Mental, Story, Mompel

DeletedUser69389

Guest
Wat is typerend gedrag? Dorpjes pakken op een laag niveau?
Zoja in wat voor vorm is dit gedrag vaker voorgekomen en op welke manier als ik vragen mag?
Ik begin me ook een beetje te storen na uitspraken over Mental en dat ze al altijd laag spelen, stabben, nooit confrontatie aan durven te gaan, zich dicht recruiten blabla.
Misschien ligt het aan mij omdat ik het ook vanuit een Mental kant bekijk, aangezien ik er zelf in zit, maar ik ben benieuwd hoe het dan van buitenaf gezien wordt.
Dus wat is nu typerend Mental gedrag?

Dat is inderdaad ook niet erg prettig kan ik me voorstellen. Door zo´n overhaaste generalisatie te doen over Mental. Alleen valt het wel op dat als je puur kijkt naar de manier waarop Mental an sich zijn dorpen veroverd dat daar nou niet bepaald veel strijd voor wordt geleverd. Of het al dan niet Breuzzie edelen een prestatie is of niet, laten we die nou op een prestatie houden, is er voor de rest aan Story kant niet veel bereikt. Dan valt er wel te concluderen dat het behalen van dorpen op Tide zoals het er nu uitziet niet als een prestatie te bezien valt. Maar elke stam of speler heeft een eigen manier van speler.
 

DeletedUser81928

Guest
Kan iedereen stoppen met posten ik kan niet en bijlezen en weer een reactie geven op alles en blijven bijhouden wat er gepost wordT:p
 

DeletedUser28445

Guest
Wat is typerend gedrag? Dorpjes pakken op een laag niveau?
Zoja in wat voor vorm is dit gedrag vaker voorgekomen en op welke manier als ik vragen mag?
Ik begin me ook een beetje te storen na uitspraken over Mental en dat ze al altijd laag spelen, stabben, nooit confrontatie aan durven te gaan, zich dicht recruiten blabla.
Misschien ligt het aan mij omdat ik het ook vanuit een Mental kant bekijk, aangezien ik er zelf in zit, maar ik ben benieuwd hoe het dan van buitenaf gezien wordt.
Dus wat is nu typerend Mental gedrag?

Ik vind het typerend Mental gedrag, omdat Mental het altijd via de makkelijkste weg heeft gezocht via recruits. De reden waarom wij die Oud Dixie spelers naar ons hebben gehaald, is ten eerste omdat ze het niet naar hun zin hadden, maar voor ons vooral belangrijk om de verhoudingen weer proberen gelijk te maken. Nu is rekruteren vs rekruteren niet geheel goed te praten, maar brengt wel meer plezier in de game nadat Mental de wereld domineerde. Nu zien we hetzelfde dat jullie met Fresh doen. Een NAPje afsluiten terwijl jullie ze kunnen aanvallen en in jullie edellijnen ligt. Maakt mij verder niet uit hoor. Had ook niet verwacht dat Mental een twee fronten oorlog aan durfde te gaan.

Daarom vind ik het Mental gedrag. Het gedrag om nooit eens lef of ballen te tonen. Het lef om Tide alleen tijdens z'n globale ban aan te vallen terwijl jullie daarvoor 0% kans hadden. Tuurlijk heeft Story dingen gedaan die niet altijd even goed bevielen bij de tegenstander, maar dat deden jullie idemdito. Wij zouden alleen nooit een account aanvallen tijdens een blokkade. Ik pak ze liever fair af, met m'n eigen skills. ;)
 

DeletedUser81928

Guest
Zo triador ff je post van gister 14.09

Je geeft aan dat ik mijn leden niks verteld heb over het voorstel. Dat klopt ik schrijf toch duidelijk dat ik dit nog moet gaan polsen in mijn stam?
Je noemt me een smeerlap maar waarom dan precies?

