Golden Awards

Reactiescore
117
Zoals jullie, toen jullie in Creed zaten, wel Creed tegen de wereld en 'uitdaging' wilden bedoel je? Choice + String + BGs waren ongeveer even groot als Creed + Pino + BGs, nkel minder kwaliteit. Dat was dan toch die uitdaging die jullie zochten, die jullie in Creed ook al wilden? Beetje raar dat jullie dan alsnog proberen het zo makkelijk mogelijk te maken, niet? ;)

Hetgeen ik privé tegen Howlin/Jory gezegd heb toen jullie die post op ons forum maakten was: 'Zij die er het hardst om roepen zullen het eerste gaan lopen zodra het moeilijk wordt'. En heb wederom gelijk gekregen. Voor de rest niet echt zin in nog een discussie, voor Creed hebben al jullie spelletjes 0,0 uitgemaakt, allemaal doorzien. Enige dat jullie gedaan hebben is onze overwinning in de hand gewerkt,.

Dat klopt niet helemaal, voor de rest klopt het als een bus.
 

DeletedUser58372

Guest
Ian ben blij dat je nog even hierop terugkomt..

Toch vind ik niet dat alles jouw schuld is, Levi had ons (ex-Rellen) in eerste instantie een hechte stam beloofd die op en top met elkaar zou samenwerken met het doel Creed! uiteindelijk te verslaan. Levi's vertrek heeft geleid dat er steeds minder mensen met veel motivatie gingen spelen. De leiding van String kwam in een keer in jouw handen terecht, maar dan nog vind ik deze actie van je niet kunnen. Ook het laten grijs worden van Eefie999, Jamie speelde er overigens ook nog op.

Medico waarvan ik vv zou doen is gevallen door een massa terwijl hij zelf op 8 augustus terug kwam (als ik me niet vergis). Hij lijkt me dus ook meteen gestopt toen want zijn motivatie moet een verschrikkelijke duik genomen hebben op dat moment. Mijn account is op grijs gegaan en ik ben er vrij zeker van dat gijs, jonas en yannick zijn gestopt toen ik niet meer kwam. Het zijn erg goede spelers maar ze willen spelen en geen leider zijn, dus wanneer ik weg viel was er geen leiding meer.

Ik heb het eventjes genoemd dat ik de 30/7 tot 13/8 met vakantie was en dat ik op zoek was naar een VV. We hebben niet afgesproken dat jij dat zou doen, in eerste instantie zou Gijs mijn VV overnemen.
Maar toen ik de 29e rond 3/4 uur werd gewekt door de lang lopende clears van volcanotjex en DontQQWhenINobleYou wilde ik een betrouwbaar iemand op Medico hebben. En dat heb ik de 29 ook geregeld; in eerste instantie zou jonathan de vv doen en een massa met korte afstandsclears op mijn buurtjes doen vanaf 4/8, Mea zou ook nog bijspringen mocht het nodig zijn.

Well, ik heb de 29e de hele dag alle aanvallen lopen te verwerken en eigenlijk alles voorbereid voor zover ik dat die 29 juli kon doen. Ik kon 's avonds om 23.00 dan eindelijk gaan inpakken voor vakantie. VV de volgende ochtend afgestaan aan Jonathan. Nu was Jonathan 1, 2 en 3 aug afwezig en daar heeft hij een vervanging voor geregeld en ook duidelijk gemeld dat hij de 4e terug was. Vanaf 3 augustus is de VV ergens bij de inactieve spelers van No ID. beland die (volgens IGranka) het account 2 dagen onbemand hebben gelaten.

