Mental, Story, Mompel

DeletedUser73636

Guest
je weet toch wel dat het rokade is die je daar citeert?

Ja goed, dan veranderen we de zinsopbouw.
Ja tuurlijk hopen ze dat ze winnen, natuurlijk moeten ze eerst 8k dorpen er extra bij gaan halen tegen dat ze een grote mond kunnen opzetten. Ach ja hoe zeggen ze dat in het correct nederlands, Ow ja, Lafaardjes ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Dit af gedrag is niet echt positief voor story denk ik Nick,

Ik zou zeggen, probeer de scheldpartijen er tussen uit te laten en onderbouw je verwijten met redeneringen of argumenten,
niemand: story of mental/fresh, hebben er iets aan wanneer je gewoon begint te schelden wanneer danny zijn eigen kant van het verhaal geeft.
 

DeletedUser73636

Guest
Dit af gedrag is niet echt positief voor story denk ik Nick,

Ik zou zeggen, probeer de scheldpartijen er tussen uit te laten en onderbouw je verwijten met redeneringen of argumenten,
niemand: story of mental/fresh, hebben er iets aan wanneer je gewoon begint te schelden wanneer danny zijn eigen kant van het verhaal geeft.

Als ze een onderbouwende reactie willen mogen ze het me vragen op tw/skype.
Hier heeft een onderbouwende reactie geen zin, dan krijg je kinderlijke reacties van Triador of komen er mensen tussen die weer eens iets moeten zeggen dat voor geen meter klopt.
 
Reactiescore
581
En daar hebben we weer Nickerdenick... met een mooie haatpost. Wat scheelt er jongen? Kan je nu niet alle dorpjes van Tide op je gemak edelen?
 

DeletedUser73636

Guest
En daar hebben we weer Nickerdenick... met een mooie haatpost. Wat scheelt er jongen? Kan je nu niet alle dorpjes van Tide op je gemak edelen?

Man, Man, Man toch. Je bent toch echt weer de oppergod hé. Ach ja zo ken ik je weer de man die alles kan omdat hij een hoog ODA Heeft :eek: Of ja zo denkt die natuurlijk ;).
Ga nog wat naar je unfair stammetje en ga nog 10k extra dorpen erbij halen zodat je zeker niet in je broekt kakt.
 

DeletedUser73237

Guest
Man, Man, Man toch. Je bent toch echt weer de oppergod hé. Ach ja zo ken ik je weer de man die alles kan omdat hij een hoog ODA Heeft :eek: Of ja zo denkt die natuurlijk ;).
Ga nog wat naar je unfair stammetje en ga nog 10k extra dorpen erbij halen zodat je zeker niet in je broekt kakt.

Ik denk maar een heel klein beetje dat er hier iemand gefrustreerd is... of heb ik het fout :eek::confused:
 

DeletedUser73636

Guest
Ik denk maar een heel klein beetje dat er hier iemand gefrustreerd is... of heb ik het fout :eek::confused:

Nee hoor, gewoon een speler die zen blazoem goed wilt houden maar het niet waardig is (Triador).
Die post bevat volgens mij geen leugens of zever. Maar Mental zal wel weer zeggen dat ik zever en Triador / Rise Against zullen wel weer praten over mijn stamverraad met heel veel bewijsstukken, of wacht neen die waren er niet.
 

DeletedUser

Guest
Man, Man, Man toch. Je bent toch echt weer de oppergod hé. Ach ja zo ken ik je weer de man die alles kan omdat hij een hoog ODA Heeft :eek: Of ja zo denkt die natuurlijk ;).
Ga nog wat naar je unfair stammetje en ga nog 10k extra dorpen erbij halen zodat je zeker niet in je broekt kakt.

Dus je verwijt ons dat wij de strijd niet aan zouden durven (?) terwijl jij zelf als leider je stam in de steek liet, omdat je de strijd met Cyan niet aan durfde? :confused:
 

DeletedUser73636

Guest
Dus je verwijt ons dat wij de strijd niet aan zouden durven (?) terwijl jij zelf als leider je stam in de steek liet, omdat je de strijd met Cyan niet aan durfde? :confused:

Van welke stam was ik precies leider SimpleCity?
En wanneer had ik een strijd met Cyan als ik vragen mag?
 
Reactiescore
581
Man, Man, Man toch. Je bent toch echt weer de oppergod hé. Ach ja zo ken ik je weer de man die alles kan omdat hij een hoog ODA Heeft :eek: Of ja zo denkt die natuurlijk ;).
Ga nog wat naar je unfair stammetje en ga nog 10k extra dorpen erbij halen zodat je zeker niet in je broekt kakt.
Niet zo lelijk doen Nickje.... InGame ben je veel liever :cool:

Under The Stairs 06.12.14 21:09
[player]Triador[/player],

Ik heb het verhaal dat je me een lange tijd geleden verteld hebt over toenmalige speler van Castiel volledig kunnen bekijken.
Al die tijd heb je gelijk gehad, het is bevestigd door de stamleiding van [ally]Story[/ally], die toen ook stamleiding was van Cyan.

