Ik heb wel de woorden 'bijna geen' en 'amper nog iemand' gebruikt. En daar heb ik geen ongelijk in. Post zoveel als je wilt maar als je iets van een inhoudelijke reactie wilt moet je met inhoud komen.
 

DeletedUser72524

Guest
...want jij bent degene die beslist of ik hier nog iets te zoeken heb? Ik heb hier gespeeld en er spelen onuitgelegde zaken. Dus kom ik verhaal halen. Is dan iedereen die stopt op een bepaalde wereld nooit meer welkom op het forum van die wereld? Als ik wil posten zal ik dat niet nalaten en als jij dat onprettig vind is dat jouw probleem.

Ik heb niet gezegd dat geen éen van de oud Nilvanen Mental nog trouw is. Ik heb wel de woorden 'bijna geen' en 'amper nog iemand' gebruikt. En daar heb ik geen ongelijk in. Post zoveel als je wilt maar als je iets van een inhoudelijke reactie wilt moet je met inhoud komen.

Ok...
 

DeletedUser73972

Guest
Wat een troller toch die hokuz, ik verwacht echt dat hij binnen een maand met de post komt:
Trolololol het was allemaal een grapjeeeee ik reageerde enkel zo om jullie te vermaakeuun.
Ik heb toch een zinvol leven ondanks wat ik laat uitblijken he jongens!
 

DeletedUser60969

Guest
Fijn dat er in ieder geval iemand in Mental dapper genoeg is om de beschuldigende vinger niet naar mij te wijzen. Nu de rest van die kutstam van je nog!

Kennelijk zie je niet in dat je gedrag ook een groot probleem van de gehele situatie, ik heb jou ook nergens als stabber genoemd. Wel herhaal ik telkens dat je er een aandeel in hebt, net als in het Mental verhaal. Misschien als je elkaar met respect behandeld dat het beter ging, maar zelfs dat lukte niet. In de Nilva tijd kwamen zelfs al PM's toe om naar Mental te komen van sommige spelers, simpelweg omdat jij ze op een erg agressieve manier benaderde. Zo creeer je ook een tweestrijd in je eigen stam.
Maar zoals Sander/Triador dat al zei, zolang jij dat niet inziet dan is er weinig nut om het verhaal te vertellen aangezien je toch alleen maar zult reageren dat het zo niet gegaan is, Mental je geen def wou sturen, Nilva leden je gestabt hebben, maar ik zie nergens terug hoe je iedereen zat af te zeiken.
 

DeletedUser

Guest
Een late reactie, dat weet ik, maar ik voel mij toch genoodzaakt om er op in te gaan. Aangezien Glenn het fatsoen niet heeft te stoppen met het andere oorlog topic te vervuilen nadat een moderator en meerdere W37-spelers hier om hebben gevraagd zal ik maar het goede voorbeeld geven.

Je weet dat wat je post op pagina 100 van dat toppic bullshit is. Maar oke nogmaals.

Tasa heeft de gegevens van de eigenaar gekregen en samen met hem is overlegd en zijn er spelers op zirkum gezet.
Brian was in onze ogen eigenaar en brian was altijd anti mental en brian gaf de gegevens aan tasa dus voor ons zat dat gewoon goed.

Echter bleek dat meerdere mensen ww zirkum hadden, dat was naast de spelers en tasa ook cabbie die vervolgens aan de haal gaat met het account. Wat hij ook heeft toegeven. Er bleek een andere eigenaar te zijn van account zirkum die mij toevallig aansprak om samen een andere wereld te gaan spelen. Dus ik vroeg hem of hij iets te maken had met de gekke dingen die op zirkum waren gebeurd. Hij gaf aan het account aan brian over te hebben gelaten aangezien hij al een tijd gestopt was en verder van niks wist.

Dus de conclusie die ik trok was dat tasa en ik niks met zirkum gedaan hadden, de eigenaar en brian en ricky ook niet.
De spelers ook niet en de enige die overbleef was cabbie. Cabbie en ook andere mental leden geven vervolgens toe dat cabbie het gedaan heeft en gaan dan discussie maken over van wie het account nu eigenlijk was. Dat is natuurlijk een goede manier om te reageren als de aap uit de mouw is.

