[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser66220

Guest
Ik ga nog steeds mijn stem op flexibility zetten, eigenlijk om dezelfde reden als gister.
Misschien verander ik mijn stem nog want ik lees straks nog een keer alles door als ik klaar ben met leren.

Geef me je reden van gisteren nog eens? Ik geef een reactie op die reden van jou en je kijkt er niet eens naar.

Ik denk dat Flexibility wolf is.

deels, maar ook omdat hij niet bezig is met wolven zoeken of hints zoeken, maar eigelijk alleen maar loopt te klagen.

Makkelijk hé, gaan op iemand die de hele dag niet online is. Waar loop ik te klagen quote eens wat?
Dit lijkt meer op een counterstem.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij zegt dat je in 14m 15 pagina's hebt gelezen, met post van hier tot aan Tokyo, en zo kunt zeggen dat ik een wolf ben? Wauw, goed bezig.

Wie zegt dat ik sinds die post op 14:20 pas begon met lezen dan? En dank je. Het is een gave.

Vrij nutteloze posts, maar hij vervangt en moet nog in het spel vallen, dus nog niet heel verdacht.

Ja ik dacht ik laat even weten dat ik er ben. Ben nu wel actief bij in elk geval. Wat denk jij van snuf en die andere dude dan?

Senne zal later nog wel komen met zijn mening, is niet per se vreemd, want als ik snuf had geacht als gemiddelde speler dan had ik ook op hem gestemd.

Ik ken die hele snuf niet, wat is voor speler dan? Hoeveel potjes heeft ie meegedaan?

Is er ergens een heks die Joker of Snuf kan killen? bvd

Wat heeft joker misdaan dan?
 

DeletedUser

Guest
Goed,
ik weet niet wanneer de deadline van vandaag is, dus ik ga nu al mijn nieuw lijstje van verdachten en theorieën opstellen.
Uiteraard ga ik voort met wat ik op 22/8 heb gepost: http://forum.tribalwars.nl/showthre...Dome-WvW-180&p=5323491&viewfull=1#post5323491

Goed, dus een snelle blik op mijn top5 verdachten van de eerste ronde:
1) Freezingscorpio → kreeg mijn lynchstem
2) nonkel jos
3) Dragon of Blade
4) Capricorno → werd gelunched, was beul.
5) TheManWithItzBlueKnife

Dus, zoals je kunt zien valt er sowieso iemand uit mijn vorige top5 eraf omdat ie dood is.
Schuin gedrukt is wat ik toen heb geschreven, alles wat normaal staat is wat er bijkomt. Doorschrapt betekent dat ik me terugtrek uit een bepaalde stelling. Sommige stukken zijn gewist omdat ze herschreven zijn of gemengd zijn met de nieuwe theorie.
Mijn theorie kan lang zijn, dus ik verplicht je niet om te lezen, de tekst staat daarom in spoilers, de namen gewoon zichtbaar:



Top5 verdachten:

1) nonkel jos
Is iets te populair en heeft in mijn ogen sommige zaken als "ongeloofwaardig" en/of "vanzelfsprekend" weten te maken, waardoor de vreemde post van Dragon of Blade nu enkel nog gebruikt wordt om capricorno en andere deelnemers te beschuldigen van Dragon of Blade aan te vallen of meteen te beschuldigen. Nonkel verdacht capricorno ervan wolf te zijn in post#47, ondanks sommige hadden gezegd dat capricorno alleen een BM stem aan nonkel gaf om geen theorietjes van nonkel te krijgen die haar verdacht maakten. In post#53 maakt nonkel haar nog verdachter, maar eindigt wel met dat het "normaal" was. Toch is het in post#57 dat Big Bear de lynchstem krijgt, nadat deze nonkel's stelling dat een wolf zich nooit zou verspreken in de eerste post afbrak. Best vreemd dat capricorno en big bear allebei verdacht worden gemaakt van nonkel, omdat zij dragon of blaze verdacht vonden... Nadat ik nonkel in de gaten hield en op mijn verdachtenlijstje zette, me hard bezig hield met de geposte stuf van de leiding waarbij je iets kon ontdekken, heeft nonkel me gezegd niet iedereen te moeten verdenken die iets post en niet zo actief bezig moet zijn met iets waarvan we niet weten wat en hoe iets te ontdekken. Wanneer Dark-Knight me dan verdedigd en nonkels visie in vraag stelt, gaat nonkel nu Dark-Knight gaan verdenken. Wanneer ik wat later denk iets gevonden te hebben op de kaart, maar dat dit iets met een koppel te maken heeft en niet met een wolf, vind nonkel opeens dat ik goed bezig ben én vraagt zelfs aan de ziener om dit te gaan controleren! Maar in post #253, een uur voor de deadline, gaat nonkel me toch gaan lynchen, dit om de reden dat ik wel een wolf moet zijn omdat ik als enigste de populaire BM-kandidaat in de diskrediet breng...

