Intern Koningen

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Wat een onzin. Internen levert net minder deff en off op doordat je de edels van het ene acc verloren laat gaan, en de edels van het andere opsoupeert om te internen. Dubbel verlies, gezien die accounts samen -zonder farmen- dubbel zo snel kunnen groeien. Bij externen valt het nog enigzins te verantwoorden, maar ook die troepen/dorpen zouden gewoon langdurig gebruikt kunnen worden.

En je zegt het beter helemaal niet als je amper wat bewezen hebt, behalve te kunnen internen dan. Ik zou hem inderdaad ook niet aan het front zetten, dan zouden die geïnternde off en deffjes wel eens snel verdwenen kunnen zijn.

Er is een verschil tussen noobs internen (of noem het externen gezien het uit een mb stam komt) en tussen hele accounts internen. Camaro heeft voornamelijk kleine spelers geinternd. spelers die enkel barbaren edelen, die leveren ons als amen zijnde weinig op, farmen niet, zijn inactief en benutten hun dorp niet goed. Spelers overnemen, zoals de fusie met Bar - Barian is inderdaad nadelig voor de stam. Maar licuity maakt een soortgelijke fusie met officialduitser, maar die word er niet op aangekeken :)

Dat laat ik in het midden, verleden hoeft daarnaast niet alles te zeggen.
Ik heb spelers gezien met zoveel 'talent', die groeiden op hun eerste wereld solo aan het front tot een hoge rang en waren zo leergierig dat ze het spel in een enkel jaartje tot in de puntjes konden spelen. Beter dan sommige spelers die al jaren af en toe wat bij leren.

Ook glenn kan verrassen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
541
Waarom pak jij niet een accje naast me en speelje me weg Aus?
Moet een eitje voor zo'n held als jij zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Er is een verschil tussen noobs internen (of noem het externen gezien het uit een mb stam komt) en tussen hele accounts internen. Camaro heeft voornamelijk kleine spelers geinternd. spelers die enkel barbaren edelen, die leveren ons als amen zijnde weinig op, farmen niet, zijn inactief en benutten hun dorp niet goed. Spelers overnemen, zoals de fusie met Bar - Barian is inderdaad nadelig voor de stam. Maar licuity maakt een soortgelijke fusie met officialduitser, maar die word er niet op aangekeken :)

Dat laat ik in het midden, verleden hoeft daarnaast niet alles te zeggen.
Ik heb spelers gezien met zoveel 'talent', die groeiden op hun eerste wereld solo aan het front tot een hoge rang en waren zo leergierig dat ze het spel in een enkel jaartje tot in de puntjes konden spelen. Beter dan sommige spelers die al jaren af en toe wat bij leren.

Ook glenn kan verrassen

Als ik zo snel even kijk heeft die 37 dorpen uit Amen geïnternd en 17 van Ex Scr (die laatste in de beginfase)). Totaal van drie accounts, zijn aardig wat edels die verloren gaan. Over dat externen ga ik niets zeggen, maar het zijn toch altijd weer dezelfde die er naar zoeken om toch maar zoveel mogelijk te internen. En ik heb geen idee wie er verder nog meer internt overigens, zag simpelweg die post van Tompeter en moest er even op reageren.

Het verleden is relevant voor het heden en al helemaal als de persoon in kwestie in de tussentijd nog niet bewezen heeft meer te kunnen dan die toen liet zien. En ik heb ook zulke spelers gezien, sterker nog, ik speel met een samen op een andere wereld. Maar dat talent/inzicht komt niet zomaar uit de lucht vallen, als je al een tijdje speelt zou het op zijn minst te merken moeten zijn, ook al speel je nog niet zo lang. En dat was bij hem helemaal het geval niet, dus lijkt me niet dat dat hier aan de orde is. Zoals ik al zei: dat hij het eerst maar eens bewijst.




Waarom pak jij niet een accje naast me en speelje me weg Aus?
Moet een eitje voor zo'n held als jij zijn :)

Oh, jij speelt ook op dat account, dat verklaart het allemaal.