Misschien dat het in jou ogen bullshit is, omdat het je net even goed uit komt, maar wat daar staat is gewoon de waarheid. Er is een discussie van meerdere pagina's lang gaande geweest op dit topic waar jij niet aan hebt deelgenomen. Deze discussie heeft ook enkele Story-leden zijn mening doen wijzigen, dat kon je wel zien aan de reactie van Nestsky. Heb je hem op zijn vingers getikt of je stamgenoot voorgelogen? Kies jij maar. Die discussie heb ik nog op jouw verzoek opgezocht en zo ook mijn oude posts.. Je reactie daar op was: bedankt. Voor mij zegt dat meer dan genoeg.

Dat je dan ruim een week later weer begint met je inmiddels algemeen bekende one-liners -waarin je jouw haat bijna dagelijks richting Cabbie uit de afgelopen periode- gaat er bij mij niet in. Hoe ik het zie is dat jij de argumenten niet kon weerleggen en achteraf contact hebt opgenomen met ex-Zirkum spelers (Brian) om te kijken of deze persoon achter jullie staat. Vervolgens weer het vuur openen en net alsof doen dat jullie de gegevens van die eigenaar hebben gekregen. Niets is minder waar: die gegevens komen gewoon van Tasarinan en niemand anders.

Zo niet dan mag je wel eens aan mij -het vaker genegeerde argument- uitleggen waarom de eigenaar van het account dan niet heeft voorkomen dat het account van de wereld is verdwenen. Een simpel bericht met het feit dat Zirkum op delete stond naar de zogenaamde eigenaar waarmee jullie op dat moment zogenaamd contact hadden was voldoende geweest om het account in jullie handen te houden. Feit is alleen dat je dit verhaal uit je duim zuigt en achteraf nog eens je gelijk probeert te halen terwijl die 'argumenten' genadeloos onderuit zijn gehaald.

Ik zal het nog eens voor je samenvatten en de feiten herhalen. De afspraken omtrent Zirkum was het verdelen van het account tussen Tasarinan & Cabbie. Beiden hadden evenveel recht op het account (Cabbie heeft het weken als niet maanden onder vakantievervanging gehad en heeft het account onderhouden/uitgebouwd/PP er in gegooid) en Story vond het nodig om deze afspraken aan hun laars te lappen zodat ze het account voor eigen doeleinden konden gebruiken. Ze hebben dit echter achter de rug om van Mental gedaan terwijl ze er prima van op de hoogte waren dat beide partijen over de gegevens beschikte. In mijn ogen zeer achterbaks, maar goed boontje komt om zijn loontje. Dus inderdaad Nestky je eerste ingeving was tot op zekere hoogte correct:

Enige wat ik me kan bedenken is Zirkum, maar die was uiteindelijk wederzijds, so, go ahead

Dat het account op delete is gezet kunnen we zeker niet netjes noemen, maar wij waren niet diegene die besloten om het account zonder overleg te hergebruiken en tegen de afspraken in gingen. Als dat in overleg was gegaan dan waren we er heus wel uit gekomen en dat hadden we deze hele zaak voorkomen, maar dat wou Story niet. Story wou het achterbaks aanpakken zoals zij ook met Lagoon hebben gedaan.. Acties waarvan je een nare smaak in de mond overhoud en dan ook nog proberen om deze goed te praten / af te schuiven op de tegenstander? Leuk geprobeerd.

En inderdaad heb ik wat lopen pushen over dat fairplay van jullie. De reden was dat ik geen zin had dat mental eerst haar stabs zoals zirkum nog verder ging trekken en daarna fairplay ging prediken. Ik wilde gewoon toen duidelijkheid en die kreeg ik niet en kreeg het antwoord dat mental aan fairplay ging doen als ze daar klaar voor waren en nog steeds heb ik geen enkel bericht gehad over een voorstel van jullie kant. Enkel erikxl die op het forum het predikt, wat natuurlijk mooi is maar waar je niets mee op schiet.

Het voorstel kon er destijds niet komen, omdat de omstandigheden dit niet toe lieten. Dat heb ik je toen gezegd en dat zeg ik je nu weer. De periode dat jullie overigens met het voorstel zijn gekomen was dezelfde periode van de gebeurtenissen omtrent Zirkum en er werd van ons verwacht dat wij alles maar over ons heen laten gaan zodat we samen afspraken konden maken om een leuke oorlog te bevorderen. Afspraken maken met een tegenstander die al vaker heeft laten zien via omwegen hun doel te willen/kunnen bereiken.. Hoe kunnen wij er zeker van zijn dat jullie dit niet blijven doen nadat er afspraken worden gemaakt en vertrouwen wij jullie wel? De stem van de stam in haar geheel zal het antwoord spoedig ophelderen.

