Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.788
Wij zijn die hard w1 en w6 spelers.

W1 en W6? Er is in tussentijd zoveel veranderd qua speelwijze, denkvermorgen en inzicht van spelers, scripts (die nieuw zijn of verboden zijn), nieuwe functies.
 

DeletedUser20001

Guest
Ja en daar zouden wij nog niets van weten? Wij spelen momenteel nog steeds op w1 ook metde allernieuwste scripts. Bovendien zijn we ook actief op AF. Dus bepaalde spelers kunnen we wel inschatten als goede spelers en sommige als hoogvliegers.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.788
Ja en daar zouden wij nog niets van weten? Wij spelen momenteel nog steeds op w1 ook metde allernieuwste scripts. Bovendien zijn we ook actief op AF. Dus bepaalde spelers kunnen we wel inschatten als goede spelers en sommige als hoogvliegers.

Ja, en in wat voor fase zitten die werelden nu? Je kunt w1 niet vergelijken rond deze fase van w36 met het w36 van nu. Dat bedoel ik te zeggen.

Ten tijde dat je op w1 of w6 startte waren de tactieken anders. Die tactieken kunnen misschien nog werken voor start of midgame w36, maar qua speelwijze zal het geheel anders zijn. Dat bedoel ik te zeggen. ;)
 

DeletedUser20001

Guest
We zullen zien. Over een week staan we wel top 25. Dan mogen julli ook over ons oordelen.
 

DeletedUser65875

Guest
We zullen zien. Over een week staan we wel top 25. Dan mogen julli ook over ons oordelen.

Oké dus 16 april 22:19 staan jullie in top 25, zoniet stop je met praten op het AF - goed? Als je het haalt zwijg ik op het AF :)
 

DeletedUser

Guest
We zullen zien. Over een week staan we wel top 25. Dan mogen julli ook over ons oordelen.

Wij staan al een serieuze tijd rang 1 groeiranglijst, en groeiden sneller dan enig ander in die ranglijst, dus in jouw ogen zijn wij pro?:confused:
 

DeletedUser20001

Guest
Wij staan al een serieuze tijd rang 1 groeiranglijst, en groeiden sneller dan enig ander in die ranglijst, dus in jouw ogen zijn wij pro?:confused:

Misschien wel, heb nog niet tegen jullie gespeeld. Maar punten zeggen niets over je skills. Maar goed dat hoef ik de grote peuter power niet uit te leggen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Misschien wel, heb nog niet tegen jullie gespeeld. Maar punten zeggen niets over je skills. Maar goed dat hoef ik de grote peuter power niet uit te leggen natuurlijk.

lol waarom mogen we dan pas oordelen als jullie top 25 staan :p
 

DeletedUser1206

Guest
Dan mag je nog wel flink door internen :) aangezien iedereen te beroerd is om de top 20-25 mee te nemen in hun genadeloze oordeel.
 

DeletedUser

Guest
Omdat dit topic top 25 heet

Je hebt het eigenlijk op elke wereld wel, het kan hier dan ook niet missen! Beoordeel in dit topic de huidige top 20 van dat moment en plaats de top 20 zoals jij denkt dat hij in de toekomst zal zijn.

Dan laat jij je toch beoordelen op je punten ??
Daarnaast staat hier in de openingspost hoe denk jij dat hij in de toekomst zal zijn dus je kan zeker al wel beoordeeld worden

Dan mag je nog wel flink door internen :) aangezien iedereen te beroerd is om de top 20-25 mee te nemen in hun genadeloze oordeel.

lol zegt de noob waarvan de helft van zijn dorpen interns waren :p
 
Bovenaan