Begin van een nieuw tijdperk

DeletedUser63264

Guest
Jij schijnt mij nogal goed te kennen Chip. Sterke woorden voor iemand die niet weet hoe het zit.
Misschien moet je meer aan je eigen handtekening denken: Een verhaal heeft altijd 3 kanten, mijn kant, jouw kant en de waarheid.

Ben ik leider binnen Resist, ja dat recht heb ik. Werken we met leiders, nee. Waarom niet, omdat het een zelfsturend geheel moet zijn. Iedereen die bewezen heeft dat hij zelfsturend is heeft het leidersrecht binnen Resist. Dus je hele verhaal over dat ik de leider ben en als me iets niet bevalt dat iemand dan gekickt wordt is complete onzin. Dat Nikolaas gekickt is in verband met uitbreidingsgebied is ook onzin. Ik heb nog zat te internen. Waarom intern ik, omdat ik geen frontspeler ben. Een frontspeler moet veel tijd hebben en veel online zijn. Dat heb ik niet.

Waarom Jumper2002 en Bearguy dorpen verliezen zonder dat er gedeft wordt, ook simpel, ik ga geen onbemande accounts lopen deffen. Ik ben de noob die de vv van deze accounts had. Hoezo had, ik heb de vv's over gezet naar anderen. Als zij willen deffen moeten ze dat zelf weten, ik stop er geen tijd in.

Tharoy, jouw verhaal komt aardig dicht bij de waarheid. Blijkbaar is er niemand in Resist dit dat druft te bevestigen. Smoesjes roepen, dat is wat de meeste goed kunnen.

Dus nog een keer:
Ik heb ruzie met Nikolaas II. En heb het dermate gehad met hem dat ik hem uit de stam gegooid heb. Als hij terug komt, ga ik weg. Ik wil op geen enkele manier meer met hem samenwerken. Ben ik dan een vies mannetje, misschien wel. Maar dit is wat er aan de hand is en niets meer.

Waarom is Jumper2002 eigenlijk weggegaan ?
 

DeletedUser62862

Guest
Die uitspraak ga ik vooralsnog niet waarmaken. We zijn bezig om de problemen die Niko en ik hebben op te lossen. Problemen oplossen hoort ook bij volwassen zijn. Ik heb Niko zelf uitgenodigd om terug in de stam te komen, de tijd gaat leren hoe het verder gaat verlopen.
Sorry Fruit, jullie zullen nog langer moeten wachten. Resist wordt nog niet opgeheven :p

grote praatjes meer komt er niet uit , uit dat toetsenbord van jou.
dacht die Andre is een man van zijn woord.
blijkbaar ben je nog erger dan een vies mannetje :D
 

DeletedUser62436

Guest
Sorry, sorry, tijdens het barfen ga ik niet op dit tegenwoordig verderfelijk forum kijken. Verder heb ik niets te zeggen omdat ik niet meer speel of log, en hierover dus ook niets zinnigs kan zeggen.

Maar dat deed je altijd toch wel, waarom nu ineens niet meer? Of heb je nu toch eindelijk ingezien dat alleen maar onzin posten toch geen enkel nut heeft?:p
 

DeletedUser55442

Guest
@chip, enige vorm van fatsoen is jou nooit bijgebracht zeker? Hou het een beetje fatsoenlijk.

@Ejo, Jumper2002 is gestopt omdat hij geen zin meer had om tijd aan TW te besteden. TW is een dwingend, verslavend spel wat bergen tijd kost. Ik kan hem geen ongelijk geven.
 

DeletedUser14626

Guest
Beste andre,

Hoeveel kost een intern cursus bij jou? Ik zie dat je er erg goed in bent.
Ik heb niet veel geld, maar ik wil graag mijn droom verwezenlijken om net zo goed te worden als jij.

Met vriendelijke groet,
Piet
 

DeletedUser69459

Guest
Beste andre,

Hoeveel kost een intern cursus bij jou? Ik zie dat je er erg goed in bent.
Ik heb niet veel geld, maar ik wil graag mijn droom verwezenlijken om net zo goed te worden als jij.

