IGteacher op wereld 32

DeletedUser

Guest
Zeg, zullen we het hier houden over IGTeacher en anders gewoon niet hier reageren?

Ja juffrouw :cool:

Nee even serieus het project heb ik zelf even ingezeten en echt knap werk voor Mea en Dragon en de volgelingen om er zoveel tijd in te steken.
Een beginner komt nog maar met een domme vraag, of Mea is er al met brede glimlach om te antwoorden , wat ze ook vragen niets is te dom om te vragen en tips krijg je genoeg
Keep up the good work !
 

DeletedUser53131

Guest
en ze post waarschijnlijk 8x zo lang als jouw posts hé dragon :D?
 

DeletedUser52174

Guest
True that, ik kan dat bevestigen !

Als je vraagt: Van wanneer tot wanneer duurt de nachtbonus?

Krijg je zo'n antwoord, als het niet uitgebreider is:

De nachtbonus geldt standaard tussen 1 en 7 uur, enkel wereld 1 en wereld 29 wijken hiervan af en hebben een nachtbonus van 0 tot 7 uur. Als de nachtbonus actief is vechten de eenheden in de verdediging bij een aanval twee keer zo sterk als normaal.
Deze bonus heeft geen effect op verkenners en op verlaten dorpen. Als de nachtbonus bij een gevecht actief was dan staat dit ook in het aanvalsbericht.

Nachtbonus.png
 

DeletedUser52174

Guest
omfg nog zo'n extreme mega pro

het moet niet gekker worden
 

DeletedUser53131

Guest
dit was gewoon een uitzondering, nachtbonus kan ze niet genoeg over vertellen :D
 

DeletedUser

Guest
Maar hoe loopt dit ' Project ' eigenlijk ? :) Gaat het goed en zijn er al verbeteringen zichtbaar ?
 

DeletedUser

Guest
verbeteringen zichtbaar? onmogelijk :p
er spelen duizenden noobs op dit spel, en vraag kan onmogelijk iedereen reeds bereikt hebben ;) waarschijnlijk merken we pas iets van dit initiatief binnen 2 of 3 werelden, als ze het volhouden toch. het uitgelegd krijgen is 1 ding, het onder de knie krijgen iets anders
 

DeletedUser65921

Guest
We doen ons best, zelfs al bereiken we maar een beperkt publiek, iedereen die we kunnen helpen is een stap.
Wie het kleine niet eert,...
 

DeletedUser

Guest
We doen ons best, zelfs al bereiken we maar een beperkt publiek, iedereen die we kunnen helpen is een stap.
Wie het kleine niet eert,...

uiteraard, dat bedoel ik dus maar je kan niet verwachten dat het al direct zichtbaar is ;) ze doen goed werk en langzaam aan trekken ze het niveau terug wat omhoog :)
 

DeletedUser

Guest
Als je denkt dat je alles weet, kan je de stam verlaten en echt gaan spelen :)
Natuurlijk ben je vrij om zelf te kiezen hoelang je blijft.
Wil je leraar worden? Dat regelt Dragon ;)

Ik zie laatste tijd wat meer rode bolletjes, die kicken wij gelijk, aangezien het geen nut heeft hun als lid te hebben... Voor leerlingen; let op dus...
 
Reactiescore
7
Ik heb hier nooit gereageerd :eek:
en ook niet echt vaak rondgekeken op het W32 forum :eek:
Vrijwel nooit eigenlijk, omdat IGT buiten het verder W32 gebeuren stond.
En al zijn we alweer een jaartje verder, ik wil toch graag reageren :D

Ja juffrouw :cool:

Nee even serieus het project heb ik zelf even ingezeten en echt knap werk voor Mea en Dragon en de volgelingen om er zoveel tijd in te steken.
Een beginner komt nog maar met een domme vraag, of Mea is er al met brede glimlach om te antwoorden , wat ze ook vragen niets is te dom om te vragen en tips krijg je genoeg
Keep up the good work !

