Mental, Story, Mompel

DeletedUser

Guest
Denk dat Nick in zijn eigen wereldje leeft aangezien hij zijn leugentjes niet meer kan onderscheiden met wat er daadwerkelijk gebeurt is :p of hij heeft gwn alles gefantaseerd onder zijn trap.
Maar Nick je reageert alsof het je periode vd maand is :s of heb je teveel je kop tegen je trap gestoten?
 

DeletedUser60969

Guest
Dat is inderdaad ook niet erg prettig kan ik me voorstellen. Door zo´n overhaaste generalisatie te doen over Mental. Alleen valt het wel op dat als je puur kijkt naar de manier waarop Mental an sich zijn dorpen veroverd dat daar nou niet bepaald veel strijd voor wordt geleverd. Of het al dan niet Breuzzie edelen een prestatie is of niet, laten we die nou op een prestatie houden, is er voor de rest aan Story kant niet veel bereikt. Dan valt er wel te concluderen dat het behalen van dorpen op Tide zoals het er nu uitziet niet als een prestatie te bezien valt. Maar elke stam of speler heeft een eigen manier van speler.

Volgens mij hebben we ook nooit geuit dat het een prestatie was, of een lange neus uithalen naar Story, dat er wat dorpjes van Breuzzie werd geeedeld toch?:p
Het is niet netjes nee, maar ik kan me het ook prima voorstellen dat de situatie zich voordoet. Ik hoor zelf verschillende verhalen over de reden van de ban, maar zoals ik al eerder zei was het onder Mental leden ook eerder een issue om Tide aan te vallen aangezien hij een ban had en niet zeker was of het terecht was of niet. Uiteindelijk is wel voor aanvallen gekozen kennelijk, maar ook dit heeft 2 kanten en niet alleen de sportiviteit van Mental. Toen de global ban kwam had Story ook naar Mental kunnen gaan met zo zit het verhaal en graag jullie respect hiervoor, en dan kan ik garanderen dat hij niet aangevallen zou worden.
En nogmaals, ik noem dat zeker geen prestatie. Ik kende Tide wel van een eerdere wereld en daar was het een prima speler die na mijn weten eerlijk speelde en met respect (zowel spelend dus als persoonlijk). Geen idee of hij er nog speelt op W37, al lang geen contact meer gehad :p

Ik vind het typerend Mental gedrag, omdat Mental het altijd via de makkelijkste weg heeft gezocht via recruits. De reden waarom wij die Oud Dixie spelers naar ons hebben gehaald, is ten eerste omdat ze het niet naar hun zin hadden, maar voor ons vooral belangrijk om de verhoudingen weer proberen gelijk te maken. Nu is rekruteren vs rekruteren niet geheel goed te praten, maar brengt wel meer plezier in de game nadat Mental de wereld domineerde. Nu zien we hetzelfde dat jullie met Fresh doen. Een NAPje afsluiten terwijl jullie ze kunnen aanvallen en in jullie edellijnen ligt. Maakt mij verder niet uit hoor. Had ook niet verwacht dat Mental een twee fronten oorlog aan durfde te gaan.

Ik geef de Dixie spelers groot gelijk dat ze naar Story zijn gegaan, ze hadden niet na hun zin bij Mental en natuurlijk komt dit van 2 kanten. Net als dat het vertrek van enkele spelers uit Story van 2 kanten komt en niet alles af te schuiven valt op de leavende spelers.
Maar hoezo durfde Mental geen 2 fronten oorlog aan? De hele wereld anticipeert Mental al op wat de rest van de stammen doen, zoals ik het heb gelezen vanuit Mental kant is het een logische stap wat Fresh en Mental gedaan hebben. Beide voelen zich bestolen en hebben een gemeenschappelijk doel met dit als gevolg. Zelfs als er niets was geweest zou Fresh zich liever willen revancheren op Story dan met Story op Mental gaan. Elk verhaal wat er gebeurd wordt volledig afgeschoven op Mental of enkele individueen, terwijl de meeste verhalen die nu gebeurd 2 schuld kanten heeft.
Maar ik heb ook begrepen van Carsten dat het verhaal niet zo is dat als het zich zo voordoet(en de post van Glenn), maar daar weet ik het fijne niet van.

Als ze een onderbouwende reactie willen mogen ze het me vragen op tw/skype.
Hier heeft een onderbouwende reactie geen zin, dan krijg je kinderlijke reacties van Triador of komen er mensen tussen die weer eens iets moeten zeggen dat voor geen meter klopt.