Jij was daarnaast in de veronderstelling dat wij para aan het naaien waren wat niet zo was want we hebben er geen bg mee. Je weet namelijk zelf ook wel dat ik mij inzet voor elke bg van story hoe groot of klein dan ook, ik vewijs je door naar swag waar ik ook altijd mijn handen voor in het vuur stak.

We kunnen het niet hard maken, dat is jammer, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in de mededeling die hier op het forum is getoond.

Op deze wereld ben ik met verschillende spelers in contact geweest een paar maanden terug, een paar leden van Story zaten vroeger bij mij in de stam totdat ze besloten om mij & nog enkele andere in de steek te laten en enkel aan zichzelf te denken. Zo werd Story opgericht. Op zich geen probleem maar ze hadden me beloofd om tot aan het einde aan mijn zijde te staan. Al maanden terug probeerde ze zoveel mogelijk spelers te overtuigen om tegen mental te strijden. Ze vertelde dingen zoals dat jullie backstabbers zijn, niet vertrouwbaar enzoverder. Maar na verloop van tijd merkte ik dat ze vooral zichzelf beschreven toen ze jullie wouden zwart maken. Ik heb al verschillende aanvallen gehad & fakes van zogenaamde PBG's bij Story en nu gingen ze ook andere spelers lastigvallen in mijn stam terwijl we een BG hadden tussen beide stammen. Nu kreeg ik te horen dat ze van plan zijn om mij uit de weg te ruimen en dat vind ik zéér laf, het zijn echte backstabbers. Als ze me nodig hebben beloven ze me vanalles en nu ze me niet meer nodig hebben zijn ze van plan om een massa op mij te gooien.

Laat de buitenwereld daar maar over oordelen. Wat de waarheid is leg ik in het midden, maar de speler die het bericht gestuurd heeft doet dat zeker niet voor zijn lol, maar omdat hij zich genaaid voelt door het grote Story.. Hen gebruiken tot ze niet meer nodig zijn.

Daarnaast zeg je dus dat wij een gekregen account van een anti mental speler en oud stamgenoot moeten overleggen met mental? Ik denk dat je, als je bovenstaande leest, ook weet dat het bullshit is. Want waarom zouden we in hemelsnaam overleggen over het gebruiken van een gekregen account van een anti mental speler en oud stamgenoot? Opdat julllie toevallig ook beschikking over het ww hadden en dus hebben lopen kutten? Nee zo werkt het niet.

Ik denk dat je, als je bovenstaande leest, ook weet dat dit stuk bullshit is en ik voel mij dus ook niet genoodzaakt om hier op te reageren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg om OS. Jullie weigerden dat te geven (dus een backstab, plain and simple). TOEN ben ik pas OS gaan eisen voor m'n stam. Ik had tenslotte niks meer te verliezen. Ik bedoel, of ik eis niks en jullie weigeren te helpen, of ik eis wel iets en jullie weigeren te helpen. Difference, there is none. Je laat het lijken alsof ik een heel pakket met eisen had, dat is natuurlijk onzin. Je komt al iets soepeler over. Leg me eens uit welk deel van de hele situatie mij volgens jou wél te verwijten valt, en welk deel niet? Ben ik uiterst benieuwd op welke punten we het met elkaar eens zijn.

Jij kunt het mooi vertellen.. Het enige wat ik zie is dat je telkens weer in herhaling valt. Je bent direct gaan dreigen met op delete gaan en de beginpost van het topic dat je destijds hebt geopend is hier recent nog voorbij gegaan. Wij weigerden helemaal niet om je OS te geven en je hebt zelfs ondersteuning van Triador -en hij zal vast niet de enige zijn geweest die losse flodders heeft gestuurd- gekregen, dat heb je zelf nog bevestigd. Zoals ik al eerder tegen je heb verteld -heb je waarschijnlijk niet meegekregen vanwege je tunnelvisie/die plaat voor je kop- konden wij in die periode geen POS leveren. Het was kort na de fusie met Dixie, Mental had ook haar eigen problemen en een gigantisch front dat nog op orde moest worden gesteld. De enige spelers die jou geen OS wilden verlenen waren de spelers die jij voorheen hebt uitgescholden en voor van alles hebt uitgemaakt. Zelfs na de fusie tussen Mental/Dixie ben je hier over door gegaan op het gedeelde forum, maar gelukkig waren deze leden wijzer dan dat jij bent en hebben zij niet gereageerd op jou.