Ik bedank je hierbij voor je eerlijkheid in die tijd ondanks het feit dat we toen ook niet de correcte band hadden. Zoals toen afgesproken weet niemand van het feit dat je me dat had verteld.

Bij deze een bedankje voor je eerlijkheid.

-Nick
 

DeletedUser73636

Guest
Niet zo lelijk doen Nickje.... InGame ben je veel liever :cool:

Under The Stairs 06.12.14 21:09
[player]Triador[/player],

Ik heb het verhaal dat je me een lange tijd geleden verteld hebt over toenmalige speler van Castiel volledig kunnen bekijken.
Al die tijd heb je gelijk gehad, het is bevestigd door de stamleiding van [ally]Story[/ally], die toen ook stamleiding was van Cyan.

Ik bedank je hierbij voor je eerlijkheid in die tijd ondanks het feit dat we toen ook niet de correcte band hadden. Zoals toen afgesproken weet niemand van het feit dat je me dat had verteld.

Bij deze een bedankje voor je eerlijkheid.

-Nick

Ik kan 2 zaken van zich scheiden.
Je hebt de waarheid in die zaak verteld, maar ik weigerde toenmalig compaan Castiel op te geven vermits we op die moment ook niet de correcte band hadden. Uiteindelijk bleek jou verhaal te kloppen. Vandaar mijn oprecht bedankje. Maar dit zijn 2 totaal verschillende zaken, ik had je in die tijd ook al verteld dat je moest stoppen met je te gedragen als een god.
 
Reactiescore
1.367
ik zou zeggen lees mijn post nog eens

wat moet ik dan lezen?

Maar de verwijten zijn eigenlijk aan oud RR, Rise against, deel van mompel/effect en fresh gericht. Dit zijn namelijk allemaal spelers/stammen die story/cyan hielpen en die mental overtuigd heeft om hun te gaan helpen. En dat kan je niet leuk vinden, vind ik ook niet leuk maar op die manier gaan posten, de manier waarop bijv. ook triador post maakt de wereld er niet leuker op. Fresh is deels onze eigen schuld. Casi zat bij ons in de stam. RR hebben we zelf ook aan bijgedragen en in meerdere mate ikzelf.

Dit stuk gaat over mij en de rest niet???
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73636

Guest
Je was geen leider inderdaad mijn fout. De speler die intel lekte naar Cyan..

Ik zat in Gasoline als gewoon lid. De leiding van Gasoline was meer afwezig dat wat anders op DaCapital na.
Triador had meer te zeggen als wie dan ook en op wat voor een manier.. Sorry maar onaanvaardbaar.
First of All ben ik niet naar Cyanide gegaan zoals beweert word, ik heb weken niet in contact gestaan met Cyan/Story. Gasoline had op die moment niet echt een strijd ook, een kleine strijd, goed, maar die reflecteerde voor 0% op mij door mijn ligging. De enige ,op die moment, actieve speler was Gig Graham Alias Sverre met wie ik goed contact had.

De intel die ik had doorgespeeld is ook weer eens fout doorverteld. Volgens enkelen had ik stamverraad gepleegd met naar cyanide dingen te gaan vertellen over spelers van Gasoline. Zever. Ik heb inderdaad met Gig Graham conversaties gehad over bepaalde zaken, Castiel was dan ook de speler die dit wist. Het enige betwistbare feit dat ik heb gedaan was het doorgeven van de intel van 15 dorpen van een Gestopte speler die zo geëdeld werd door Gig Graham & Murchas.

Even om te weerleggen Simplcity, is wat vertelt word niet het correcte verhaal, en dat zal natuurlijk nooit geloofd worden wat ik vertel want het is zo ingeburgerd dat jullie toch niet luisteren :eek:. Ben ik in de fout gegaan met het doorgeven van ongeveer 15 dorpen van een toenmalig gestopte speler? Wel ja dat ben ik, maar volgens mij is dat volkomen iets anders als het grote stamverraad dat ik volgens sommige gepleegd had.
 

DeletedUser81928

Guest
@riseagainst ik geef toch aan dat we de ovestap van spelers/bg's niet aan mental moeten verwijten, dat dit keuzes zijn van die personen en stammen en waarbij we ook naar onszelf moeten kijken
 
Reactiescore
1.367
@riseagainst ik geef toch aan dat we de ovestap van spelers/bg's niet aan mental moeten verwijten, dat dit keuzes zijn van die personen en stammen en waarbij we ook naar onszelf moeten kijken

Je verwijt mij iets, dus je vind het verkeerd wat ik gedaan heb. Dan leg ik uit voor de anderen waarom en hoe dit gekomen is
 
Bovenaan