Praattopic [TW-gerelateerd]

DeletedUser69459

Guest
Ik heb precies een nogal grote knuppel in het hoenderhok vol gefrustreerde hoenders gesmeten... Grappig deze zielige wanvertoning van Oeps. Neen, niet Oeps, ex-Fruit. Kleine nuance.

:D:D

Maar goed, als Warre nu zijn script uitlegt aan iemand die er niets mee te maken heeft (ikke :D) en ik kan het testen om te kijken of het werkt, kan ik kijken hoe het werkt e.d.

Goede poging jan :D
 

DeletedUser53787

Guest
Nu suggereer je dat alle accounts waar we nu deze week winsten op hebben geband zijn? :eek::eek:

Daarbij de supportaanvraag is gedaan op het moment dat diegene zijn scripts gebruikte en in slechts ene paar minuutjes
de tellers zo snel liet oplopen dat er vraagtekens worden gezet of daarmee de 5 per sec regel niet wordt overschreden ..
Jullie melden hier zelf dat er een script wordt gebruikt die er zelfs 15-20 per seconde stuurt ..
(dan denk ik dat een ban voor 3 dagen en behoud van account meer dan mild is )
Daarbij die melding was al eerder ook al eens gedaan .. dat 2 aanvallen tegelijk lopen is niet dat er een support wordt
gedaan om dan easy een target te hebben ..

Maar laten we het gehele ban verhaal achter ons en gewoon verder
anders blijft het over en weer een geblabla

Ik had het alleen over Wimver.
Als er gemeld wordt dat er iemand 5+/s aanvallen kan sturen geloof je dat dan serieus?
 

DeletedUser53787

Guest
Ik hoor weer een hoop gejank en geklaag aan de kant van OEPS...

Punt 1.

Leuk dat er alleen naar het account van Wimver wordt verwezen.
Maar...

Sjampie: 252 dorpen kwijt
Elossa: 68 dorpen kwijt
The real inetim: 24 dorpen kwijt

Deze 3 hebben echt geen ban (in ieder geval niet door ons dan).
Inactief? Misschien, maar dan zorg je voor een vv-er, zoals Keizer al zei.

Alleen in de 2e post werd verwezen naar het account wimver, in de 1e post werd er verwezen naar alle inactieve acc's, beter leren lezen;)
 

DeletedUser

Guest
Ik hoor weer een hoop gejank en geklaag aan de kant van OEPS...

Punt 1.
Leuk dat er alleen naar het account van Wimver wordt verwezen.
Maar...

Sjampie: 252 dorpen kwijt
Elossa: 68 dorpen kwijt
The real inetim: 24 dorpen kwijt

Deze 3 hebben echt geen ban (in ieder geval niet door ons dan).
Inactief? Misschien, maar dan zorg je voor een vv-er, zoals Keizer al zei.

Punt 2.

Ja, wij hebben een support ingediend. Maar niet om op die manier dorpjes te kunnen edelen.

Vanaf Wimver werden op korte afstand clears en edels naar Jeffry90 gestuurd.
Prima aanval. Mankeerde niets aan. Ik had er zelfs bewondering voor.
Gelukkig geen dorpenverlies door het goede deffen en snel reageren op OS-aanvragen aan onze kant.

Alleen toen werd in een te hoog tempo fakes en scouts gestuurd.
Dat was 2x knipperen met je ogen en de teller was weer flink gestegen. Dat zou niet moeten kunnen als er maar 5 aanvallen per seconde gestuurd kunnen worden.
En dan gaat er van onze kant dus een support de deur uit.

Blijkbaar heeft support vervolgens iets vreemds in de logs gezien. Of in ieder geval iets waardoor de verdenking op het gebruik van een illegaal script waar leek te zijn en een ban dus rechtvaardig was.
Achteraf was die ban schijnbaar niet rechtvaardig, omdat er ooit goedkeuring is gekregen voor dat script.