Wat me opvalt is dat nonkel heel veel gecounterd heeft tegenover iedereen die nonkel maar beetje in twijfel trekt, zich stevig verschanst heeft achter dat BM-schap, veel zaken vanzelfsprekend of ongeloofwaardig heeft gemaakt, en wel heel toevallig aan de ziener vraagt om mijn theorie van het koppel na te trekken.
Dus nonkel neemt het op voor spelers die hard stevig verdacht worden gemaakt, nonkel steunt theorieën die misschien leiden tot het ontdekken van koppels en nonkel wil BM worden.
Wie anders, buiten die debutant van een Angelino die zo "verdacht" speelt, zou nog nonkel verdenken van wolf te zijn?

Maar het gaat nog verder,
wanneer Capricorno gelunched wordt en iedereen dus ziet dat hij geen wolf was en big bear gelynched was en iedereen ook ziet dat hij geen wolf was, werd het nog interessanter.
Nonkel gaat stevig door discussiëren om mij verdachter te maken en om eventueel iets los te maken, maar dan, op post#313, trekt nonkel zich gedeeltelijk terug omdat hij mij "het voordeel van de twijfel" wil geven.
Waarom?
Waarom zou nonkel mij na zo'n harde verdenkingen en discussies opeens het voordeel van de twijfel willen geven?
De reden is,
nonkel verdacht capricorno, is dood, is een goedje,
nonkel verdacht big bear, is dood, is een goedje,
nonkel verdenkt mij, en hij weet dat als ook ik zou sterven nu, en iedereen ziet dat ik een goedje ben,
dan zou enkel dark-knight de enige overblijvende zijn die nonkel ooit wat in diskrediet heeft gebracht,
maar 3/4 verdachten van nonkel zouden goedjes blijken geweest te zijn,
en zou dat nu nou niet verdacht overkomen voor nonkel?

Daarom dat nonkel jos bovenaan mijn lijstje staat van verdachten!

2) TheManWithItzBlueKnife
Ik blijf het vreemd vinden dat hij met Capricorno in discussie gaat over dat gedoe met die vreemde post en de bijkomende reacties erop, haar vervolgens nomineert voor de lynch, maar uiteindelijk tegen mij zegt dat Capricorno misschien dan toch niet een wolf zou zijn...??
Opvallen dat BlueKnife en nonkel elkaar allebei nomineren als BM, allebei dragon of blaze verdedigen en allebei capricorno beschuldigen.
Verder vond ik het ook vreemd dat hij vond dat we moesten ophouden met het zoeken naar het koppel, welke samenstelling het koppel ook heeft, dit omdat de wolven het koppeltje wel zouden er uithalen en lunchen... Dit leek er beetje op alsof iemand bang was dat de zoektocht naar het koppel bespoedigd zou worden. De kers op de taart was het dreigement om het spel te verlaten als we ons nog langer bezighielden met raadseltjes.
Ik vond de uitleg over cupido en geliefden ook vreemd. Blue knife redeneerde dat één van de twee spelernummers 22 en 23 cupido zou zijn en dat cupido zichzelf aan de ander heeft gekoppeld. Dit terwijl na de lynch bleek dat Big Bear (die ondanks de onzinnigheid) wel actief was, voor de eerste lunch twee mensen aan elkaar heeft kunnen koppelen. Big Bear heeft bijna anderhalve dag gehad om twee mensen te koppelen, dit lijkt me wel voldoende niet?
BlueKnife heeft me redenen gegeven om hem verdachter te vinden, hij stijgt dus op mijn lijstje (5→2)

