[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #167

DeletedUser5312

Guest
pff ja jammer dat ik na pasen er een beetje uit lag waardoor ik dood ging maargoed verder ging het potje wel lekker :p

Ik ga voortaan altijd yolo-mode spelen als burger, is echt te episch voor woorden :p

haha ja was wel heel erg :p maar hierdoor was je er ook best makkelijk uit te werken ^^
 

DeletedUser13565

Guest
Vier posts wil ik even op reageren, maar niet voordat ik m'n medewolven feliciteer met de overwinning:)

Tsjah, net nu ik iedereen door had word ik gelynched, anders hadden de burgers gewonnen. :p
En tsjah indd, capricorno en knoefkoe waren de slechtste spelers dit potje VERUIT!

Niet mee eens.

Zeker Knoefkoe niet, die had aan het eind de twee wolven door. Niet dat het zo'n prestatie is op vijf spelers, maar wel relatief als je ziet dat Senne, DAI, Capri er volledig naast zaten...

Twan ik koos ervoor om Chris te schieten omdat ie al telang leefde.... ( 2x 1 nacht nu langer dat klopte natuurlijk niet... en tadaa infectie eruit ) maaruhhm ik moet zeggen wat waren de burgers verrekt slecht, ook die capri, ja blue is wolf maar die lynchen we morgen pas ik wil nu kijken of ie geen burger laat lynchen, ja doe dat met 6 spelers waarvan er 2 wolven kunnen zijn, idioten.

In andere woorden, een lucky shot. Ik was namelijk ook als goedje nog in leven geweest aangezien ik aan het begin erg inactief was. Bewust, ik geef het toe, ik dacht toen dat ik niet voor nacht 3 mocht infecteren en ik was sowieso pissed dat ik weer infectiewolf was.. ik ben dan nog liever gewoon burger.
Maar met diezelfde redenatie kun je iedere goede speler wel eruit gaan halen 'omdat ie er lang in zit'. Ik heb pas ook het eind gehaald als goedje bijvoorbeeld.

Valt het jullie ook op dat Chris wel heel vaak infectie / wolf is.

Slechtje valt wel mee, wel al twee keer infectiewolf in de laatste vijf (?) potjes, wat indd opvallend is... en enorm vervelend, als je altijd op de voorgrond speelt.

Ik wil even zeggen dat Lytho mijn complimenten verdiend voor het blijvend schrijven van verhaaltjes, ondanks de inactiviteit. Respect Lytho, goed geleid!

Inderdaad netjes
 

DeletedUser

Guest
en ik had op het eind toch de wolven door, jammer dat de andere burgers niet mee stemden
 

Deleted User - 2265087

Guest
Vier posts wil ik even op reageren, maar niet voordat ik m'n medewolven feliciteer met de overwinning:)



Niet mee eens.

Zeker Knoefkoe niet, die had aan het eind de twee wolven door. Niet dat het zo'n prestatie is op vijf spelers, maar wel relatief als je ziet dat Senne, DAI, Capri er volledig naast zaten...



In andere woorden, een lucky shot. Ik was namelijk ook als goedje nog in leven geweest aangezien ik aan het begin erg inactief was. Bewust, ik geef het toe, ik dacht toen dat ik niet voor nacht 3 mocht infecteren en ik was sowieso pissed dat ik weer infectiewolf was.. ik ben dan nog liever gewoon burger.
Maar met diezelfde redenatie kun je iedere goede speler wel eruit gaan halen 'omdat ie er lang in zit'. Ik heb pas ook het eind gehaald als goedje bijvoorbeeld.



Slechtje valt wel mee, wel al twee keer infectiewolf in de laatste vijf (?) potjes, wat indd opvallend is... en enorm vervelend, als je altijd op de voorgrond speelt.