Ik durf overigens met zekerheid te zeggen dat als deze zelfde spelers die jou niet wouden ondersteunen om ondersteuning hadden gevraagd bij Nilva, dat ze die dan niet zouden krijgen. Je hebt zelf vanaf het begin aangegeven niet meer met ze te maken willen te hebben en ze niet te willen helpen op wat voor manier dan ook, dat zij dit dan ook niet bij jou willen doen is ze goed recht.

Volgens jou logica zou het ook een stab zijn als wij (Mental) destijds 100 dorpen POS vroegen aan Nilva en deze niet konden krijgen, dat slaat nergens op. Als de situatie het niet toe laat en wij simpelweg niet kunnen ondersteunen dan houd het op. Dat jij dat durft te bestempelen als een backstab terwijl Mental jullie nooit heeft laten vallen vind ik diep, maar dan ook echt diep triest.

Meer hoef ik niet te zeggen, want zoals vaker aangehaald is elke reactie op jou verspilde tijd.
 

DeletedUser81928

Guest
Misschien dat het in jou ogen bullshit is, omdat het je net even goed uit komt, maar wat daar staat is gewoon de waarheid. Er is een discussie van meerdere pagina's lang gaande geweest op dit topic waar jij niet aan hebt deelgenomen.
Ik heb gewoon gereageerd en je gevraagd om te quoten waar ik dat niet heb gedaan.


Deze discussie heeft ook enkele Story-leden zijn mening doen wijzigen, dat kon je wel zien aan de reactie van Nestsky. Heb je hem op zijn vingers getikt of je stamgenoot voorgelogen? Kies jij maar. Die discussie heb ik nog op jouw verzoek opgezocht en zo ook mijn oude posts.. Je reactie daar op was: bedankt. Voor mij zegt dat meer dan genoeg.
Dat is helaas niet waar aangezien netsky wel degelijk van mening is dat cabbie stabte aangezien hij in de war was omdat de eigenaar van zirkum ook frank heet.

Dat je dan ruim een week later weer begint met je inmiddels algemeen bekende one-liners -waarin je jouw haat bijna dagelijks richting Cabbie uit de afgelopen periode- gaat er bij mij niet in.
Geen haat, weet niet bang, het is en blijft een spel;)
Hoe ik het zie is dat jij de argumenten niet kon weerleggen en achteraf contact hebt opgenomen met ex-Zirkum spelers (Brian) om te kijken of deze persoon achter jullie staat. Vervolgens weer het vuur openen en net alsof doen dat jullie de gegevens van die eigenaar hebben gekregen. Niets is minder waar: die gegevens komen gewoon van Tasarinan en niemand anders.
En met wie hebben wij gesproken over zirkum en de voortgang daarvan? Juist Brian. Tasa krijgt het van brian, er komen nieuwe spelers op zirkum en zirkum wordt gepakt door cabbie.


Zo niet dan mag je wel eens aan mij -het vaker genegeerde argument- uitleggen waarom de eigenaar van het account dan niet heeft voorkomen dat het account van de wereld is verdwenen.
Omdat wij helaas te laat de eigenaar tegenkwamen en hij zich niet bewust van was wat er gebeurde. Brian kon helaas niks doen voor zirkum en frank ook niet want het was al te laat toen we hen te pakken hadden gekregen.


Een simpel bericht met het feit dat Zirkum op delete stond naar de zogenaamde eigenaar waarmee jullie op dat moment zogenaamd contact hadden was voldoende geweest om het account in jullie handen te houden. Feit is alleen dat je dit verhaal uit je duim zuigt en achteraf nog eens je gelijk probeert te halen terwijl die 'argumenten' genadeloos onderuit zijn gehaald.
Nee hoor.

