Rate de speler boven je

Reactiescore
1.367

DeletedUser73487

Guest
Die gozers van vestri zijn me toch ook een stelletje bazen hea... En maar spammen doen ze in je inbox :D
 

DeletedUser48632

Guest
Wij laten beetje, bij beetje de steentjes van de steunpilaren van story afbrokkelen tot er een tijd komt dat we de genade klap kunnen geven. Dit gebeurt door onze co Wouter, de oppergod, god van de oorlog, Jupiter.

Dus wees op jullie hoede :cool:
 

DeletedUser72524

Guest
Wij laten beetje, bij beetje de steentjes van de steunpilaren van story afbrokkelen tot er een tijd komt dat we de genade klap kunnen geven. Dit gebeurt door onze co Wouter, de oppergod, god van de oorlog, Jupiter.

Dus wees op jullie hoede :cool:

Ken eerst de feiten, Wouter is een Titaan wordt veelal vergeleken met Jupiter ja de oppergod, maar Wouter staat hoger. Mars is god van de oorlog!

Maar nu on topic blijven en laten we terug gaan naar het raten. Ik wil niet weer een ban krijgen van de almachtige Poo
 

DeletedUser48632

Guest
Aan jou de eer om weer te starten :D

En trouwens, ik erken mijn fout, jupiter is inderdaad geen god van de oorlog, vergeef het me almachtige sander...
 

DeletedUser61042

Guest
Dat is onze tactiek, om de drie steunpilaren van Story van hun werk af te houden!

Wij laten beetje, bij beetje de steentjes van de steunpilaren van story afbrokkelen tot er een tijd komt dat we de genade klap kunnen geven. Dit gebeurt door onze co Wouter, de oppergod, god van de oorlog, Jupiter.

Dus wees op jullie hoede :cool:

Het voordeel is juist dat wij zonder de steunpilaren ook kunnen functioneren...
 
Reactiescore
1.367
Dat juist jij dat moet zeggen ^^
 

DeletedUser48632

Guest
Het voordeel is juist dat wij zonder de steunpilaren ook kunnen functioneren...
Alles heeft steunpilaren anders zou het meteen in elkaar zakken... een gebouw heeft toch ook een draagconstructie om overeind te blijven, als die er niet was geweest dan kon je niet lang meer tegen het gebouw aan kijken of het lag al in stukjes op de grond ;) :p
 

DeletedUser72524

Guest
Alles heeft steunpilaren anders zou het meteen in elkaar zakken... een gebouw heeft toch ook een draagconstructie om overeind te blijven, als die er niet was geweest dan kon je niet lang meer tegen het gebouw aan kijken of het lag al in stukjes op de grond ;) :p

Bouwkunde nerd:p
 
Bovenaan