[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

Reactiescore
746
Pffft, wordt eigenlijk best wel beetje ingewikkeld met al dat overloop gedoe. Kampen blijven maar veranderen, es zien wie ik kan blijven linken aan wie...

Eens. Dit wordt ingewikkeld.
Echter vind ik wel dat Bappos, en Capricorno, een punt heeft. Waarom is Gekkou nog niet gewelpt als hij wel die claim maakte? Dat kan dus niet anders dan een leugen zijn, en waarom zou je dat doen als je geen wolf bent? (of misschien de welp zelf?)
Ik denk dus ook dat Gekkou zich verdacht opstelt.
 
Reactiescore
1.577
Gekkou en Capricorno kunnen ook wolf/welp zijn en omgekeerd. Het is gewoon de logische move om te maken, na een aantal dagen als wolf ook bengel claimen om Gekkou 'bewezen slechtje' te maken.

Sowieso, ofwel Gekkou ofwel Capri ofwel beiden. Niet vergeten dat de welp de wolven niet kent, dus ze kunnen mekaar aan het jagen zijn. Bappos, mij niet verdacht maken svp. Als Gekkou bengel was, had hij gisteren al dood moeten zijn. Toen zat je nog achter Marwo, niet achter Gekkou.
 

DeletedUser

Guest
Je reageert niet op mijn post, vrij duidelijk dus wat er aan de hand is. Anders had je dat wel gedaan.

Nonkel Jos, beter stap je nu nog over, want ook jouw geloofwaardigheid staat flink op het spel.

Wat een onzin conclusie. Ik heb al aangegeven dat ik niet weet waarom ik niet gewelpt ben.
Maar Lynch me maar. De manier hoe jij al een tijdje op me zit wordt dan ook meteen duidelijk na deze nacht.

En termen zoals beter stap je nu nog over spreekt boekdelen over je tunnelvisie. Als er wolven zijn die op mij meegaan meteen goedje blijken of zo.

Zo sigaret is op ik ga verder. Dikke doei Bappos.
 
Reactiescore
1.577
Probleem is dat we ons geen fouten meer kunnen veroorloven, omdat de goedjes dan verliezen. Dus, als je goedje bent, bewijs je dat door op Capricorno te gaan.
 
Reactiescore
746
Wat een reactie :eek: (van gekkou)

Ik ga echter mee met Bappos: Gekkou
Hij lijkt mij voor het moment de meest voor de hand liggende keuze. Wees echter vrij dit tegen te spreken :p
Al kan Jos ook gelijk hebben, maar Gekkou lijkt me net dat tikkeltje verdachter.
 

DeletedUser16768

Guest
Gekkou en Capricorno kunnen ook wolf/welp zijn en omgekeerd. Het is gewoon de logische move om te maken, na een aantal dagen als wolf ook bengel claimen om Gekkou 'bewezen slechtje' te maken.

Sowieso, ofwel Gekkou ofwel Capri ofwel beiden. Niet vergeten dat de welp de wolven niet kent, dus ze kunnen mekaar aan het jagen zijn. Bappos, mij niet verdacht maken svp. Als Gekkou bengel was, had hij gisteren al dood moeten zijn. Toen zat je nog achter Marwo, niet achter Gekkou.

Jij verdedigt Gekkou, terwijl je zelf ook zegt dat Gekkou al lang gewelpt had moeten worden.
Ik heb gisteren duidelijk gezegd dat we Gekkou nog 1 kans konden geven de afgelopen nacht.
 

DeletedUser

Guest
• Yube verdenkt Gekkou, wat later gaat de stem naar Capricorno.
• Marwo maakt een lauwe theorie over Yube, stemt op Yube.
• Capricorno volgt vlotjes Marwo en stemt op Yube.
• bappos stemt op Marwo

overige stemmen van voor mijn komst:
Bik en rode trap --> Capricorno
nonkel --> Capricorno
Poo. --> Yube
Gekkou Hayate --> Archer
Stan Marsh --> Archer of Doom

• bappos moet kiezen tussen capricorno laten lynchen of Yube, kiest voor Yube.
• Yube sterft en is goedje.
• Marwo geeft Yube de schuld van zijn eigen dood
• bappos gaat in de aanval op Marwo, stemt op Marwo
• nonkel stemt opnieuw op capricorno, omdat deze zijn stem last minute zou gewijzigd hebben naar Yube
• bappos veranderd z'n stem naar Gekkou, met de eis dat de heks maar Marwo moet aanpakken
• nonkel verdedigd Gekkou
• Gekkou stemt op capricorno
• nonkel meent dat bappos ook wolf is
• Marwo stemt op Gekkou


Verdenkingen op basis van spelers:
1) Verdachten Yube:
• Marwoleath
• capricorno
• Poo.

2) Verdenken Gekkou:
Yube (dood)
• bappos
• Marwoleath

3) Verdenken Marwoleath:
• bappos
• nonkel jos

4) Verdenken Capricorno:
• nonkel jos
• Gekkou Hayate
• bappos

5) Verdenken nonkel jos:
• Marwoleath
• capricorno

6) Verdenken bappos:
• nonkel jos


Om dus alles es proberen te linken aan elkaar:
• Gekkou Hayate en nonkel jos
• Marwoleath en capricorno
• bappos



Ben er echt nog niet aan uit wie van deze 5 personen wolf zijn en wie goedjes.
Iedereen lijkt wel ergens gemeenschappelijke vijanden en vrienden te hebben, die alle argumenten breken in een andere situatie waar nieuwe gemeenschappelijke vrienden en vijanden worden gemaakt...
 

DeletedUser

Guest
Waar sta jij zelf in dat overzicht?

Ik zou eigenlijk naast jouw naam moeten staan! :D

Van de 6 actievelingen zijn wij de enigste 2 die zowel het kamp Gekkou & nonkel, als het kamp Marwo en Capri verdenken. Echter ben ik er nog niet aan uit of ik jou daarom als goedje moet zien of juist als wolf die lekker het vuurtje brandende houd tussen de twee kampen en de stemming zo tracht te leiden tot het lynchen van nog een goedje... Mede omdat je (al dan niet per ongeluk) een goedje hebt laten lynchen toen je moest kiezen Capricorno en Yube.
 
Reactiescore
1.577
Jij verdedigt Gekkou, terwijl je zelf ook zegt dat Gekkou al lang gewelpt had moeten worden.
Ik heb gisteren duidelijk gezegd dat we Gekkou nog 1 kans konden geven de afgelopen nacht.

Ik verdedig Gekkou, omdat ik zijn claim wel geloof. En het is belangrijk dat we nu een wolf pakken, anders is het potje afgelopen. Het klopt gewoon niet dat Capri nu pas Gekkou aanvalt als zij zogezegd bengel is. Dan had ze de voorbije dagen meer moeite gedaan om Gekkou eruit te halen. Dus dat pleit voor hem. En zoals ik al zei, een goede wolf/welp laat Gekkou leven, omdat uiteindelijk iedereen dan denkt dat zijn claim vals is.

Sowieso had jij als BM gisteren al Capri moeten lynchen. Maak niet opnieuw die fout. Doe je dat wel, trek ik mijn conclusies.

Poo., zet jouw stem op Capri als je goedje bent.

Goedjes, zet jullie stemmen op Capri!!
 
Reactiescore
746
Nja, ik weet niet echt wat ik moet doen. Dit is dan ook nieuw voor me.
Ik weet niet echt wat ik moet denken van Capri, ze mag dan wel verdacht zijn door haar recente verklaring, maar ik vond de eerste verklaring van Gekkou nog verdachter. We hadden eerder al gezegd te zien wat er gebeurde met Yube, en als die een goedje was dan was Gekkou bijna zeker Wolf. (of heb ik dit mis?) Ik vind de foute claim van Gekkou wel raar tbh :s maar dat kan zijn omdat ik dit spel niet gewoon ben. Dat komt wel ;)

Ik kijk de kat nog even uit de boom, en zie straks nog wel eens of ik de stem verander. Eens zien wie nog met welke argumenten komt. :)
 

DeletedUser16768

Guest
Val niet voor dit gedoe van Nonkel Jos.
Vrij duidelijk dat hij of medewolf of geliefde is. Anders zou hij op Gekkou stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Ik verdedig Gekkou, omdat ik zijn claim wel geloof. En het is belangrijk dat we nu een wolf pakken, anders is het potje afgelopen. Het klopt gewoon niet dat Capri nu pas Gekkou aanvalt als zij zogezegd bengel is. Dan had ze de voorbije dagen meer moeite gedaan om Gekkou eruit te halen. Dus dat pleit voor hem. En zoals ik al zei, een goede wolf/welp laat Gekkou leven, omdat uiteindelijk iedereen dan denkt dat zijn claim vals is.

Sowieso had jij als BM gisteren al Capri moeten lynchen. Maak niet opnieuw die fout. Doe je dat wel, trek ik mijn conclusies.

Poo., zet jouw stem op Capri als je goedje bent.

Goedjes, zet jullie stemmen op Capri!!

Ik vind dit wel een zeer zwakke verdediging :/
Nonkel

En sorry voor mijn inactiviteit!
Ben morgen actiever.

+Bappos, ik gooi mijn doodsdrankje op jou #Claim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Gekkou stemmen is goed ja, dodendrankje op mij is natuurlijk waardeloos?

Ik ben juist tegen Gekkou?
 
Bovenaan