[Inschrijftopic] Spelleiding #171, #172 & #173

Deleted User - 2265087

Guest
Ohja sorry. Niet te snel boos worden ;). Vanavond staat mijn definitieve versie online. Meningen mogen nu ook al komen over de even dagen gebeurtenissen. Graag zels (Quechua, Blue, Knoef, Kahvi, Loll King, Senne etc..)

Ik was verdrietig:( :( Grapje:) En het kan dus enkel even dagen zijn?

Daarmee bedoel je heel de gebeurtenissen gedoe?

Volgens mij was dat tegen mij, en over het voorstel van Rever die de opstand voorstelde.
 
Reactiescore
338
Ik was verdrietig:( :( Grapje:) En het kan dus enkel even dagen zijn?



Volgens mij was dat tegen mij, en over het voorstel van Rever die de opstand voorstelde.

Ik had sowieso al vermeld dat het de even dagen waren, dus het zijn hoogstens 5 a 6 gebeurtenissen, afhankelijk van het aantal spelers dat mee doet.
 

DeletedUser72643

Guest
Ruben, ik vind het wel een leuk idee! Dit brengt meer spanning in het spel en zorgt ervoor dat het anders dan anders is, leuk dus!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Dan moet jij dat organiseren knoefkoe, als je dat zo graag wil!. Volgens mij hebben de meeste mensen het niet zo op netwerkpotjes..
 
Reactiescore
338
9swjjwpen0e.gif


Mijn ogen gaan langzamerhand open, en ik ga op mijn zij liggen. Ik kijk op de wekker en zie dat het zeven uur is. Weer een saaie dag op school, zoals gewoonlijk. Ik wou dat het leven me wat leukers kon brengen, met het huidige leven ben ik zo goed als klaar. Ik sta op en pak de afstandsbediening van de televisie, en zet hem aan. Ik begin een beetje te zappen, in de morgen is er ook nooit iets leuks voor denk ik bij mezelf. “Stop met zappen! Blijf kijken naar dit KORTE maar FANTASTISCHE reclamebericht!” Mijn ogen zijn ineens klaarwakker, en ik kijk naar de televisie waar dit vandaan komt. Het schijnt dat ik op de zender : “WvW” ben gezapt … Die zender had ik toch helemaal niet?!

Het reclamebericht gaat door: “Te weinig spanning in je leven? Is het geluk op? Toe aan iets nieuws? Niet getreurd! Wij sturen je op onderzoek naar een Mysterieus Eiland, samen met een andere groep ‘spanningzoekers’. Dit Eiland is nog nooit bewoond geweest, en dus des te leuker! Het enige wat je hoeft doen, is op deze knop hier rechtsonder drukken! Let op U heeft nog 10 seconden!”

Ineens gaat er zoveel door mijn hoofd, moet ik alles hier in de steek laten? Ik krijg echter nooit weer zo’n kans om dit te doen! Is het veilig, is dit niet een valstrik? Er gebeurd vast niks als ik op de knop druk, waarom probeer ik het dan niet? Stel het lukt wel, ben toch op zoek naar spanning … Ik spring van mijn bed, en ren naar de televisie en druk met mijn vinger op de knop onderin het beeld. “Zjoef!”

Mijn ogen gaan langzamerhand voor een tweede keer open, dit keer open ik ze niet in mijn kamer. Ik sta op, en probeer mijn nieuwe (kleine) kamer te bestuderen. Waar ben ik? Ik kijk goed om me heen, een bed, een douche, een wc … Ik hoor voetstappen en ren zo snel mogelijk naar mijn bed. De deur gaat open, en er lopen 2 personen naar mijn kamer binnen. Beiden hebben ze hetzelfde uniform aan, en doen ze me denken aan een soort vredebewakers van de welbekende film: “ De Hongerspelen”.

“Hallo, jij bent kandidaat nummer 25. Welkom op het Cruiseschip naar Mysterieus Eiland.”