3) Empire of Statement
Nieuw in mijn top5.
Post #132 vond ik wel heel frappant, BM naar nonkel, verdenkt mij en capricorno, steunt dragon of blaze en Blueknife. Laat die laatste en nonkel nou net deel uitmaken van mijn top2 verdachten. Wat later begint EoS me meer en meer aanvallend te verdenken en ook EoS begint mijn zoektocht naar het koppel in het belachelijke te trekken... Wat later is EoS iets te happy omdat er een fout gemaakt was door de spelleiding waardoor iedereen op het verkeerde spoor zat. Enige tijd daarna gaat EoS opnieuw erg aanvallend in de verdediging wanneer Eucalyptus EoS nomineert voor de lynch wegens het gedrag dat ik ook hierboven heb beschreven over de hints naar het koppel, en wanneer capricorno mij verdedigt. Vooral capricorno kreeg een hevige vlaag en wat later ook een lynchstem. Na de eerste lynch/lunch ronde eist EoS aan de spelleiding dat ik zou doodvallen omdat ik zou geclaimd hebben (terwijl iedereen weet dat ik een debutant ben, en debutanten eenmaal nog niet alles kennen zoals wat claimen echt is en waarvoor het dient), en deze eis wordt ook hier bekrachtig met het dreigement om uit het spel te stappen, iets wat me bekend voorkomt.
Ik verdenk dus EoS van een koppel te zijn samen met BlueKnife, al dan niet als wolf zijnde.

4) Dragon of Blade
Ik blijf het vreemd en wazig vinden. Vooral omdat hij zichzelf amper tracht te verdedigen, zeker sinds anderen dit voor hem doen....
Ondanks de vreemde post en alle tralala errond heeft deze speler geen enkele lynchstem gehad, niemand die hem verdacht heeft. Wel, de vanzelfsprekendheid en ongeloofwaardigheid die in dit potje werd gecreëerd heeft duidelijk zijn werk gedaan.
Helaas heb ik maar weinig bewijs gevonden dat deze speler ook maar beetje meer verdacht kan gemaakt worden. Het enige bewijs is dat dragon in post#157 nonkel's vraag aan de ziener om het door mij aangeduide "koppel" te onderzoeken. De speler waar hij zijn BM stem heeft gegeven en de speler die hem heeft verdedigd na deze ongelukkige debuutpost.
Ook deze speler zakt in mijn top. (3→4)

5)Freezingscorpio/oscar11
N°1 verdachte gezien de eerste en tot nu toe enigste post van deze speler bestemt was om my te nomineren voor de lynch omdat ik te actief bezig was met dit spel. Iemand heeft hier dus duidelijk iets te vrezen van mijn vaak fantasievolle theorieën. Ik neem aan dat een burger of ander goedje mijn overactiviteit en vele theorieën alleen maar zou aanmoedigen omdat we zo mogelijks dichter bij het achterhalen van wolfjes kunnen komen...
Neem ik tijdelijk terug,
ik denk dat hij gewoon echt geen tijd had voor dit spel, mij giga posts zag maken, zich wat ergerde en snel op mij stemde.
Is trouwens nu vervangen door oscar11. Vandaar dat deze speler(s) gezakt zijn in mijn verdachten-top5 (1→5).


Versterking van de theorieën:
4/5 spelers hierboven hadden een aanvaring met capricorno en verdachten haar van wolf te zijn, twee van hen gaven haar een lynchstem, maar om één of andere reden werd capricorno gelunched. De reden is voor mij duidelijk! Teveel mensen (van hen die actief waren) verdachten capricorno van wolf zijn, voor de wolven zelve, het ultieme moment om één van de actieve goedjes uit te schakelen. En het viel zelfs beter mee dan ze konden denken, het goedje was niemand minder dan de beul. De wolven zijn ingedekt en de goedjes zijn een belangrijk wapen kwijt.
Maar waarom lunchen en niet lynchen?
Teveel mensen verdachten ook Big Bear, en reeds teveel stemmen waren aan Big Bear gegeven. Wat deze mensen hierboven ook stemden, capricorno zou niet via de lynch gedood worden, ze moesten haar dus wel lunchen!
 

DeletedUser66220

Guest
Hallo iedereen, ik doe ook mee, ik geef later vanavond mijn mening maar nog veel succes aan iedereen!!

Na het even te hebben doorgelezen is dit precies hoe ik erover denk lol.
Ik vind snuf heel raar spelen, net als Angelino.

Je leest alles door zeg je hier.
Je zegt hierbij dat je Angelino raar vind spelen samen met Snuf.

Dit is wel weer eens mooi om te zien, een potje met echte lange posts.
Maar goed ik heb niet elke post nauwkeurig doorgelezen en het uitzoeken van de aanwijzing mogen andere doen want daar heb ik geen zin in en geen tijd voor.
Verder vind ik het lastig om op te stemmen. Kijk snuf voegt weinig toe maar om die reden nou op snuf te stemmen is te makkelijk, ik kijk nog even rond en dan breng ik mijn stem uit.
En angelina voor je debuut potje doe je het zeker niet slecht XD

Je volgende post, het dikgedrukte. Je vind hem raar spelen maar toch doet ie het niet slecht? Duidelijk jezelf tegenspreken hierzo. Ook vind je Snuf raar spelen, maar je wilt hem er niet daarom uitstemmen.

