Cyberpesten is ook pesten

DeletedUser24056

Guest
Beste vrienden,

Gisteravond zagen we maar weer hoe sterk aanwezig cyberpesten nog op dit forum is. Bij deze wil ik een nieuw topic openen om een serieuze poging te doen cyberpesten beter onder de aandacht te brengen onder de forummensen hier. Je weet gewoon ooit niet wat je allemaal teweeg brengt door mensen 'lul' (ik noem maar een voorbeeld van gisteravond) te noemen. Bij mij komt zoiets in ieder geval echt heel hard aan. Ik heb een buurman gehad en dat was een lul en die is uiteindelijk gestorven dus dan wordt het allemaal wel echt persoonlijk.

Ik wil strijden voor meer bewustzijn onder cyberpesters en om daad bij woord te voegen heb ik deze maal een mailtje naar Peter R. de Vries gestuurd om eens te kijken hoe we het probleem hier op kunnen lossen. Ook heb ik een facebookpagina opgericht. Deze kun je in de volgende link vinden: klik

In dit topic kunnen jullie ervaringen met cyberpesten delen en wat dat met je heeft gedaan. Ook kun je met anderen delen of je misschien wel ooit heb gecyberpest en en of je daar misschien spijt van hebt. Dan kunnen we met z'n allen tips geven over hoe je berouw kunt tonen en hoe je het in de toekomst beter kunt doen!

Groet,

Rukurt
 

DeletedUser34772

Guest
ik cyberpest de hele tijd nog nooit spijt van gehad hahaha
 

DeletedUser31224

Guest
Ik heb iemand ooit rukbeer genoemd en heb er dagelijks spijt van, hoe verwerk ik dit?
 

DeletedUser59612

Guest
Sterkte met je buurman. Klinkt allemaal erg vervelend ja.
 

DeletedUser24056

Guest
Posten op een online forum als een treurige mongool ;)
 

DeletedUser31224

Guest

En hier zien we het dus gebeuren.
voor sommige mensen zijn het slechts 6 letters maar voor andere een levensbedreigende ziekte ;) als ik jou was zou ik maar ophouden voor de stalov cybercops komen
 

DeletedUser73803

Guest
Gvd reportknop gaat overused worden bij jou! Nog ontkennen ook, wees dan zo eerlijk als onze evw?
 

DeletedUser

Guest
Ik wijs je er alleen op dat je iemand heel gemeen oordeelt! En dat doe ik door de bal terug te kaatsen naar jou. Gerechtigheid heet dat.

Maar dan is het geen cyberpesten meer, ik moet toch iets in de tijd dat alles in mijn tw dorp bezig is ? :wink:
 

DeletedUser55797

Guest
Maar dan is het geen cyberpesten meer, ik moet toch iets in de tijd dat alles in mijn tw dorp bezig is ? :wink:

Ga je wereld topic onder spammen. Of je stammen forum. Je bent goed in het afdwalen van het onderwerp merk ik. Dat ik je op iets wijs wil niet meteen zeggen dat je niet aan het cyberpesten bent.

En god dmn ga hier ook veel te serieus op in ook :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ga je wereld topic onder spammen. Of je stammen forum. Je bent goed in het afdwalen van het onderwerp merk ik. Dat ik je op iets wijs wil niet meteen zeggen dat je niet aan het cyberpesten bent.

En god dmn ga hier ook veel te serieus op in ook :D:D

Precies. Wel gezellig zo, meteen een gesprek dat nergens op slaat :rolleyes:
 

DeletedUser52001

Guest
Gezien de reacties hier niet serieus zijn, gaat er een slotje op.
Als je een serieus topic wil openen met dit onderwerp stuur je maar een pm, dan valt er vast wel wat te regelen.
 
Bovenaan