Ik bewijs gewoon dat ik alles gedaan heb wat ik kon om fresh te helpen. Ik wist niks van casi zijn actie. Ik vertrouw mijn leden, heb actie ondernomen zodra ik wist dat wat casi deed en van dat aanvalsplan heb ik werkelijk geen idee. Daarom dat ik frehs zonder te stoken waarschuw dat ze de verkeerde persoon ontslagen hebben uit de stam. Want bart heeft me nooit info gegeven uit fresh. Enkel dus dat stuk mbt de bg met mental. En dat wat een normale vraag want fresh naait ons en rekent ons af op de actie van 1 speler. Die beslissing maakt fresh zelf en dat kan en mag en daar reken ik mental niks op af. Plus triador deze vorm van posten van jou maakt dat mensen slecht denken over je stam. dat maakt dat er blijkbaar haat is tussen story en mental terwijl ik veel liever zie dat er leuk oorlog gevoerd wordt.

ik ga alle beweringen maar weer even bij langs, Martijn heeft ingezien dat hij fout zat, excuses aangeboden en alles gedaan om de boel recht te krijgen. Een wit voetje hoeft hij niet te halen triador dat vul je in, net zoals je heel veel invult wat niet waar is. Je komt gewoon vrij achterdochtig over en wat je niet zeker weet vul je in met je eigen mening die je voort doet komen als een feit. Maar uiteindelijk blijft het gelukkig jou mening en post niet iedereen op jou manier anders werd de wereld nog onaangenamer dan die al is.

Daarnaast ben ik met het voorstel naar jordy in vertrouwen gegaan. Dat heeft ie verkeerd opgepakt en is uitgepraat en ja als je uit de stam wilt omdat je het niet leuk vind is dat anders dan wanneer je uit de stam gaat om je oude stam vervolgens te naaien. Dan vraag je om een reactie die ik dan graag geef in de vorm die ik voorstel in het gesprek met jordy.

dan rumpelsoldaten, coole naam overigens :p.

Te beginnen bedankt voor het compliment.
Dat casimodo damacon os stuurde vond ik wel erg, ik snap voor mental dat dit minder erg is want onze os staat dan niet aan ons front maar elders. Maar die uitleg heb je al kunnen lezen. Ik zei niet doen met een uitleg naar steff en hij deed het toch en bleef liegen.

Of damacon wel of geen info stuurde weet ik niet want steff is blijkbaar geen betrouwbaar persoon. Steff zij enkel van wel. Dit laat ik tot nu toe maar even in het midden.

En ja ik feliciteer mental, ze spelen het diplomatiek goed. Ik vind het jammer van fresh dat ze hun partner zo hard terug naaien.
Daarnaast is het aanvalsplan van fresh, waarvan ik niet eens wist dat het er was, nooit in handen van story geweest voor zover ik weet. Daar heb ik ook geen enkel bewijs voor gezien en dus zie ik het gewoon als extra excuus om de samenwerking op te kunnen zeggen.

Daarnaast wordt verderop volgens mij uitgelegd dat dit niet is uitgelekt voor damacon incommings kreeg dus dat klopt dus al niet.
Er zit volgens mij helemaal geen lek in fresh naar story toe. Daar is ook geen bewijs voor is enkel een gevoels kwestie. En daarom gaan ze ineens van story helpen naar mental helpen. Wat ik nogal vreemd vind. Daar geef ik menal dus de complimenten voor en fresh vind ik inderdaad nu een lage stam die beslissingen maakt op de verkeerde manier. Waardoor ze nu alsnog met een zogenaamd lek zitten aangezien het bart sws niet was. en ze dus een goede speler kwijt zijn.

En ja ik neem het RR dan ook kwalijk dat zij naar mental zijn gegaan. Niet mental zelf. RR maakt die keuze, de dixie spelers maakten die keuze en fresh maakt die keuze. Je kan ook simpelweg nee zeggen.

wellicht geef ik het dus onduidelijk aan maar ik verwijt mental dus niks. Hadden zijn effect gerekruteerd of zo had ik dat jammer gevonden van effect niet van mental. Ik snap de positie namelijk waarin mental zat en zij spelen het diplomatiek goed. Het zelfde geld dus voor RR en nu voor fresh. Tuurlijk mogen zij die wel rekruteren. Stell blacky stapt over naar mental. Dan verwijt ik het mental niet dan verwijt ik het blacky. Dat dat even duidelijk is.