Wellicht herinner je je ons gesprekje nog waarin je vroeg waarom je nooit werd toegelaten in onze stam? Het antwoord was: bewijs eerst maar eens dat je het zonder internen kunt, en dan praten we nog eens. Maar het is intussen wel duidelijk dat het je zonder internen gewoonweg niet lukt om een deftig account op te bouwen -vraag me overigens af of het nu überhaupt deftig is-. Vrij grappig ook hoe je dat zo zegt alsof je daadwerkelijk een kans zou maken, bewijs eerst maar eens dat je het tegen gemiddelde spelers red, en als je je toch zo graag tegen mij wilt bewijzen, er zijn net nog 5 spelers gaan lopen aan het front met mij, keuze genoeg om een accountje op w34 te pakken. Ik kan dat enkel toejuichen. ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Wellicht herinner je je ons gesprekje nog waarin je vroeg waarom je nooit werd toegelaten in onze stam? Het antwoord was: bewijs eerst maar eens dat je het zonder internen kunt, en dan praten we nog eens. Maar het is intussen wel duidelijk dat het je zonder internen gewoonweg niet lukt om een deftig account op te bouwen -vraag me overigens af of het nu überhaupt deftig is-. Vrij grappig ook hoe je dat zo zegt alsof je daadwerkelijk een kans zou maken, bewijs eerst maar eens dat je het tegen gemiddelde spelers red, en als je je toch zo graag tegen mij wilt bewijzen, er zijn net nog 5 spelers gaan lopen aan het front met mij, keuze genoeg om een accountje op w34 te pakken. Ik kan dat enkel toejuichen. ;)

je gaat toch niet mijn toekomstige front tegenstanders naar een andere wereld trekken hea :(
 
Reactiescore
541
Oh, jij speelt ook op dat account, dat verklaart het allemaal.

Wellicht herinner je je ons gesprekje nog waarin je vroeg waarom je nooit werd toegelaten in onze stam? Het antwoord was: bewijs eerst maar eens dat je het zonder internen kunt, en dan praten we nog eens. Maar het is intussen wel duidelijk dat het je zonder internen gewoonweg niet lukt om een deftig account op te bouwen -vraag me overigens af of het nu überhaupt deftig is-. Vrij grappig ook hoe je dat zo zegt alsof je daadwerkelijk een kans zou maken, bewijs eerst maar eens dat je het tegen gemiddelde spelers red, en als je je toch zo graag tegen mij wilt bewijzen, er zijn net nog 5 spelers gaan lopen aan het front met mij, keuze genoeg om een accountje op w34 te pakken. Ik kan dat enkel toejuichen. ;)

Wil je kijken of het acc deftig is? log je ff in bij kris, geef ik mn vv wel :D

Nee, ik ga niet op een dom w34 accje spelen die toch geen normaal toekomstbeeld heeft. Heb ook geen zin om veel te deffen op een nog vreemd account.

Maar goed, jij beweert dat ik geen partij voor je ben, maar goed, bewijs dat dan ook even? Neem een accje bij me op deze wereld en own me. Dan kan ik daarna ook met mn grote bek teruggaan onder mn steen
 

DeletedUser

Guest
Deff zat, een paar perfecte accountjes voor jou. Ik wil je zelfs nog een maand tijd geven om het naar jou hand te zetten, jij daagt mij immers uit.

Dat beweer ik inderdaad. Welke deftige speler heb jij nu eigenlijk al weggespeeld mijn beste Rogier? Hoeveel deftige tegenstanders heb je overleefd? Of probeer je nog steeds je VV aan de vijand te geven als je weet dat je een massa zult krijgen? We all know how that one ended... ;)

Zoals ik al zei: ik hoef me al lang niet meer te bewijzen, dat doe ik zowat elke wereld opnieuw. In tegenstelling tot jou zoek ik het front op in plaats van me in de safezone te verstoppen om zoveel mogelijk interns te krijgen. Nog classics gespeeld overigens de laatste tijd, of durf je dat niet meer aan? Voel je vrij zou ik zeggen, daar start ik nagenoeg elke wereld zoals je maar al te goed weet. Ik ga echt geen accountje pakken op een wereld waar ik 0,0 interesse in heb voor iemand die nog nooit bewezen heeft iets anders te kunnen dan internen en accountjes krijgen.
 
Reactiescore
541
Deff zat, een paar perfecte accountjes voor jou. Ik wil je zelfs nog een maand tijd geven om het naar jou hand te zetten, jij daagt mij immers uit.

