Top- en flopspelers

DeletedUser74371

Guest
Hey jongens effe tussen ons he..maar eh....



CHARGEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Na 3 herstarts op nieuwe accounts en nog geen goeie ligging heb ik maar besloten te stoppen.

Huilen
 
Reactiescore
255
Noem 1 topspeler die NOOIT gefaald is?! Iedereen is wel eens gefaild ookal zeggen ze van niet.... Daarom startten de meesten ook anoniem! :)

Nee, waarom er vaak anoniem gestart wordt is om dingen als spiken/kata'en te voorkomen doordat de concurrentie je zo snel mogelijk wilt uitschakelen vooraleer je gevaarlijk kan worden. Sommige gaan zelfs zo ver dat ze vrienden vragen te starten om dichtbij je te kunnen liggen en vervolgens hun vv nemen om daarmee te kunnen snipen/kata'en.
 

DeletedUser66265

Guest
Nee, waarom er vaak anoniem gestart wordt is om dingen als spiken/kata'en te voorkomen doordat de concurrentie je zo snel mogelijk wilt uitschakelen vooraleer je gevaarlijk kan worden. Sommige gaan zelfs zo ver dat ze vrienden vragen te starten om dichtbij je te kunnen liggen en vervolgens hun vv nemen om daarmee te kunnen snipen/kata'en.

Dat is een reden om anoniem te starten, maar dat zijn/geld alleen voor de betere spelers.
De rest is of bang om te falen en houd zich helemaal afzijdig, of vind het gewoon grappig eens helemaal onbekend te spelen.
 

DeletedUser44415

Guest
Dat is een reden om anoniem te starten, maar dat zijn/geld alleen voor de betere spelers.
De rest is of bang om te falen en houd zich helemaal afzijdig, of vind het gewoon grappig eens helemaal onbekend te spelen.

Ik hou me liever anoniem vanwege me fans, teveel fanmails te voorkomen
 
Reactiescore
255
Dat is een reden om anoniem te starten, maar dat zijn/geld alleen voor de betere spelers.
De rest is of bang om te falen en houd zich helemaal afzijdig, of vind het gewoon grappig eens helemaal onbekend te spelen.

Waarom je mij quote is me even een raadsel? Ik heb in mijn post nooit gezegd dat ik het enkel over 'de betere spelers' had.

Ik hou me liever anoniem vanwege me fans, teveel fanmails te voorkomen

Dem Fanboys!
 

DeletedUser44415

Guest
Waarom je mij quote is me even een raadsel? Ik heb in mijn post nooit gezegd dat ik het enkel over 'de betere spelers' had.



Dem Fanboys!

Had ook eens een girl gehad, die me dan ook zei dat ze lesbisch was... uiteindelijk bleek het dat het maick was :(
 
Reactiescore
255
Reactiescore
2.039
Waren dat toevallig mensen die weggespeeld zijn door hem?:p Merk bij mezelf ook weleens dat ik uit pure frustratie iemand een noob noem, of een klein kind etc etc, terwijl als ik er over nadenk diegene toch behoorlijk resultaat heeft geleverd..
En dat is in het geval van Neurology zeker het geval:rolleyes: En ja, als persoon vind ik hem net iets te arrogant, zo van onbereikbaar zeg maar:eek: maar verder denk ik dat hij verder is dan jij, fatality.

Dit is dus een heel mooi gevalletje van nee.
 
Bovenaan