Ik heb fresh nu meermaals gewaarschuwd. Ze zien zelf maar wat ze er mee doen. Als ik met bart praat gaat het namelijk meer over hoe knap onze vriendinnen zijn en wat we gaan bestellen bij de snackbar.


hier begint de discussie dacht ik omtrend het zogenaamde aanvalsplan dat gelekt is naar damacon maar niet zo is

Bart wordt als spy gezien. Dat is niet waar zoals ik wel vaker vermeld.
En wat ik mij afvraag, hoezo is dat lek perse naar story gegaan, heeft niemand dan ook maar bedacht dat het een videx zou kunnen zijn die ook beste maatjes met damacon is. Overigens stelt damacon en bewijst damacon dat er geen aanvalsplan gelekt is dus heeft fresh enkel op de actie van casimodo, waar ik mijn nek voor uitgestoken heb ten behoeve van fresh, opgezegd. PLus wilden zij niet in gesprek of aangeven wat er precies meer aan de hand was. Dat is waar ik dus wel vraagtekens bij zet.


Daarnaast geloof ik ook niet dat yentl gespioneerd heeft. Enkel dat het het niet zo netjes was om het even te melden. Als die dat had gedaan kon je een gesprek aan gaan en op een normale manier uit elkaar gaan. Wellicht een leer voor de volgende keer als je weer eens in story komt spelen :p En daniel welkom terug. Denk dat het goed is om je er weer bij te hebben op deze wereld.


dan gaat het over tide
En hierin wil ik dan ook even mijn eigen stamgenoten aanspreken ook na mijn gesprek met jordi van daarnet.

Mental is onze vijand dat klopt en er is veel gebeurd. Maar we kunnen veel zeggen. De keuzes die mensen maken op deze wereld heeft mental enkel invloed op gehad. Maar zij hebben die mensen een keuze voorgelegd. Dat mensen dan kiezen voor mental en niet voor ons zou je ook bij jezelf kunnen zoeken. Dat mental nu bijvoorbeeld zo iets heeft van stik maar met je Tide we edelen hem is opzich logisch aangezien alle verwijten naar mental worden gestuurd. Maar de verwijten zijn eigenlijk aan oud RR, Rise against, deel van mompel/effect en fresh gericht. Dit zijn namelijk allemaal spelers/stammen die story/cyan hielpen en die mental overtuigd heeft om hun te gaan helpen. En dat kan je niet leuk vinden, vind ik ook niet leuk maar op die manier gaan posten, de manier waarop bijv. ook triador post maakt de wereld er niet leuker op. Fresh is deels onze eigen schuld. Casi zat bij ons in de stam. RR hebben we zelf ook aan bijgedragen en in meerdere mate ikzelf.

Ik wil niet zeggen dat ik nu zo geweldig ben in mij AF posts etc. En vaak zijn ze veel te lang. Maar iedere stam heeft zijn of haar manier van spelen. Het niveau op deze wereld is laag. Dan kan je niet verwachten dat het er hier aan toe gaat zoals op een wereld 10, 18, of 30. Voordat ik het weer naar mn kop krijg dit is geen charme offensief maar gewoon hoe ik er over denk. Er wordt gevonden dat ik mensen streken lever. Maar ik ben dan wel benieuwd welke want tot nu toe kan ik gewoon alles weerleggen.
Ik ben daarnaast met tide in gesprek om te kijken of ik het mag vertellen, zodra dit mag zal ik daar wel achter aan gaan.

En typisch mental gedrag is er niet, aangezien jij bijv. heel anders bent dan een triador. De post van assasin of war is dan ook wat ik bedoel. met bovenstaand verhaal. Die posts zorgen voor onderlinge haat, waardoor sportiviteit dan niet meer mogelijk is.


Wat onze chat betreft meestal wordt daar gewoon van alles besproken dus daar kon wel info uit gehaald worden, maar yentl heb ik al eerder genoemd daarvoor even terug lezen.

Nou mijn verhaal weer compleet, ben wel op skype voor als mensen beschuldigingen willen uiten en daar over willen praten.

Ga ik nu weer met mijn sinterklaas ceadaus spelen :D
 

DeletedUser73237

Guest
Daarnaast geloof ik ook niet dat yentl gespioneerd heeft. Enkel dat het het niet zo netjes was om het even te melden. Als die dat had gedaan kon je een gesprek aan gaan en op een normale manier uit elkaar gaan. Wellicht een leer voor de volgende keer als je weer eens in story komt spelen :p En daniel welkom terug. Denk dat het goed is om je er weer bij te hebben op deze wereld.

Eindelijk iemand met verstand in Story :eek:. Ik had het inderdaad wat beter moeten aangeven, dat geef ik ook toe. Vond het gewoon beetje dom dat ik na 2-3 dagen al meteen van het account ga omdat het op delete gaat en dat ik dan een heuse afscheidspost ga moeten maken voor iedereen die ik nog niet eens kende.