Dat beweer ik inderdaad. Welke deftige speler heb jij nu eigenlijk al weggespeeld mijn beste Rogier? Hoeveel deftige tegenstanders heb je overleefd? Of probeer je nog steeds je VV aan de vijand te geven als je weet dat je een massa zult krijgen? We all know how that one ended... ;)

Zoals ik al zei: ik hoef me al lang niet meer te bewijzen, dat doe ik zowat elke wereld opnieuw. In tegenstelling tot jou zoek ik het front op in plaats van me in de safezone te verstoppen om zoveel mogelijk interns te krijgen. Nog classics gespeeld overigens de laatste tijd, of durf je dat niet meer aan? Voel je vrij zou ik zeggen, daar start ik nagenoeg elke wereld zoals je maar al te goed weet. Ik ga echt geen accountje pakken op een wereld waar ik 0,0 interesse in heb voor iemand die nog nooit bewezen heeft iets anders te kunnen dan internen en accountjes krijgen.

Als jij een leuk accje voor mij regelt op de classic, ga ik daar wel spelen. Zullen we zien hoe dat uitpakt.

Nja je weet hoe het gaat he, cl6 was ik gewoon gestart, maar toen naar 500 punten gekata'd toen ik 2e stond, weet je nog? En verder heb ik het niet zo op farmlimiet, farmen heb ik nodig om hoog te komen :)

En verder, hoe spelen jullie de spelers weg, nachtje doorgaan en aanvallen timen om 7 uur, val eens aan overdag, en kijk of het nog zo makkelijk gaat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik zal zien wat ik kan doen.

Nee ik hou niet van iedereen bij of ze wel of niet de start doorkomen. Farmlimiet zorgt er overigens net voor dat het spel draait om waar het echt om gaat -tenzij je gaat internen natuurlijk-, lijkt me een prima instelling. Ten eerste zijn de meeste van mijn overnames gewoon overdag, ten tweede was het account 24/7 bemand, dus je theorie gaat niet bepaald op. Maar kom gerust, ik wel best afspreken dat ik tussen 00 en 7 uur geen aanvallen stuur hoor, dat is geen probleem ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Ik zal zien wat ik kan doen.

Nee ik hou niet van iedereen bij of ze wel of niet de start doorkomen. Farmlimiet zorgt er overigens net voor dat het spel draait om waar het echt om gaat -tenzij je gaat internen natuurlijk-, lijkt me een prima instelling. Ten eerste zijn de meeste van mijn overnames gewoon overdag, ten tweede was het account 24/7 bemand, dus je theorie gaat niet bepaald op. Maar kom gerust, ik wel best afspreken dat ik tussen 00 en 7 uur geen aanvallen stuur hoor, dat is geen probleem ;)

Hmm, ik heb toch echt een ander beeld voor ogen..
Deffen met een kater, en taggen met een dronken kop..
Tenzij je overdag en midden in de nacht omdraait klopt het dus niet helemaal:p

En ja, de overnames zijn dan wel overdag, maar het grootste werk is al gedaan doordat men te laat op de aanvallen kan anticiperen.
Verder geen verwijt naar jou toe, want tw is een spel dat gewoon 24/7 draait.
Maar het is logisch dat je meeste overnames overdag zijn, en dat betekent dus niet dat je s'nachts niet al aanvalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het helemaal niet over jou, maar over MisterMe. En zoals ik al zei was dat acc 24/7 on, dus ook niet echt relevant ;) Overigens is dat tegen een prev stacked account echt wel even anders dan aan de start.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
Ik had het helemaal niet over jou, maar over MisterMe. En zoals ik al zei was dat acc 24/7 on, dus ook niet echt relevant ;) Overigens is dat tegen een prev stacked account echt wel even anders dan aan de start.

Ik snap ook wel dat dat niet tegen mij bedoelt was, ik laat alleen zien dat je wel vaker in de nacht aanvalt dus dat wat je zei onjuist is.
Zeker andere koek, maar ook jij weet dat als je zwaar in de minderheid bent en dus kleine preff stacks hebt je het zal moeten winnen op skills en activiteit.
Je zal dan veel meer moeten schuiven, bijstackeb terug trekkeb en noem maar op, dit simpelweg omdat de stacks klein zijn.
Pak daar een groot front bij waardoor je zelf geen safe zone hebt en het feest is compleet.
Dus ja, ook dan kan in de nacht aanvalleb nog steeds een enorm voordeel geven.

Ik zelf zou het ook gewoon doen hoor, s'nachts aanvallen mocht dat kunnen.
Maar het is simpelweg zo dat s nachts aanvallen een veel groter slagingspercentage geeft.
Ik ben totaal geen fan van rogier, maar om te zeggen dat je hem overdag net zo makkelijk wegspeelt als dat je s nachts zou doen en ook nog eens beweren dat je meestal spelers overdag pakt..
Dat klopt gewoon niet.

