Tribal Wars 2

DeletedUser

Guest
[SUP][/SUP]
Ik snap het probleem niet, ik heb een beta key gekregen en het ziet er toch hartstikke vet uit? Wat is het probleem?

Tegenwoordig moeten alle games mooi zijn, zijn ze ook wel maar vaak ontbreekt enige tactische inzicht of daadwerkelijke uitdaging/strategie. Zoals met dit bijvoorbeeld, alle strategie eruit gehaald door middel van pay to win. Wordt gewoon een spel vol met noobs die gelijk weer stoppen zodra ze doorhebben wat voor spel het is. Alles moet er leuk uitzien maar werken ho maar.
 

DeletedUser4141

Guest
Ik meende dat je autoverkoper was?
En nee Global Knowledge stopt er na w33 mee, dit omdat het spel is verprutst met alle premium functies.

Ik ben ook autoverkoper. Lijkt wel of je ervanuit gaat dat hier geen studies voor nodig zijn.

Spel is inderdaad redelijk verprutst. Toch is het nog knap. De acties die jullie ondernemen tegen mezelf waren toch fijn? enfin we zijn hier off topic aan het gaan.
 
Reactiescore
7.944
Ik ben ook autoverkoper. Lijkt wel of je ervanuit gaat dat hier geen studies voor nodig zijn.

Spel is inderdaad redelijk verprutst. Toch is het nog knap. De acties die jullie ondernemen tegen mezelf waren toch fijn? enfin we zijn hier off topic aan het gaan.

Goed studeren dacht in eerste instantie meer aan de universiteiten en dergelijke, excuses voor het misverstand.
Ik doel bij de pp functies niet specifiek op jou hoor, maar in het algemeen.

-Muren uppen voor pp
-Looptijden lc/edelmannen
-Clears terughalen
-Sterkere clears.
-Alle events waarmee je met pp er meer uit kan krijgen.
-Gs kopen mbh van pp

In totaliteit heeft Innogames gewoon zijn eigen tw games naar de maan geholpen. Ik speel dit spel nu al sinds het ontstaan van Tribalwars en een heel groot deel van die kern is al gestopt of beginnen met stoppen/afkicken vanwege de pp functies. Dit is ook wel te zien aan de dalende lijn van actieve gebruikers.

Tribalwars 1 is het nog mogelijk om de pp spenders kapot te maken, maar in tw2 lijkt me dit al een stuk moeilijker.

Innogames verliest op Tribalwars dus komen er meer functies bij waar ze aan kunnen verdienen, echter verliezen ze hier nog meer spelers aan, er ontstaat dus een spiraal. Het spel moet aantrekkelijk worden gemaakt, maar in plaats daar van vernietigen ze het.
 

DeletedUser

Guest
Goed studeren dacht in eerste instantie meer aan de universiteiten en dergelijke, excuses voor het misverstand.
Ik doel bij de pp functies niet specifiek op jou hoor, maar in het algemeen.

-Muren uppen voor pp
-Looptijden lc/edelmannen
-Clears terughalen
-Sterkere clears.
-Alle events waarmee je met pp er meer uit kan krijgen.
-Gs kopen mbh van pp

In totaliteit heeft Innogames gewoon zijn eigen tw games naar de maan geholpen. Ik speel dit spel nu al sinds het ontstaan van Tribalwars en een heel groot deel van die kern is al gestopt of beginnen met stoppen/afkicken vanwege de pp functies. Dit is ook wel te zien aan de dalende lijn van actieve gebruikers.

Tribalwars 1 is het nog mogelijk om de pp spenders kapot te maken, maar in tw2 lijkt me dit al een stuk moeilijker.

Innogames verliest op Tribalwars dus komen er meer functies bij waar ze aan kunnen verdienen, echter verliezen ze hier nog meer spelers aan, er ontstaat dus een spiraal. Het spel moet aantrekkelijk worden gemaakt, maar in plaats daar van vernietigen ze het.

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.
 

DeletedUser

Guest
is dan het tenminste mogelijk om op tw2 op een zeer eenvoudige (en goedkope manier) gratis PP te verdienen?
Zoiets als gs-en verkopen. Anders zijn al die functies gewoon treurig.

Tw bloeit dood door alle PP functies die ze er achter hebben aan toe gevoegd.
Om dit tegen te gaan steken ze de PP functies er van ih begin in? Lijkt me niet dat er dan meer als 100 man in totaal op dat spel gaat spelen. Korte termijn denken van INNO is nog steeds fantastisch, het lange termijn denken heeft INNO echter nooit gehad. Jammer maar dat zal hun de kop kosten, ik vermoed dat INNO binnen een paar jaar wel volledig kapot zal zijn.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Je hebt gekke techs waarmee je ridder je edels versterkt :cool:
 

DeletedUser

Guest
ik kan helaas niet in de beta ( heb me wel aangemeld )
maar zover ik kan lezen is het wel een leuk spel zolang je niet tussen de spelers zit die veel geld uitgeven aan een online game
 
Bovenaan