Thxs :)
Grappig en lief van jou, om mijzelf zo omschreven te zien :)
Klopt wel aardig, geloof ik.
Whahahaha en ik durf nu bijna geen :) te gebruiken meer :D

Ja meestal is ze me voor :(

Sowwy, maar t was ook érg leuk allemaal :)

Had ik nooit verwacht toen je me vroeg om je te helpen, want wat kon ik nou toevoegen aan een leerstam :confused:
er waren veel meer andere spelers die dat veel beter konden, volgens mij :eek:
Ik dacht ffjes een weekje te joinen zodat ik daarna kon zeggen: sorry maar ik kan toch niks doen, ik ga weer :eek:
^^ 't Is ietsje langer geworden :D

Thxs dat je me gevraagd hebt, Laurens en niet 1x maar tig keer, totdat ik eindelijk "ja" zei :)


en ze post waarschijnlijk 8x zo lang als jouw posts hé dragon :D?

Sssst, niet alles over mij doorzeggen :eek:

True that, ik kan dat bevestigen !

Als je vraagt: Van wanneer tot wanneer duurt de nachtbonus?

Krijg je zo'n antwoord, als het niet uitgebreider is:

De nachtbonus geldt standaard tussen 1 en 7 uur, enkel wereld 1 en wereld 29 wijken hiervan af en hebben een nachtbonus van 0 tot 7 uur. Als de nachtbonus actief is vechten de eenheden in de verdediging bij een aanval twee keer zo sterk als normaal.
Deze bonus heeft geen effect op verkenners en op verlaten dorpen. Als de nachtbonus bij een gevecht actief was dan staat dit ook in het aanvalsbericht.

Nachtbonus.png

Ik voel mij echt heel erg nu :D
Iemand die mij een cursus "kort antwoorden" kan geven? :p

ffjes serieus:
Ik heb heel erg gelachen toen ik dit allemaal las en woows, jullie kennen me haast beter dan ik mezelf ken :)
Voor degenen die ook in IGT hebben gezeten: thxs het was een fijne tijd, we hebben veel lol gehad toen, he :)

Voor degene die zich afvragen of dit project succesvol is geweest:
Ja, dat was het.
We hebben heel veel leden gehad, die al dan niet langere tijd gebleven zijn.
Niet alleen de "echte" n00bjes, maar ook veel spelers die al langer spelen, maar nooit echt verder kwamen
en zelfs echte pro's die altijd problemen hadden met starten en bij ons kwamen kijken hoe ze daar verandering in konden brengen.

Ikzelf ben in tegenstelling tot de andere mentoren/leraren, wel met een acc gestart.
Dat was vooral om goed in te kunnen springen op de vragen die er kwamen omdat ik dan vanuit de praktijk antwoorden kon.
Ik heb in die tijd ook regelmatig mijn vv doorgegeven, zodat spelers ook echt konden zien wat ik deed op het acc.
Heb ik ook hele leuke reacties op gehad omdat ze nu letterlijk zagen wat de "theorie" in de praktijk betekende en dat het ook echt werkte :)

Of het voor de toekomst veel oplevert aan nieuwe toppertjes hangt van zoveel factoren af.
Ook starten zulke spelers dan meestal toch weer onder een andere naam, dus echt weten zullen we het nooit ;)

Eigenlijk zou dit project op een volgende wereld een vervolg moeten krijgen.
Zodat er weer nieuwe n00bjes en andere leergierige spelers :p bereikt kunnen worden.


Liefs Mea :)
 
Reactiescore
298
Leuk project Mea, is veel tijd ingestoken denk ik zo! Dikke pluim voor de mensen die zich zo inzetten voor het voortbestaan van TW! :)

Ik hoop dat het voor nieuwe aanwas zorgt op volgende werelden, want dat is broodnodig! :(
 
Reactiescore
7
Leuk project Mea, is veel tijd ingestoken denk ik zo! Dikke pluim voor de mensen die zich zo inzetten voor het voortbestaan van TW! :)

Ik hoop dat het voor nieuwe aanwas zorgt op volgende werelden, want dat is broodnodig! :(

De grootste pluim is voor Laurens/dragonfriend723 :)
Hij is degene die met dit plan kwam en die de leerstam IGT ook heeft opgericht
Verder hebben we een erg fijn team van leraren/mentoren (gehad) die met zijn allen idd heel wat tijd hierin gestoken hebben, maar er zelf ook heel veel lol aan beleefd hebben, kan ik wel zeggen :D

Ik vond het een hele leuke ervaring, er was een hele prettige wisselwerking tussen de de spelers die joinden en het team van leraren/mentoren wat voor erg veel dynamiek zorgde.

Thxs Laurens<3, dat je maar bleef vragen of ik joinen en helpen wilde.
Ik had dit voor geen goud willen missen :D

Groetjes Mea :)
 
Bovenaan