...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 25+

...................Hints : Nee

...............Klaagmuur : Nee
..........Afscheidsbrief : Nee

...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : Ja
............Beschermengel : Nee
..................Ziener : Ja
........Dodenfluisteraar : Nee
.............Fluitspeler : Nee

..................Cupido : Ja, koppelt zichzelf aan een ander persoon
.Geliefden kennen elkaar : Ja
..Geliefden samen winnen : Ja

..................Wolven : Ja
....................Welp : Ja, groeit onbekende nacht op
...........Infectie wolf : Ja

........Eindtijd stemmen : 21:00
.......Tijdstip verhalen : 21:30 - 22:00

....Speciale Rollen naar : CrazySobek (Skype of TW)
...Weerwolven Moord naar : CrazySobek (Skype of TW)
...................Lynch : In het forum (ROOD)
..........BM stemmen : In het forum (BLAUW)

..........Inschrijvingen : 25+

............Burgemeester : Ja

............Extra rollen :

.......Netwerken/Claimen : NIET NETWERKEN, WEL CLAIMEN.

......Extra instellingen : Elke even dag, zal er een speciale gebeurtenis plaats vinden. Die maximaal 24 uur duurt. Deze speciale gebeurtenissen zorgen voor extra veel spanning, en voor een verhoogde forumactiviteit. Dit zijn de special effect's van het Mysterieuze Eiland. Hieronder heb ik enkele voorbeelden weergeven van speciale gebeurtenissen. Er zal vrijwel geen enkel team worden benadeeld:

Gebeurtenissen op even dagen:
Niet de officiële volgorde;

"Extase".
Omdat iedereen in een goede bui is, mag er een tweede persoon worden gelynched, dit echter alleen als het eerste gelynchte persoon een weerwolf was. - Deze dag moeten er dus 2 lynch targets worden gekozen (1 = Lynchtarget 1, 2 = Lynchtarget 2). Voorbeeld: CrazySobek 1, Flexibility 2. Als het eerste target 1 weerwolf was, dan is de tweede ook dood.

"De Beul".
Om hun handen in onschuld te kunnen wassen, wordt er door de spelers een beul benoemd. Deze beul wordt bekroond door de spelers zelf. Dit door een groene stem te geven: CrazySobek. De beul kan worden verkozen vanaf 22:00 - tot 12:00. Dan heeft de beul van 12:00 tot 21:00 om een target te kiezen, dit mag uiteraard in overleg met alle andere spelers op het forum.

"Droomvreter".
Vandaag wordt er door de spelleiding een nieuwe bijrol gegeven. Deze bijrol is slechts actief tot de eerst volgende lynch. De Droomvreter krijgt een lijst van in-actievelingen van de spelleiding te zien, hier mag hij 1 speler van elimineren. De droomvreter heeft van 22:00 tot 22:00 de tijd (24 uur dus).

"De machtsverwisseling".
Onze oude burgemeester wordt te oud, en het wordt tijd om deze te vervangen. Vandaag zal er dus opnieuw voor een nieuwe burgemeester worden gestemd. De huidige burgemeester mag geen stemmen ontvangen.

"Een geheim verbond".
Deze dag mag de burgemeester een netwerk partner (andere speler) zoeken. De burgemeester en netwerkpartner hebben 24 uur de tijd om met elkaar te communiceren, netwerken dus.

"De duivel".
Vandaag wordt er een gemeen wezen in het spel gegooid. Namelijk de duivel. Als de duivel door de wolven wordt vermoord tijdens de lunch, dan zal de wolf die al de meeste lynch stemmen op zich had, sneuvelen. Met de duivel valt niet te spotten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik heb heel veel mensen van hier op Skype maar ik vind het een vervelend medium. Ik kom daar alleen als ik gekoppeld ben en makkelijker wil overleggen of als ik wolf ben. Daarom ben ik meestal offline online :p
Maar omdat ik soms ook wvw speel op Skype (van andere site) moet ik mezelf zichtbaar maken anders kunnen ze mij niet berichten (mijn rol, of om te netwerken) xD

Geen netwerkronde's vind ik overigens tegenwoordig ook veel leuker.
Uitdagender. Zeker die paar keer toen twee spellen al uitgespeeld waren toen een wolf een goedje in de wolvenchat toeliet (xD). Zoiets gebeurde daarna nog een keer.
Dat is toch best zonde en niet de bedoeling van een netwerkronde.

Zal ik me in gaan schrijven als spelleider? :D
Ik moet mijn fiasco (153) herstellen!
 