Dat is waarom ik het zij
Flexibility

Dan kom je opeens uit het niets met een stem op mij, zonder reden.

Je bent gewoon wolf, vies wolfje ;):cool:

Dit is je antwoord op de vraag waarom.

Ik ben altijd doorzichtig, dus eigenlijk ben ik altijd wolf, zo cool haha\. Wat een dilemma, je moet het wel met alle brillen bekijken he! #Maatschappijleer

Waar slaat deze post op?

Tja.. Grammar nazi's ik mag die moffen niet zo

Postcount uppen.

Ik stemde op Flex omdat hij de grootste onzin rede had om op snuf te stemmen. Dit is voor mij redelijk normaal gedrag hoor :).
Ik snap trouwens niet helemaal waarom Angelino nou wolf zou zijn maar goed dat licht aan mijn luiheid om al die grote posts niet door te lezen. Ik wacht natuurlijk nog ff met mijn stem maar Flex staat nog steeds hoog op mijn lijstje.

Hier kom je voor het eens met je reden waarom je op mij stemde.
Nu snap je ook niet meer waarom Angelino slechtje zou zijn, al vond je hem wel eerst verdacht spelen. En waarom bedruk je hierbij dat zo spelen als nu normaal voor je is? Dat is het totaal niet.

Dat gaat moeilijk he, ik ben 70 kilo en heb maar 2 handen, daarnaast zou ik nooit in de prullenbak passen tssssss.
Maar goed ik ben cool :cool:

Postcount uppen

Inapropriate, ban deze gozer.
maar ik ben wel sexy :cool:

Postcount uppen


@thejoker13

Je probeert alleen maar te trollen, maar je bent totaal niet grappig. Je probeert makkelijk te stemmen, want je hield je gisteren buiten de stemming door op mij te stemmen. Ook vandaag stem je weer op mij, waarbij ik je redenering al heb beantwoord en je er niet eens op reageert maar gewoon verder gaat met spammen. En nu komt opeens Snuf erbij met een counterstem op mij. Als je er geen zin in hebt kap gewoon met dit spel ik erger me echt rot aan spelers zoals jou en snuf. Jullie horen niet toegelaten te worden, voegen niets toe en zitten alleen maar te spammen.

Vragen:

Waarom vond je eerst Angelino verdacht en opeens daarna niet meer?
Kan je stoppen met spammen?
Kan je een fatsoenlijke redenering opbouwen waarop ik kan reageren? Zelfde @snuf
 

DeletedUser60072

Guest
Geef me je reden van gisteren nog eens? Ik geef een reactie op die reden van jou en je kijkt er niet eens naar.





Makkelijk hé, gaan op iemand die de hele dag niet online is. Waar loop ik te klagen quote eens wat?
Dit lijkt meer op een counterstem.

Komt eraan.
 

DeletedUser63354

Guest
Wie zegt dat ik sinds die post op 14:20 pas begon met lezen dan? En dank je. Het is een gave.



Ja ik dacht ik laat even weten dat ik er ben. Ben nu wel actief bij in elk geval. Wat denk jij van snuf en die andere dude dan?



Ik ken die hele snuf niet, wat is voor speler dan? Hoeveel potjes heeft ie meegedaan?



Wat heeft joker misdaan dan?

Snuf die heeft geen logica, kun je niet echt serieus nemen en is niet voor rede vatbaar. En joker tsja, die stemt gewoon maar wat in de rondte en zegt dat ie overal te lui voor is.

Daarnaast Angelino, kijk goed naar deze zin. 3 woorden: Cupido - koppelt - zichzelf.
Dankjewel voor het verwijderen van mij van je verdachtenlijstje.
 

DeletedUser65460

Guest
Snuf die heeft geen logica, kun je niet echt serieus nemen en is niet voor rede vatbaar. En joker tsja, die stemt gewoon maar wat in de rondte en zegt dat ie overal te lui voor is.

Daarnaast Angelino, kijk goed naar deze zin. 3 woorden: Cupido - koppelt - zichzelf.
Dankjewel voor het verwijderen van mij van je verdachtenlijstje.

Zeg schat, kom eens op skype. Ik mis je, straks ga ik nog dood aan liefdesverdriet. :eek:

Oke, maar ik zou eigenlijk ook niet weten waarom wij een koppel zijn en wat ik zelfs op zijn lijstje doe. Maar goed, hij zal wel z'n redenen hebben :p.
 