Oh vergeet het maar, ik zie pas net dat je bedoelde dat rogier zijn acc 24/7 online is.
Dan is het allemaal niet heel relevant indd.
 

DeletedUser

Guest
en als je je toch zo graag tegen mij wilt bewijzen, er zijn net nog 5 spelers gaan lopen aan het front met mij, keuze genoeg om een accountje op w34 te pakken. Ik kan dat enkel toejuichen. ;)

ITen eerste zijn de meeste van mijn overnames gewoon overdag, ten tweede was het account 24/7 bemand

Ik snap ook wel dat dat niet tegen mij bedoelt was, ik laat alleen zien dat je wel vaker in de nacht aanvalt dus dat wat je zei onjuist is.
Zeker andere koek, maar ook jij weet dat als je zwaar in de minderheid bent en dus kleine preff stacks hebt je het zal moeten winnen op skills en activiteit.
Je zal dan veel meer moeten schuiven, bijstackeb terug trekkeb en noem maar op, dit simpelweg omdat de stacks klein zijn.
Pak daar een groot front bij waardoor je zelf geen safe zone hebt en het feest is compleet.
Dus ja, ook dan kan in de nacht aanvalleb nog steeds een enorm voordeel geven.

Ik zelf zou het ook gewoon doen hoor, s'nachts aanvallen mocht dat kunnen.
Maar het is simpelweg zo dat s nachts aanvallen een veel groter slagingspercentage geeft.
Ik ben totaal geen fan van rogier, maar om te zeggen dat je hem overdag net zo makkelijk wegspeelt als dat je s nachts zou doen en ook nog eens beweren dat je meestal spelers overdag pakt..
Dat klopt gewoon niet.

Oh vergeet het maar, ik zie pas net dat je bedoelde dat rogier zijn acc 24/7 online is.
Dan is het allemaal niet heel relevant indd.


Wat ik zei was helemaal niet onjuist gezien het over de desbetreffende spelers ging. En ik beweer helemaal niet dat het net zo makkelijk zou zijn, enkel dat het nog steeds makkelijk zou zijn. Dat laatste beweer ik ook helemaal niet?

En ook dat bedoelde ik niet, ging niet over Rogier.
 

DeletedUser66265

Guest
Wat ik zei was helemaal niet onjuist gezien het over de desbetreffende spelers ging. En ik beweer helemaal niet dat het net zo makkelijk zou zijn, enkel dat het nog steeds makkelijk zou zijn. Dat laatste beweer ik ook helemaal niet?

En ook dat bedoelde ik niet, ging niet over Rogier.

Dan ben ik nu geheel de draad kwijt?
Je quote rogier, zegt daarvoor overigens dat je rogier makkelijk weg kan spelen, maar hebt het nu toch over iemand anders?
je bent wel heel duidelijk vandaag zeg.

En ja, dat beweerde je wel.
Je hebt gezegt dat je vaak zat overdag aanvalt, en dat ondersteunde je met dat je pas midden op de dag dorpen overneemt.
Het enige wat ik zeg is dat dat onzin is omdat jij wel vaker in de nacht aanvalt.
En de argumenten omtrent overdag edelen waarom dat dan niet meer uithaalt heb ik al eens uitgelegd, dus dat zal je dan maar even terug moeten zoeken.
 

DeletedUser81928

Guest
Dude, ik heb tijdje bij hem op w37 gespeeld. Ik wou spelers uit ons cluster wegbashen, denk dat ik het zelfs over ongeveer 10 spelers heb gevraagd maar ik kreeg steeds antwoord 'nee die mogen we al internen' of 'nee, eerst die speler internen'. Glenn overleeft op interns gewoon.

Ik kende hem niet, maar heb hem zo op w37 leren kennen. Weet dus ook niet hoe ie vroeger was.
Ohja, dan was er ook nog het feit dat ie altijd vol trots kwam melden als ie nieuwe intern had gefixed. Heb toen aan een aantal spelers gevraagd of ie altijd zo was, want zo wordt de wereld echt saai imo.
Het antwoord was toen ja.

Och och nog steeds boos dat je 2 keer gekicked bent van mijn account en een ander account in de stam. Hoe lang heb je wel niet op het accounts gezeten, niet lang genoeg om een reeel beeld te krijgen in elk geval. En ja het klopt dat ik in het begin veel interns had gergeld.



