[Speeltopic] Wolves Under the Dome - WvW 180.

DeletedUser

Guest
Zoals te lezen heeft POTG het steeds over stemmen van andere. Waarom is hij verdacht, waarom stem je op hem, ga zo maar door.

Ja, klopt, zo probeer ik wolven te vangen. Als mensen met een slechte reden op iemand stemmen/op iemand stemmen die helemaal niet verdacht speelt, dan vind ik dat verdacht. Dat geef ik ook meerdere malen aan. Sowieso zie ik niet in wat er zo verdacht is aan het vragen om argumenten, het lijkt mij dat eerder het stemmen zonder argumenten verdacht is.

Flex leek meerdere stemmen te krijgen en direct zat hij er bovenop om alles te ontkrachten.

Ik ontkracht helemaal niets? Ik zeg alleen dat de stem van Joker raar is omdat hij het geen enkel moment over Flex heeft gehad en vervolgens op hem stemt. Hij geeft niet eens aan met wie hij meeloopt. De manier waarop hij op hem stemde vond ik dus gewoon raar.

Hij verdedigd Capri, die vervolgens geluncht wordt. Maybe om zo uit de spotlight te blijven?

Je zou kunnen zeggen dat die lunch tegen me spreekt, ik verdedigde Capri alleen wel vrij vroeg, namelijk half zes. Meestal hebben de wolven de lunch dan nog niet bepaald dus ik kon toen, zelfs als ik wolf zou zijn, niet weten dat zij geluncht zou worden. Dus tenzij ik dan volgens jou de lunch bepaald zou moeten hebben, zie ik niet in hoe het verdedigen van haar om dit tijdstip verdacht zou moeten zijn.

Kijkend naar de hints kan hij ook wolfje zijn. We spelen een spel in een spel. Een part of the game dus.

Dat is geen hint, dat is het concept. Het concept stond al van tevoren vast, voor ik me inschreef, dus dit kan onmogelijk tegen me spreken.

Wanneer is de volgende deadline voor lynchstemmen wel misschien? Vanavond al ofzo?

Ja gewoon iedere dag.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het tot pagina 8 doorgelezen en deze posts vielen mij toch wel op.

Dragon of blaze is dus alvast wolf

Snelle conclusie.

Wat tot nu toe opvallend is geweest is dat Dragon al werd aangevallen op een zogenaamde verspreking, terwijl we dondersgoed weten met zijn allen dat wolven nadenken voordat ze een post plaatsen. Ik ga er niet vanuit dat hij daarom wolf is.

De quotes hierboven geven al 2.5 reden om een kleine verdenking te uiten. Reden 1 is dat het voor een wolf een makkelijke beschuldiging is, 'verspreking?' en dan kijken wat er verder gebeurt. Zoals je ziet zinn er al direct meerderen die hem daardoor verdacht vinden. Ik las bijv.:
'Hij maakt zich kandidaat voor lynch 1'

Bij de laatste quote geeft Capri antwoord op Dragon (of blaze?, dacht ik?). Maar ze moet natuurlijk wel de druk erop houden dus plakt ze er nog even een aanvallende vraag bij. En dat allemaal gefocust op 'een verspreking', terwijl iedereen weet dat wolven nadenken voordat ze posten. Voor mij zien de posts van Dragon er nogal impulsief uit namelijk.

Verder je bm stem, het viel me op dat je zei, 'ohja, en omdat hij er af en toe nog wel eens een wolfje uitpikt.' Meer iets verdachts voor mijn gevoel om je alvast in te dekken tegen een theorie van Nonkel. Maargoed, voorlopig met deze redenatie dus Capricorno

(getypt vanaf mijn mobiel)

Dit is wel een hele snelle theorie.

Wat heeft dit voor toevoeging?

Dit is anders ook niet bepaald een toevoeging.

Oh wow hij typt mn username fout wat een ramp, je had hem ook gewoon even kunnen verbeteren in plaats van zo'n verhaal op te hangen.

En dit ook niet.

Big Bear doet anders ook wel vreemd. Op een subtiele manier heeft hij al drie spelers verdacht gemaakt, terwijl daar eigenlijk weinig reden toe is en hij er ook niet te veel woorden aan vuil maakt.

Ik snap precies wat Nonkel hier bedoeld. Bij Big Bear is het moeilijk te ontdekken of hij wolf is of niet. Dit gedrag vertoont hij altijd, wat hij ook is.

Snuf, erger me dood aan hem.

Het gaat om wolven zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij opvalt is Angelina met z'n lijstjes..
Gisteren maakt ie een lijstje met zijn verdachten in, redelijk veel commentaar erbij. En nu komt ie er weer mee.
Lijkt me eerder dat ie zijn gedachten wil doordrukken op de rest, en tonen hoe goed hij aan het 'wolvenjagen' is.

Angelino is de enige die opzoek gaat naar de hints, waarom zouden wolven dat doen?
 

DeletedUser

Guest
Heb alles even doorgelezen, Dragon of Blaze en Snuf zijn wat mij betreft wolluf.
 