DeletedUser73803

Guest
Ja ik dacht ik laat even weten dat ik er ben. Ben nu wel actief bij in elk geval. Wat denk jij van snuf en die andere dude dan?

Die vind ik verdacht, omdat ze nutteloos posten én er vanaf het begin inzitten, maar goed om te weten wat je reden ervoor was ;)
 

DeletedUser63354

Guest
oh fijn ook weer nieuw dat de cupido niet zochzelf koppelt. maargoed, dan is het niet zo dat IK REDENEER, nee jullie zitten je te focussen op die hints en dat kwam eruit. Ik zei, zelfs al zou die conclusie van jullie waar zijn, dat op die manier de wolven vanzelf het g/s koppel eruit zullen werken. Voor de wolven is het immers makkelijker om dat te doen dan voor de burgers.

En ik moest wel even lachen om die laatste spoiler. Angelino, stel al was ik wolf geweest, waarom zou ik dan ten eerste het potje verzieken door een actieve speler eruit te lunchen? Ik ben een speler die het spel op zn leukst en op zn meest uitdagende vorm wil spelen, dus als wolf zou ik een inactieveling lunchen. 2. Als ik wolf zou zijn, hoe zou ik moeten weten dat Capri Beul was?
3. Waarom zou ik als wolf zijnde in godsnaam mn eigen verdachte lunchen, dat betekent dat ik weer een nieuw bashtarget moet zoeken?
 
Reactiescore
1.577
Goed, mijn eerste reactie op dat verdachtenlijstje van AngelinoLoveYou, later ga ik de verdediging voor mij persoonlijk nog even doen, maar dit kan ik zo al kwijt.

Het lijkt wel alsof jij met een tunnelvisie zit en voortdurend op dezelfde personen gaat. Dit terwijl je gisteren nog zei dat je iedereen verdacht vindt. Toch blijf je steeds op dezelfde mensen gaan. Waarom? Geloof je dat als je maar blijft roepen dat deze personen verdacht worden? Vind je nu echt dat het vijftal dat jij verdacht vindt wolvengedrag vertonen? Wat mij opvalt zijn de namen EoS, BlueKnife en mezelf. Dat zijn drie spelers die tot dusver echt naar wolven hebben gezocht. Als ik een wolfje was, had ik er ons ook graag uitgespeeld.
 

DeletedUser73803

Guest
Is Angelino nu echt zo'n onwetende nieuwerd?
Angelino, ik kan niks anders zeggen dan dat het een beetje vreemd is wat jij allemaal doet. Je komt wel met goede theorieën waarom we iemand zouden moeten lynchen, maar je weet niet wat claimen is etc.?
 
Reactiescore
1.577
Neeeeeeeen!!!! :eek:

Eén van de grote actievelingen is gedood.
En wtf, dat scheelde geen haar of ik was misschien wel gelynched!
Was het ex-aequo, dan had nonkel me hoogst waarschijnlijk laten lynchen.

Hmmm,
ik ga denk ik harder op zoek moeten gaan naar hints en meer mijn theorieën moet uitwerken en meer moeten opletten met wat ik zeg. Om de één of andere reden beginnen mensen me te verdenken, en ik denk dat het laatste wat dit dorp nu kan gebruiken is nog een actieve burger kwijtspelen. Maar blijkbaar draaide deze ronde uiteindelijk alleen maar uit om de 2 actiefste eruit te krijgen.... :eek: maar geen zorgen, ik kom er wel achter wie hierachter zit, want deze ronde is verdomme goed gespeeld! :)

Wanneer is de volgende deadline voor lynchstemmen wel misschien? Vanavond al ofzo?

Die gespeelde verontwaardiging in bovenstaande posts bovendien. Een beetje doen als hij niet weet wanneer de deadline is. En daarboven doen alsof hij beter zijn best zal moeten doen om wolven te jagen. En nog daarboven een beetje doen alsof hij het erg vindt dat Capricorno eruit is. Het komt allemaal gewoon iets te gemaakt over bij mij. Vooral omdat hij in zijn kaarten liet kijken door te zeggen dat hij het spelletje al een aantal keren had gevolgd. Angelino probeert zich volgens mij in te dekken met zijn onervarenheid. Zoals ik hem ken en zoals hij zich hier profileert, is het iemand die ingewikkelde theorieën niet schuwt. Waarom zij hij dan zelfs als rookie niet in staat zijn om zelf te doen alsof?

