>>Ow Vs. .Re., CTH en [=NP=]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7074

Guest
Godverdomme,
Wie viel yero aan? Zie dat ik nog deff daar heb staan van de OW periode :p.
Even snel terugtrekken dus.
Diegene die aanviel meot maar even message sturen. Misschien heb ik nog wel meer volgepropte dorpen met deff die ik zelf beter kan gebruiken :)


Overzichten=>Troepen=>ondersteuningen=>Yero's Dorpen=>terugtrekken

Gaat ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Jupp
Maar ik bedoel meer zodat diegene dan die dorpjes kan nemen ;)
 

DeletedUser1665

Guest
Volgens mij ben ik ontopic?
Maar wat hebben jullie allemaal tegen elkaar :p

Zo voer je toch geen oorlog?
 

DeletedUser

Guest
Op deze vraag zal ik over een weekje of 2 verder op ingaan ;)

Jij over 2 weken?
Ik ben al weer kleins begonnen.
Deze keer is Psykideilix het slachtoffer. Een NPér dus hoort hier ook wel thuis dacht ik.
Speler met een te grote mond. Dus die moet even gesnoert worden :)
 

DeletedUser9311

Guest
ja jaa sjano pak me maar, (tlukt wel ni echt vlot eh, ik stijg alleen maar met jouw dorpjes, LOL )

uhm en het is sjano die "stoer "begon te doen tegen mij, ik houd me met boodschappen sturen zelf normaal niet bezig :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja jaa sjano pak me maar, (tlukt wel ni echt vlot eh, ik stijg alleen maar met jouw dorpjes, LOL )

uhm en het is sjano die "stoer "begon te doen tegen mij, ik houd me met boodschappen sturen zelf normaal niet bezig :)

Komt goed jongen.
Ten eerste lijkt het me logisch dat als ik gezegd heb streettuner te edelen. Dat ik dan niet meteen aan jou begin. Jij komt later nog wel 'n x ;-)
+ Ik moet deffen op alle fronten. Dus aan doeltreffend aanvallen heb ik nog geen tijd gehad. :)
 

DeletedUser

Guest
Nu zal ik m'n berichtjes in Opus vs de rest gaan moeten plaatsen. :)
 

DeletedUser

Guest
Nu zal ik m'n berichtjes in Opus vs de rest gaan moeten plaatsen. :)

Hou ze maar gewoon lekker hier hoor want opus heeft niks te maken met >>Ow. Of zoek je soms vrienden die je gaan helpen? Dan zou het verhaal natuurlijk anders liggen ;)
 

DeletedUser14635

Guest
straks maakt ow nog een topic waar ze tegen alle top 20 stammen oorlog verklaren :eek::rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Dat [=np=] noep is wist ik al langer. Maar dit slaat echt alles :D

Clickky

Na 10 volle clears erop te hebben gegooid. (Ja, zoiets kun je niet laten :)) kreeg ik dit eindresultaat

Pijnlijk...
 

DeletedUser710

Guest
Dat [=np=] noep is wist ik al langer. Maar dit slaat echt alles :D

Clickky

Na 10 volle clears erop te hebben gegooid. (Ja, zoiets kun je niet laten :)) kreeg ik dit eindresultaat

Pijnlijk...

Dat is toch wel echt het toppunt!
mw_wtf.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan