Beoordeel de top 20!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Lezen is moeilijk, ik weet dat jij het niet kan!
Volgens mij zeg ik zeer duidelijk dat tyron alles kan beweren, en alles kan verdedigen omdat ik er weinig weet van heb. Vervolgens zeg ik dat ik 3 namen niet kan geloven, en dat ik het van de laatste niet zeker weet. Volgens mij is Carna niet de laaste?

Waar beweer ik dat ik het zeker weet? Of dat ik weet wie er speelt?
Heb jij überhaupt al één post gemaakt waar ik je gelijk heb moeten geven ;)

Carna staat daar tussen zowel vanwege zijn zichtbare 'prestaties' die je beter 'acties' kunt noemen en op basis van meningen van stamgenoten, die er dus wel degelijk zicht op hebben, verder kijken dan je neus lang is cona.
 

DeletedUser67517

Guest
Nee hoor, je gelooft het niet. Maar als Tyron het uit zou leggen, dan zegt Tyron vast dingen die helegaar niet kloppen.
M.a.w. je stelt je eigen mening boven die van Tyron, tyron kan nooit gelijk hebben in jouw ogen. Omdat je voor hij met een uitleg komt je deze al verworpen hebt en neergezet hebt als leugens.

En geloof het of niet, maar Carna is een top. Zonder twijfel.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, je gelooft het niet. Maar als Tyron het uit zou leggen, dan zegt Tyron vast dingen die helegaar niet kloppen.
M.a.w. je stelt je eigen mening boven die van Tyron, tyron kan nooit gelijk hebben in jouw ogen. Omdat je voor hij met een uitleg komt je deze al verworpen hebt en neergezet hebt als leugens.

En geloof het of niet, maar Carna is een top. Zonder twijfel.

Tyron is goed in uitleggen:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Nee hoor, je gelooft het niet. Maar als Tyron het uit zou leggen, dan zegt Tyron vast dingen die helegaar niet kloppen.
M.a.w. je stelt je eigen mening boven die van Tyron, tyron kan nooit gelijk hebben in jouw ogen. Omdat je voor hij met een uitleg komt je deze al verworpen hebt en neergezet hebt als leugens.

En geloof het of niet, maar Carna is een top. Zonder twijfel.

Nog steeds niet goed gelezen.. :eek:
Ik zeg dat ik weinig weet ervan heb, dus dat tyron mij alles kan verkopen.
Kan ik inschatten of dat juist, of onjuist is? Nee dat kan ik niet, daarom zeg ik dat ik niet zomaar iemands mening over een ander als geloofwaardig zet. En daarbij bestaat tyron zijn lijst uit 20 namen, waarvan ik er 3 onjuist vind/niet geloof. Dus tyron heeft nooit gelijk? wat een onzin weer. En ja ik stel altijd mijn eigen mening boven die van andere, anders zou ik geen eigen mening meer hebben he pipo ;)

Probeer mij niet neer te zetten als het stereotype dat Tyron haat.
Gegeven kritiek, is opbouwende kritiek en dat weet Tyron zelf ook wel.
Tevens heb ik Tyron altijd al voor; gezellig, goed voor de stam en toekomstig goede speler gezet, en ik zit bij geen van allen fout.

Die volledige geloofwaardigheid is er niet, en met een reden.

- Vraag je zelf sowieso eens af, hoe het mogelijk is dat alle Faithers en DET'ers in de top 20 allemaal top zijn?
Dit wijst al overduidelijk op vriendjespolitiek, niet dat dat erg is. Maar dat zegt wel dat er fouten in zitten. Of wilde je beweren dat de de 5 floppers uit de lijst niet toevallig uit amen/hippo komen, maar dat het gewoon een feit is dat alle floppers in amen/hippo zitten en alle faithers en det'ers uit de top 20 toppers zijn.

- Alle voorafgaande uitspraken van tyron, zeggende dat alleen stammen aan diplomatiek doen is natuurlijk niet zo een snuggere uitspraak. Dat geeft niet, maar moet ik dan alles 100% serieus opvatten? Als Nikki een lijstje maakt, dan ben ik wel bereid mijn mening bij te stellen. Als tyron, jij e.d. een lijstje maken dan zie ik dat slechts als toevoeging, een stukje meer informatie en een andere kijk op een persoon.

Ga je nog eens met een nuttige reactie komen, anders vervolgen we onze vorige discussie niet eens meer. Daarin had ik sowieso al meermaals aangekaart dat het tijdverspilling is gezien je enkel onzin aanhaalt en nauwelijks een reactie kan geven die niet aan alle kanten foutief is.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga het ook maar is doen :)


1. Liquicity
De beste farmer van W38, hoe die het doet geen idee..
Maar dit account bezit toch wel het meeste slagkracht van W38 als dit account een speler weg wil hebben dan gaat hij ook gewoon weg bijvoorbeeld: Archer Maximus, M403, knap hoe dit account spelers weg werkt.
Daar kan Camaro666 toch wel een voorbeeld aan nemen.
De ligging van dit account is toch wel een beetje saai geworden nadat het front met Hippo! is weggevallen.
Ik denk dat de groei richting van dit account richting de Rim gaat worden.
Dit account heeft een hele mooie ODA wel een beetje geboosted door de barbaartjes van Laidback maar ook zonder die barbaartjes was de Rang 1 ODA wel veilig denk ik .
Helaas is aan de ODD wel te zien dat dit account weinig tot geen weerstand heeft gehad en dat is toch iets wat ik nog wel is wil zien hoe goed de speler(s) van Liquicity kunnen deffen.

2. Camaro666
Tja ik kan wel een beetje door een tunnel gaan kijken en een beetje aan vriendjes politiek gaan doen zoals vele hier doen maar daar heb ik geen trek aan (Sorry Rogiertje:p).
Dit account bezit toch wel 1 van de mooiste clusters van w38.
Naar mijn mening word er nog niet het maximale uit dit account gehaald op Offensief gebied.
Deffen dat lukt wel goed op het account alleen helaas grote offensieve acties zijn er wel geweest maar helaas weinig gelaagd..
Vroeger liep dit account toch wel echt als een geoliede machine maar de laatste tijd zit het een beetje in een Dipje maar Amen kenende word er hard aan gewerkt!

3. SaevusAquila.
Sterk account met veel slagkracht, laatste tijd leuke offensieven met mooie resultaten!
Toch wel een vrij laag ODA voor een account dat 3e staat, heeft de dorpjes vroeger niet heel moeilijk binnen gekregen maar er zit een stijgende lijn in.
De actie op Hungry Gleber was zeker een mooie en met het nodige resultaat gewoon weggeveegd.
Wat wel jammer is dat dit account net zoals Liquicity gewoon 0,0 weerstand heeft gekregen hoop dat daar in de toekomst nog verandering in komt.
Toch zie ik in dit account veel potentie voor de toekomst.

4. vlemis
Tja ik kan er eigenlijk alleen maar lovende worden over neerzetten hier omdat er weinig negatiefs te redeneren valt.
Dit account heeft toch wel bij gewoon elke massa grootste resultaten op accounts die toch zeker niet de minste zijn
(Solo Superior, Dr. Manhatten).
Elk dorpje die Vlemis pakt is zwaar voor gevochten en dan is het toch wel knap om gewoon 4e te staan.
Ook Deffen kunnen ze zeker wel op Vlemis zoals wel eerder te zien was.
Zitten ook leuke spelers op niet te veel gezeik gewoon spelen!
Naar mijn mening ook het beste account van W38 met Rang 1 potentie.

5. Feylennie
Vrij onbekend account voor mij.
Zeker een speler die niet in de top 20 hoort.
Laag ODA en ODD en hoeft niet heel veel moeite te doen voor zijn dorpjes en hoeft ze ook niet zwaar te verdedigen.
Maar de negatieve beoordelingen over dit account komen mede door de onbekendheid en de nogal saaie ligging.

6. aapsel
Beetje een solo speler wat ik gemerkt heb.
Gaat toch vaak een beetje voor eigen succes, liever lui dan moe laat ik het zo zeggen.
Dit account kan heel wat presteren maar laat het helaas na..
Zeker geen rang 6 waardig.

7. The Crowe.
Dit account presteert gemiddeld.
Buiten dat mijn repsect voor de speler op dit account zeer laag is zal ik maar proberen objectief te blijven.
Dit account heeft een vrij laag ODA/ODD voor een rang 7 account.
Heeft een redelijk grote intern achter de rug en glipte er daarna snel tussen uit.
Daarna toch redelijk herpakt een leuke massa van Hippo afgeslagen en wat resultaat op Hungry Gleber.
Toch blijf ik twijfelen over de werkelijke kwaliteit van dit account.

8. i am psycho
Word toch vaak sterk bekritiseerd maar ik denk dat het toch wel een speler die zich in de rim snel ontwikkeld heeft.
De groei komt toch veel door het mooie farmen in Rim maarja dat hoort ook bij Tribalwars.
Voor de rest ben ik niet zo heel erg op de hoogte over zijn aanvallende acties en verdedigende acties net zoals bij Feyleine.
Toch een speler met veel potentie in de toekomst.
Weet op het AF niet vaak wat hij zegt maar Ingame weet hij zeker wel wat hij doet.

9. Aesthetician
Sinds er een nieuw team op zit is het toch sterk aan het groeien en staat het weer in de top 10.
Vroeg was Aesthetician een sterk account met veel resultaten maar toch nader de tijd wat ingezakt.
Het is nu wachten op de eerste aanvallende acties van de nieuwe spelers ik ben benieuwd!
Dit account heeft zeker een mooi cluster maar een zeer laag ODA en ook nog niet heel veel weerstand gehad volgens mij een paar weken geleden een paar aanvallen van Notenallergie.

10. Hipponarius
Leuk account met een mooie ligging met veel potentie.
Na de acties op Ferryboeren weer wat ingezakt toch nog steeds een mooie ODA!
Ben benieuwd wat dit account ons nog gaat brengen in de toekomst.

11. The Incredible Hippo
Een account met een niet zo mooi cluster.
Hippo! geleaved ik weet niet wat er nu gaat gebeuren met het account.
Vroeger was het toch een mooi account met lang nr 1 ODA.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het account.


12. De ijzeren hand
Weet niet heel veel van dit account.
Het heeft een safe ligging maar toch ook wel weer een mooie ODA waar hij het vandaan haalt geen idee.
Maar dit account word nog volop bespeeld en is zeker voor de toekomst een account waar op gelet moet worden.

13. carnationwhale5
Na de intern van Liever niet ineens omhoog geschoten de top 25 in.
Wel een saaie safe ligging maar we zullen zien hoe het loopt.
Ik ga niet te snel oordelen over dit account en over haar spelers maar als ik de forum reacties van dit account zie neem ik het account toch een beetje in twijfel.

14. Collationem
Het account met naar mijn mening de grootste kansen om het ver te schoppen in de toekomst.
Mede door de bespelers van dit account.
Verbaas me elke keer weer over het ODA van dit account dat is zeker netjes gedaan.
Maar de weerstand die dit account heeft gehad is toch minimaal..
Dit account gaat vast nog knallen tegen het front van Faith we zullen het meemaken.
Door gebrek aan Farm ruimte staat dit account nog niet in de top 10 denk ik.

15. zebbe
Een Rim account met een toch zeer lage ODA en ook een zeer lage ODD toch een beetje door Farmen en gemakkelijk dorpen pakken in de top 25 gekomen neem de kwaliteit van dit account zeer in twijfel.
Durf wel te zeggen dat dit account de top 20 zeker niet waard is.

16. Nomen Nescio
Door wat makkelijke dorpen uit de rim en wat interns uit eigen stam in de top 20 gekomen.
Kan niet echt oordelen over dit account ben benieuwd hoe dit account het doet aan het front met Faith.
Dan zullen we pas zien wat het account in zijn mars heeft.

17. Hippowdon
Vroeger echt een mega farm account met zeer hoge rovers.
Nu door de ban een beetje naar beneden gezakt.
Toch wel jammer om te merken dat de rim stammen daar niks tegen Hippowdon durfde te doen maar toen Hippowdon een ban kreeg gingen ze los..
We zullen zien hoe dit account zich gaat herpakken na de ban (als het zich gaat herpakken.)

18. HoSSa SoSSa
Begon vroeg in de wereld redelijk goed altijd leuke aanvallen op Rozema samen met Faith.
De laatste tijd wat ingezakt en toch gekozen om de Rim veilig te edelen wat ik me kan voorstellen.
Maar de groei van dit account is natuurlijk goed.

19. jepper
Een leuk account waar volgens mij een sterk team op zit.
Jammer dat dit account in de rim ligt had hem wel is willen zien presteren in de core.
Maar dit account heeft toch wel de potentie om de top 10 te bereiken.

20. Pacman
Safe ligging toch een redelijk ODA zal hopelijk een keer jumpen naar het front om zich te bewijzen maar tot nu toe niet echt top 20 waardig.



Zo Pfoe...
Veel typ werk.
Hoop dat het een beetje in de smaak valt dit en meer mensen het gaan proberen.
Zoals je ziet het hoeft niet altijd lang mag ook kort maar krachtig :D

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat ik het fout heb over accounts.
 

DeletedUser

Guest
Leuk kritisch lijstje! Ook naar de eigen stamgenoten een objectief beeld.
Klein aandachtspuntje, Liq heeft nog een stukje front bij mij ( schoterbos )
 

DeletedUser

Guest
Leuk kritisch lijstje! Ook naar de eigen stamgenoten een objectief beeld.
Klein aandachtspuntje, Liq heeft nog een stukje front bij mij ( schoterbos )

Thx, Sorry niet alle kaartjes bestudeerd ;)
Dacht dat Liq zijn front kwijt was maar toch niet :p
 

DeletedUser68061

Guest
verder kijken dan je neus lang is cona.

weet je dat nu nog niet cona?

En geloof het of niet, maar Carna is een top. Zonder twijfel.

Ik begin wel al te twijfelen, jullie zijn allemaal zooooo prooooo!:eek:

13. carnationwhale5
Na de intern van Liever niet ineens omhoog geschoten de top 25 in.
Wel een saaie safe ligging maar we zullen zien hoe het loopt.
Ik ga niet te snel oordelen over dit account en over haar spelers maar als ik de forum reacties van dit account zie neem ik het account toch een beetje in twijfel.

Zie je cona, hij twijfelt ook al :)
 
Reactiescore
111
Mooi lijstje !!
 

DeletedUser33379

Guest
Rogier zegt slechts dat je gewoon een farmbotje moet vragen aan de nummer 1, hij zegt dus niet dat jij er één heb. Daarbij zei ik toch slechts dat men het niet uit sluit dat je een bot heb?:confused: Ik geloof je graag hoor :)

omdat de nr 1 een farmbotje moet hebben :confused:
alsof mensen die voor werk al 9 uur overdag achter de pc zitten en daarnaast gewoon nog s'avonds achter de pc zitten niet heel de dag door kunnen farmen? get your facts right please.
 

DeletedUser33379

Guest
Thx, Sorry niet alle kaartjes bestudeerd ;)
Dacht dat Liq zijn front kwijt was maar toch niet :p

nee, ik zorg wel dat ik front houd met Hippo, heb zo'n 20-25 dorpen breed front, wat toch netjes is. alleen blijf ik nu nog even lekker tegen M043 beuken, die is toch flink gebroken :)
 

DeletedUser51839

Guest
Nog steeds niet goed gelezen.. :eek:
Ik zeg dat ik weinig weet ervan heb, dus dat tyron mij alles kan verkopen.
Kan ik inschatten of dat juist, of onjuist is? Nee dat kan ik niet, daarom zeg ik dat ik niet zomaar iemands mening over een ander als geloofwaardig zet. En daarbij bestaat tyron zijn lijst uit 20 namen, waarvan ik er 3 onjuist vind/niet geloof. Dus tyron heeft nooit gelijk? wat een onzin weer. En ja ik stel altijd mijn eigen mening boven die van andere, anders zou ik geen eigen mening meer hebben he pipo ;)

Probeer mij niet neer te zetten als het stereotype dat Tyron haat.
Gegeven kritiek, is opbouwende kritiek en dat weet Tyron zelf ook wel.
Tevens heb ik Tyron altijd al voor; gezellig, goed voor de stam en toekomstig goede speler gezet, en ik zit bij geen van allen fout.

Die volledige geloofwaardigheid is er niet, en met een reden.

- Vraag je zelf sowieso eens af, hoe het mogelijk is dat alle Faithers en DET'ers in de top 20 allemaal top zijn?
Dit wijst al overduidelijk op vriendjespolitiek, niet dat dat erg is. Maar dat zegt wel dat er fouten in zitten. Of wilde je beweren dat de de 5 floppers uit de lijst niet toevallig uit amen/hippo komen, maar dat het gewoon een feit is dat alle floppers in amen/hippo zitten en alle faithers en det'ers uit de top 20 toppers zijn.

- Alle voorafgaande uitspraken van tyron, zeggende dat alleen stammen aan diplomatiek doen is natuurlijk niet zo een snuggere uitspraak. Dat geeft niet, maar moet ik dan alles 100% serieus opvatten? Als Nikki een lijstje maakt, dan ben ik wel bereid mijn mening bij te stellen. Als tyron, jij e.d. een lijstje maken dan zie ik dat slechts als toevoeging, een stukje meer informatie en een andere kijk op een persoon.

Ga je nog eens met een nuttige reactie komen, anders vervolgen we onze vorige discussie niet eens meer. Daarin had ik sowieso al meermaals aangekaart dat het tijdverspilling is gezien je enkel onzin aanhaalt en nauwelijks een reactie kan geven die niet aan alle kanten foutief is.

Zeg wat je wilt, ik vind deze spelers flop omdat ze er niet horen. Ik zet mijzelf daar bewust bij alsook namen van spelers die ik ook flop vind. Dat het geen enkele Faither of DET speler bijzit kan ik niets aan doen. Ik wilde graag Saevus er ook bij zetten maar dan krijg ik intern weer op mijn donder. Maar weet wel, het is en blijft nog altijd een mening, geen feit of dergerlijke.

En ik heb die mening gevormd op basis van skills, groei en hun prestaties die ze doen. Dat jij mij als minderwaardig beschouwt heb ik lak aan, alsook heb ik lak aan w38. De grootste kloteboel die er maar kan zijn zeker?
Ik mag dan wel "Tyron" zijn, maar ik heb altijd zoveel mogelijk respect getoond tegenover mijn vijanden ingame. Ik ben niet de makkelijkste maar ik ben geen soort speler die profiteert van andermans tegenslagen. Bijvoorbeeld, kan gerust veel clears op Bob doneren maar door de omstandigheden daar doe ik dit bewust niet. Alsook heb ik Djenser niet meer aangevallen zodat de nieuwe speler zich kan inwerken op het account.

Goeie tip voor iedereen: Respect voor een vijand is geen overbodige luxe, zij zorgen voor jou plezier.

Mooi lijstje !!

+1
 

DeletedUser

Guest
1. Liquicity
De beste farmer van W38, hoe die het doet geen idee..
Maar dit account bezit toch wel het meeste slagkracht van W38 als dit account een speler weg wil hebben dan gaat hij ook gewoon weg bijvoorbeeld: Archer Maximus, M403, knap hoe dit account spelers weg werkt.
Daar kan Camaro666 toch wel een voorbeeld aan nemen.
De ligging van dit account is toch wel een beetje saai geworden nadat het front met Hippo! is weggevallen.
Ik denk dat de groei richting van dit account richting de Rim gaat worden.
Dit account heeft een hele mooie ODA wel een beetje geboosted door de barbaartjes van Laidback maar ook zonder die barbaartjes was de Rang 1 ODA wel veilig denk ik .
Helaas is aan de ODD wel te zien dat dit account weinig tot geen weerstand heeft gehad en dat is toch iets wat ik nog wel is wil zien hoe goed de speler(s) van Liquicity kunnen deffen.

2. Camaro666
Tja ik kan wel een beetje door een tunnel gaan kijken en een beetje aan vriendjes politiek gaan doen zoals vele hier doen maar daar heb ik geen trek aan (Sorry Rogiertje:p).
Dit account bezit toch wel 1 van de mooiste clusters van w38.
Naar mijn mening word er nog niet het maximale uit dit account gehaald op Offensief gebied.
Deffen dat lukt wel goed op het account alleen helaas grote offensieve acties zijn er wel geweest maar helaas weinig gelaagd..
Vroeger liep dit account toch wel echt als een geoliede machine maar de laatste tijd zit het een beetje in een Dipje maar Amen kenende word er hard aan gewerkt!

3. SaevusAquila.
Sterk account met veel slagkracht, laatste tijd leuke offensieven met mooie resultaten!
Toch wel een vrij laag ODA voor een account dat 3e staat, heeft de dorpjes vroeger niet heel moeilijk binnen gekregen maar er zit een stijgende lijn in.
De actie op Hungry Gleber was zeker een mooie en met het nodige resultaat gewoon weggeveegd.
Wat wel jammer is dat dit account net zoals Liquicity gewoon 0,0 weerstand heeft gekregen hoop dat daar in de toekomst nog verandering in komt.
Toch zie ik in dit account veel potentie voor de toekomst.

4. vlemis
Tja ik kan er eigenlijk alleen maar lovende worden over neerzetten hier omdat er weinig negatiefs te redeneren valt.
Dit account heeft toch wel bij gewoon elke massa grootste resultaten op accounts die toch zeker niet de minste zijn
(Solo Superior, Dr. Manhatten).
Elk dorpje die Vlemis pakt is zwaar voor gevochten en dan is het toch wel knap om gewoon 4e te staan.
Ook Deffen kunnen ze zeker wel op Vlemis zoals wel eerder te zien was.
Zitten ook leuke spelers op niet te veel gezeik gewoon spelen!
Naar mijn mening ook het beste account van W38 met Rang 1 potentie.

5. Feylennie
Vrij onbekend account voor mij.
Zeker een speler die niet in de top 20 hoort.
Laag ODA en ODD en hoeft niet heel veel moeite te doen voor zijn dorpjes en hoeft ze ook niet zwaar te verdedigen.
Maar de negatieve beoordelingen over dit account komen mede door de onbekendheid en de nogal saaie ligging.

6. aapsel
Beetje een solo speler wat ik gemerkt heb.
Gaat toch vaak een beetje voor eigen succes, liever lui dan moe laat ik het zo zeggen.
Dit account kan heel wat presteren maar laat het helaas na..
Zeker geen rang 6 waardig.

7. The Crowe.
Dit account presteert gemiddeld.
Buiten dat mijn repsect voor de speler op dit account zeer laag is zal ik maar proberen objectief te blijven.
Dit account heeft een vrij laag ODA/ODD voor een rang 7 account.
Heeft een redelijk grote intern achter de rug en glipte er daarna snel tussen uit.
Daarna toch redelijk herpakt een leuke massa van Hippo afgeslagen en wat resultaat op Hungry Gleber.
Toch blijf ik twijfelen over de werkelijke kwaliteit van dit account.

8. i am psycho
Word toch vaak sterk bekritiseerd maar ik denk dat het toch wel een speler die zich in de rim snel ontwikkeld heeft.
De groei komt toch veel door het mooie farmen in Rim maarja dat hoort ook bij Tribalwars.
Voor de rest ben ik niet zo heel erg op de hoogte over zijn aanvallende acties en verdedigende acties net zoals bij Feyleine.
Toch een speler met veel potentie in de toekomst.
Weet op het AF niet vaak wat hij zegt maar Ingame weet hij zeker wel wat hij doet.

9. Aesthetician
Sinds er een nieuw team op zit is het toch sterk aan het groeien en staat het weer in de top 10.
Vroeg was Aesthetician een sterk account met veel resultaten maar toch nader de tijd wat ingezakt.
Het is nu wachten op de eerste aanvallende acties van de nieuwe spelers ik ben benieuwd!
Dit account heeft zeker een mooi cluster maar een zeer laag ODA en ook nog niet heel veel weerstand gehad volgens mij een paar weken geleden een paar aanvallen van Notenallergie.

10. Hipponarius
Leuk account met een mooie ligging met veel potentie.
Na de acties op Ferryboeren weer wat ingezakt toch nog steeds een mooie ODA!
Ben benieuwd wat dit account ons nog gaat brengen in de toekomst.

11. The Incredible Hippo
Een account met een niet zo mooi cluster.
Hippo! geleaved ik weet niet wat er nu gaat gebeuren met het account.
Vroeger was het toch een mooi account met lang nr 1 ODA.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren met het account.


12. De ijzeren hand
Weet niet heel veel van dit account.
Het heeft een safe ligging maar toch ook wel weer een mooie ODA waar hij het vandaan haalt geen idee.
Maar dit account word nog volop bespeeld en is zeker voor de toekomst een account waar op gelet moet worden.

13. carnationwhale5
Na de intern van Liever niet ineens omhoog geschoten de top 25 in.
Wel een saaie safe ligging maar we zullen zien hoe het loopt.
Ik ga niet te snel oordelen over dit account en over haar spelers maar als ik de forum reacties van dit account zie neem ik het account toch een beetje in twijfel.

14. Collationem
Het account met naar mijn mening de grootste kansen om het ver te schoppen in de toekomst.
Mede door de bespelers van dit account.
Verbaas me elke keer weer over het ODA van dit account dat is zeker netjes gedaan.
Maar de weerstand die dit account heeft gehad is toch minimaal..
Dit account gaat vast nog knallen tegen het front van Faith we zullen het meemaken.
Door gebrek aan Farm ruimte staat dit account nog niet in de top 10 denk ik.

15. zebbe
Een Rim account met een toch zeer lage ODA en ook een zeer lage ODD toch een beetje door Farmen en gemakkelijk dorpen pakken in de top 25 gekomen neem de kwaliteit van dit account zeer in twijfel.
Durf wel te zeggen dat dit account de top 20 zeker niet waard is.

16. Nomen Nescio
Door wat makkelijke dorpen uit de rim en wat interns uit eigen stam in de top 20 gekomen.
Kan niet echt oordelen over dit account ben benieuwd hoe dit account het doet aan het front met Faith.
Dan zullen we pas zien wat het account in zijn mars heeft.

17. Hippowdon
Vroeger echt een mega farm account met zeer hoge rovers.
Nu door de ban een beetje naar beneden gezakt.
Toch wel jammer om te merken dat de rim stammen daar niks tegen Hippowdon durfde te doen maar toen Hippowdon een ban kreeg gingen ze los..
We zullen zien hoe dit account zich gaat herpakken na de ban (als het zich gaat herpakken.)

18. HoSSa SoSSa
Begon vroeg in de wereld redelijk goed altijd leuke aanvallen op Rozema samen met Faith.
De laatste tijd wat ingezakt en toch gekozen om de Rim veilig te edelen wat ik me kan voorstellen.
Maar de groei van dit account is natuurlijk goed.

19. jepper
Een leuk account waar volgens mij een sterk team op zit.
Jammer dat dit account in de rim ligt had hem wel is willen zien presteren in de core.
Maar dit account heeft toch wel de potentie om de top 10 te bereiken.

20. Pacman
Safe ligging toch een redelijk ODA zal hopelijk een keer jumpen naar het front om zich te bewijzen maar tot nu toe niet echt top 20 waardig.

Wel veel typfoutjes en kromme zinnen maar voor de rest een mooi lijstje hoor :) maar soms te kort door de bocht.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe de top 15 maar, omdat ik voor meer geen zin heb.

1. Liquicity [FLOP/TOP]

Ligging Heerlijke ligging, kleine frontje met hippo die prima te houden is, en nog een front achter met Zero dat zoals ik het zie heel weinig voorstelt. En verder een mooie safezone/"farmzone voor heer brutues" in zijn achterhoede.

Reputatie zeer laag, vooral die van Brutes:rolleyes: mede door zijn gedrag, houding en daarnaast (op merkwaardige wijze) farmt hij de barbjes tot aan de laatste drup leeg. Waardoor mensen hem (terecht) beschuldigen van het gebruik van farmbot(s). Daarbij is zijn speelstijl niet echt een 'gewenst' iets bij zowel stamgenoten als vijanden.

OD Heerlijk ODA mja wat verwacht je dan van een 'farm/offmaniak' ;) ODD is vrij laag omdat niemand hem nog 'echt' heeft aangevallen.

Groei Lekkere stabiele groei, hij blijft niet vastlopen en knabbelt rustig verder

2. camaro666 [FLOP/TOP]

Ligging HET cluster van W38, lekker breed + 2 frontjes *genieten:cool:* looptijden zijn namelijk redelijk kort & je blijft nooit vastzitten qua groei doordat je nog de andere kant op kan als de ene kant niet lukt.

Reputatie Kinderlijk, (beginnend) farmverslaafd en nogal kortzichtig, denkt volgens mij zelden goed na over zijn acties/dagen.

OD Relatief laag ODA als je het mij vraagt, maar dat is meer omdat het ze niet echt lukt om goed door te breken bij de personen die aanvallen. ODD is ook niet heel bijzonder hoog hetgeen dat die heeft is deels afkomstig van xSym en de strijdjes bij DET front.

Groei Groeit de laatste tijd wat minder, niet dat het erg, is maar ik verwacht dat mede door zijn huidige status (vast komt te zitten) wel een paar plaatjes gaat zakken de komende tijd.

3. SaevusAquila. [FLOP/TOP]

Ligging Half-phalanx, een relatief dun strookje front met hippo & een ruime safezone, niks mis mee dus.

