Mental vs Heinz.

DeletedUser20611

Guest
leuk:) moge de beste winnen!
Vechten in-game houden, en hier enkel verslag uitbrengen;)

Een beetje propaganda op zijn tijd moet wel kunnen vind ik.
Eén van mijn lievelingsforumposters heeft meteen het goede voorbeeld gegeven..

Het lijkt me niet zo netjes om de diplomatie van Heinz. aan de rest van de wereld te verkondigen. Als ze Mental hadden gestabbed, of onbeleefd overkwamen in die PM dan had ik het misschien kunnen begrijpen, maar nu nee. Ondermijnt ook volledig wat je zegt. Dat jullie het op eigen kracht wel af kunnen. Maar vervolgens zet je wel een PM op het forum waardoor heel Cyan weet wat Heinz doet/probeert te doen, wat op zijn beurt weer best zou kunnen betekenen dat Cyan zich op Heinz. gaat focussen. Niet netjes.

Weet je überhaupt wat Heinz. ons heeft geprobeerd te flikken of? Ze rekruteren eerst Graspeel boven ons cluster waarmee zij edelrichtingen afsluiten, vervolgens krijgen zeker 7 spelers van Mental een aanbod om Heinz. te joinen en nog geen week later vragen ze een N.A.P aan?? Dat vind ik pas belachelijk daar is het tonen van een aanbod niks bij in mijn ogen.
Staat niet in jullie oorlogsverklaring/openingspost dus je kan het andere niet verwijten dat ze niet op de hoogte zijn van wat er zich intern afspeeld in Mental of ivm diplomatieke betrekkingen..


Let's go f*ck*ng Mental! ;)
 

DeletedUser

Guest
Staat niet in jullie oorlogsverklaring/openingspost dus je kan het andere niet verwijten dat ze niet op de hoogte zijn van wat er zich intern afspeeld in Mental of ivm diplomatieke betrekkingen..


Let's go f*ck*ng Mental! ;)

Nee ik kan het hem absoluut niet verwijten, maar vandaar dat ik even aankaart wat er is gebeurd ;)
 

DeletedUser28257

Guest
Ik zou verwachten dat die graspeel wat zou snipen of dorpen zou terugnemen...

Maar Mental heeft zo te zien geen verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou verwachten dat die graspeel wat zou snipen of dorpen zou terugnemen...

Maar Mental heeft zo te zien geen verliezen.
Ze spelen op die account volgens eigen zeggen met zes spelers... en als wij ze zouden aanvallen -ik heb ze dat aangekondigd in een PM- zouden we wel voor een nare verrassing komen te staan etc.

Mijn reactie op dat hele verhaal was er eentje die bestond uit de volgende zaken: Angsthazen, 6 op een account is een nadeel, Als het vechten wordt zit er straks niemand op etc

Toch leuk om te zien, dat mijn woorden bewaarheid zijn geworden. Zonder stam OS met kata-dorpen, zouden ze het dubbele kwijt geweest zijn. Die OS killen we vrij goedkoop, want er is -zeker niet vaak- iemand... muren worden niet terug gebouwd etc. Heinz. kan deze snelgroeiende toppers, die zwaar bezuinigd hebben op troepen (zeker defence) beter laten voor wat ze zijn en zich concentreren op spelers die wel goed bezig zijn.
 

DeletedUser70476

Guest
VInd het best grappig, dit is zo voordelig voor cyan. Mental en heinz hebben nu oorlog, na de oorlog is de winnaar ook verzwakt en is het voor cyan nog gemakkelijker om de oorlog aan te gaan.
 

DeletedUser

Guest
VInd het best grappig, dit is zo voordelig voor cyan. Mental en heinz hebben nu oorlog, na de oorlog is de winnaar ook verzwakt en is het voor cyan nog gemakkelijker om de oorlog aan te gaan.
Ben ik niet met je eens.... dit is eens stam met vechtjassen, echte veteranen. Het enige dat volgens mij gebeurd, is dat onze stam nog hechter wordt.
 

DeletedUser35742

Guest
Dat hoeft niet per se. Als het voor Mental vooral in offensief opzicht een oorlog is zijn de clears die aan het begin dood gaan tegen het eind van de oorlog wel weer opgebouwd. Als Mental het slim aanpakt hoeven ze nooit echt zwak te staan.
 

DeletedUser28257

Guest
Inderdaad. Ik zie eerder Cyan mee profiteren van het feit dat Heinz (ik vermoed) één en al chaos is :eek:
Mental daarentegen pakt het volgens mij wel slim genoeg aan om niet zwakker te staan. Daarentegen zijn Cyan en Mental hun fronten niet echt zo dat ze zomaar even kunnen proberen te 'profiteren'
 

DeletedUser70476

Guest
Ben ik niet met je eens.... dit is eens stam met vechtjassen, echte veteranen. Het enige dat volgens mij gebeurd, is dat onze stam nog hechter wordt.

Dat hoeft niet per se. Als het voor Mental vooral in offensief opzicht een oorlog is zijn de clears die aan het begin dood gaan tegen het eind van de oorlog wel weer opgebouwd. Als Mental het slim aanpakt hoeven ze nooit echt zwak te staan.

Ik heb het ook niet over mental. Ik heb het over de winnaar. Beide stammen komen er verzwakt uit in deze fase.
 

DeletedUser

Guest
Succes aan beide kanten.. Ik hoop op wat mooie rapportjes e.d. :)
 
Reactiescore
1.367
Dat is inderdaad de algemene tactiek van die Meistershizzle. Had ik na een tijd ook al door dat hij leden had aangesproken uit voormalig Sealed.

Anyways. Succes. Ben benieuwd hoe het uitdraaid. Alhoewel mijn gok gaat naar een complete overwinning voor Mental.


Ik ken meister nog van w22, hij had een 13mil acc, en had 2 fronten.
Def van front A stond bij B en andersom, binnen 2 weken was het account weg, terwijl er genoeg stam def aanwezig was.
Terwijl deze speler even daarvoor op het forum nog de vijand belachelijk aan het maken was dat hij t wel even zou regelen, was hij in die 2 weken NERGENS te bekennen, en liet de stam het proberen te redden van zijn account dat slecht geordend was.

Speler van niks imo

Succes aan heinz, zijn jullie wel nodig met zo'n speler :)

Succes beiden!
 
Bovenaan