DeletedUser

Guest
Heb alles even doorgelezen, Dragon of Blaze en Snuf zijn wat mij betreft wolluf.

Dus jij zegt dat je in 14m 15 pagina's hebt gelezen, met post van hier tot aan Tokyo, en zo kunt zeggen dat ik een wolf ben? Wauw, goed bezig.
 

DeletedUser63354

Guest
Als we naar de inactievere mensen moeten gaan kijken dan stel ik voor om eens naar de meelopers op Big bear te kijken. Zelf vond ik Altijd Bezig al verdacht, maar het kan zijn dat er nog anderen zijn die opgevallen zijn.

Altijd Bezig, iig, zal zo even die post terug quoten. Typisvhe meeloopstem waarnaar niet teveel aandacht gaat.
 

DeletedUser63354

Guest
Zoals te lezen heeft POTG het steeds over stemmen van andere. Waarom is hij verdacht, waarom stem je op hem, ga zo maar door. Flex leek meerdere stemmen te krijgen en direct zat hij er bovenop om alles te ontkrachten. Hij verdedigd Capri, die vervolgens geluncht wordt. Maybe om zo uit de spotlight te blijven?
Dit is waarom ik aan de hand van zijn posts mijn bedenkingen heb.

Kijkend naar de hints kan hij ook wolfje zijn. We spelen een spel in een spel. Een part of the game dus.
Zijn character Chloe heb ik nog nergens kunnen plaatsen. Ik heb vanaf half 4 een feestje en kan daarna niet meer on komen. Tot die tijd kan ik dus reageren!

PartOfTheGame

Ik ben het hier trouwens ook wel deels mee eens. Bij potg heb ik het gevoep dat hij er bij meer opzat om Capri te verdedigen ondanks hij geen reden (behalve, ik vind haar beter spelen dan normaal dus ik denk dat ze goedje is) had omdat te doen. Echter denk ik dat die hint niet zoveel voorstelr, want in dat geval is hij elk potje wolf :p

E: Oscar, snelle theorie? Is dat positief/negatief? Iets concreter wat je ervan vindt graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Is het niet zo dat wolfjes graag benadrukken dat ze als goedje posten?
Dat plus de argumenten die er al tegen jou zijn heeft mij tot dit besluit gebracht.
Big Bear

Dit is de post van Altijd Bezig waardoor mijn stem op hem zou gaan, echter denk ik ook dat Potg wolf is, zeker nadat ik wat heb teruggelezen is mijn gevoel daarover versterkt. Gezien Euca ook al een stem heeft staan zijn we op deze manier met meer dus vandaar:
Partofthegame.

En voor de ziener: Doe Alrijd bezig even? :)
 

DeletedUser73803

Guest
Hm, veel discussies al, daar houd ik van :p

Mijn BM stem gaat naar AngelinoLoveYa.
Hij is actief, en is daadwerkelijk op zoek naar de wolven.
Damn, zoveel lange posts...

Hij valt me ook op als inactieveling. Hij deelt een BM-stem uit aan Angelino, maar brengt geen lynchstem uit. Waarom?

Als we naar de inactievere mensen moeten gaan kijken dan stel ik voor om eens naar de meelopers op Big bear te kijken. Zelf vond ik Altijd Bezig al verdacht, maar het kan zijn dat er nog anderen zijn die opgevallen zijn.

Altijd Bezig, iig, zal zo even die post terug quoten. Typisvhe meeloopstem waarnaar niet teveel aandacht gaat.

Ook AB doet verdacht met zijn meeloopstem, maar als ik op dit moment zou moeten stemmen, is voor mij Mayco verdachte #1. Misschien verander ik het nog, maar voorlopig staat mijn stem op Mayco.
 

DeletedUser63354

Guest
Dus je argument is. Hij stemt voor bm maar niet voor lynch dus daarom is hij wolf.

Sterk.
 

DeletedUser

Guest
Je zei dat je het al een tijdje volgende?

Met tijdje volgen bedoelde ik gewoon:
ik checkte (voor mijn absences van enkele maanden op dit forum) vaak wel es het WvW forum om te zien wat dit spelletje eigenlijk was en wie er uit lag en wie won, maar ik snapte geen moer van het spel.

T'is crazysobek die me uitnodigde om te debuteren in dit spel, wel heb ik hem daarbij gevraagd eerst dit spel wat uit te leggen zodat ik het beter verstond.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het hier trouwens ook wel deels mee eens. Bij potg heb ik het gevoep dat hij er bij meer opzat om Capri te verdedigen ondanks hij geen reden (behalve, ik vind haar beter spelen dan normaal dus ik denk dat ze goedje is) had omdat te doen.

Oke, dus denk je dat de lunch al om half zes was opgestuurd of dat ik later zelf de lunch op Capri heb laten zetten?

Ik vond ES gisteren al verdacht en dat hij sinds gisteren geen enkele verdachte heeft genoemd behalve mij en vervolgens ook niet meer op me ingaat is nou niet iets wat imo in zijn voordeel spreekt.
 
Bovenaan