Reputatie Stabber:confused: zullen velen ex-hippo'ers je wel noemen maar bij mij is het neutraal, ik begrijp je keuze en had er ook respect voor als je alles behalve de leider was toendertijd.

OD ODA is redelijk, maar dat is meer vanwege het bashen op Hungry geller dan dat je het heb gekregen door echt te strijden. ODD is verwaarloosbaar wat dus inhoudt dat niemand de moeite nam om jou nog aan te vallen.

4. vlemis [FLOP/TOP]

Ligging Echt slecht:rolleyes:, relatief diep/breed front met faith. maar de rest van dorpen liggen best wel erg ver daarvanaf ;) desalniettemin een mooi frontje.

Reputatie Toppertjes, Kevin de stille en Hans de knaap die alles tolleert *tot een bepaalde grens*. Zelden hebben de boys problemen met vijanden/stamgenoten en zullen ze ook niet mensen in de steek laten, erg loyaal wat er bij de bovenstaande 3 spelers helemaal of deels ontbreekt.

OD ODA hardstikke mooi, goed gebruik van zijn cleartjes zoals men kan zien. ODD ook redelijk hoog dus het gaat zeker niet voor niks daar.

Groei Steady, en vooral dorpjes afkomstig van Faith. dus al helemaal een mooi resultaat. Ik denk dat er een rang 3 mssh rang 2 inzit op dit moment: hoger kan altijd maar dan moeten de nr 1,2 aangepakt worden maar dat zie ik niet heel gauw gebeuren.

5. Feylennie [FLOP/TOP]
Ligging Op het eerste oog zou je denken die heeft een groot front met zijn/haar buren maar niks is minder waar, als je vriendjes wordt met de personen die naast je liggen dan wordt dat front toch aanzienlijk verkleint. Dus dan blijft over een klein frontje met Nero.

Repuatie noob?, interner, doorgestoken kaart, een en groot vermoeden dat die zelf niks kan.

OD laag ODA voor zo'n speler.. die heeft zeker zijn dorpen gratis gekregen :rolleyes:
ODD is te triest voor woorden, dit ook richting Nero die een redelijk front heeft maar niks uitvoert.

GroeiGestaag, hij vindt telkens wel een interntjes dus dat zit wel goed.

6. aapsel [FLOP/TOP]
Ligging Ligt lekker, kleine frontje met Faith rest tussen de rimstammen (waaronder mb-stam) maar voert er helaas niks uit.

Reputatie Interner, solo-speler en lijkt me verre van een prettige speler om mee te werken t'is dan nog dat hij meehelpt met massa's maar voor de rest zit er weinig initiatief in als ik het zo zie.

OD ODA lekker, voornamelijk afkomstig uit massa's en minder uit het echt afhandig maken van dorpjes van de vijand. ODD erg laag, mssh wat strijdjes met de rimspelers maar daar blijft het ook bij.

Groei gestaag, al edelt hij niet echt hele moeilijke targets of bb-dorpen moeten kunnen terugaanvallen en de interns moeten hun troepen laten staan oh ja en af en toe wat dorpjes van rimspelertjes afhandig maken.

7. The Crowe. [FLOP/TOP]
Ligging Mooie ligging, compact clustertje dus looptijden zijn niet zo lang #voordeel. Tevens heeft het account de potentie om zich tussen amen & hippo te wurmen (al gaat dat wel even duren)

Reputatie Stabber, zelf ik vond die actie een stam: je stam verlaten en bij de vijand gaan en na horen zeggen is het ook niet echt respectvol gegaan(geen afscheidbrief*(twee meningen over)/regeling)

OD lekkere ODA door de breuk van Hungry glebber, voor de rest een OKE- ODD dus het zal hem niet heel makkelijk vergaan om dorpen binnen te halen.

Groei half om half, zijn tijden dat hij stil blijft staan (om voor te bereiden op een massa/edels sparen) en tijden dat hij flinke groei maakt.

8. i am psycho [FLOP/TOP]
Ligging heerlijk cluster om te farmen, klote om te verdedigen. Nou heeft tyron het geluk dat er niet echt goede spelers in de rim daar liggen :p

Reputatie praat snel zijn mond voorbij, zegt wat hem op z'n lever zit, kortzichtig en farmverslaafde en vergeet AF-wannabe niet.

OD lekkere ODA vooral van Zero de laatste tijd;) en ODD is ook niet erg laag dus het gaat daar zeker niet voor niets.

Groei de grafiek gaat steiler omhoog dan de meeste spelers omdat onze tyron veel farmt:rolleyes: voor de rest gaat die wel lekker daar in de rim. Hij moet eens met Bobbie clashen:cool:

9. Aesthetician [FLOP/TOP]
Ligging mini-frontje met DET, maar elk frontje is er een jammer dat het account niet zo heel actief is anders kon er zeker mooi worden gespeeld tegen DET.