Wat onze chat betreft meestal wordt daar gewoon van alles besproken dus daar kon wel info uit gehaald worden, maar yentl heb ik al eerder genoemd daarvoor even terug lezen.
Ik heb inderdaad dingen GELEZEN toen ik er speelde maar ik ga nu niet echt de moeite doen om alles te gaan bekijken, Story is voor mij een afgesloten hoofdstuk in mijn boek :)x). Als ik nu echt info zou gaan willen doorspelen dan was dat al lang gebeurd :S.

Iig bedankt voor je vertrouwen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Eindelijk iemand met verstand in Story :eek:. Ik had het inderdaad wat beter moeten aangeven, dat geef ik ook toe. Vond het gewoon beetje dom dat ik na 2-3 dagen al meteen van het account ga omdat het op delete gaat en dat ik dan een heuse afscheidspost ga moeten maken voor iedereen die ik nog niet eens kende.

Yentl grr.:mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Reactiescore
1.367
dan gaat het over tide
En hierin wil ik dan ook even mijn eigen stamgenoten aanspreken ook na mijn gesprek met jordi van daarnet.

Mental is onze vijand dat klopt en er is veel gebeurd. Maar we kunnen veel zeggen. De keuzes die mensen maken op deze wereld heeft mental enkel invloed op gehad. Maar zij hebben die mensen een keuze voorgelegd. Dat mensen dan kiezen voor mental en niet voor ons zou je ook bij jezelf kunnen zoeken. Dat mental nu bijvoorbeeld zo iets heeft van stik maar met je Tide we edelen hem is opzich logisch aangezien alle verwijten naar mental worden gestuurd. Maar de verwijten zijn eigenlijk aan oud RR, Rise against, deel van mompel/effect en fresh gericht. Dit zijn namelijk allemaal spelers/stammen die story/cyan hielpen en die mental overtuigd heeft om hun te gaan helpen. En dat kan je niet leuk vinden, vind ik ook niet leuk maar op die manier gaan posten, de manier waarop bijv. ook triador post maakt de wereld er niet leuker op. Fresh is deels onze eigen schuld. Casi zat bij ons in de stam. RR hebben we zelf ook aan bijgedragen en in meerdere mate ikzelf.

Dus dat er relaties met story/cyan keer op keer stuk lopen ligt aan anderen?

En de enigste reden waarom effect opgericht was is ricky, na de 3e solli voor cyan vond ik t prima en wilde ik mental proberen aangezien cyan ons niet wilde, maar ik heb me laten overhalen om een eigen stam op te richten omdat hij goed actief mee speelde. terwijl de tijd verstreek begon hij steeds arroganter en brutaler te worden tegen mij.