Ik zal het nog eens voor je samenvatten en de feiten herhalen. De afspraken omtrent Zirkum was het verdelen van het account tussen Tasarinan & Cabbie. Beiden hadden evenveel recht op het account (Cabbie heeft het weken als niet maanden onder vakantievervanging gehad en heeft het account onderhouden/uitgebouwd/PP er in gegooid) en Story vond het nodig om deze afspraken aan hun laars te lappen zodat ze het account voor eigen doeleinden konden gebruiken. Ze hebben dit echter achter de rug om van Mental gedaan terwijl ze er prima van op de hoogte waren dat beide partijen over de gegevens beschikte. In mijn ogen zeer achterbaks, maar goed boontje komt om zijn loontje. Dus inderdaad Nestky je eerste ingeving was tot op zekere hoogte correct:
Het ging over de dorpen verdeling bij tasa en cabbie, daar hadden jullie evenveel recht op. Dat heeft bart ook aangegeven en meer ook niet.


Dat het account op delete is gezet kunnen we zeker niet netjes noemen, maar wij waren niet diegene die besloten om het account zonder overleg te hergebruiken en tegen de afspraken in gingen. Als dat in overleg was gegaan dan waren we er heus wel uit gekomen en dat hadden we deze hele zaak voorkomen, maar dat wou Story niet. Story wou het achterbaks aanpakken zoals zij ook met Lagoon hebben gedaan.. Acties waarvan je een nare smaak in de mond overhoud en dan ook nog proberen om deze goed te praten / af te schuiven op de tegenstander? Leuk geprobeerd.

Achteraf praten is makkelijk natuurlijk. Maar bedankt dat je eindelijk toegeeft dat jullie hebben gestabt.


Het voorstel kon er destijds niet komen, omdat de omstandigheden dit niet toe lieten. Dat heb ik je toen gezegd en dat zeg ik je nu weer. De periode dat jullie overigens met het voorstel zijn gekomen was dezelfde periode van de gebeurtenissen omtrent Zirkum en er werd van ons verwacht dat wij alles maar over ons heen laten gaan zodat we samen afspraken konden maken om een leuke oorlog te bevorderen. Afspraken maken met een tegenstander die al vaker heeft laten zien via omwegen hun doel te willen/kunnen bereiken.. Hoe kunnen wij er zeker van zijn dat jullie dit niet blijven doen nadat er afspraken worden gemaakt en vertrouwen wij jullie wel? De stem van de stam in haar geheel zal het antwoord spoedig ophelderen.
Waarom denk je dat we afspraken wilden maken, daar kunnen beide partijen hun voorwaarden in aangeven. Kom nu niet met kut excuses waarom je geen afspraken wilt maken want je hebt inmiddels maanden de tijd gehad om met een voorstel te komen en telkens is je antwoord dat de omstandigheden het niet toe laten. Dat is klinklare onzin aangezien wat er ook speelt tussen mental en story, je kan altijd een moment pakken en zeggen vanaf nu gaan we het doen volgenden deze regels en dit zijn de gevolgen als iemand dat niet doet. Zo moeilijk is dat niet.


We kunnen het niet hard maken, dat is jammer, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in de mededeling die hier op het forum is getoond.

Op deze wereld ben ik met verschillende spelers in contact geweest een paar maanden terug, een paar leden van Story zaten vroeger bij mij in de stam totdat ze besloten om mij & nog enkele andere in de steek te laten en enkel aan zichzelf te denken. Zo werd Story opgericht. Op zich geen probleem maar ze hadden me beloofd om tot aan het einde aan mijn zijde te staan. Al maanden terug probeerde ze zoveel mogelijk spelers te overtuigen om tegen mental te strijden. Ze vertelde dingen zoals dat jullie backstabbers zijn, niet vertrouwbaar enzoverder. Maar na verloop van tijd merkte ik dat ze vooral zichzelf beschreven toen ze jullie wouden zwart maken. Ik heb al verschillende aanvallen gehad & fakes van zogenaamde PBG's bij Story en nu gingen ze ook andere spelers lastigvallen in mijn stam terwijl we een BG hadden tussen beide stammen. Nu kreeg ik te horen dat ze van plan zijn om mij uit de weg te ruimen en dat vind ik zéér laf, het zijn echte backstabbers. Als ze me nodig hebben beloven ze me vanalles en nu ze me niet meer nodig hebben zijn ze van plan om een massa op mij te gooien.