Met vriendelijke groet,
Piet

Beste bloemkool,

Waarom verschijn jij op dit forum & geef je commentaar op een speler van w21? Voor zover ik weet zijn de werelden 18 en 12 waarop jij speelt/speelde niet verbonden met w21. Dus ga gewoon weg hier, voordat ik je moet aangeven :eek:

Met vriendelijke groet,
Stefaan
 

Deleted User - 24028

Guest
Beste bloemkool,

Waarom verschijn jij op dit forum & geef je commentaar op een speler van w21? Voor zover ik weet zijn de werelden 18 en 12 waarop jij speelt/speelde niet verbonden met w21. Dus ga gewoon weg hier, voordat ik je moet aangeven :eek:

Met vriendelijke groet,
Stefaan

Dat terwijl jou stammies die niet meer spelen de boel hier onderspammen gelijk zot -_-
 

DeletedUser14626

Guest
Beste bloemkool,

Waarom verschijn jij op dit forum & geef je commentaar op een speler van w21? Voor zover ik weet zijn de werelden 18 en 12 waarop jij speelt/speelde niet verbonden met w21. Dus ga gewoon weg hier, voordat ik je moet aangeven :eek:

Met vriendelijke groet,
Stefaan

Beste Peeta,

Ik zie dat je veel weet op het gebied van hard stacked staan en nog achter staan in de stats. Ik zou graag die cursus bij jou willen doen, mocht je niet te druk zijn met bijstacken en dorpen verliezen. Ik zie ook dat je misschien wat meer informatie nodig hebt over het wel of niet kunnen aangeven van personen die gewoon on topic reageren. Een toevallige bijkomstigheid is dat ik die cursus zelf aanbied. Het is aan jou de keuze of je hieraan deelneemt of dat je in onwetendheid achterblijft.

Met vriendelijke groet,
Piet
 

DeletedUser

Guest
Beste bloemkool,

Waarom verschijn jij op dit forum & geef je commentaar op een speler van w21? Voor zover ik weet zijn de werelden 18 en 12 waarop jij speelt/speelde niet verbonden met w21. Dus ga gewoon weg hier, voordat ik je moet aangeven :eek:

Met vriendelijke groet,
Stefaan

Stefaan,

Sinds wanneer mogen mensen van andere fora hier hun mening niet meer ventileren. Dat als eerste. Ten tweede kan zijn handtekening zeggen dat hij hier niet actief is, maar wilt dit dan daadwerkelijk zeggen dat hij hier dan ook niet speelt? Ik speel namelijk op w38 en zie jij daar iets van in mijn handtekening staan?

Mvg,
Jack
 

DeletedUser69459

Guest
Beste Peeta,

Ik zie dat je veel weet op het gebied van hard stacked staan en nog achter staan in de stats. Ik zou graag die cursus bij jou willen doen, mocht je niet te druk zijn met bijstacken en dorpen verliezen. Ik zie ook dat je misschien wat meer informatie nodig hebt over het wel of niet kunnen aangeven van personen die gewoon on topic reageren. Een toevallige bijkomstigheid is dat ik die cursus zelf aanbied. Het is aan jou de keuze of je hieraan deelneemt of dat je in onwetendheid achterblijft.

Met vriendelijke groet,
Piet

Beste grappenmaker,

Ik speel net iets langer dan 3 maand op muay ray. De dag nadat al die cf's er kwamen. Op die 3 maanden heb ik al veel aanvallen gezien, merk je oa aan een stijging van meer dan 500mil ODD. In die periode ben ik ondanks deze vele aanvallen en 50-60 clusterfcks slechts 10 dorpen verloren. Het feit dat ik zogezegd diep gestackt sta? Neem er eens een kaart bij voordat je zulke uitspraken doet. Ik heb idd stacks staan rond cf's die 30lijnen diep liggen, maar wilt dat zeggen dat ik overstack? Neen, want ik heb daar cf's. Wilt het feit dat ik stacks heb 30lijnen diep rond cf's zeggen dat ik overal ,ook niet rond cf's, stacks heb staan 30lijnen diep? Neen. Vraag maar aan jorn hoeveel rijen ik rond de cf's stack, want daaraan kan je merken of iemand overstackt ofniet.