(in die tijd richtten we effect op en ik praatte wat met ex-stamgenoten. we waren een inactieve speler aan t edelen die een vriend verloor IRL, dus wilde ik daar niet meer op aanvallen daar begon t mee en ikzelf was pro-mental omdat er vriendjes van mij daar zaten, vestri, duke etc.)
pimokje is dus terug
[27-6-2014 19:32:05] Danny || Fenrir.: :/
[27-6-2014 19:37:31] Danny || Fenrir.: 1 trein heeft hij gesniped :/
[27-6-2014 19:54:25] Danny || Fenrir.: wat denk jij, pimok en deghels aannemen?
[28-6-2014 00:02:52] Ricky || Fenrir.: hahahahahahaha nooob je maakt grapje zeker
[28-6-2014 00:03:08] Danny || Fenrir.: nee
[28-6-2014 00:03:31] Danny || Fenrir.: even wachten
[28-6-2014 00:03:32] Ricky || Fenrir.: Sorry hoor maar dat kan echt niet
[28-6-2014 00:03:34] Danny || Fenrir.: met inloggen
[28-6-2014 00:03:43] Ricky || Fenrir.: laat me dan even op vv
[28-6-2014 00:03:48] Danny || Fenrir.: we vallen hem iniedergeval niet aan
[28-6-2014 00:03:50] Danny || Fenrir.: ok
[28-6-2014 00:04:27] Danny || Fenrir.: zit je erop?
[28-6-2014 00:04:34] Ricky || Fenrir.: jaa
[28-6-2014 00:05:43] Ricky || Fenrir.: Je bent wel beetje wisselvallig typje
[28-6-2014 00:05:50] Danny || Fenrir.: wat dan?
[28-6-2014 00:06:23] Ricky || Fenrir.: naja hoe je speelt
[28-6-2014 00:06:35] Danny || Fenrir.: wat dan?
[28-6-2014 00:06:41] Danny || Fenrir.: leg even uit :p
[28-6-2014 00:07:10] Ricky || Fenrir.: je maakt besslisingen en dan dag daarna ga je weer andere beslissingen
[28-6-2014 00:07:22] Ricky || Fenrir.: je hebt niet echt een visie
[28-6-2014 00:07:22] Danny || Fenrir.: Hij is een vriend verloren
[28-6-2014 00:07:29] Ricky || Fenrir.: laat me het zo zeggen
[28-6-2014 00:08:07] Ricky || Fenrir.: Dat is heel vervelend
[28-6-2014 00:08:16] Danny || Fenrir.: inderdaad
[28-6-2014 00:08:30] Ricky || Fenrir.: maar daar kunnen wij nu geen rekening mee houden
[28-6-2014 00:09:03] Danny || Fenrir.: jawel
[28-6-2014 00:09:15] Ricky || Fenrir.: het is tribalwars
[28-6-2014 00:11:00] Danny || Fenrir.: dus?
[28-6-2014 00:11:07] Danny || Fenrir.: kan kan je nog wel respect tonen?
[28-6-2014 00:11:30] Ricky || Fenrir.: Kunnen wij geen rekkening gaan houden met iemand zijn prive leven
[28-6-2014 00:11:41] Ricky || Fenrir.: je kan natuurlijk medeleven tonen
[28-6-2014 00:12:10] Ricky || Fenrir.: maar hun in de stam nemen
[28-6-2014 00:12:12] Ricky || Fenrir.: nee
[28-6-2014 00:13:05] Danny || Fenrir.: Het zijn goede spelers, en zoals jij zelf zegt blijf je liever in effect dan dat je naar bijvoorbeeld mental gaat
[28-6-2014 00:13:20] Danny || Fenrir.: kunnen we beter sterker staan tegen mental dan samen groter worden
tjah niet echt een echte lkeider jij:p
[28-6-2014 00:42:33] Danny || Fenrir.: klopt
[28-6-2014 00:43:01] Danny || Fenrir.: ik ben nooit serieus leider geweest
[28-6-2014 00:46:38] Ricky || Fenrir.: naja laat dan stam maar aan mij over
[28-6-2014 00:46:47] Danny || Fenrir.: nop :p