Wees in ieder geval gewaarschuwd...
Elke keer dat in onze ogen de teller té snel omhoog gaat zullen wij een support indienen.
Wordt er dan - ten onrechte - een ban gegeven: I don't care.
Moeten we té vaak een support indienen dan ben ik zelfs in staat om te vragen of de gegeven goedkeuring niet kan worden ingetrokken.

Ik vind het echt niet erg om een massa binnen te krijgen. Zeker niet als het een goed opgezette massa is.
Maar hou het sportief qua sturen.

Punt 3.

Volgens mij ben jij op deze wereld er bij gekomen.
Als je niet tegen "zulke lage spelers" kan, kan je ook gewoon weggaan (naar een andere wereld).
Niemand die je dwingt om hier te blijven.

Maar hoe meer jij schreeuwt dat wij jankers/noobs/lage spelers/etc zijn, hoe meer ik er van overtuigd raak dat jij zo'n gastje bent die enkel een grote mond heeft maar ondertussen in het spel niets presteert.

En blijkbaar heb je het gemist... Het eerste dorp van Wimver was op 13 oktober veroverd.
Dus buiten de ban. Hij heeft zelfs geprobeerd het terug te edelen. Maar dat mislukte :D

Jah natuurlijk zijn er meer acc's die dorpen verliezen maar daar had ik het niet over, ik had het over die absurte ban van wimver en over duckje..

Het script is zeker wel gekeurd, daar ben ik zeker van dus begin daar nou maar niet over. Dat jullie er nou totaal niks vanaf weten kunnen wij niet helpen maar houd dan ook gwn je mond als je toch niks weet.

Ja, wij hebben een support ingediend. Maar niet om op die manier dorpjes te kunnen edelen.

Ik zou je bijna geloven... De verliezen op wimver begonnen mss dan toen die nog geen ban had(1 dorpje) maar die andere dorpen hadden jullie nooit veroverd als wimver geen ban had gehad. Sws nogal raar om een aanvalbare ban te geven, kortom is dat gwn naaiend. Zonder ban konden jullie zo ong niets veroveren dus dan maar zorgen voor een ban en hoppa, de dorpjes stromen binnen. Gaat makkelijk dan he? :eek:

Volgens mij moet je verder eens je hersenen gebruiken en normaal nadenken, hoe in hemelsnaam zouden wij 10-15 aanvallen per sec. kunnen zenden als het maximum wat door tw is ingesteld 5 is? Is het nou zo moeilijk om te snappen dat het onmogelijk is om meer dan 5 aanvallen per sec. te verzenden? Dat jullie het nou te snel vinden kan niet boeien, het is legaal volgens tw zelf dus jank daar niet over. Wen er maar aan, 5 aanvallen per sec is een mooi aantal, en wss knipper jij dan zo sloom dat er dan ondertussen idd een boel aanvallen bij zijn.

Wij houden het zeker sportief met zenden, 5 aanvallen per sec. is wat je max. kan zenden, sportief genoeg..

En jah wij zijn op deze wereld gekomen maar hoe kunnen wij dan weten dat jullie zo zielig gaan doen en zo ongelofelijk gaan janken. Dat het voor jullie te snel gaat kunnen wij niks aan doen, wij sturen gewoon wat max. toe is gestaan per seconde, meer niet...

En ff ter informatie, op w21 stond ik in de oorlogsstats 3e of 4e, 1 van de 2. Dus ik ben zeker geen speler met enkel een grote mond die ig niks presteert. Fout gedacht dus van jou.

Gefrustreerd speeder dat dit geen w21 is?
My god .. Jij kan alleen maar zeuren.
Hele lappen tekst en verwijten .. Laten we Ingame maar
doorgaan. Jouw lappen tekst raken kant nog wal.

We hebben gisteren een normale pm van warre gekregen.
Zonder geblaat zoals jij hier doet.
Wij hebben het recht gebruikt iets ter oordeel van tw support te brengen.
Niets onrechtsmatig aan.
Daarmee is de discussie voor mij afgesloten

Gefrustreerd dat dit geen w21 is? Nee daar ben ik niet gefrustreerd over. Het gene wat frustrerend is is dat jullie zulke jankeballen zijn omdat wij sneller sturen dan jullie en het te snel voor jullie gaat, kunnen wij niks aan doen...