Reputatie: Tuur en sam spelen zeker niet meer:confused: zoniet dan is het sws een flop, flop account

OD ODA, laag zal wel komen vanwege de actieve spelers erop... ODD ook niet behoorlijk hoog maar ook weer niet laag, dus daar zijn ook zeker aanvallen op geweest.

Groei Milo = intern?? voor de rest geen bijzondere overnames en ook niks van DET...

10. Hipponarius [FLOP/TOP]
Ligging Vrijwel safe, met een klein frontje, niet echt bijzonder maar ook niet slecht.

Repuatie - Ga ik het niet over hebben want dan zal het niet meer objectief zijn-

OD Lekkere ODA :D beukt er flink op los, wel mede 'geboost' door Ferryboeren, bb-dorpjes (van walnoot). ODD erg laag maar is niet gek als je niet zoveel front hebt.

Groei groeit nu wel lekker, maar denk dat er binnenkort een stop op komt te zitten, mits ze door faith willen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
11. The Incredible Hippo [FLOP/TOP]
Ligging helemaal safe als je de spelers buiten faith niet meetelt, cluster is daarbij ook niet bepaald Wauw met een hoofdletter W

Reputatie Actieve, spraakzame spelers en zetten zich goed in voor de stam(massa's)

OD lekkere ODA, ODD daarentegen is laag maar dat komt doordat ze geen front hebben met 'de vijand'

Groei, groeit gestaag al zijn de overnames niet heel bijzonder...

12. De ijzeren hand [FLOP/TOP]
Ligging heerlijk compact clustertje en mooi frontje met Fel, valt denk ik wel wat te beleven daar.

Reputatie niet veel over gehoord, maar lijkt me wel iemand die actief is en zich goed inzet voor z'n stam.
Alleen niet zo aanwezig/spraakzaam

OD lekkere ODA :D OD is wat minder maar dat zal binnenkort wss wel wat hoger worden als FeL actief wordt.

Groei meest rechte lijn die ik tot nu toe gezien heb

13. carnationwhale5 [FLOP/TOP]
Ligging een typisch safe 'rekruutje' van DET :) jammer dat die vent geen front heeft, dus de ligging is echt bar en bar slecht.

Reputatie Tyron 2.0 alleen dan wat dommer, tevens is hij een meester troller(of althans dat denk hij zelf ook :D) Het postieve van hem is dat hij wel redelijk goed vv'tjes doet schijnt het.

OD ODD heeft hij nog nooit van gehoord, maar aanvallen doet hij nog wel eens(ook niet heel veel vergeleken met de andere top spelers)

Groei totaal niet steady, internen en edelen wat er overblijft daar in de rim en daarna ligt hij vast. Zal hooguit nog een paar maanden duren gok ik zo.

*Top speler omwille van z'n kunnen niet vanwege het barre account.

14. Collationem [FLOP/TOP]
Ligging iets beter cluster dan Vlemis, maar daarentegen een slechter/minder actief front.

Reputatie Roald noob en Bertje baas was het toch?

OD heeeerlijk ODA, Bertje zal de aanvallen wel verstuurd hebben. ODD daarentegen is gering dus het front is niet al te actief geweest aan hun kant.

Groei groeit lekker gestaag, is samen met Vlemis bezig(phalanx-style) met een opmars in Faith(voor zover de dorpen daar nog van faith zijn..)

15. Nomen Nescio [FLOP/TOP]
Ligging erg aanwezig in de rim, redelijk farmgebied en genoeg uitbreid mogelijkheden.

Reputatie Niet single, is niet de beroerd om wat voor een ander te doen en aardige spelers in mijn optiek.

OD ODA rang is mooi, ODD rang is niet al te hoog maar desalniettemin krijgt hij toch weerstand.

Groei Groeit erg hard in een mooie lijn maar dat ook vanwege interns, naast wat aanvallen op D.C. onderneemt hij wel weinig op Faith. wat jammer is wat ik denk echt dat er meer in zit.

Huidige top 25:

1. Liquicity [FLOP/TOP]
2. camaro666 [FLOP/TOP]
3. SaevusAquila. [FLOP/TOP]
4. vlemis [FLOP/TOP]
5. Feylennie [FLOP/TOP]
6. aapsel [FLOP/TOP]
7. The Crowe. [FLOP/TOP]
8. i am psycho [FLOP/TOP]
9. Aesthetician [FLOP/TOP]
10. Hipponarius [FLOP/TOP]
11. The Incredible Hippo [FLOP/TOP]
12. De ijzeren hand [FLOP/TOP]
13. carnationwhale5 [FLOP/TOP]
14. Collationem [FLOP/TOP]
15. Nomen Nescio [FLOP/TOP]
16. zebbe [FLOP/TOP]
17. jepper [FLOP/TOP]
18. HoSSa SoSSa [FLOP/TOP]
19. Pacman [FLOP/TOP]
20. teammafkees [FLOP/TOP]
21. Hippowdon [FLOP/TOP]
22. aaronlol [FLOP/TOP]
23. Kokrobite [FLOP/TOP]
24. New Found Glory [FLOP/TOP]
25. Xevious [FLOP/TOP]
 
Bovenaan