[28-6-2014 00:46:59] Danny || Fenrir.: doen we gezllig samen
[28-6-2014 00:58:04] Danny || Fenrir.: nog on?
[28-6-2014 00:58:13] Ricky || Fenrir.: jaa
[28-6-2014 00:58:22] Danny || Fenrir.: ga slapen ofzo :p
[28-6-2014 00:58:47] Ricky || Fenrir.: haha nee fenrir heeft een leider nodig
[28-6-2014 00:58:57] Danny || Fenrir.: that would be me
[28-6-2014 00:59:21] Ricky || Fenrir.: haha jaa second
[28-6-2014 00:59:40] Danny || Fenrir.: haha :p
[28-6-2014 00:59:51] Danny || Fenrir.: blijf maar lekker slapej
[28-6-2014 01:00:43] Ricky || Fenrir.: haha maar denk wel dat ik wel iets meer ervaring heb in opbouwen en stevig opbouwen van accounts
[28-6-2014 01:00:52] Danny || Fenrir.: nein
[28-6-2014 01:00:58] Danny || Fenrir.: opbouwen ben ik goed in
[28-6-2014 01:01:17] Ricky || Fenrir.: Om eerlijk te zijn maak je niet heel veel indruk
[28-6-2014 01:01:19] Danny || Fenrir.: offence ben ik niet sterk in
[28-6-2014 01:01:30] Danny || Fenrir.: haha wat dan niet?
[28-6-2014 01:02:16] Ricky || Fenrir.: nou je wil teveel je en je laat je teveel mee slepen in allemaal plannetjes
[28-6-2014 01:02:28] Ricky || Fenrir.: dan wil je daar heen edelen dan weer daar
[28-6-2014 01:02:35] Danny || Fenrir.: heeft niets te maken met account opbouwen :p
[28-6-2014 01:02:45] Ricky || Fenrir.: hahaha zeker wel
[28-6-2014 01:03:04] Danny || Fenrir.: nou ja, voorlopig is pimok edelen van de baan
[28-6-2014 01:03:30] Ricky || Fenrir.: naja en voorlopig zit hij ook nog niet in de stam
[28-6-2014 01:03:43] Danny || Fenrir.: klopt
[28-6-2014 01:03:49] Danny || Fenrir.: maar aanvallen is ook niet nodig
[28-6-2014 01:04:08] Danny || Fenrir.: dus kunnen we ons even focussen op het gebied tussen mooro en palenka/amon
[28-6-2014 01:04:56] Ricky || Fenrir.: Wacht nou maar eerst even als pimok niet komt is hij alsnog de lul
[28-6-2014 01:05:17] Danny || Fenrir.: maar niet meteen
[28-6-2014 01:05:30] Ricky || Fenrir.: dat zal morgen uitwijzen
[28-6-2014 01:05:55] Danny || Fenrir.: er word de komende week geen aanvallen op hem gestuurt
[28-6-2014 01:06:42] Ricky || Fenrir.: Kerel kom op nou wil je nou groeien of niet wil je nou baas zijn ofniet wil je top 20 ofniet
[28-6-2014 01:07:41] Danny || Fenrir.: ik heb dit spel altijd met respect gespeeld en ga dat niet veranderen
[28-6-2014 01:08:12] Danny || Fenrir.: dan leid het groeien er maar even onder
[28-6-2014 01:08:36] Danny || Fenrir.: hij zou toch alles snipen, dus beter gewoon bij anoniem de boel klaar zetten en daar meteen edelen
[28-6-2014 01:08:54] Ricky || Fenrir.: Sorry maar die beslissing maak je niet alleen vind ik
[28-6-2014 01:09:39] Danny || Fenrir.: sorry ricky, maar bij zoiets is er voor mij geen ruimte om te overleggen
[28-6-2014 01:10:05] Danny || Fenrir.: ik ga niet mensen aanvallen als er zulke dingen zijn gebeurt, zou ik zelf ook niet willen
komt zo nog een deel 2, maar kost te veel tekens
 