En ik daag je uit nonkel,
blijf gerust op mij stemmen,
laat iedereen op mij stemmen,
naast mijn naam zal in mooie letters verschijnen: "was burger".
Dan kan ik ook meteen zeggen na dit potje dat nonkel jos dan toch geen zo'n goeie inzichtrijke speler was als iedereen beweerd.
In ieder geval ben ik benieuwd naar de zetten van onze nieuwe BM deze ronde! ;)

Aan deze post heb ik me een beetje laten vangen. Maar ook dit is weer zo'n geniepige post waarmee Angelino laat blijken dat hij goedje is. Meer nog, hij claimt zelfs!

Bovendien beschouwt hij mij hier als goedje, anders zegt hij niet dat ik geen goede speler zou zijn als ik geen wolfje eruit zou flikkeren. Nadien heb ik geen post meer gemaakt en een paar pagina's later maakt hij een theorie tegen mij, een uurtje voor de deadline. Misschien wel omdat hij mijn hete adem voelt en zo in de counter wilt gaan? Of kan je zelf verklaren vanwaar die ommekeer plots komt?

Is Angelino nu echt zo'n onwetende nieuwerd?
Angelino, ik kan niks anders zeggen dan dat het een beetje vreemd is wat jij allemaal doet. Je komt wel met goede theorieën waarom we iemand zouden moeten lynchen, maar je weet niet wat claimen is etc.?

Dit dus, nagel op de kop.
 
Reactiescore
1.577
Eerst een vooral zeggen dat dit voor mij overkomt als een hele zwakke counter nadat Angelino gisteren bijna was gelyncht. Bovendien staat zijn post vol valse beschuldigingen, alsof hij een beetje wanhopig wordt.

Is iets te populair en heeft in mijn ogen sommige zaken als "ongeloofwaardig" en/of "vanzelfsprekend" weten te maken, waardoor de vreemde post van Dragon of Blade nu enkel nog gebruikt wordt om capricorno en andere deelnemers te beschuldigen van Dragon of Blade aan te vallen of meteen te beschuldigen.
Sinds wanneer heeft populariteit er iets mee te maken? Dat ik een status heb verworven in de vorige potjes zou juist in mijn voordeel moeten spreken. Maar zo zijn er nog spelers, zoals BlueKnife om maar iemand te noemen, die een goede naam hebben. Is dat een argument? Op de DoB-saga ga ik niet meer ingaan, daar heb ik al vaak genoeg een goede verklaring voor gegeven die ook gevolgd wordt door anderen hier.

Nonkel verdacht capricorno ervan wolf te zijn in post#47, ondanks sommige hadden gezegd dat capricorno alleen een BM stem aan nonkel gaf om geen theorietjes van nonkel te krijgen die haar verdacht maakten.

Ik had het niet over Capricorno, maar over alle mensen die zo gemakkelijk op Dragon of Blaze gingen. Wolven zoeken nu eenmaal een makkelijk slachtoffer en dat was DoB toen. En als Capricorno mij een BM-stem geeft, was dat omdat ze mij een goede speler vindt. Dat heeft ze zelf ook gezegd. Mooie poging om alle woorden te verdraaien.

In post#53 maakt nonkel haar nog verdachter, maar eindigt wel met dat het "normaal" was. Toch is het in post#57 dat Big Bear de lynchstem krijgt, nadat deze nonkel's stelling dat een wolf zich nooit zou verspreken in de eerste post afbrak. Best vreemd dat capricorno en big bear allebei verdacht worden gemaakt van nonkel, omdat zij dragon of blaze verdacht vonden...

Vreemd is het niet echt. Wolven gaan nu eenmaal op zoek naar makkelijke slachtoffers en dus begon ik mijn wolvenjacht bij de mensen die op DoB gingen. Bovendien, en daar doe je me tekort, had ik meerdere redenen om Big Bear te verdenken. Capricorno heb ik, nogmaals, nooit concreet verdacht.

Nadat ik nonkel in de gaten hield en op mijn verdachtenlijstje zette, me hard bezig hield met de geposte stuf van de leiding waarbij je iets kon ontdekken, heeft nonkel me gezegd niet iedereen te moeten verdenken die iets post en niet zo actief bezig moet zijn met iets waarvan we niet weten wat en hoe iets te ontdekken.

Feit is dat je een beetje als een kip zonder kop mensen liep te beschuldigen. Dat is wel een beetje wolverig om te doen, iedereen in diskrediet brengen. Ik heb je gezegd dat je je niet moest blindstaren op de hints, omdat je er tijd in stak die je beter kan gebruiken om wolven te jagen. Een mening die ook EoS bvb met me deelde.