Nou dat wil ik ook weer niet zeggen, zo vaak reageert Triador hier bijvoorbeeld niet. En die paar kinderlijke posts die hier geplaatst worden moet je gewoon boven staan.
Een ieder kan hier zijn mening geven, mocht je mening ook nog redelijk kloppen met het spelbeeld dan word je echt niet zomaar weggeveegd als onzin. Dus ik zou je aanraden om in ieder geval je posts te onderbouwen als je een reactie geeft, anders heeft een post ook weer weinig zin in een discussie toch? xD
Trouwens wie was je eerder in Gas dan? Je naam zegt me wel wat, en lees ook wat posts maar ik kan me het niet meer helemaal voor de geest halen xD

Ik wil niet zeggen dat ik nu zo geweldig ben in mij AF posts etc. En vaak zijn ze veel te lang. Maar iedere stam heeft zijn of haar manier van spelen. Het niveau op deze wereld is laag. Dan kan je niet verwachten dat het er hier aan toe gaat zoals op een wereld 10, 18, of 30. Voordat ik het weer naar mn kop krijg dit is geen charme offensief maar gewoon hoe ik er over denk. Er wordt gevonden dat ik mensen streken lever. Maar ik ben dan wel benieuwd welke want tot nu toe kan ik gewoon alles weerleggen.
Ik ben daarnaast met tide in gesprek om te kijken of ik het mag vertellen, zodra dit mag zal ik daar wel achter aan gaan.

Dat van het verhaal van Casi moet ik je wel gelijk in geven, en daar geloof ik je ook wel in. Ik denk dat je liever een Mental lid ziet barsten dan dat je met 'vuil spel' hem uit Mental zou willen krijgen door hem te ossen. Dus ik heb wel het idee dat je daar niets van weet, net zoals misschien andere punten maar daar kan ik niet volledig over oordelen.
Het feit dat het niveau zo hoog is komt gewoon door de beide kampen (Story/Cyan en Mental kant) en valt inderdaad niet af te schuiven op 1 van de beide partijen zoals je zelf ook zegt.

In ieder geval een eerlijke post van je wat ook wel het 1 en ander verduidelijkt, mag ook wel eens gezegd worden :)
 

DeletedUser60969

Guest
Wat heeft Sinterklaas voor jou meegebracht dan dit jaar?:D
 

DeletedUser72524

Guest
Dus dat er relaties met story/cyan keer op keer stuk lopen ligt aan anderen?

En de enigste reden waarom effect opgericht was is ricky, na de 3e solli voor cyan vond ik t prima en wilde ik mental proberen aangezien cyan ons niet wilde, maar ik heb me laten overhalen om een eigen stam op te richten omdat hij goed actief mee speelde. terwijl de tijd verstreek begon hij steeds arroganter en brutaler te worden tegen mij.