Reactiescore
1.367
Sinds we leider zijn discusieren we alleen maar (worry)
[29-6-2014 00:04:11] Ricky || Fenrir.: Jaa maar ik wil serieus zijn
[29-6-2014 00:04:25] Ricky || Fenrir.: de stam heeft leiding nodig
[29-6-2014 00:04:47] Ricky || Fenrir.: en ik vind dat wij als leider dan ook dat moeten uitstralen
[29-6-2014 00:06:43] Danny || Fenrir.: Hoewil je dat uitsralen?
[29-6-2014 00:07:06] Ricky || Fenrir.: door een visie te hebben en niet telkens te veranderen van plannen
[29-6-2014 00:07:29] Ricky || Fenrir.: en achter je leden te staan hun belangen voor opstellen
[29-6-2014 00:07:35] Danny || Fenrir.: Ik ben nog steeds van mening dat ik niet van plannen ben verandert
[29-6-2014 00:08:14] Danny || Fenrir.: Jij bent degene die tegen mental wilt, dan moet je ze ook aan kunnen
[29-6-2014 00:08:27] Danny || Fenrir.: En zoals nu redden we dat niet
[29-6-2014 00:08:33] Ricky || Fenrir.: dat denk jij
[29-6-2014 00:08:43] Danny || Fenrir.: ja
[29-6-2014 00:08:57] Ricky || Fenrir.: maar zolang we cyan hebben is dat geen moeite
[29-6-2014 00:09:12] Ricky || Fenrir.: en we hebben nog geen direct front
[29-6-2014 00:09:26] Danny || Fenrir.: 15Achterland accounts en 5 front, op een gegeven moment raakt de rim op
[29-6-2014 00:09:35] Danny || Fenrir.: Cyan is ook niet allea
[29-6-2014 00:09:37] Danny || Fenrir.: Alles
[29-6-2014 00:09:44] Danny || Fenrir.: En mental is ook goed
[29-6-2014 00:09:50] Ricky || Fenrir.: cyan is betert
[29-6-2014 00:09:54] Ricky || Fenrir.: ben ik van overtuigt
[29-6-2014 00:10:05] Danny || Fenrir.: Ik niet
[29-6-2014 00:10:08] Danny || Fenrir.: Totaal niet
[29-6-2014 00:10:39] Ricky || Fenrir.: het komt wel goed en met deghels krijgen we alleen maar meer front
[29-6-2014 00:11:41] Danny || Fenrir.: Ik wil gewoon een stevige basis, en cyan is me te verdeelt, en onrustig
[29-6-2014 00:15:34] Ricky || Fenrir.: nou de leden dicht bij ons ownen en kunnen veel os opleveren
[29-6-2014 00:16:19] Danny || Fenrir.: cabje is redelijk, yohan is goed
[29-6-2014 00:16:33] Danny || Fenrir.: meer ligt er niet bij ons, en we zullen ook geen os daarvan krijgen
[29-6-2014 00:18:23] Ricky || Fenrir.: we redden het makkelijk tegen cyan gaan we verliezen en hebben we dubbel zoveel front
[29-6-2014 00:18:52] Danny || Fenrir.: inderdaad, tegen cyan redden we het easy
[29-6-2014 00:19:20] Ricky || Fenrir.: hahahahah nee juist niet
[29-6-2014 00:19:40] Ricky || Fenrir.: we redden het makkelijk tegen mental
[29-6-2014 00:19:48] Ricky || Fenrir.: en tegen cyan gaan we verliezen
[29-6-2014 00:19:53] Danny || Fenrir.: haha nee
[29-6-2014 00:20:05] Ricky || Fenrir.: naja ik ga het verder ook niet uitleggen
[29-6-2014 00:20:07] Danny || Fenrir.: mental kan met 20mil bashen, cyan kan 5mil bashen
[29-6-2014 00:20:32] Ricky || Fenrir.: ga nou niet meer op form gooien anders is de stam zo weer uitelkaar
[29-6-2014 00:20:41] Danny || Fenrir.: ik gooi verder niets op t forum
[29-6-2014 00:20:53] Ricky || Fenrir.: focus nou eerst maar op fenrir zelf
[29-6-2014 00:21:38] Danny || Fenrir.: meh, in cyan/met cyan is er denk ik geen toekomst
[29-6-2014 00:22:47] Ricky || Fenrir.: heb geen zin om hete r verder over te hebben
[29-6-2014 00:22:53] Ricky || Fenrir.: ga even mn vriendin aandacht geven nu
[29-6-2014 05:51:16 | 10:42:24 verwijderd] Danny || Fenrir.: Dit bericht is verwijderd.
[29-6-2014 14:42:32] Danny || Fenrir.: ben je dr?
[29-6-2014 14:58:21] Danny || Fenrir.: Ricky, onze samenwerking laat voor mij te wensen over, en ik heb er geen goed gevoel meer bij. daarom heb ik besloten om alleen verder te spelen. Ik wil je wel helpen met een account in effect, dan krijg jij oprichter rechten. of een in cyan
[29-6-2014 15:48:37] Ricky || Fenrir.: lijkt je dit slim
[29-6-2014 15:59:44] Ricky: zag em wel aankomen;)
[29-6-2014 16:15:53] Danny || Fenrir.: lijkt me niet slim, maar ik heb geen zin dat we iedere zitten te discusieren
[29-6-2014 16:16:38] Ricky: Tjah als je een beetje domme dingen gaan doen dan gaa ik je tegen houden mja is wel goed zo
[29-6-2014 16:17:01] Danny || Fenrir.: Kijk, dat soort dingen, terwijl ik helemaal geen domme dingen heb gedaan :)
[29-6-2014 16:17:44] Danny || Fenrir.: Heb je interesse om w37 te blijven spelen? dan wil ik je wel helpen zoeken naar acc in cyan/effect
[29-6-2014 16:17:47] Ricky: Naja veel plezier verder als stam leider zie het niet roze kleurig in voor je;)
[29-6-2014 16:19:02] Danny || Fenrir.: Heb je interesse om w37 te blijven spelen? dan wil ik je wel helpen zoeken naar acc in cyan/effect
[29-6-2014 16:19:20] Ricky: jaa ik wil wel blijvben spelen
[29-6-2014 16:19:45] Danny || Fenrir.: oke, ik had al iets op het forum geplaatst
[29-6-2014 16:19:57] Danny || Fenrir.: en nee, ik wil niet als enigste leider blijven
[29-6-2014 16:20:55] Ricky: misschien kom ik ben stevenl18
[29-6-2014 16:21:19] Danny || Fenrir.: zirkum van mental zocht ook nog iemand dacht ik
[29-6-2014 16:21:29] Danny || Fenrir.: maar stevenl18 is ook een leuk account
[29-6-2014 16:24:59] Danny || Fenrir.: ik zal kijken of er iets leukers voor je is :)
[29-6-2014 17:43:04] Ricky: hey danny kan ik niet wat van die pp krijgen?
[29-6-2014 17:43:11] Ricky: 300/400 ofzo
[29-6-2014 19:17:57] Danny: sorry, maar nee sorry
[29-6-2014 20:08:40] Ricky: Hoezo niet jij gooit mij zomaar van het account ik verdien minstens 400 punten
[29-6-2014 20:08:56] Ricky: meer zelfs maar vraag maar 400
[29-6-2014 20:09:04] Ricky: Nu moet je niet lopen naaien
[29-6-2014 20:09:22] Ricky: Anders ga ik ook lopen naaien
[29-6-2014 20:10:57] Danny: wat wil je lopen naaien dan?
[29-6-2014 20:11:15] Ricky: Dat is niet de bedoelingsorry, maar dat ga ik niet doen
[29-6-2014 20:12:28] Ricky: Prima als jij zo wil spelen
[29-6-2014 20:12:35] Ricky: kinderachtig
[29-6-2014 20:12:36] Danny: als je het nou gekocht had, had je het gekregen
[29-6-2014 20:12:47] Danny: maar tis niet door jou gekocht