Mijn tekst is volgens mij gwn de waarheid, duckje faalt weer hard zoals gewoonlijk. Warre kreeg al een ban voor die al gereageerd op die support aanvraag. Je moet toch minstens de kans krijgen je normaal te verdedigen.. Als je al gelijk een ban krijgt dan ben je al veroordeeld voordat je zelf iets in kan brengen..

Een rechter veroordeeld een verdachte toch ook niet voordat de verdachte/de advocaat van de verdachte een pleidooi heeft gehouden waarom de verdachte het heeft gedaan/waarom de verdachte het niet zou kunnen gedaan hebben.

Kortom duckje is weer lekker krom bezig..

En jah het is je recht een support aanvraag in te dienen maar als je ff nadenkt kan je niet sneller zenden dan 5 aanvallen per seconde, dat betekent dus ook dat hoe je het script ook maakt je toch niet meer kan zenden dan 5 aanvallen in een seconde. Dan zou je dus ook niet illegaal bezig kunnen zijn. Kortom grote onzin om een support in te dienen.

Verder is mijn frustratie vooral naar duckje gericht aangezien die niet juist heeft gehandeld en warre niet de kans kreeg om zichzelf te verdedigen. Corruptie ten top..

Ook al krijg ik straks veel reacties over me heen, toch kan ik het niet laten om even te vermelden dat Duckje ook bij ons op W21 de supportersaanvragen behandelde over scripts en Warre heeft daar nooit een ban gekregen, waarom zou Duckje zich dan nu wel laten beinvloeden? Duckje kan ook een fout maken, maar begin nu niet paranoia te worden en overal complotten te zien...

Goede vraag waarom duckje zich laat beinvloeden, mss een neoh lid die duckje kent? Ik weet het niet, al zou een neoh lid duckje kennen dan zullen ze het toch nooit toegeven..

En duckje kan een fout maken, maar voor je iemand een ban geeft denk je daar over na en geef je diegene de kans om zichzelf te verdedigen. En aangezien duckje dat niet heeft gedaan lijkt het mij niet zo datie ff een fout maakte..

Ik denk dat duckje heel wat heeft uit te leggen... Aangezien die een beslissing kort door de bocht heeft genomen, warre niet de kans gaf zich te verdedigen..

Ach, als die aanvallen van Wimver/Warre nu wat hadden voorgesteld. Had ik misschien m'n best nog moeten doen als vv'er.

Of je die aanvallen binnen een paar minuten of een uur stuurt maakt voor het verdedigen niet zo veel uit. Het enigste punt is dat het vrijwel geen moeite meer kost om die aanvallen te sturen. Het sturen van aanvallen mag wel een beetje tijd in beslag nemen. Als je dat er niet voor over hebt stop je zelf maar met tw. Noob..


Dan zal ik het voor Doc. doen.


Geen idee waar Twiki speelt maar 't zal wel ergens bij jullie zijn.

Twiki speelt ten eerste nergens meer, speelde op tri.

En het kost niet veel moeite nee om een boel aanvallen te zenden maar dat is altijd al zo geweest. Hoe je het ook wend of keert, de verdediger is altijd meer tijd kwijt dan de aanvaller. Zo is tw altijd al geweest en zou je dat dan moeten veranderen? Ik denk dat jij zelf beter met tw kan stoppen als je er niet tegen kan dat de aanvaller minder tijd kwijt is dan de verdediger. Zoals ik al zei is dat altijd al zo geweest en dat wist je toen je het spel begon te spelen. Dan had je maar geen tw moeten gaan spelen maar iets anders, ga farmville spelen ofzo :D

Verder dank voor de quote alleen klopt het niet wat twiki zegt, aangezien die totaal fout zit. Tw heeft ingesteld dat je max. 5 aanvallen per seconde kan zenden. Als jij zoiets zou willen omzeilen(als dat mogelijk is) moet je wss velen malen meer code typen wat alleen maar meer werk is, en tw merkt zoiets snel genoeg op dus zou het sws dom zijn om zoiets te doen, en aangezien warre niet zo dom is om illegaal bezig te gaan is het totale nonsens om te zeggen dat warre meer dan 5 aanvallen per seconde zou kunnen zenden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
blijf goed zoeken naar falende EX fruit leden :D

zoals jullie nu bezig zijn hier op het AF, falen jullie al genoeg.
lijkt eerder een peutertuin.