Inderdaad netjes

Ik zat goed met Bleu, waar volgens mij 2x mijn stem op stond.Maar doordat iedereen iedereen beschuldigde raakte ik helemaal in de war, want iedereen zei dingen die wel klopte. Ik heb geloof ik 5x mijn stem veranderd (nogmaals sorry Lytho daarvoor)

En Lytho, ook respect voor jou dat je het hele potje met goede verhalen bezig bent geweest. En niet als de activiteit af zakt de verhalen minder werden. Verder een leuk potje, die ik eindelijk tot het einde heb gespeeld:)
 

Deleted User - 2265087

Guest
en ik had op het eind toch de wolven door, jammer dat de andere burgers niet mee stemden

Sorry, was in de war geraakt.En toen gingen alle burgers gespreid stemmen, tja, an stemmen de wolven smaen op iemand, n een goedje op jou, dan ben je dood. Overigens vond ik joou op het einde de meest duidelijke burger.

Oscar had ik trouwens niet verwacht, die heeft wel goed gespeelt.
 

DeletedUser

Guest
jij moest wel wolf zijn, anders blijft een bm er niet zo lang in
 

DeletedUser

Guest
Thanks iedereen. :)
Fijn dat ik niet altijd te herkennen ben als wolf.
 
Reactiescore
338
Oscar had ik wel door. Blue heeft goed gespeelt vind ik, ik had hem in ieders geval niet door.

Part of thee game vond ik redelijk inactief om hem door te hebben.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik zat goed met Bleu, waar volgens mij 2x mijn stem op stond.Maar doordat iedereen iedereen beschuldigde raakte ik helemaal in de war, want iedereen zei dingen die wel klopte. Ik heb geloof ik 5x mijn stem veranderd (nogmaals sorry Lytho daarvoor)

En Lytho, ook respect voor jou dat je het hele potje met goede verhalen bezig bent geweest. En niet als de activiteit af zakt de verhalen minder werden. Verder een leuk potje, die ik eindelijk tot het einde heb gespeeld:)

Is niet erg hoor..

Het was alleen wel even puzzelen.

Maargoed dat het zes spelers waren en niet dertig :p
 

DeletedUser63354

Guest
Wat ook nog mooi is:

Oscar sprak mij zo aan, waarom stem je constant op mij?
Ik: ja ik ben gs koppel natuurlijk!
Hij: ja dat is dus wat ik denk
Ik: hmm als er nog een gs koppel in zit iig
wie zou er koppel kunnen zijn? bappos of gewoon een goedje?
oscar: geen idee
Ik: ja noralie natuurlijk :D:D

toen heeft de lunch ook op noralie gestaan totdat tompeter zei dat hij (als hij toch jager was gebleken) noralie zou schieten :D
 

DeletedUser

Guest
wat ook nog mooi is:

Oscar sprak mij zo aan, waarom stem je constant op mij?
Ik: Ja ik ben gs koppel natuurlijk!
Hij: Ja dat is dus wat ik denk
ik: Hmm als er nog een gs koppel in zit iig
wie zou er koppel kunnen zijn? Bappos of gewoon een goedje?
Oscar: Geen idee
ik: Ja noralie natuurlijk :d:d

toen heeft de lunch ook op noralie gestaan totdat tompeter zei dat hij (als hij toch jager was gebleken) noralie zou schieten :d

:d:d:d.
 

DeletedUser

Guest
Wat ook nog mooi is:

Oscar sprak mij zo aan, waarom stem je constant op mij?
Ik: ja ik ben gs koppel natuurlijk!
Hij: ja dat is dus wat ik denk
Ik: hmm als er nog een gs koppel in zit iig
wie zou er koppel kunnen zijn? bappos of gewoon een goedje?
oscar: geen idee
Ik: ja noralie natuurlijk :D:D

toen heeft de lunch ook op noralie gestaan totdat tompeter zei dat hij (als hij toch jager was gebleken) noralie zou schieten :D

Dit vind ik netwerken, maar ze zijn wolf, dus het mag, maar ook weer niet. is irritant uit te leggen.
Ze hebben het niet over de lunch, maar over g/s koppel.
 
Bovenaan