Uiteindelijk heb ik m maar gekicked en ben ik gewoon verder gegaan met effect, toen kreeg ik ruzie met cabbie, die eiste van effect alle defence die we hadden en toen ben ik me verder afzijdig gaan houden met cyan.

Leden van effect die ons min of meer opgedrongen waren door cyan wilden dat ik mental ging aanvallen, iets wat ik niet wilde omdat ik front met vestri had (mijn vriend). dit was prima voor alle partijen, tot de resultaten slecht waren en ze mij vroegen voor wie ik was, mental of cyan en toen was de keus snel gemaakt. Kheb toen jammer genoeg gewacht op mooro en stecol, die ook mee wilden in eerste instantie, en heb ervoor moeten liegen dat het niet ontdekt werd dat ik naar mental wilde, maar mooro krabbelde terug en ik ben toen maar gegaan.
 

DeletedUser73636

Guest
Je kunt op je kop gaan staan, de polka dansen... zolang jullie streken leveren, moet je van ons geen medeleven verwachten... speel je vals of één van je co-spelers, dan moet je op de blaren zitten. In het omgekeerde geval, hadden jullie wss al een complete account van ons weg geedeld. Bevalt het je niet. Pech gehad... hadden jullie zelf in eerdere gevallen en gebeurtenissen maar wat sportiever moeten zijn. Of het nu weg rekruteren van Mental leden is of weer wat anders... verwacht van ons geen enkele genade meer. Wat Story betreft, gaan we voor de kill...

Je bent werkelijk de meest zielige speler dat ik sinds wereld 1 heb mogen aanschouwen.
Je kunt geen wereld winnen vriend, alleen maar met vuil spel, zielig ventje ;)
 
Reactiescore
1.367
Je bent werkelijk de meest zielige speler dat ik sinds wereld 1 heb mogen aanschouwen.
Je kunt geen wereld winnen vriend, alleen maar met vuil spel, zielig ventje ;)

wanneer kun je ophouden met deze onzin?
Het voegt niets van waarde toe deze verwijten
 

DeletedUser73636

Guest
Voor de lezers die niet alles doorgrondig lezen vat ik het even samen;

Triador jankt, mental is de beste, story is noob.

Story gaat verliezen.

Hoe ironisch dit allemaal klinkt, het is toch waar volgens mental! :rolleyes:

Ja haal er nog 10k dorpen bij omdat jullie in je broek schijten.
Kom hoor, spreek nog eens als je een gelijke strijd durft aangaan ;)
 
Reactiescore
1.367
Ja haal er nog 10k dorpen bij omdat jullie in je broek schijten.
Kom hoor, spreek nog eens als je een gelijke strijd durft aangaan ;)

je weet toch wel dat het rokade is die je daar citeert?
 
Bovenaan