(in die tijd richtten we effect op en ik praatte wat met ex-stamgenoten. we waren een inactieve speler aan t edelen die een vriend verloor IRL, dus wilde ik daar niet meer op aanvallen daar begon t mee en ikzelf was pro-mental omdat er vriendjes van mij daar zaten, vestri, duke etc.)
pimokje is dus terug
[27-6-2014 19:32:05] Danny || Fenrir.: :/
[27-6-2014 19:37:31] Danny || Fenrir.: 1 trein heeft hij gesniped :/
[27-6-2014 19:54:25] Danny || Fenrir.: wat denk jij, pimok en deghels aannemen?
[28-6-2014 00:02:52] Ricky || Fenrir.: hahahahahahaha nooob je maakt grapje zeker
[28-6-2014 00:03:08] Danny || Fenrir.: nee
[28-6-2014 00:03:31] Danny || Fenrir.: even wachten
[28-6-2014 00:03:32] Ricky || Fenrir.: Sorry hoor maar dat kan echt niet
[28-6-2014 00:03:34] Danny || Fenrir.: met inloggen
[28-6-2014 00:03:43] Ricky || Fenrir.: laat me dan even op vv
[28-6-2014 00:03:48] Danny || Fenrir.: we vallen hem iniedergeval niet aan
[28-6-2014 00:03:50] Danny || Fenrir.: ok
[28-6-2014 00:04:27] Danny || Fenrir.: zit je erop?
[28-6-2014 00:04:34] Ricky || Fenrir.: jaa
[28-6-2014 00:05:43] Ricky || Fenrir.: Je bent wel beetje wisselvallig typje
[28-6-2014 00:05:50] Danny || Fenrir.: wat dan?
[28-6-2014 00:06:23] Ricky || Fenrir.: naja hoe je speelt
[28-6-2014 00:06:35] Danny || Fenrir.: wat dan?
[28-6-2014 00:06:41] Danny || Fenrir.: leg even uit :p
[28-6-2014 00:07:10] Ricky || Fenrir.: je maakt besslisingen en dan dag daarna ga je weer andere beslissingen
[28-6-2014 00:07:22] Ricky || Fenrir.: je hebt niet echt een visie
[28-6-2014 00:07:22] Danny || Fenrir.: Hij is een vriend verloren
[28-6-2014 00:07:29] Ricky || Fenrir.: laat me het zo zeggen
[28-6-2014 00:08:07] Ricky || Fenrir.: Dat is heel vervelend
[28-6-2014 00:08:16] Danny || Fenrir.: inderdaad
[28-6-2014 00:08:30] Ricky || Fenrir.: maar daar kunnen wij nu geen rekening mee houden
[28-6-2014 00:09:03] Danny || Fenrir.: jawel
[28-6-2014 00:09:15] Ricky || Fenrir.: het is tribalwars
[28-6-2014 00:11:00] Danny || Fenrir.: dus?
[28-6-2014 00:11:07] Danny || Fenrir.: kan kan je nog wel respect tonen?
[28-6-2014 00:11:30] Ricky || Fenrir.: Kunnen wij geen rekkening gaan houden met iemand zijn prive leven
[28-6-2014 00:11:41] Ricky || Fenrir.: je kan natuurlijk medeleven tonen
[28-6-2014 00:12:10] Ricky || Fenrir.: maar hun in de stam nemen
[28-6-2014 00:12:12] Ricky || Fenrir.: nee
[28-6-2014 00:13:05] Danny || Fenrir.: Het zijn goede spelers, en zoals jij zelf zegt blijf je liever in effect dan dat je naar bijvoorbeeld mental gaat
[28-6-2014 00:13:20] Danny || Fenrir.: kunnen we beter sterker staan tegen mental dan samen groter worden
tjah niet echt een echte lkeider jij:p
[28-6-2014 00:42:33] Danny || Fenrir.: klopt
[28-6-2014 00:43:01] Danny || Fenrir.: ik ben nooit serieus leider geweest
[28-6-2014 00:46:38] Ricky || Fenrir.: naja laat dan stam maar aan mij over
[28-6-2014 00:46:47] Danny || Fenrir.: nop :p
[28-6-2014 00:46:59] Danny || Fenrir.: doen we gezllig samen
[28-6-2014 00:58:04] Danny || Fenrir.: nog on?
[28-6-2014 00:58:13] Ricky || Fenrir.: jaa
[28-6-2014 00:58:22] Danny || Fenrir.: ga slapen ofzo :p
[28-6-2014 00:58:47] Ricky || Fenrir.: haha nee fenrir heeft een leider nodig
[28-6-2014 00:58:57] Danny || Fenrir.: that would be me
[28-6-2014 00:59:21] Ricky || Fenrir.: haha jaa second
[28-6-2014 00:59:40] Danny || Fenrir.: haha :p
[28-6-2014 00:59:51] Danny || Fenrir.: blijf maar lekker slapej
[28-6-2014 01:00:43] Ricky || Fenrir.: haha maar denk wel dat ik wel iets meer ervaring heb in opbouwen en stevig opbouwen van accounts
[28-6-2014 01:00:52] Danny || Fenrir.: nein
[28-6-2014 01:00:58] Danny || Fenrir.: opbouwen ben ik goed in
[28-6-2014 01:01:17] Ricky || Fenrir.: Om eerlijk te zijn maak je niet heel veel indruk
[28-6-2014 01:01:19] Danny || Fenrir.: offence ben ik niet sterk in
[28-6-2014 01:01:30] Danny || Fenrir.: haha wat dan niet?
[28-6-2014 01:02:16] Ricky || Fenrir.: nou je wil teveel je en je laat je teveel mee slepen in allemaal plannetjes
[28-6-2014 01:02:28] Ricky || Fenrir.: dan wil je daar heen edelen dan weer daar
[28-6-2014 01:02:35] Danny || Fenrir.: heeft niets te maken met account opbouwen :p
[28-6-2014 01:02:45] Ricky || Fenrir.: hahaha zeker wel
[28-6-2014 01:03:04] Danny || Fenrir.: nou ja, voorlopig is pimok edelen van de baan
[28-6-2014 01:03:30] Ricky || Fenrir.: naja en voorlopig zit hij ook nog niet in de stam
[28-6-2014 01:03:43] Danny || Fenrir.: klopt
[28-6-2014 01:03:49] Danny || Fenrir.: maar aanvallen is ook niet nodig
[28-6-2014 01:04:08] Danny || Fenrir.: dus kunnen we ons even focussen op het gebied tussen mooro en palenka/amon
[28-6-2014 01:04:56] Ricky || Fenrir.: Wacht nou maar eerst even als pimok niet komt is hij alsnog de lul
[28-6-2014 01:05:17] Danny || Fenrir.: maar niet meteen
[28-6-2014 01:05:30] Ricky || Fenrir.: dat zal morgen uitwijzen
[28-6-2014 01:05:55] Danny || Fenrir.: er word de komende week geen aanvallen op hem gestuurt
[28-6-2014 01:06:42] Ricky || Fenrir.: Kerel kom op nou wil je nou groeien of niet wil je nou baas zijn ofniet wil je top 20 ofniet
[28-6-2014 01:07:41] Danny || Fenrir.: ik heb dit spel altijd met respect gespeeld en ga dat niet veranderen
[28-6-2014 01:08:12] Danny || Fenrir.: dan leid het groeien er maar even onder
[28-6-2014 01:08:36] Danny || Fenrir.: hij zou toch alles snipen, dus beter gewoon bij anoniem de boel klaar zetten en daar meteen edelen
[28-6-2014 01:08:54] Ricky || Fenrir.: Sorry maar die beslissing maak je niet alleen vind ik
[28-6-2014 01:09:39] Danny || Fenrir.: sorry ricky, maar bij zoiets is er voor mij geen ruimte om te overleggen
[28-6-2014 01:10:05] Danny || Fenrir.: ik ga niet mensen aanvallen als er zulke dingen zijn gebeurt, zou ik zelf ook niet willen
komt zo nog een deel 2, maar kost te veel tekens