Nou kom ik dus de 13e terug en zie dat ik zo'n 120 dorpen ben kwijtgeraakt en toen hoorde ik meteen van Mea dat Jonathan geen vv had teruggekregen en dat zij de verliezen al was opgevallen en wilde ingrijpen, dit kon ze helaas niet doen. Ook zag ik dat String gevallen was, wat me toen nog het meest dwarszat. Ik werd dus op het forum van No ID. voor van alles uitgemaakt; dat mijn account slecht was ingedeeld, dat er nergens recap-edels waren en dat ik altijd een grote bek zou hebben en nooit klaar stond voor andere medestamleden. Deze reacties gingen een aantal dagen door en dit heeft mij uiteindelijk hebben besluiten W34 achter me te laten, en mijn gegevens aan bigarrow/shocked over te laten.

Erg jammer dat het zo is gelopen, maar mijn felicitaties aan mijn vijandelijke buren die hier optimaal gebruik van hebben gemaakt. Ga zo door!

W.
 

DeletedUser19123

Guest
Erg jammer dat het zo is gelopen, maar mijn felicitaties aan mijn vijandelijke buren die hier optimaal gebruik van hebben gemaakt. Ga zo door!

W.

Dat waren we ook zeker van plan want ik begreep gisteren dat de billekoek niet is aangekomen bij jou dus daar moeten we natuurlijk nog eventjes voor zorgen;)
 

DeletedUser19123

Guest
vooral denken, de stats zeggen wat anders:

Zijde 1:
Spelers: Maximus Ranekevo
Zijde 2:
Spelers: medico loco

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 7
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 325,004
Kant 2: 52,290
Verschil: 272,714

chart
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Spelers: medico loco
Zijde 2:
Spelers: Maximus Ranekevo

Timeframe: 01/11/2013 00:00:00tot02/08/2014 18:38:50

Totale overnames:

Kant 1: 393
Kant 2: 766
Verschil: 373

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,062,411
Kant 2: 6,183,484
Verschil: 3,121,073

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 6,262
Kant 2: 0
Verschil: 6,262

chart


Vanaf na deze dag begon je verliezen te leiden, die andere 5 zijn waarschijnlijk recaps. Deze keer heeft Jack toch echt gelijk :p
 

DeletedUser19123

Guest
Haal de stats van 31/7 er eens bij en we praten verder :)

hoezo was je daarna geen medico loco meer en nu weer wel? Het is jou account dus ook jou verantwoording wat er mee gebeurd als je afwezig ben, tribalwars je eenmaal een spel die 24/7 en bijna 365 dagen per jaar doorgaat (op de aanvalstops na dan) de dorpen die ik verlies tijdens mijn afwezigheid zijn ook mijn verantwoording en daarvan kan ik niemand anders de schuld geven. Stats zijn eenmaal stats en daar kan je niets aan veranderen, mr shocked heeft het tot 2x toe laten afweten dus volgens jou heb ik geen dorp veroverd in die tussentijd van mr shocked? mijn aantal dorpen zeggen wat anders:rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Tfh gebruiken om ridder dicht te edelen was slim gedaan en daar heb ik dus ook geen commentaar op gegeven.

Patty stond al heel lang bij rellen en ze had net als andere leden een keuze gekregen. Ze kon niet met haar account bij string maar kon wel als co naar ons komen. Ze heeft die 2de optie gekozen, dat haar dorpen door string werden over genomen zie ik als iets normaal...

Het was zeker slim, en tevens noodzakelijk. Maar er moeten gelijk weer mensen gaan klagen, terwijl het jullie waren die het voorzetje hebben gegeven.

Ja behalve dat WIJ patty die dorpjes in ons cluster hebben gegeven, omdat patty vond dat jullie potentiele vijanden waren voor hem/haar. Ik heb toen regelmatig gevraagd of ik ze mocht terug hebben. En het volgende moment liggen jullie daar en speelt patty op medico loco. Ja dááág Ian, heel eerlijk :eek:

Die overgang is inderdaad properder gebeurd. Ik zou ook wel graag die verhalen zien om eerlijk te zijn.
Vanuit boa zijn er dan ook zulke verhalen over creed.

Kitana spelers hebben hun verhaal geloof ik al gestuurd naar Bigarrow of Heer poupehan, dus ik zou daar even vragen. Poeszegtwoef heeft ook nog verhalen, evenals Thoric. Verhalen genoeg.

Waar basseer je dat op? Elke speler op 1 speler/account na is overgekomen. Dus hoezo verhalen?

Er was wel degelijk een post die onder belangrijk op forum stond bij algemeen. Daar stond een kaartje in en een uitleg over de eindfase van de wereld. Levi is toen een discussie begonnen tegen aus en howlin en werd daarin bij gestaan door nikki. Ook VMS was niet opgezet met de toekomstplannen omdat zij vooral zouden moeten internen nadat ze hele tijd hadden gewerkt aan hun front. Nickeman is toen gaan rond roepen dat ik door creed gezonden was om rellen uit elkaar te halen en kwetsbaar te maken. Mijn posts censureerde of verwijderde hij en zo probeerde hij zijn leden op tegen mij. Ik ben ook niet op zoek naar medelijden maar de misverstanden omtrent bv medico die wil ik graag uit de wereld helpen ;)

Je bedoeld dat verouderde edelrichtingen kaartje :D Echt?
Nee Ian. Er was geen plan om RELLEN te stabben, dat heb je zelf verzonnen dat stond nergens. Misschien kan ik zelfs nog wel even howlin's reactie vinden waarin staat dat wij RELLEN niet zomaar gaan dumpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72310

Guest
Dit is niet waar. Ik zal het uitleggen. Erik kwam naar ons toe dat hij had gehoord dat RELLEN ons mogelijk in de toekomst wilde backstabben, althans die geruchten had hij gehoord. Er zijn toen voorzorgsmaatregelen genomen, en dat was dat William Anker geinternd zou worden.

Ik geloof dat we ook wat uit Pino gehoord hadden gekregen ja. Die vertelde ons dacht ik dat RELLEN ons wilde stabben. Ik weet dit echter niet meer zeker, maar het feit was wel dat wij als Creed! niet als eerste gingen beginnen. Dat werd constant en altijd gezegd door Howlin dat we niet 'zomaar' vrienden gaan dumpen als we ze niet meer nodig hebben. Altijd zo geweest en zal ook niet veranderen.

Wat me opvalt in deze post is de stelligheid waarmee je beweert dat Creed! niet als eerste start met de onaangenaamheden. De argumenten die je geeft zijn echter flinterdun:
"Erik had gehoord dat Rellen ons mogelijk in de toekomst wilde backstabben"
en
"Ik geloof dat we ook wat uit Pino gehoord hadden gekregen ja. Die vertelde ons dacht ik dat RELLEN ons wilde stabben. Ik weet dit echter niet meer zeker, ..."

Maar goed, dat neemt niet weg dat Ian een smerig spelletje heeft gespeeld, vooral voor zijn eigen plezier. Zijn regel dat het stambelang vóór het belang van een account gaat, is blijkbaar ondergeschikt aan het hoogste belang, de uitdaging van Ian zelf.
Betekent wel dat het spel op w34 een heel stuk verder is opgeschoven naar de eindbeslissing en alleen grote ruzie bij Creed! deze wereld op macro niveau nog echt interessant kan maken.
Voorstel: Ian opnemen in de leiding van Creed! ...

Rick | Thoric
 
Reactiescore
980
Wat me opvalt in deze post is de stelligheid waarmee je beweert dat Creed! niet als eerste start met de onaangenaamheden. De argumenten die je geeft zijn echter flinterdun:
"Erik had gehoord dat Rellen ons mogelijk in de toekomst wilde backstabben"
en
"Ik geloof dat we ook wat uit Pino gehoord hadden gekregen ja. Die vertelde ons dacht ik dat RELLEN ons wilde stabben. Ik weet dit echter niet meer zeker, ..."

Wat niet bepaald heel relevant is gezien Creed nooit de bg heeft verbroken. De onaangenaamheden zijn zo nooit plaatsgevonden, dus die argumenten zijn überhaupt niet nodig imo. Je stelt waarschijnlijk indirect dat een bg verbreken op vermoedens niet hoort, dat ook zo is, maar ook nooit is gebeurt vanuit Creed. Daarentegen zijn vermoedens en geruchten negeren ook geen optie, er werd dus zodoende wel rekening mee gehouden. Maar zoals al gezegd heeft Creed het afgewacht verplaats op vermoedens te handelen, zoals naar mijn mening ook hoort en weinig anders konden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Wat me opvalt in deze post is de stelligheid waarmee je beweert dat Creed! niet als eerste start met de onaangenaamheden. De argumenten die je geeft zijn echter flinterdun:
"Erik had gehoord dat Rellen ons mogelijk in de toekomst wilde backstabben"
en
"Ik geloof dat we ook wat uit Pino gehoord hadden gekregen ja. Die vertelde ons dacht ik dat RELLEN ons wilde stabben. Ik weet dit echter niet meer zeker, ..."

Maar goed, dat neemt niet weg dat Ian een smerig spelletje heeft gespeeld, vooral voor zijn eigen plezier. Zijn regel dat het stambelang vóór het belang van een account gaat, is blijkbaar ondergeschikt aan het hoogste belang, de uitdaging van Ian zelf.
Betekent wel dat het spel op w34 een heel stuk verder is opgeschoven naar de eindbeslissing en alleen grote ruzie bij Creed! deze wereld op macro niveau nog echt interessant kan maken.
Voorstel: Ian opnemen in de leiding van Creed! ...

Rick | Thoric

Je argument was rechtvaardig geweest als Creed RELLEN daadwerkelijk had gestabt en of daadwerkelijk ergens heeft gezegd RELLEN te stabben. Wat gewoon pertinent onwaar is.

We hebben ons gewoon opgemaakt voor een mogelijke stab van RELLEN, maar hebben daarbij onze samenwerking gewoon voorgezet. Dus ik snap niet zo wat je hiermee wilt vertellen?
Ik heb overigens wel concrete ondersteuningen van mijn 'flinterdunne' argument. Ik heb de verscheidene pm's van sommige RELLEN leden waarin ze posts doorstuurde over een mogelijke RELLEN stab richting Creed. En mijn huidige DB zat in RELLEN welke dit ook kan bevestigen.

Overigens was het niet het Thoric account dat de ondersteuning voor Bigarrow's CF verzorgde?:confused: Stelt me erg teleur, zeker omdat jullie Poeszegtwoef hebben gezegd dat jullie niet naar String zouden stappen. En wat gebeurd er? Je kan het al raden... :rolleyes:
Misschien moet je ook maar even je co vragen wat die van het hele gedoe vind. Geloof dat die niet al te spreken is over het zooitje ongeregeld dat als eerste overstapte van RELLEN naar String.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72310

Guest
Je argument was rechtvaardig geweest als Creed RELLEN daadwerkelijk had gestabt en of daadwerkelijk ergens heeft gezegd RELLEN te stabben. Wat gewoon pertinent onwaar is.
Ik heb ook niet beweerd dat Creed Rellen heeft gestabt. Ik heb alleen opgemerkt dat de daar genoemde argumenten niet deugen. Hearsay zoals de Engelsen zeggen. Punt.

We hebben ons gewoon opgemaakt voor een mogelijke stab van RELLEN, maar hebben daarbij onze samenwerking gewoon voorgezet. Dus ik snap niet zo wat je hiermee wilt vertellen?
Ik heb overigens wel concrete ondersteuningen van mijn 'flinterdunne' argument. Ik heb de verscheidene pm's van sommige RELLEN leden waarin ze posts doorstuurde over een mogelijke RELLEN stab richting Creed. En mijn huidige DB zat in RELLEN welke dit ook kan bevestigen.
Ik geloof best dat, dat zo is. Ik heb als toenmalig MB van Rellen wel het een en ander opgevangen. Er was een behoorlijke discussie binnen Rellen gaande, voor of tegen Creed! en wel of niet tegen Choice. Dat is een normaal onderdeel om als stam tot besluitvorming te komen.

Overigens was het niet het Thoric account dat de ondersteuning voor Bigarrow's CF verzorgde?:confused: Stelt me erg teleur, zeker omdat jullie Poeszegtwoef hebben gezegd dat jullie niet naar String zouden stappen. En wat gebeurd er? Je kan het al raden... :rolleyes:
Misschien moet je ook maar even je co vragen wat die van het hele gedoe vind. Geloof dat die niet al te spreken is over het zooitje ongeregeld dat als eerste overstapte van RELLEN naar String.
Ik snap niet helemaal waarom het sturen van de OS een probleem is. Thoric was net overgestapt naar String. De reden daarvoor was simpel: Rellen was dood en bestond nog maar uit 3 of 4 accounts. De rest was in de twee weken daarvoor overgestapt, gestopt (Jasper) of grijs (nickman, Johnnyboyy, Kitana). Een eenvoudige blik op de kaart maakte me wel duidelijk dat een langgerekt account als Thoric, volledig ingeklemd tussen leden van String, geen schijn van kans maakte aan de kant van Creed!, zelfs niet met de volledige luchtmacht van Creed!.
Daarbij kwam dat mijn vertrouwen in Creed! niet zo groot was. Ik had een maand daarvoor een uitgebreid BG verzoek gestuurd aan de leiding van Creed!, namens de BG-stam waar ik toen samen met Poeszegtwoef, leider van was. Toen ik na een dag of vier niets had gehoord, heb ik voorzichtig geïnformeerd wat er was. Uiteindelijk kreeg ik via het account van Ridder een mededeling dat de leiding dat weekend er niet was, maar dat ik echt nog een reactie zou krijgen. Die is er nooit gekomen. Nou snap ik best dat die BG-stam van ons niet zoveel voorstelde, maar een reactie ja of nee is nog wel het minste. Vandaar mijn gereserveerdheid.
Dus toen ben ik overgestapt naar String. Geen weloverwogen beslissing tussen twee gelijkwaardige keuzes, maar de enig mogelijke stap. Elke andere keuze was zelfmoord geweest. Vrijwel direct daarna kwam het verzoek om OS te leveren voor een vijftal dorpjes die door BigArrow zouden worden overgenomen van Patty. Uiteraard heb ik daaraan voldaan, want Patty ging co spelen op Medico en als safe account lever je OS. Ook al ben ik niet van harte overgestapt naar String, ik ben wel een loyaal lid van de stam waar ik in zit.
Dat ik daar een enorme zure reactie van Ridder op kreeg, snapte ik toen totaal niet. Nu heb ik de historie gelezen en snap ik die wat beter.
Groeten,
Rick | Thoric
 
Reactiescore
980
Ik heb ook niet beweerd dat Creed Rellen heeft gestabt. Ik heb alleen opgemerkt dat de daar genoemde argumenten niet deugen. Hearsay zoals de Engelsen zeggen. Punt.

Het waren geen argumenten, het waren geruchten. Geruchten dat geen reden is om een bg te verbreken (dat ook niet gebeurd is), daarentegen wel reden genoeg om scherp te staan op een eventuele verandering in de koers van RELLEN. Wat overigens ook is gebeurt, dus we waren dan ook in ons volle recht stonden om voorbereidingen te treffen.

Nogal onzinnig om Creed hierop aan te spreken, gezien we gewoon erg zakelijk met de geruchten zijn omgegaan en geen overhaastige acties hebben ondernomen.
 
Reactiescore
1.094
Ik heb ook niet beweerd dat Creed Rellen heeft gestabt. Ik heb alleen opgemerkt dat de daar genoemde argumenten niet deugen. Hearsay zoals de Engelsen zeggen. Punt.

Dat Erik heeft gezegd dat er geruchten de ronde deden over RELLEN die ons mogelijk gingen stabben is waar. Waar hij de info vandaan heeft weet ik niet, vanwaar mijn twijfelende reactie. Dat er geruchten de ronde deden was echter waar, en deze werd nog aangescherpt door RELLEN spelers zelf die daarmee naar ons toekwamen.


Ik snap niet helemaal waarom het sturen van de OS een probleem is. Thoric was net overgestapt naar String. De reden daarvoor was simpel: Rellen was dood en bestond nog maar uit 3 of 4 accounts. De rest was in de twee weken daarvoor overgestapt, gestopt (Jasper) of grijs (nickman, Johnnyboyy, Kitana). Een eenvoudige blik op de kaart maakte me wel duidelijk dat een langgerekt account als Thoric, volledig ingeklemd tussen leden van String, geen schijn van kans maakte aan de kant van Creed!, zelfs niet met de volledige luchtmacht van Creed!.
Daarbij kwam dat mijn vertrouwen in Creed! niet zo groot was. Ik had een maand daarvoor een uitgebreid BG verzoek gestuurd aan de leiding van Creed!, namens de BG-stam waar ik toen samen met Poeszegtwoef, leider van was. Toen ik na een dag of vier niets had gehoord, heb ik voorzichtig geïnformeerd wat er was. Uiteindelijk kreeg ik via het account van Ridder een mededeling dat de leiding dat weekend er niet was, maar dat ik echt nog een reactie zou krijgen. Die is er nooit gekomen. Nou snap ik best dat die BG-stam van ons niet zoveel voorstelde, maar een reactie ja of nee is nog wel het minste. Vandaar mijn gereserveerdheid.
Dus toen ben ik overgestapt naar String. Geen weloverwogen beslissing tussen twee gelijkwaardige keuzes, maar de enig mogelijke stap. Elke andere keuze was zelfmoord geweest. Vrijwel direct daarna kwam het verzoek om OS te leveren voor een vijftal dorpjes die door BigArrow zouden worden overgenomen van Patty. Uiteraard heb ik daaraan voldaan, want Patty ging co spelen op Medico en als safe account lever je OS. Ook al ben ik niet van harte overgestapt naar String, ik ben wel een loyaal lid van de stam waar ik in zit.
Dat ik daar een enorme zure reactie van Ridder op kreeg, snapte ik toen totaal niet. Nu heb ik de historie gelezen en snap ik die wat beter.
Groeten,
Rick | Thoric

Nouja goed, je zegt al zelf je snapt het wat beter. En ik kan je loyaliteit zeker begrijpen. Echter is het niet wat je heb beweerd. Ja wij zijn daarin laks geweest, nu je dat zo zegt. Ik denk dat daarin iets is misgegaan vanaf onze kant. Daarvoor sorry. Al is het eigenlijk al erg genoeg (daar kan je wederom niks aan doen) dat je edelvoer zou zijn geweest voor ze als je niet was ingegaan op hun aanbod.
 

DeletedUser

Guest
Ff een lijstje ot. van choice en creed heb ik een redelijk beeld qua spelers denk ik nu wel.

De beste....
A) Speler: Howlin, Aus, Mats, Wouter, Jan, Daan, Kris
Uitleg: in defensief opzicht vind ik howlin van eerdere ervaringen eruit blinken. AL doet hij op deze wereld geen zak :D
Offensief vind ik aus een topper. Altijd al gevonden en dat beeld is niet veranderd. Laat hij ook zien door middel van zijn acties.
Verder is raving george een erg compleet team.
Kris hoor ik goede verhalen over en uit ervaring weet ik dat hij een stille maar onmisbare kracht is (mits hij actief is :p)
tenslotte uit mijn oude stam wil ik nog enigzins kwaliteit uit halen: Jan en Daan. Allebei prima TW spelers mits de rest ook meewerkt :p
Uit pino etc ken ik weinig spelers.