Wat je wel kunt concluderen is dat er nog iemand is die het ig niet kan halen en dus de tegenstander noob gaat noemen of kritiek gaat uiten. Op w18 ben je zeker eerst geworden door internen? Anders kraam je zulke onzin niet uit.

Met vriendelijke groet,

Stefaan
 

DeletedUser14626

Guest
Beste grappenmaker,

Ik speel net iets langer dan 3 maand op muay ray. De dag nadat al die cf's er kwamen. Op die 3 maanden heb ik al veel aanvallen gezien, merk je oa aan een stijging van meer dan 500mil ODD. In die periode ben ik ondanks deze vele aanvallen en 50-60 clusterfcks slechts 10 dorpen verloren. Het feit dat ik zogezegd diep gestackt sta? Neem er eens een kaart bij voordat je zulke uitspraken doet. Ik heb idd stacks staan rond cf's die 30lijnen diep liggen, maar wilt dat zeggen dat ik overstack? Neen, want ik heb daar cf's. Wilt het feit dat ik stacks heb 30lijnen diep rond cf's zeggen dat ik overal ,ook niet rond cf's, stacks heb staan 30lijnen diep? Neen. Vraag maar aan jorn hoeveel rijen ik rond de cf's stack, want daaraan kan je merken of iemand overstackt ofniet.

Wat je wel kunt concluderen is dat er nog iemand is die het ig niet kan halen en dus de tegenstander noob gaat noemen of kritiek gaat uiten. Op w18 ben je zeker eerst geworden door internen? Anders kraam je zulke onzin niet uit.

Met vriendelijke groet,

Stefaan

Beste Stefaan,

Ik zou graag een cursus bij je willen volgen: hoe laat ik me uit de tent lokken voor gevorderden. Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste worden op tribalwars door internen, dan zou ik je toch willen doorverwijzen naar je stamgenoot andre68. Die blijkt daar veel beter in te zijn dan ik en waarschijnlijk meer bereid je daar bij te helpen.

Met vriendelijk groet,
Piet
 

DeletedUser69459

Guest
Beste Stefaan,

Ik zou graag een cursus bij je willen volgen: hoe laat ik me uit de tent lokken voor gevorderden. Mocht je geinteresseerd zijn in het eerste worden op tribalwars door internen, dan zou ik je toch willen doorverwijzen naar je stamgenoot andre68. Die blijkt daar veel beter in te zijn dan ik en waarschijnlijk meer bereid je daar bij te helpen.

Met vriendelijk groet,
Piet

Beste Piet,

Met deze redenatie kan je elke onderbouwde post als reactie op klinkklare onzin bestempelen als 'uit de tent gelokt'.

Met vriendelijk groet,

Stefaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
219
Pieter post je hebt je aandacht gehad zo kan je er weer even tegen aan denk ik wel

ga nu maar weer naar een ander forum kan je daar ook weer aandacht krijgen
 

DeletedUser55442

Guest
Beste Piet,
Een cursus internen kan ik je niet geven. Je zou co kunnen worden op Andre68 als je wil, dan kun je het leren door veel te oefenen.
 

DeletedUser62862

Guest
@chip, enige vorm van fatsoen is jou nooit bijgebracht zeker? Hou het een beetje fatsoenlijk.

waar ben ik onfatsoenlijk :eek:

ik geef alleen mijn mening , dat mag toch.
als er hier 1 van ons 2 onfatsoenlijk is dan weet jij wie dat is :rolleyes:

hoe jij met mede stamgenoten omgaat zegt toch genoeg.

dus mijn mening is en blijft dat ik jou een vies mannetje vindt :cool:
 
Bovenaan