Gefrustreerd dat dit geen w21 is? Nee daar ben ik niet gefrustreerd over. Het gene wat frustrerend is is dat jullie zulke jankeballen zijn omdat wij sneller sturen dan jullie en het te snel voor jullie gaat, kunnen wij niks aan doen...


Wie komt erop het AF jankeballen? Hoor er maar 1 roepen en dat ben jij.
En dat jullie sneller sturen? Is zeker geen probleem want wij maken nog altijd winst (zelfs zonder de dorpen van wimver meegerekend.
Het probleem is als er sneller gestuurd wordt dan toegelaten.En voor een scripter is dat maar een kleintje om aan te passen en daarna terug te zetten.Of niet soms?
Maar blijkbaar willen jullie dit probleem niet inzien en gewoon door grof taalgebruik het probleem omzeilen.
Niemand krijgt een ban als het niet verdient is.

Een rechter veroordeeld een verdachte toch ook niet voordat de verdachte/de advocaat van de verdachte een pleidooi heeft gehouden waarom de verdachte het heeft gedaan/waarom de verdachte het niet zou kunnen gedaan hebben.

je bent goed op de hoogte van het gerecht.
heb je nog nooit geweten dat mensen in de gevangenis belanden die achteraf onschuldig blijken te zijn?

En ik val de support wel aan, aangezien je met het script niet meer dan 5 aanvallen per sec kan sturen en duckje zoals gewoonlijk weer vet fout zit. Is dus zeker wel ergens op gebaseerd, maar blijkbaar vinden jullie het moeilijk te verkroppen dat wij tenminste een goed script hebben en jullie niet omdat jullie geen enkele goede scripter hebben. Stel faalhazen.. Jullie lijken resist van w21 wel..

Je kan met een script wel meer dan 5 aanvallen per seconde versturen alleen is het niet toegelaten en daar zit het probleem.
Als er iemand op het account de aantallen ziet binnen komen en er binnen een aantal seconden een enorm aantal aanvallen lopen....
Meer moet er dan niet over gezegd worden zeker.
En waarom zouden wij een goede scripter moeten hebben?
De legale scripts zijn voor ons meer dan voldoende-daar boeken we al meer dan genoeg winst mee.


En verder ga je mij hier op het AF niet meer horen.
 

DeletedUser

Guest
Bij bans wordt altijd eerst geband en dan pas naar de 'verdachte' geluisterd. 't Is dus belachelijk hoe jij (Frans (de speeders)) je onterecht nog meer in de slachtofferrol wilt hullen. Precies dat alle mods tegen jullie zijn. Ridicuul gewoonweg.

P.S.: krachttermen als vriendjespolitiek en corruptie gebruiken gaat je post er inhoudelijk niet beter op maken. Integendeel zelfs.
 

DeletedUser

Guest
je bent goed op de hoogte van het gerecht.
heb je nog nooit geweten dat mensen in de gevangenis belanden die achteraf onschuldig blijken te zijn?

Jup daar heb ik zeker van gehoord. Maar mij ging het meer om het gedeelte dat beide partijen worden gehoord ;) Voordat de verdachte wordt bestraft/of vrijgesproken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Jij bent de beste grapjas moet ik wel zeggen.. Misschien dat jullie het nog niet weten hoor maar niemand kan meer dan 5 aanvallen per sec sturen aangezien tw dat zo heeft ingesteld. Dus is er niks illegaals aan de tool blablablabla

Zoals al vermeld zou ik het apprecieer dat jij niet verder in discussie gaat wat betreft mijn ban. Dit geld eigenlijk voor iedereen van OEPS kant uit gezien niemand van jullie beschikt over de nodige kennis en info die nodig is om een zaak zoals deze te bespreken.

Daarbij de supportaanvraag is gedaan op het moment dat diegene zijn scripts gebruikte en in slechts ene paar minuutjes de tellers zo snel liet oplopen dat er vraagtekens worden gezet of daarmee de 5 per sec regel niet wordt overschreden ..

Mag ik er op wijzen dat mijn ban pas is gekomen toen ik al enkele dagen niet meer had aangevallen. Zo direct was de ben er dus niet.

Zoals al eerder vermeld begrijp ik dat er vragen opduiken naar de snelheid van aanvallen. Nogmaals: het is dan ook logisch en redelijk dat jullie support indienen en dat wordt jullie niet kwalijk genomen. Dat Duckje daarna fouten maakt of er door de controletools van innogames uit fouten worden gemaakt is een spijtige zaak maar niet jullie fout.

Wat betreft dat het leek alsof de 5sec regel niet geaccepteerd werd, die laatste aanvallen waren er ruimweg 6k schat ik. Mag ik er even op wijzen dat binnen de perken van deze 5 seconden regel technisch gesproken deze 6 k aanvallen kunnen en mogen verstuurd worden in 20 minuten. (5 per sec -> 300 per minuut -> 6k in 20 min). Mijn verstuurtijd lag zeer ver boven die 20 minuten dus als je de rekensom er bij neemt viel de snelheid nog redelijk mee toch.

Volgende keer als er dus nog eens zo verstuurd wordt en zoals aangegeven hier jullie van plan zijn terug een support in te dienen: Ik houd jullie niet tegen maar reken wel even goed om en denk goed na over wat mogelijk is en mag ;)

Jullie melden hier zelf dat er een script wordt gebruikt die er zelfs 15-20 per seconde stuurt ..
(dan denk ik dat een ban voor 3 dagen en behoud van account meer dan mild is )
Daarbij die melding was al eerder ook al eens gedaan .. dat 2 aanvallen tegelijk lopen is niet dat er een support wordt
gedaan om dan easy een target te hebben ..

Maar laten we het gehele ban verhaal achter ons en gewoon verder
anders blijft het over en weer een geblabla

Dat eerste wat je beweert is een verkeerde opvatting van wat iemand schreef. Het lijkt idd dat die dat bedoelde maar wat hij echt bedoelde is dat support denkt dat ik 15-20 aanvallen per seconde kon sturen.

Een aanvalbaar ban van 3 dagen voor illegale scripts en verstuurmethode terwijl het niet waar is vind ik vrij veel hoor ;) Niet echt mild in mijn ogen.... Al ben ik het er mee eens dat wanneer het echt is 7 dagen aanvalbaar ban een te milde straf is. Die mogen ze van mij verhogen mits ze dan ook zorgen dat hun controle systemen deftig werken :)

Dat laatste ben ik ook zeer voorstander van, daarom hoop ik dit als afsluitende post te kunnen typen.

Ach, als die aanvallen van Wimver/Warre nu wat hadden voorgesteld. Had ik misschien m'n best nog moeten doen als vv'er.

Of je die aanvallen binnen een paar minuten of een uur stuurt maakt voor het verdedigen niet zo veel uit. Het enigste punt is dat het vrijwel geen moeite meer kost om die aanvallen te sturen. Het sturen van aanvallen mag wel een beetje tijd in beslag nemen. Als je dat er niet voor over hebt stop je zelf maar met tw. Noob..

Ja sorry ik kon ook niet weten dat dat acc 10k pre def bezat en nog eens 3k schuifbaar :p En ja dit is overdreven, gewoon om mijn punt te stellen. Ondanks dat prima gedeft, mijn complimenten.

Aanvallen moet tijd kosten, dat is correct, maar jullie doen nu allemaal alsof ik 6k aanvallen heb gestuurd in 10 seconden tijd. Ik heb er ook gewoon tijd aan gespendeerd zoals iedereen...

Ook al krijg ik straks veel reacties over me heen, toch kan ik het niet laten om even te vermelden dat Duckje ook bij ons op W21 de supportersaanvragen behandelde over scripts en Warre heeft daar nooit een ban gekregen, waarom zou Duckje zich dan nu wel laten beinvloeden? Duckje kan ook een fout maken, maar begin nu niet paranoia te worden en overal complotten te zien...

Ik ben, of was, het niet vaak met hem eens maar in deze ben ik het volledig met hem eens :)

Ik hoor weer een hoop gejank en geklaag aan de kant van OEPS...

Punt 1.
Leuk dat er alleen naar het account van Wimver wordt verwezen.
Maar...

Sjampie: 252 dorpen kwijt
Elossa: 68 dorpen kwijt
The real inetim: 24 dorpen kwijt

Deze 3 hebben echt geen ban (in ieder geval niet door ons dan).
Inactief? Misschien, maar dan zorg je voor een vv-er, zoals Keizer al zei.

Terechte opmerkingen, mooi aanvallend werk van NEOH hun kant uit en slecht defwerk van onze kant uit. Er zijn idd geen excuses die deze verliezen goedpraten.

Punt 2.
Ja, wij hebben een support ingediend. Maar niet om op die manier dorpjes te kunnen edelen.

Vanaf Wimver werden op korte afstand clears en edels naar Jeffry90 gestuurd.
Prima aanval. Mankeerde niets aan. Ik had er zelfs bewondering voor.
Gelukkig geen dorpenverlies door het goede deffen en snel reageren op OS-aanvragen aan onze kant.

Idd mooi defwerk en een hoop def die ter beschikking was, onverwacht maar goed geregeld van jullie kant uit :)


Alleen toen werd in een te hoog tempo fakes en scouts gestuurd.
Dat was 2x knipperen met je ogen en de teller was weer flink gestegen. Dat zou niet moeten kunnen als er maar 5 aanvallen per seconde gestuurd kunnen worden.
En dan gaat er van onze kant dus een support de deur uit.

Ik moet toegeven dat ik beetje gefrustreerd was dat alles doodliep. Ik moest een andere tacktiek gebruiken aangezien er duidelijk een defhoeveelheid was waar ik met mijn cleartjes niet tegenop kon. Mijn volgende poging was idd veel aanvallen sturen en dat deed ik idd op redelijke snelheid. Dat het niet zou moeten kunnen klopt echter niet, ik verwijs terug naar mijn berekening hierboven waarin ik uitleg dat je theoretisch 6k aanvallen op 20 minuten kan versturen ;)


Blijkbaar heeft support vervolgens iets vreemds in de logs gezien. Of in ieder geval iets waardoor de verdenking op het gebruik van een illegaal script waar leek te zijn en een ban dus rechtvaardig was.
Achteraf was die ban schijnbaar niet rechtvaardig, omdat er ooit goedkeuring is gekregen voor dat script.

Wees in ieder geval gewaarschuwd...
Elke keer dat in onze ogen de teller té snel omhoog gaat zullen wij een support indienen.
Wordt er dan - ten onrechte - een ban gegeven: I don't care.
Moeten we té vaak een support indienen dan ben ik zelfs in staat om te vragen of de gegeven goedkeuring niet kan worden ingetrokken.

Ze hebben idd wat aangetroffen in hun logs. Het is mij een groot raadsel hoe dat komt en hoop dat Duckje de tijd vrijmaakt om dit samen met mij op te klaren zodat dit niet meer voorkomt bij mij of anderen. Ik ben zeer zeker dat ik opzig niks illegaals en alles gekeurd gebruik. Moesten toch tools of methodes van mij hier voor zorgen was dit ongewild van mijn kant en is het niet meer dan normaal dat deze verboden worden in de toekomst. Om dit te achterhalen zal Duckje echter de moeite moeten nemen te reageren op mijn support :) Even goed kan deze fout liggen aan het logs registratiesysteem van TW hun kant uit. Wij weten niet hoe dit gebeurt en ik kan daar dus ook niks over concluderen. Ik heb mijn assistentie aangeboden aan Duckje om dit te bekijken, bedoelende hem en mensen die er iets van kennen uitleggen en tonen hoe ik verstuur zodat zij kunnen nagaan of er geen fout bij hun zit. Maar ook hierop dient Duckje weer te reageren en de bal ligt daarin volledig in zijn kamp.

Dat jullie opnieuw support indienen begrijp ik en heb ik niks op tegen, laat ons hopen dat ze hun werk tegen dan correct doen. De tool waar het om draait is op bevel van Duckje opnieuw ingediend ter keuring. let wel op, het gaat om exact dezelfde code als de laatste keuring gezien er sindsdien niks veranderd is. Als die nu illegaal wordt verklaard zou dat dus zeer vreemd zijn maar bij het support systeem van nu weet je nooit he ^^

Ik vind het echt niet erg om een massa binnen te krijgen. Zeker niet als het een goed opgezette massa is.
Maar hou het sportief qua sturen.

Punt 3.
En blijkbaar heb je het gemist... Het eerste dorp van Wimver was op 13 oktober veroverd.
Dus buiten de ban. Hij heeft zelfs geprobeerd het terug te edelen. Maar dat mislukte :D

Klopt, 1 dorp is eerder veroverd, een mooie nachtelijke actie waar ik niet op gerekend had. Dat dorp is zeker en vast verdiend. Ik ben er vrij zeker van dat ik buiten dat dorp om niet meer dorpen was verloren moest ik niet geband zijn. Mijn tegenacties van afgelopen dagen na mijn ban bewijzen dat voor een stuk denk ik. Maar zoals in de Pm ingame al aangehaald is dit niks dat vastgesteld kan worden want voor hetzelfde geld had ik het gewoon verloren. Vandaar ook dat ik niet wil opdringen dat ik zeker niks ging verliezen.

Vervolg in volgende post... (te veel tekens)

Mvg,
Warre
 

Deleted User - 24028

Guest
Dankje Jorn, kon niet posten wegens te veel tekens :p Het vervolg...

Het probleem is als er sneller gestuurd wordt dan toegelaten. En voor een scripter is dat maar een kleintje om aan te passen en daarna terug te zetten.Of niet soms?
Maar blijkbaar willen jullie dit probleem niet inzien en gewoon door grof taalgebruik het probleem omzeilen.
Niemand krijgt een ban als het niet verdient is.

In dit stuk alleen al staan een heel aantal dingen die niet kloppen.
1. Er is niet sneller gestuurd dan dat legaal mogelijk is (zie eerder deze post)
2. ja het is voor een scripter mogelijk, een kleinigheidje om die regel te omzeilen is het echter niet. Ik zeg niet dat ik het niet zou kunnen, maar omdat ik het zou kunnen heb ik het dan ook maar gedaan en ben ik gewoon schuldig ?
3. Ik heb een onterechte ban gekregen en ben niet schuldig

Wat betreft dat taalgebruik geef ik je wel gelijk ;)

Je kan met een script wel meer dan 5 aanvallen per seconde versturen alleen is het niet toegelaten en daar zit het probleem.
Als er iemand op het account de aantallen ziet binnen komen en er binnen een aantal seconden een enorm aantal aanvallen lopen....
Meer moet er dan niet over gezegd worden zeker.
En waarom zouden wij een goede scripter moeten hebben?
De legale scripts zijn voor ons meer dan voldoende-daar boeken we al meer dan genoeg winst mee.


En verder ga je mij hier op het AF niet meer horen.

Wat je beschrijft gaat al een stuk verder dan een gewoon simpel scriptje. Geloof me, zo simpel is het niet om die ingebouwde regel van TW te omzeilen. Zelf heb ik er nooit onderzoek naar gedaan maar er vanuitgaande dat dit door innogames deftig is ingebouwd is het zo simpel niet als jij voorstelt. Als ik dit zo lees ben jij degene die er onderzoek naar gedaan heeft ja ^^

Nogmaals: de verstuursnelheid die ik gebruikte komt nog niet in de buurt van wat legaal en mogelijk is.