Maar in post #253, een uur voor de deadline, gaat nonkel me toch gaan lynchen, dit om de reden dat ik wel een wolf moet zijn omdat ik als enigste de populaire BM-kandidaat in de diskrediet breng...

Excuseer? Wil je aub geen dingen verzinnen? Waar heb ik dat gezegd? Als ik jou verdenk als wolf heb ik daar altijd zeer goede argumenten voor gegeven, die jij nog steeds niet hebt weerlegt.

Wat me opvalt is dat nonkel heel veel gecounterd heeft tegenover iedereen die nonkel maar beetje in twijfel trekt, zich stevig verschanst heeft achter dat BM-schap, veel zaken vanzelfsprekend of ongeloofwaardig heeft gemaakt, en wel heel toevallig aan de ziener vraagt om mijn theorie van het koppel na te trekken.
Dus nonkel neemt het op voor spelers die hard stevig verdacht worden gemaakt, nonkel steunt theorieën die misschien leiden tot het ontdekken van koppels en nonkel wil BM worden.
Wie anders, buiten die debutant van een Angelino die zo "verdacht" speelt, zou nog nonkel verdenken van wolf te zijn?

Ik heb niemand gecounterd. Big Bear en Angelino waren mijn voornaamste verdachten gisteren. Geen van beide heb ik gecounterd. Geef me maar een quote van een counter.
Verschansen achter BM-schap? Daarmee trek ik juist de aandacht. Hoe kan ik mij daar nu achter verschansen?
Ik vraag aan de ziener om het even na te kijken, omdat ik het een goede theorie vond. Nadien is jouw theorie door de spelleiding ontkracht, maar op dat moment vond ik het gewoon een aanvaardbare theorie. En dan zou de ziener uitsluitsel kunnen brengen. Wat doe ik daar verkeerd?

Nonkel gaat stevig door discussiëren om mij verdachter te maken en om eventueel iets los te maken, maar dan, op post#313, trekt nonkel zich gedeeltelijk terug omdat hij mij "het voordeel van de twijfel" wil geven.
Waarom?

Omdat ik je uitleg wel geloofde en ik dacht dat het lag aan je onervarenheid. Maar misschien heb ik je wel onderschat en speel je het spelletje goed.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast Angelino, kijk goed naar deze zin. 3 woorden: Cupido - koppelt - zichzelf.
Dankjewel voor het verwijderen van mij van je verdachtenlijstje.

Sorry blue knife, maar ik heb de rollen hier geleerd en zoals ik het lees staat het er wel erg anders:
Cupido en geliefden
  • Cupido schiet voor de eerste lunch twee personen die elkaars geliefden worden.
  • Dit houdt in dat ze samen moeten winnen en dat de andere geliefde ook doodgaat aan liefdesverdriet als z'n liefje sterft.
  • Goed/slecht koppel wordt derde partij
  • Goed/goed koppel wint met geliefden
  • Doel van Cupido is winnen met geliefden, in welke situatie dan ook, behalve als ze dood zijn, dan zoekt hij het maar uit.

Als cupido zichzelf koppelt, en iemand dood 1 partner van het koppel waarbij sowieso de andere partner ook sterft, hoe verklaar je dan het vetgedrukte!?

Is Angelino nu echt zo'n onwetende nieuwerd?
Angelino, ik kan niks anders zeggen dan dat het een beetje vreemd is wat jij allemaal doet. Je komt wel met goede theorieën waarom we iemand zouden moeten lynchen, maar je weet niet wat claimen is etc.?

Tja sorry, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat ik dit spelletje es wil spelen voor de eerste keer en de helft van het spel nog maar ken/begrijp? :eek:
T'is niet zo dat ik me waag aan een spelletje zoals "vier op een rij" waar de titel het ganse spel uitlegt.

Netwerken, claimen,... damn, hoe moet ik dat nou allemaal al direct van buiten kennen.
Netwerken begrijp ik omdat ik het opgezocht heb, claimen nog niet. Dus sorry als ik dat zou gedaan hebben, maar dan moet er mij nog altijd wel ieamand uitleggen, hoe je anderen moet overtuigen dat je burger bent, zonder te claimen...
Dank bij voorbaat.

