Golden Awards

DeletedUser62454

Guest
C) Forumposter: Lighting Flash, nog aantal anderen ff 123 geen naam.
Uitleg: Lighting Flash maakte wel een hele komische opmerking over overstappen naar de vijand:D

Je kunt altijd appels met peren vergelijken, de opmerking was een die domweg bij mij nog niet was binnengekomen omdat ik mezelf nooit als choice speler heb gezien.

Verschil:
Jij was leider, voorbeeldfunctie en een meest betrokkenen.
wij zijn niet uit vrij wil choice geleaved we hadden geen optie. We waren gekicked tegen onze zin en dan moeten we toch een stam hebben.
Wij hadden een wrok en wraakgevoel gekregen bij onze afscheid, die terrecht was.
Jij niet.

Overeenkomst.
Beide zijn we een vijandige stam gejoined, na een tijdje stamloos geweest te zijn, het was gesn hak op de tak, er zijn dik twee weken rust genomen.

Ik zou het eerder gooien op slechste speler omdat we zelfs voor onze mb speler opkomen.. Hoe belachelijk is dat??
 
Reactiescore
1.075
Je kunt altijd appels met peren vergelijken, de opmerking was een die domweg bij mij nog niet was binnengekomen omdat ik mezelf nooit als choice speler heb gezien.

Verschil:
Jij was leider, voorbeeldfunctie en een meest betrokkenen.
wij zijn niet uit vrij wil choice geleaved we hadden geen optie. We waren gekicked tegen onze zin en dan moeten we toch een stam hebben.
Wij hadden een wrok en wraakgevoel gekregen bij onze afscheid, die terrecht was.
Jij niet.

Overeenkomst.
Beide zijn we een vijandige stam gejoined, na een tijdje stamloos geweest te zijn, het was gesn hak op de tak, er zijn dik twee weken rust genomen.

Ik zou het eerder gooien op slechste speler omdat we zelfs voor onze mb speler opkomen.. Hoe belachelijk is dat??

enige wat van belang is dat er een afspraak was tussen mij en ferry dat AEAP nooit creed! zou joinen en dit dus niet is nagekomen :p
 

DeletedUser19123

Guest
enige wat van belang is dat er een afspraak was tussen mij en ferry dat AEAP nooit creed! zou joinen en dit dus niet is nagekomen :p

jun 03
19:32 Maximus Ranekevo is door Aku ni wa aku wo uitgenodigd.

AEAP heeft nooit in creed gezeten zoals je hierboven kan zien :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
jun 03
19:32 Maximus Ranekevo is door Aku ni wa aku wo uitgenodigd.

AEAP heeft nooit in creed gezeten zoals je hierboven kan zien :rolleyes:


blijft gewoon een gestolen account, nadat ik ferry ermee toevertrouwt had en ik ermee gestopt was door jullie gezeik :)
 

DeletedUser62454

Guest
enige wat van belang is dat er een afspraak was tussen mij en ferry dat AEAP nooit creed! zou joinen en dit dus niet is nagekomen :p

Ferry is al even niet meer online geweest.
We zijn ook eerst naar scrt gegaan hoor. Maar ferry heeft nooit gelogd. Blame hem niet ons.

Jij wist wel hoe laat het was of niet steff xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Ferry is al even niet meer online geweest.
We zijn ook eerst naar scrt gegaan hoor. Maar ferry heeft nooit gelogd. Blame hem niet ons.

Jij wist wel hoe laat het was of niet steff xd

Ik wist idd hoe laat het was toen jack het acc betrede en hij hem meteen baas maakte en na ik jullie kickte toen ferry jullie het ww gelijk weer gaf:)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik wist weer hoelaat het was toen jij na de eerste 2 dagen na mij op een account gezet te hebben weer inactief werd en nooit inlogte. ;)
 
Reactiescore
1.075
Ik wist weer hoelaat het was toen jij na de eerste 2 dagen na mij op een account gezet te hebben weer inactief werd en nooit inlogte. ;)

allemaal leuk en wel maar ik was de actiefste op het account tot dat jack erbij kwam:confused::confused::confused:
 
Reactiescore
1.075
kuch kuch ik dacht het van niet, mark en ik waren dat, totdat jij helemaal niet meer kwam en mark op w29 naar een speler ging zoeken.

volgens mij moet je je feiten gaan herbekijken, ik was al de nubs aan het opruimen uit ons cluster, enige wat jullie deden was het target markeren, maar uiteindelijk mocht ik het werk wel doen
 

DeletedUser62454

Guest
volgens mij moet je je feiten gaan herbekijken, ik was al de nubs aan het opruimen uit ons cluster, enige wat jullie deden was het target markeren, maar uiteindelijk mocht ik het werk wel doen
Hou toch op steff, het account was een ramp, choice was een ramp en jou werk op het account was ook een ramp.
Je kan het bij hoog en laag bekennen maar kan ik nu zeggen dat vlemis dat wrs ook was gezien de situatie op het moment?
 
Reactiescore
1.075
Hou toch op steff, het account was een ramp, choice was een ramp en jou werk op het account was ook een ramp.
Je kan het bij hoog en laag bekennen maar kan ik nu zeggen dat vlemis dat wrs ook was gezien de situatie op het moment?

choice mag dan wel een ramp geweest zijn maar dat kwam mede door jou en jack ;)
dat ik geen super ordelijke speler ben beaam ik graag maar zeggen dat ik inactief ben dan ben je regelrecht ziek :p
en vlemis daar gaan we mooi over zwijgen aangezien zowel jij als niemand van creed! weet hoe het account ervoor stond.
 

DeletedUser62454

Guest
choice mag dan wel een ramp geweest zijn maar dat kwam mede door jou en jack ;)
dat ik geen super ordelijke speler ben beaam ik graag maar zeggen dat ik inactief ben dan ben je regelrecht ziek :p
en vlemis daar gaan we mooi over zwijgen aangezien zowel jij als niemand van creed! weet hoe het account ervoor stond.

Ik suggereer alleen maar ^^
 
Reactiescore
1.075
doe je beter niet, je hebt op AEAP ook niets verandert om het beter te maken trouwens xD
 
Reactiescore
1.075
Als je nooit logt en meteen weer hopt.
Maakt niet uit hoor, leuk puntje van kritiek, we waren met 4 a 5 spelers?
Nee ik farmde alleen :)

ik logde nooit vanaf het moment dat jack kwam daarvoor was ik gewoon actief?
 

DeletedUser62454

Guest
ik logde nooit vanaf het moment dat jack kwam daarvoor was ik gewoon actief?

Nou zegmaar nee.
We begonnen met mark jij en ik, maar omdat jij altijd weg was en mark en ik gingen mopperen omdat jij het account zou dragen kwamen er steeds meer spelers bij. Eerst Ferry, die deed ook geen zak alleen maar praten. Toen gingen wij weer zeuren want jij zou de actieve rol overnemen maar naar mijn weten gebeurde dat niet. Toen kwam een andere speler die jij weer had gerondseld met een lama avatar en die deed al helemaal niks.
Vervolgens gingen wij weer zeuren en toen invite mark Jack, en toen kwam er weer wat leven in de brouwerij.

Ik heb het toch iets anders dan jij ervaren ;)
 
Reactiescore
1.075
Nou zegmaar nee.
We begonnen met mark jij en ik, maar omdat jij altijd weg was en mark en ik gingen mopperen omdat jij het account zou dragen kwamen er steeds meer spelers bij. Eerst Ferry, die deed ook geen zak alleen maar praten. Toen gingen wij weer zeuren want jij zou de actieve rol overnemen maar naar mijn weten gebeurde dat niet. Toen kwam een andere speler die jij weer had gerondseld met een lama avatar en die deed al helemaal niks.
Vervolgens gingen wij weer zeuren en toen invite mark Jack, en toen kwam er weer wat leven in de brouwerij.

Ik heb het toch iets anders dan jij ervaren ;)

ik heb nooit gezegd dat ik het account ging dragen, anders had ik er geen 3 co's bijgenomen :eek: en wss met actieve rol bedoel je het farm gedeelte en dat deed ik idd amper, voor de rest was ik gewoon actief
 

DeletedUser62454

Guest
ik heb nooit gezegd dat ik het account ging dragen, anders had ik er geen 3 co's bijgenomen :eek: en wss met actieve rol bedoel je het farm gedeelte en dat deed ik idd amper, voor de rest was ik gewoon actief

Stef je was de meest inactieve hoofdspeler die ik ooit gekend heb.
 
Bovenaan