Een goed scripter zou verschil maken in deze zaak omdat die jullie zou kunnen vertellen dat het niet zo simpel is als jij denkt dat het is ;)

Hoop dat je op zijn minst deze post nog leest, zo veel verwijten en foute dingen posten en dan niet meer terugkomen zou jammer zijn weet je.

Bij bans wordt altijd eerst geband en dan pas naar de 'verdachte' geluisterd. 't Is dus belachelijk hoe jij (Frans (de speeders)) je onterecht nog meer in de slachtofferrol wilt hullen. Precies dat alle mods tegen jullie zijn. Ridicuul gewoonweg.

P.S.: krachttermen als vriendjespolitiek en corruptie gebruiken gaat je post er inhoudelijk niet beter op maken. Integendeel zelfs.

Wat je hier zegt klopt totaal niet, in de meeste gevallen is dit de werkwijze:
1. tijdelijke blokkade van account (NIET aanvalbaar) met vermelding van gepleegde feiten
2. Kans tot tegenspraak en overleg tussen support en persoon zelf
3. Acceptatie van de gegeven straf of vrijstelling door support indien onterecht

In mijn geval is dit wat er gebeurt is:
1. blokkade van 7 dagen (aanvalbaar), de straf voor illegaal scriptgebruik, in gang gezet
2. terwijl de straf al liep kans op tegenspraak en overleg, gezien het feit dat Duckje zijn reactie snelheid in dit support gemiddeld lag op 1 keer per dag kunnen we stellen dat de dagen wegtikken terwijl de tegenspraak bezig is.

De weinige reacties van Duckje zijn te wijten aan het feit dat zijn zoontje in het ziekenhuis heeft gelegen of ligt. begrijpelijke situatie en alle respect er voor. Buiten dat om vind ik dat hij beter manier 1 had toegepast zoals hierboven beschreven dan was dit heel anders en correcter naar mij toe verlopen.



Als laatste wil ik in het algemeen nog even afsluiten met dat het tijd wordt om deze ban achter ons te laten hier op het AF. Ik hoop dat ik ingame nog een reactie krijg van hoe het allemaal zal verlopen en daar wil ik het verder ook graag bij houden. Ik begrijp dat jullie met vele vragen zitten, zelf zit ik ook met vragen en op al onze vragen is maar 1 man die de antwoorden kan bieden en dat is Duckje. Het is nog maar de vraag of hij deze antwoorden zal bieden en binnen welke tijd dit zal gebeuren. Als er verdere noemenswaardige zaken naar boven komen zal ik iedereen daarvan op de hoogte stellen wanneer het zo ver is.

Mvg,
Warre
 

DeletedUser

Guest
Wat een bijzonder gematigde post. Normaal zijn je reacties ietwat anders. Maar goed, heldere uitleg.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zoals jij het zegt lijkt het alsof mijn postst normaal van een hoger niveau zijn maar deze van een laag niveau. Ik denk dat je het eerder andersoms bedoelt dus zal het maar als compliment opnemen :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Er zijn ook zaken in de wereld waar ik serieus op kan reageren hoor :) Dit is 1 van hen...
En ik heb veel geleerd van jou opmerkingen hihihi xD
 

DeletedUser69459

Guest
Verder is mijn frustratie vooral naar duckje gericht aangezien die niet juist heeft gehandeld en warre niet de kans kreeg om zichzelf te verdedigen. Corruptie ten top..



Goede vraag waarom duckje zich laat beinvloeden, mss een neoh lid die duckje kent? Ik weet het niet, al zou een neoh lid duckje kennen dan zullen ze het toch nooit toegeven..

En duckje kan een fout maken, maar voor je iemand een ban geeft denk je daar over na en geef je diegene de kans om zichzelf te verdedigen. En aangezien duckje dat niet heeft gedaan lijkt het mij niet zo datie ff een fout maakte..

Ik denk dat duckje heel wat heeft uit te leggen... Aangezien die een beslissing kort door de bocht heeft genomen, warre...

Hiervoor heb ik momenteel een gesprek lopen met duckje,bappos en ramoth omdat bij mij hetzelfde is gebeurd(dat je direct wordt geblokkeerd ook als je onder aanval ligt) :)
 
Bovenaan