Graag dit gesprek lezen, Danny wordt vaak arrogant en een onvolwassen mannetje genoemd. Maar als je hem kent weet je dat hij wel zijn hart op de juiste plaats heeft!
 

DeletedUser73636

Guest
@ Grondie.

Vroeger noemde ik ingame Nickerdenick net zoals men forum naam. Tuurlijk herriner je me niet volledig, ik stond toen nog buiten de top 100 van de wereld en was een kleine 400.000 puntjes waart. Heb er ook maar 29 dagen gezeten. Geen idee of je me nog zou herkennen maar dat was een opfrissinkje.
 

DeletedUser81928

Guest
Bij deze kan ik dan nu de kwestie tide uitleggen.

Tide speel gewoon fair. Hij had een co die niet voldeed aan de verwachtingen en dat zelf wist. Hij bood excusses aan dat die niet online kwam etc en stopte en gaf tide pa punten cadeau.

Echter is er iets mis gegaan bij de betaling door die co speler. De suppoprt heeft van de bank een bericht gekregen en gelijk een aanvalbare globale ban gegeven.

We kregen te maken met onervaren nieuwe mod en communicatie was slecht. Uiteindelijk heeft duckje de zaak overgenomen. Om mensen niet verkeerd te beschuldigen wilde tide het voor zich houden, nu support bevestigd heeft dat dit zo is en dat er nu nagekeken moeten worden met die betaling komt het hopelijk weer goed. Maar dat is de reden voor de ban. Een speler die niet meer speelde, die een fout beging met een betaling via creditcard en tide was de klos. Wellicht dat mensen toch een leuke strijd tegen tide kunnen voeren als die weer terug is. Maar dat laat ik dan verder bij mental. Triador gaf al aan van niet maar ja wie niet waagt blijft een maagd
 
Reactiescore
1.367
Story alweer wat leden lichter?
 

DeletedUser60969

Guest
De nieuwe cd van David Guetta :cool::cool::cool::cool:

NIet eens van K-Otic? :eek::eek:

@ Grondie.

Vroeger noemde ik ingame Nickerdenick net zoals men forum naam. Tuurlijk herriner je me niet volledig, ik stond toen nog buiten de top 100 van de wereld en was een kleine 400.000 puntjes waart. Heb er ook maar 29 dagen gezeten. Geen idee of je me nog zou herkennen maar dat was een opfrissinkje.