Reactiescore
338
Ik heb heel veel mensen van hier op Skype maar ik vind het een vervelend medium. Ik kom daar alleen als ik gekoppeld ben en makkelijker wil overleggen of als ik wolf ben. Daarom ben ik meestal offline online :p
Maar omdat ik soms ook wvw speel op Skype (van andere site) moet ik mezelf zichtbaar maken anders kunnen ze mij niet berichten (mijn rol, of om te netwerken) xD

Geen netwerkronde's vind ik overigens tegenwoordig ook veel leuker.
Uitdagender. Zeker die paar keer toen twee spellen al uitgespeeld waren toen een wolf een goedje in de wolvenchat toeliet (xD). Zoiets gebeurde daarna nog een keer.
Dat is toch best zonde en niet de bedoeling van een netwerkronde.

Zal ik me in gaan schrijven als spelleider? :D
Ik moet mijn fiasco (153) herstellen!

Wel enorm goede concurrentie ... :eek:
 

Deleted User - 2265087

Guest
Trouwens, kom jij nog eens online op ons chatpogramma!! Ik heb nog 2 vragen daar open staan. O.A. of de infectie en welp dan beide nacht 3 zijn. En nog 1 (zouden er ook meer kunnen zijn:)
 

DeletedUser

Guest
kahvi, hoe kwam het dat daar zoveel weerwolven waren?
2 of 3 welpen
2 mythomanen
conversie wolf
3 weerwolven

Zoiets;)
Maar de goedjes waren op zich ook wel sterk, en in eerste instantie zou een mythomaan een ziener gaan bekijken maar naja, dingen liepen echt precies in de schoot van slecht.

Mijn volgende spel zal iig een geen-netwerkronde worden.
:)
 

DeletedUser81928

Guest
ik zou ook graag eens mee willen leiden of een spel maken kahvi misschien wij samen?
 

DeletedUser

Guest
Weerwolven van Wakkerdam Elite

Vele spelers claimen het, weinig bezitten het ook. Een echte wolfdar. Heb jij een neus en pluk je er elke wolf zo uit? Dan is dit jouw kans om het te bewijzen. Ditmaal geen poespas met extra rollen die niet eens op papier voorkomen. Ditmaal geen tovenarij van zieners, heksen of bengels die de burgers zullen helpen de wolven te ontmaskeren! Ditmaal is het erg makkelijk: een op de vijf spelers is wolf! Maar welke? Dat is aan jullie..

...........Aantal dorpen :1
..........Aantal spelers :15 à 20 (afhankelijk v.d. inschrijvingen)

...................Hints :Nee

...............Klaagmuur :Nee
..........Afscheidsbrief :Nee

...................Jager :Nee
....................Heks :Nee
.............Dorpsoudste :Nee
............Beschemengel :Nee
..................Ziener :Nee
........Dodenfluisteraar :Nee
.............Fluitspeler :Nee

..................Cupido :Nee
.Geliefden kennen elkaar : N.v.t.
..Geliefden samen winnen :N.v.t.

..................Wolven :Bij 15 spelers: 3, bij 20 spelers: 4
....................Welp :Nee
...........Infectie wolf :Nee

........Eindtijd stemmen :21:30 uur
.......Tijdstip verhalen :22:00 uur

....Speciale Rollen naar :N.v.t.
...Weerwolven Moord naar :Lytho via PM
...................Lynch : Dikgedrukt en rood gemarkeerd in het topic.

..........Inschrijvingen :Spelleider kiest spelers.

............Burgemeester :Wordt gekozen op dag 1 naast andere spelelementen. BM kiest nieuwe BM.

............Extra rollen :Nee

...............Netwerken :Nee
.................Claimen :Ja

......Extra instellingen: Inactiviteit zal zwaar bestraft worden. Hierin worden ook geen uitzonderingen gemaakt. Gezien enkel door te posten in het topic en te stemmen mensen ontmaskert kunnen worden zal iedereen actief moeten deelnemen. Tweemaal achter elkaar niet stemmen of driemaal in totaal betekent dat je zal sterven. Driemaal is scheepsrecht geldt ook wat betreft activiteit. Een ware wolf hoeft zich niet te verschuilen, maar manipuleert zich naar de overwinning!

Nou als dit plan door gaat doe ik dus de komde 3 potjes niet mee... of ben je van plan ook noobs zoals ik toe te laten?
 
Bovenaan