Praattopic

Reactiescore
770
had je dan zo'n honger ja flubberkunt?
 

DeletedUser5312

Guest
Is ie al bij onze piraten terecht gekomen? Anders is het de moeite niet echt waard ben ik bang.

wat gebruiken jullie nu TPB down is? momenteel gebruik ik oldpiratebay of torrentz maar ik vind het nog niet zo fijn werken als gewoon de ouderwetse piratebay site. iemand een goed alternatief?
 

DeletedUser

Guest
Kickass en torrentz zijn wel de beste alternatieven. Alhoewel ik nu wel vaker Popcorn Time gebruik voor mn series en films.
 

DeletedUser75094

Guest
Popcorn Time vind ik ook erg fijn, maar ik heb het probleem dat ik hem elke keer opnieuw moet downloaden (anders start hij niet op). Heb jij daar ook last van of heb je daar eventueel een oplossing voor?
 

DeletedUser5312

Guest
Ik heb sinds ik op mezelf woon nog geen internet, dat heb ik de 29e pas, dus ik kan popcorntime niet gebruiken, daarom downloade ik nu dus wat films enzo terwijl ik voor kerst thuis was.
 
Reactiescore
746
Popcorn Time vind ik ook erg fijn, maar ik heb het probleem dat ik hem elke keer opnieuw moet downloaden (anders start hij niet op). Heb jij daar ook last van of heb je daar eventueel een oplossing voor?

Heb ik geen last van. Ik heb wel soms dat hij gewoon sommige films niet wilt laden :(
Wat wel een pain in the ass is. :(
 
Reactiescore
110
Popcorn Time heeft een net zo groot aanbod als HBO en Netflix samen, de betaalde zenders hebben eigenlijk geen meerwaarde meer..
 

DeletedUser

Guest
Alleen soms last dat hij ondertitels niet er bij wil laden. Dan probeer ik ze er zelf onder te zetten. Maar dan staan ze fout gesynchroniseerd. Dus yolo
 
Reactiescore
770
Shichin no samurai heb ik gezien met engelse ondertiteling. Die is te vinden hoor met subtitles. Goeie film maar je moet er goed bij blijven met je hoofd.
 

DeletedUser

Guest
Shichin no samurai heb ik gezien met engelse ondertiteling. Die is te vinden hoor met subtitles. Goeie film maar je moet er goed bij blijven met je hoofd.

Ik heb hem ook gevonden met ondertitels. Maar die film kan ik niet in 1 keer uitkijken, kost me te veel moeite :D
 
Bovenaan