Laat de buitenwereld daar maar over oordelen. Wat de waarheid is leg ik in het midden, maar de speler die het bericht gestuurd heeft doet dat zeker niet voor zijn lol, maar omdat hij zich genaaid voelt door het grote Story.. Hen gebruiken tot ze niet meer nodig zijn.



Ik denk dat je, als je bovenstaande leest, ook weet dat dit stuk bullshit is en ik voel mij dus ook niet genoodzaakt om hier op te reageren.

Ik ben dan toch benieuwd wie die pm je heeft gestuurd. Want dit zegt niks en dat weet je zelf ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gewoon gereageerd en je gevraagd om te quoten waar ik dat niet heb gedaan.

Die heb ik voor je opgezocht en je reactie daarop was bedankt.

Dat is helaas niet waar aangezien netsky wel degelijk van mening is dat cabbie stabte aangezien hij in de war was omdat de eigenaar van zirkum ook frank heet.

Goed lezen Glenn je kunt het.

Geen haat, weet niet bang, het is en blijft een spel;)

Het lijkt er anders op alsof je een obsessie hebt.

En met wie hebben wij gesproken over zirkum en de voortgang daarvan? Juist Brian. Tasa krijgt het van brian, er komen nieuwe spelers op zirkum en zirkum wordt gepakt door cabbie.

Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat beiden over de gegevens beschikte? Een maand na de gebeurtenis zeker?

Omdat wij helaas te laat de eigenaar tegenkwamen en hij zich niet bewust van was wat er gebeurde. Brian kon helaas niks doen voor zirkum en frank ook niet want het was al te laat toen we hen te pakken hadden gekregen.

Ja klopt en zwart is ook een kleur van de regenboog.


Ja hoor :eek:

Het ging over de dorpen verdeling bij tasa en cabbie, daar hadden jullie evenveel recht op. Dat heeft bart ook aangegeven en meer ook niet.

Kun je ook inhoudelijk reageren of lees je even globaal de post door? Beiden hadden evenveel recht op het account.. Het is niet voor niets zo dat beide partijen over de gegevens beschikte.

Achteraf praten is makkelijk natuurlijk. Maar bedankt dat je eindelijk toegeeft dat jullie hebben gestabt.

Dat moet uitgerekend jij zeggen, maar ook hier negeer je weer de helft van de inhoud. Begint een beetje saai te worden zo. Ik geef overigens geen stab toe en wij hebben niet tegen de afspraken in gehandeld, jullie wel.

Waarom denk je dat we afspraken wilden maken, daar kunnen beide partijen hun voorwaarden in aangeven. Kom nu niet met kut excuses waarom je geen afspraken wilt maken want je hebt inmiddels maanden de tijd gehad om met een voorstel te komen en telkens is je antwoord dat de omstandigheden het niet toe laten. Dat is klinklare onzin aangezien wat er ook speelt tussen mental en story, je kan altijd een moment pakken en zeggen vanaf nu gaan we het doen volgenden deze regels en dit zijn de gevolgen als iemand dat niet doet. Zo moeilijk is dat niet.

Ben je na de eerste drie regels van de tekst afgehaakt? Lees de laatste twee zinnen nog eens.

Ik ben dan toch benieuwd wie die pm je heeft gestuurd. Want dit zegt niks en dat weet je zelf ook.

Dacht je dat ik hem zelf heb geschreven? Wie de pm heeft gestuurd gaat je niets aan.
 
Reactiescore
582
Dan zegt die pm ook niks net zoals je post.
Beetje door je (drog)argumenten heen? Die PM bestaat, de spelers erachter ook... maar die naam vrijgeven, zou wel eens tot nare reacties kunnen leiden van Story en co. Bronnen bescherm je, als dat nodig is. En zomaar voorbij gaan aan de inhoud, omdat er geen naam onderstaat is flauwekul.
 

DeletedUser81928

Guest
Zo kan ik dus ook pms gaan schrijven en op het af zetten om mental zwart te maken onder het mom van ik bescherm mijn bronnen en zeg niet wie het is maar er zijn wel spelers die boos zijn op mental omdat mental hun naait. Prima dat je het op het af zet zonder naam is het nogal ongeloofwaardig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan