Golden Awards

Reactiescore
117
Dat is een geen correcte manier de situatie te beschrijven, jullie hadden ons uit de stam ontslagen en wij hadden in geen geval de intensie het te 'Jatten' we zijn gewoon blijven spelen.

Het is eerder:



Jups dat had ik al door, ik kreeg er ook een grijns van (schaamte) :D

Komop zeg. Hoor je het jezelf zeggen? Jullie zaten nog geen twee week op het account en zien het dan als jullie account. Ik heb meerdele malen gesommeerd het account terug te geven maar daar had onze Jack geen boodschap aan.
 

DeletedUser62454

Guest
Komop zeg. Hoor je het jezelf zeggen? Jullie zaten nog geen twee week op het account en zien het dan als jullie account. Ik heb meerdele malen gesommeerd het account terug te geven maar daar had onze Jack geen boodschap aan.

Je weet al hoe jack werkt ^^

Wij hadden geen foute intensies, jullie geven ons een verbaal oplawaai en verwacht dat wij dan als een geslagen hond een account gaan inleveren omdat jullie corruptheid en dictator gerichte leiding dat zo wilt.
Dan ken je ons niet :cool:
 
Reactiescore
117
Je weet al hoe jack werkt ^^

Wij hadden geen foute intensies, jullie geven ons een verbaal oplawaai en verwacht dat wij dan als een geslagen hond een account gaan inleveren omdat jullie corruptheid en dictator gerichte leiding dat zo wilt.
Dan ken je ons niet :cool:

Nee jullie stappen naar de vijand met het account en komen vervolgens iemand anders laf normen die als speler overstapt:rolleyes:

Hypocriet.
 

DeletedUser62454

Guest
Nee jullie stappen naar de vijand met het account en komen vervolgens iemand anders laf normen die als speler overstapt:rolleyes:

Hypocriet.

Alhoewel de situaties totaal verschillend zijn en wij sinds we op het account zijn gekomen bijna meteen choice hebben verlaten....

maar ja dat klopt niet bij stilgestaan.
Een reactie in de roos XD
Leer lezen svp ik val in herhaling jan.
 

DeletedUser26151

Guest
Beste speler:
Chronus is voor mij toch wel de beste speler van deze wereld. Heeft heel de wereld laten zien wat die kon en niet verzaakt, toppertje. Ook spelers als ridder1234, Aki ni wa aku wo en DontQQ hebben het uitstekend gedaan.
Beste stam:
Naar lang twijfelen ben ik toch maar voor Creed! gegaan.
De beste stam speler:
Ridder1234, Chronus en Aus springen er voor mij toch wel uit. Maar Creed! is als geheel wel een stam die goed samenwerkt. Misschien vergeet ik er nog wel een paar die er nog meer uitsprongen maar deze komen voor mij als eerste op.
Het grootste ego:
Angry Animals
Beste leider:
Zijn er leiders op W34 dan?
Slechte leider:
Eigenlijk hebben de leiders van Choice, String en No ID. en miss vergeet ik nog wel een naam allemaal gefaald.
Meest overschatte stam:
Er wordt niet echt meer een stam overschat denk ik.
Meest onderschatte stam:
Dogma.
Meest overschatte speler:
Angry Animals vind ik echt een van de grootste falers van heel W34. Nu gaan ze hun dorpjes afbreken en dan pas op delete. Laten hun stam hard zitten maar dat doen ze als ik de verhalen mag geloven heel de wereld al dus dat kan niet echt een verrassing genoemd worden. Een schande voor W34 dat dit account lang op rang 1 heeft gestaan.
Meest onderschatte speler:
Misschien dat mensen niet heel veel zeggen over bijvoorbeeld DontQQ terwijl daar wel echt goede spelers opzitten. Het is jammer dat dit account nooit echt front heeft gehad met No ID.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Brigitte1 lijkt me wel een keer leuk om weer mee in de stam te zitten na wat we vroeger op W7 hebben meegemaakt. Misschien ooit nog een keer met NietNormaal lijkt me geen onaardige kerel.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Angry Animals en het W29 groepje wat String heeft opgericht.
Mooiste speler naam:
Ridder1234
Mooiste stam naam:
Reforming Infidels-Creed!
Het tofste topic:
Onwaarschijnlijke boeken geschreven door TW-spelers-W34 vond ik altijd erg leuk om te lezen. En verder zijn de oorlogstopics natuurlijk altijd goed. En het topic Creed!leden, van vrienden tot backstabbers is natuurlijk een bazentopic.:D
Het domste topic:
Nachtbraken.
Favoriete forum poster:
Aus en Howlin zijn voor mij toch wel de beste posters op W34.
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
AA
Mooiste profiel foto van spelers:
Speeser uiteraard.
Mooiste profiel foto van stammen:
Creed! en No ID.
Mooiste actie van de wereld:
Voor mij persoonlijk vond ik dat toch wel dat mijn medespelers IGranka. hebben weggespeeld nadat ze eerst nog trots waren met hun 5 dorpjes winst. Helaas was ik op vakantie :(
 
Reactiescore
1.094
Beste speler:
Chronus, heeft Angry Animals geen kans gelaten. En zelfs met de meest vreemde tactieken van AngryAnimals om dorpjes terug te pakken wist Chronus dat constant toch om te buigen in het verlies voor AngryAnimals.
Raving George wat ze defensief en aanvallend hebben laten zien, vooral in toen het nog redelijk goed ging aan de No ID kant, is gewoon baas.
Aku ni wa aku wo tactisch, vlijmscherp, en extreem effectief. Deze combinatie maakt het voor the tiramisu onmogelijk om front te krijgen momenteel :D
Beste stam:
Creed!
De beste stam speler:
Hier kan ik eigenlijk een groot lijstje neerzetten met de volgende accs: (E.) boregore, (L.) Dontqq, (M., W. & A.) Raving George & (K.) The Tiramisu. Maar eigenlijk is heel Creed! een goed samenwerkende stam.
Het grootste ego:
Snoepjeseter. Belachelijk ventje. Komt stoer doen met de meest belachelijke kreten. Niemand kende hem, niemand wist waar hij speelde. Ging vervolgens doen alsof hij alles was, maar was te zielig om op te geven waar hij speelde. :eek: Treurig ventje.
Beste leider: Welke leiding?
Slechte leider: Choice/ No ID/ String leiding.
Meest overschatte stam: No ID
Meest onderschatte stam:
Dat mag Creed! wezen. Gespuis van w29 'ging ons wel even wegspelen'. Of 'Creed deed nipt onder voor No ID'. Dat bleek allemaal dikke onzin. No ID verloor flink op vele front accounts; igranka, mr shocked, medico loco, fluffy, arreat, climboy en angry animals. Creed heeft bewezen een terechte nummer 1 te zijn.
Meest overschatte speler:
Ik kan hier wel angry animals neerzetten, maar volgens mij heeft niemand daar een hoge pet (meer) van op. Daarvoor plaats ik hier Medico loco en Mr. Shocked, die geen voet aan wal kunnen en konden krijgen in het noorden.
Meest onderschatte speler:
Ik heb neergezet dat heel Creed onderschat werd. En eigenlijk is dat ook zo, we hebben het samen gedaan. Maar als ik er een paar uit zou moeten kiezen, zou ik toch voor de noordelijke spelers gaan zoals; Maximus Ranekevo & ex BOA spelers. Maar ook Chronus, Raving George, Boregore en Speeser werden flink onderschat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Plutonixx
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Levi-kliek + Angry animals
Mooiste speler naam:
Pointless Pixel
Mooiste stam naam:
Reforming Infidels
Het tofste topic:
Creed!leden, van vrienden tot backstabbers
Het domste topic:
De Noobs versus de Stabbers
Favoriete forum poster:
Auseinandersetzung, Kressable, TCOMC, Navisboys, NietNormaal, Kevin Seeldrayers, .Howlin, Drasp, Leonrules, EagleEye. & aasIIX
(en ook babymetal voor die 3 coole posts :D)
Minst favoriete forum poster:
Suttesut, Privateer, Barmhartige Samaritaan, Snoepjeseter
Dikste wannabe op het forum:
Snoepjeseter
Dikste wannabe in het spel:
Angry Animals
Mooiste profiel foto van spelers:
Crossroads of Chaos
Mooiste profiel foto van stammen:
Dogma
Mooiste actie van de wereld:
Medico Loco's troependump barbarendorpjes vinden en die clearen :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het grootste ego:
Snoepjeseter. Belachelijk ventje. Komt stoer doen met de meest belachelijke kreten. Niemand kende hem, niemand wist waar hij speelde. Ging vervolgens doen alsof hij alles was, maar was te zielig om op te geven waar hij speelde. Treurig ventje.

Ken er maa 1 wezen. Schaapjes je zal hem vast nog wel herinderen ;)
 
Reactiescore
1.094
Het grootste ego:
Snoepjeseter. Belachelijk ventje. Komt stoer doen met de meest belachelijke kreten. Niemand kende hem, niemand wist waar hij speelde. Ging vervolgens doen alsof hij alles was, maar was te zielig om op te geven waar hij speelde. Treurig ventje.

Ken er maa 1 wezen. Schaapjes je zal hem vast nog wel herinderen ;)

Schaapie ja,

hij was ook die olifant met grote oren/ hammer bro en weet ik veel welke namen allemaal
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de vermeldingen Martijn.

@ leon, je handtekening is verkeerd het is Maximus Ranekevo
 
Reactiescore
117
Wie is deze snoepjeseter dan?
 
Reactiescore
88
Tanks voor de vermeldingen M.!
zvalc9.png
En ook bedankt :D
 

DeletedUser

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Brigitte1 lijkt me wel een keer leuk om weer mee in de stam te zitten na wat we vroeger op W7 hebben meegemaakt. Misschien ooit nog een keer met NietNormaal lijkt me geen onaardige kerel.

Mooiste actie van de wereld:
Voor mij persoonlijk vond ik dat toch wel dat mijn medespelers IGranka. hebben weggespeeld nadat ze eerst nog trots waren met hun 5 dorpjes winst. Helaas was ik op vakantie :(

Thnx :) Helaas was ik ook op vakantie :p


Favoriete forum poster:
Auseinandersetzung, Kressable, TCOMC, Navisboys, NietNormaal, Kevin Seeldrayers, .Howlin, Drasp, Leonrules, EagleEye. & aasIIX
(en ook babymetal voor die 3 coole posts :D)

Thnx :)
 

DeletedUser51416

Guest
Bedankt D. en M. leuk om te horen hoe jullie over mij denken, vooral leuk om te zien dat het account geplaatst wordt bij de topspelers van deze wereld. Voel me gecharmeerd.
 
Bovenaan