Die gespeelde verontwaardiging in bovenstaande posts bovendien. Een beetje doen als hij niet weet wanneer de deadline is. En daarboven doen alsof hij beter zijn best zal moeten doen om wolven te jagen. En nog daarboven een beetje doen alsof hij het erg vindt dat Capricorno eruit is. Het komt allemaal gewoon iets te gemaakt over bij mij. Vooral omdat hij in zijn kaarten liet kijken door te zeggen dat hij het spelletje al een aantal keren had gevolgd. Angelino probeert zich volgens mij in te dekken met zijn onervarenheid. Zoals ik hem ken en zoals hij zich hier profileert, is het iemand die ingewikkelde theorieën niet schuwt. Waarom zij hij dan zelfs als rookie niet in staat zijn om zelf te doen alsof?

Aan deze post heb ik me een beetje laten vangen. Maar ook dit is weer zo'n geniepige post waarmee Angelino laat blijken dat hij goedje is. Meer nog, hij claimt zelfs!

Bovendien beschouwt hij mij hier als goedje, anders zegt hij niet dat ik geen goede speler zou zijn als ik geen wolfje eruit zou flikkeren. Nadien heb ik geen post meer gemaakt en een paar pagina's later maakt hij een theorie tegen mij, een uurtje voor de deadline. Misschien wel omdat hij mijn hete adem voelt en zo in de counter wilt gaan? Of kan je zelf verklaren vanwaar die ommekeer plots komt?

Hahahaha, nonkeltje toch! :D

Ik vind het zalig als ik zie hoe je je in het nauw gedreven voelt, en je totaal niets van mijn theorieën tracht te ontkrachten maar in plaats daarvan theorieën opbouwt waarom ik een wolf zou zijn. Je zou minder je best moeten doen om mijn theorieën hiermee juist aan te sterken! ;)

En iedereen zomaar doordraven op dat "wvw al wat gevolgd".
Ik heb by the way het WK ook wat gevolgd dit jaar, stel me 10 vragen en geef me €1000 als ik er 8 goed heb, en het zal me nog niet lukken om een goeie 6/10 te halen.
Tussen iets volgen en bestuderen is een groot verschil.
Zoals je weet ben ik verslaafd aan het ESC, ik bestudeer dat. zet mij naast iemand die het gewoon volgt, die komt gewoon over als een noob die niet eens weet wat het ESC is als we in een discussie vallen.
Dus, nogmaals mijn excuses als ik geclaimd zou hebben, nogmaals mijn excuses als ik overkom als een noob, maar dat is nu eenmaal het feit.

trouwens nonkel, ik had echt gedacht dat je me al iets beter kende.
die: "In ieder geval ben ik benieuwd naar de zetten van onze nieuwe BM deze ronde!" is in een totaal andere context bedoeld dan jij denkt. hierbij beschouw ik je allesbehalve als goedje, hierbij vraag ik je vriendelijk om te bewijzen dat je een goedje zou zijn en/of juist mij meer redenen zou beginnen geven om je nog harder te verdenken.

Tja, nonkel,
aan je stem te zien kan ik maar één iets zeggen: overduidelijke counter-stem wegens het in het nauw gedreven te voelen. :)
 
Reactiescore
1.577
Ik vind het zalig als ik zie hoe je je in het nauw gedreven voelt, en je totaal niets van mijn theorieën tracht te ontkrachten maar in plaats daarvan theorieën opbouwt waarom ik een wolf zou zijn. Je zou minder je best moeten doen om mijn theorieën hiermee juist aan te sterken! ;)

Je zit er wel heel snel op? Nog niet gezien dat ik jouw theorie net volledig heb ontkracht?


trouwens nonkel, ik had echt gedacht dat je me al iets beter kende.
die: "In ieder geval ben ik benieuwd naar de zetten van onze nieuwe BM deze ronde!" is in een totaal andere context bedoeld dan jij denkt. hierbij beschouw ik je allesbehalve als goedje, hierbij vraag ik je vriendelijk om te bewijzen dat je een goedje zou zijn en/of juist mij meer redenen zou beginnen geven om je nog harder te verdenken.

Ik mag je zo goed kennen als je wilt, dit is een rollenspel. Je kan je voordoen zoals je wenst. Non-argument dus. Datzelfde geldt voor de uitspraak 'mijn posts bij het TSC', dat is iets totaal anders. Het spel bestaat er nu net uit om een rol te spelen.

Tja, nonkel,
aan je stem te zien kan ik maar één iets zeggen: overduidelijke counter-stem wegens het in het nauw gedreven te voelen. :)

Hoe kan dit nu een counter zijn als ik jou gisteren, voor jij op mij stemde, al verdacht? Wat jij hier zegt, gaat eerder op voor jou dan voor mij.
 
Bovenaan