Rate de speler boven je

Reactiescore
1.367
Wat bedoeld ge hier precies mee? :p

Vraag "Assasin of War" of "tompeter" maar wat een feeder is :D

Ik verveelde me dus spamde gewoon wat woorden xd
 

DeletedUser74506

Guest
Vraag "Assasin of War" of "tompeter" maar wat een feeder is :D

Ik verveelde me dus spamde gewoon wat woorden xd

Feeder is zowel als in dota 2 of lol iemand die veel kills weg geeft aan de vijand hierbij dus in tw veel punten/dorpen , astublieft u uitleg

Dota 2 <3
 
Reactiescore
1.367
Feeder is zowel als in dota 2 of lol iemand die veel kills weg geeft aan de vijand hierbij dus in tw veel punten/dorpen , astublieft u uitleg

Dota 2 <3

Ik vroeg het niet aan jou :(:(

Maar is wel correct :#
 
Reactiescore
1.075
die boven me heeft net een feit vermeld :cool:
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser72525

Guest
Ethocentric:

Punten: 8 Mooi aantal, 5,4mil dan mag je zeker niet klagen!
ODA: 8 Ongeveer zelfde rang als je puntenrang dus dat vind ik al mintens een 8 waard.
Ligging:7,5 Heeft een mooi cluster met veel safe en een klein frontje bij Mental, hier kan dan ook zeer goed gebasht worden. Helaas ligt El Wever daar, de hoogste onderdaan van de god Vestri, wat het bashen een stuk moeilijker maakt :D
Stam: 7 Story, ik heb een tijdje een flinke haat aan Story gehad maar ik denk dat het meer door de situatie Mental/Story kwam dan door de stam story zelf :p op dit moment zie ik story als een sterke stam die zeker nog veel progressie kan boeken. Hopelijk wordt dit nog een echt mooie strijd, en vooral eerlijke strijd waarin gewoon oorlog gevoerd wordt met in eerste persoon, Mental.
Reputatie:7 ik ken je niet zo goed, omdat ik het AF nog maar sinds korte tijd wat meer volg :p dit zal hopelijk de komende tijd beter worden haha.

Vestri di sumus

Punten: 9, Rang 7 is heel mooi.
OD: 7.5, ODA rang 19 kan beter en ODD rang 172. Nooit aanvallen gehad? :eek:
Ligging: 7.5, Mooi safe cluster met farmmogelijkheden. Ruimte om naar de rim te groeien en een klein jumpcluster in het noorden.
Stam: 8, Solide stam.
Reputatie: 10, Goden :D. Ook zonder te dollen, ik vond jullie altijd sympathiek overkomen.

Gemiddelde: 8,4
 
Reactiescore
1.367
666|666 is leeg :)
667|666 is leeg :)
668|666 is leeg :)

als je die hebt gedaan zet ik er 6 leeg oke:$

Ik wilde dat die dorpen er waren :#

Dan had ik alle dorpen met 666 Geedeld :D
 

DeletedUser48632

Guest
Vestri di sumus

Punten: 9, Rang 7 is heel mooi.
OD: 7.5, ODA rang 19 kan beter en ODD rang 172. Nooit aanvallen gehad? :eek:
Ligging: 7.5, Mooi safe cluster met farmmogelijkheden. Ruimte om naar de rim te groeien en een klein jumpcluster in het noorden.
Stam: 8, Solide stam.
Reputatie: 10, Goden :D. Ook zonder te dollen, ik vond jullie altijd sympathiek overkomen.

Gemiddelde: 8,4

Thx! :D:D

En nee, nooit echt serieuze aanvallen gehad haha, maarja wie durft er ook goden aan te vallen :$
 
Reactiescore
1.367
Thx! :D:D

En nee, nooit echt serieuze aanvallen gehad haha, maarja wie durft er ook goden aan te vallen :$

Ik wil best een oorlogje met je doen zodra we wereld dominatie hebben ^^
 
Bovenaan