Cyberpesten is ook pesten

DeletedUser52001

Guest
Topic is weer open, zo lang het serieus blijft.
Spamposts zijn verwijderd op verzoek van topicstarter.
Alle toekomstige spamposts zullen ook verwijderd/berispt worden, ook op het verzoek van de topicstarter.
 

DeletedUser24056

Guest
Allemaal heel serieus blijven dus!!!!!!!!!!
Ik til hier zwaar aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!
 

DeletedUser58575

Guest
Ik heb een buurman gehad en dat was een lul en die is uiteindelijk gestorven dus dan wordt het allemaal wel echt persoonlijk.

Een topic met dit in de openingspost en dat moet dan openblijven zolang het serieus blijft? De openingspost is niet eens serieus :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Bedankt evw dat willen we niet in dit topi, maar toch is iedereen ook welkom in dit topic. Ik ben blij dat TLD mijn topic heeft kunnen vinden. Hij zal vast en zeker het een en ander te vertellen hebben :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Net zoals pesten in real life de sociale rangorde bepaald doet cyberpesten dat voor het online forum... goeden zaak dat het er is, zo weten we wie boven en beneden de ladder staan.
 

DeletedUser34772

Guest
Offtopic berichten verwijderd.

Het bericht waarin ik een offtopic bericht aanduid is verwijderd, maar het off topic bericht in kwestie niet. Verder heb je me niet via pm verwittigd, hiermee wil ik dan ook voor eens en altijd de mythe dat jij dat altijd zou doen de wereld uithelpen.
 

DeletedUser68252

Guest
Marwo is een cyberpester! Zomaar topics op slot doen en reacties verwijderen.
 

DeletedUser1435

Guest
Net zoals pesten in real life de sociale rangorde bepaald doet cyberpesten dat voor het online forum... goeden zaak dat het er is, zo weten we wie boven en beneden de ladder staan.

ja jij weet dan beter je plek zodat je mij makkelijker boven je duldt
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig zijn we hier allemaal lelijk dus pesten we niet zo snel. We kunnen hier elkaar alleen pesten op basis van avatar. Hmmm, dat doet mij ergens aan denken EDF.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig zijn we hier allemaal lelijk dus pesten we niet zo snel. We kunnen hier elkaar alleen pesten op basis van avatar. Hmmm, dat doet mij ergens aan denken EDF.

Die houtsoort is toch wel knap he :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Laten we dit even in gedachten houden als we de gebeurtenissen van de komende uren gaan getuigen.
 

DeletedUser72884

Guest
Ik vind het allemaal wel leuk enzo, maar langs de andere kant beetje spijtig dat jullie er onserieus mee omgaan, aangezien cyberpesten en pesten over het algemeen wel degelijk een enorm groot probleem is. Ik denk dat het eigenlijk best een intressant topic zou kunnen worden als er daadwerkelijk serieus op zou worden gereageerd :)
 

DeletedUser34772

Guest
Ik vind het allemaal wel leuk enzo, maar langs de andere kant beetje spijtig dat jullie er onserieus mee omgaan, aangezien cyberpesten en pesten over het algemeen wel degelijk een enorm groot probleem is. Ik denk dat het eigenlijk best een intressant topic zou kunnen worden als er daadwerkelijk serieus op zou worden gereageerd :)

wat, ben je dik ofzo??
 
Bovenaan