Oh op die fiets, en toen een naam change zeker :p
Ik herinnerde me de naam Under the Stairs namelijk ook al niet, ligt het toch niet aan mij xD
 

DeletedUser28445

Guest
Story alweer wat leden lichter?

Oh oh.. Wat een zielige noob ben jij ook.. :eek:

Ik geef de Dixie spelers groot gelijk dat ze naar Story zijn gegaan, ze hadden niet na hun zin bij Mental en natuurlijk komt dit van 2 kanten. Net als dat het vertrek van enkele spelers uit Story van 2 kanten komt en niet alles af te schuiven valt op de leavende spelers.
Maar hoezo durfde Mental geen 2 fronten oorlog aan? De hele wereld anticipeert Mental al op wat de rest van de stammen doen, zoals ik het heb gelezen vanuit Mental kant is het een logische stap wat Fresh en Mental gedaan hebben. Beide voelen zich bestolen en hebben een gemeenschappelijk doel met dit als gevolg. Zelfs als er niets was geweest zou Fresh zich liever willen revancheren op Story dan met Story op Mental gaan. Elk verhaal wat er gebeurd wordt volledig afgeschoven op Mental of enkele individueen, terwijl de meeste verhalen die nu gebeurd 2 schuld kanten heeft.
Maar ik heb ook begrepen van Carsten dat het verhaal niet zo is dat als het zich zo voordoet(en de post van Glenn), maar daar weet ik het fijne niet van.

Echter is Fresh nooit bestolen geweest van iets, maar goed dat terzijde. Ach, ik weet niet wat er allemaal verder speelt. Sommige mensen zoals Rise Against zijn daadwerkelijk zielige figuren, waar ik geen woorden voor heb. De leave van Fichtme waar hij natuurlijk al van wist. Dat soort dingen, waar de leiding maar toekijkt en hem z'n gang laat gaan. Er wordt een geniepig spelletje gespeeld, maar gelukkig maak ik daar geen deel van uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111

DeletedUser73972

Guest
Sommige mensen zoals Rise Against zijn daadwerkelijk zielige figuren, waar ik geen woorden voor heb. De leave van Fichtme waar hij natuurlijk al van wist. Dat soort dingen, waar de leiding maar toekijkt en hem z'n gang laat gaan. Er wordt een geniepig spelletje gespeeld, maar gelukkig maak ik daar geen deel van uit.

Fichtme komt in story door jullie ('geniepig' ? niet echt vind ik) rekruteringsbeleid, en blijkt het er dan toch niet naar zijn zin te hebben.
Als deze dan terug leaved omdat story hem teleurstelt, wat is er dan zo 'geniepig' aan?
Dat jullie er niets van wisten? het lijkt me vrij logisch dat hij dit niet aan ieders neus gaat hangen en gaat lopen uitschreeuwen de week op voorhand.
 

DeletedUser28445

Guest
Fichtme komt in story door jullie ('geniepig' ? niet echt vind ik) rekruteringsbeleid, en blijkt het er dan toch niet naar zijn zin te hebben.
Als deze dan terug leaved omdat story hem teleurstelt, wat is er dan zo 'geniepig' aan?
Dat jullie er niets van wisten? het lijkt me vrij logisch dat hij dit niet aan ieders neus gaat hangen en gaat lopen uitschreeuwen de week op voorhand.

Henkie had het niet naar z'n zin in Mental. Hij is gewoon weer overgehaald om weg te gaan uit Story. Waarschijnlijk omdat Daniel nu op Casimodo weer speelt. Waar heeft Story zich precies teleurgesteld dan?

Verder heeft hij geen afscheidspost, niks gedaan. Beetje jammer dit weer.
 

DeletedUser81928

Guest
Niet echt zielig spelletje hoor daniel, wij deden het bij mental nu gebeurt dit. Viel te verwachten na enkel stilte vanuit fichme, geen reacties op geen enkel front. Dus ja beter de wereld winnen die wel voor de stam willlen gaan dan mensen die even komen buurten en weer weg gaan :)
 
Reactiescore
1.075
henkie had een week geleden al gezegd tegen mij dat ie zich niet echt thuis voelde, paar dagen geleden toen ik leavede heeft hij aangegeven story nog een paar dagen de kans te geven omdat hij het niet leuk zou vinden om weer weg te gaan. Blijkbaar heeft henkie z'n draai in die dagen alsnog niet gevonden. Ikzelf was ook niet op de hoogte dat hij zou overkomen. Om eerlijk te zijn schrok ik me zelfs een hoedje deze ochtend.
 
Bovenaan