Wat ben jij arrogant geworden zeg. Jij wint werelden...met gekregen accounts bedoel je? Ik heb je namelijk nog niet zien winnen met een eigen account, en de laatste keer dat je bij mijn weten serieuze tegenstand had gaf je het na een week op en ging je lopen. Mag wel wat minder ;)

Ben wel benieuwd waar want volgens mij ben ik nog nooit gaan lopen. Ben 2 keer weggespeeld op w31 en op 19 maar toch altijd strijden ten onder gegaan. En op w18 ben ik sws niet gaan lopen maar was jij het volgens mij die op delete ging. Verder heb ik nooit tegen je of met je gespeeld.
 

DeletedUser66265

Guest
Je bent op w 31 strijdend ten onder gegaan?
Dan mag ik hopen dat je later nog een keer op w 31 bent gestart want op Wizze ben je verre van strijdend ten onder gegaan.
Sterker nog, je hebt mij daar laten zitten met jou shit en op lange termijn meegenomen het graf in.
 

DeletedUser81928

Guest
Nikki, Op alle dorpen liepen clears en treinen op stacks die het niet gingen houden. Sommige dorpen heb ik nog proberen af te geven aan de stam maar eigenlijk was alles gewoon verloren. Def teruggestuurd die ik niet meer nodig had en vv dus blijkbaar aan jou gegeven, dat weet ik niet meer maar het account was verloren en alle dorpen zouden worden overgenomen. Kon er vrij weinig meer van maken.
 

DeletedUser66265

Guest
Zie je mij ergens beweren dat je er nog wat van had kunnen maken?
Volgens mij heb ik die woorden niet in mijn mond genomen, maar oke.
Ik beweer wel dat wat jij zegt (dat je strijdend ten onder bent gegaan) niet klopt, want je bent gewoon weg gegaan.

Nee ik heb je vv niet gedaan, gerard heeft veel tijd in vv op jullie acc gestopt.
Waarom je mij meenam was als volgt.
Dunno was een vrij verspreidde stam, een typische stam van we recruiten alle goede spelers en letten niet heel erg op ligging.
In het noorden lagen we er vrij slap bij, dus ieder lid dat daar weg zou worden gespeeld zou er 1 teveel zijn.

Eerst werd gotta inactief, en hebben milan & nick besloten de handoek in de ring te gooien.
Ik wilde niet internen, dus dat account is er altijd inactief bij gebleven.

Max werd minder actief, kreeg enorm veel aanvallen van ST binnen en verloor meerdere dorpen.
Hij is toen niet weggespeeld nee, maar we konden geen hulp meer van hem verwachten.

Jeroen hadden we daar ook nog, maar ook hij was door ST gezien en werd weggespeeld.

In het verre noorden lagen stijn en greg dan nog, maar die hadden 360 graden front (grotendeels noobs), dus genoeg dreiging om geen troops te kunnen missen.


Op het moment dat jij dus kwam bleven jou account en mijn account als enige over, ik tegen ST gelegen, jij tegen een andere grote stam waar ik even de naam van kwijt ben.
Als wizze weggespeeld zou worden zou ik letterlijk met een 360 graden front komen te zitten, iets wat ik kostte wat het kost wilde voorkomen omdat de stam verder gewoon te verspreid lag.
Dus ja, wat wat het enige wat ik kon doen?
Alles of niets spelen, en dat heb ik dan ook gedaan.
Al mijn deff heb ik naar Wizze gestuurd, letterlijk alles en heb mijzelf daardoor enorm kwetsbaar opgesteld (de rest werd niet voor niets door ST weggespeeld).
Vervolgens werd het account wizze inactief, en stond MIJN DEFF daar letterlijk dood te gaan..
Binnen 1 dag was 80 % van mijn deff dood, en werd de handoek op account wizze in de ring gegooid.
En later dus weggespeeld.

Hierdoor kwam ik met een 360 graden front te zitten, 2 goede stammen om mij heen, eigen deff allemaal dood, plus een instabiele stam omdat wizze een leidersaccount was..
dus nee, je bent verre van strijdend ten onder gegaan, je bent gewoon gequit.
Echter kan ik je dat niet kwalijk nemen, want de oorspronkelijke spelers quitte ook, dus wie ben jij dan om een lastig account te redden?
Ik snap dus echt wel dat je daar geen moeite en tijd in wilde steken, maar kom dus alstjeblieft niet af met ik ben strijdend ten onder gegaan.
 
Bovenaan