B) Stamspeler: Chronus, Boregore, Ridder, Dogma, Zaeres, AIA/Igranka, Brigitte
Uitleg: Tijdens de massa op Igranka heb ik ervaren wat voor duizendpoot Chronus is defensief en offensief opzicht is. Met zo speler in je stam win je oorlogen. Daarbij ook een compliment naar boregore toe, voortreffelijke (stam)spelers.
Eveneens zie ik veel van ridder qua samenwerking, (M.). Keep it up.
Daarbij is Dogma een hechte stam met een goede samenwerking.
Uit mijn oude stam wil ik toch zaeres uithalen met name E. en B., en weer Jan + Daan die voor iedereen klaar stonden altijd maar helaas niet altijd andersom.
Tenslotte hoor ik goede verhalen over brigitte. Los van of ik het een skilled speler vind lijkt het me een goede samenwerkingspartner.

C) Toekomstspeler: Verschillende leden uit Dogma zie ik nog potienteel in. Laat ze het bewijzen in hun oorlogen in het zuiden :)

D) Stam: Creed, lijkt me duidelijk.

E) Forumposter op het AF: Howlin, Aus, Kressable, Plutonixx, Behindthescenes en nog een aantal anderen die ik niet 123 op kom.
Uitleg: De eerste 3 lijken me duidelijk: Howlin kan goed posts samenvatten en hem krijg je moeilijk onderuit. Aus is goed in de aanval vooral en kressable heb ik altijd al een degelijke poster gevonden.
Plutonixx verweerd zich ook altijd goed en ik vind hem altijd erg eerlijk overkomen.
Tenslotte jaja, behindthescenes. Ik wil daar toch aandacht aan geven: jessey zat pas in een erg lastige positie. En ondanks dat hij fouten heeft gemaakt is hij toch op posts blijven ingaan en zijn verhaal houden waar je ook weg had kunnen rennen en niks meer zeggen. Vandaar die vermelding:).

F) Tofste actie op deze wereld: Risk.
Uitleg: Risk is gewoon een keigoed spel.

De slechtste.....

A) Speler: Kan ik eigenlijk een enorme zooi accounts opnoemen maar dat ga ik niet doen. Lijkt me duidelijk

B) Stam: No ID

C) Forumposter: Lighting Flash, nog aantal anderen ff 123 geen naam.
Uitleg: Lighting Flash maakte wel een hele komische opmerking over overstappen naar de vijand:D rest ga ik maar geen boekje over opendoen.

D) Actie op deze wereld:
Potje risk doen en zonder aan de beurt te komen al weggespeeld worden :mad:
 

DeletedUser51416

Guest
B) Stamspeler: Chronus, Boregore, Ridder, Dogma, Zaeres, AIA/Igranka, Brigitte
Uitleg: Tijdens de massa op Igranka heb ik ervaren wat voor duizendpoot Chronus is defensief en offensief opzicht is. Met zo speler in je stam win je oorlogen. Daarbij ook een compliment naar boregore toe, voortreffelijke (stam)spelers.
Eveneens zie ik veel van ridder qua samenwerking, (M.). Keep it up.
Daarbij is Dogma een hechte stam met een goede samenwerking.
Uit mijn oude stam wil ik toch zaeres uithalen met name E. en B., en weer Jan + Daan die voor iedereen klaar stonden altijd maar helaas niet altijd andersom.
Tenslotte hoor ik goede verhalen over brigitte. Los van of ik het een skilled speler vind lijkt het me een goede samenwerkingspartner.

Hierbij krijgen jullie dus nooit meer clears en def:mad:
 
Reactiescore
60
:eek:, gelukkig gaat heel het front barbaar
 
Bovenaan