Gs levels

Reactiescore
372
10/10/6 op het moment :)

Ik las eerder vandaag ergens dat je bij 15/15/15 een bonus krijgt van 5k van iedere grondstof? Kan iemand dit voor mij bevestigen danwel ontkennen? Mijn laatste wereld die ik heb gespeeld is 34 werelden terug, dus ik heb geen idee :D

Ja dat klopt, welke heb je nog staan? Want als het goed is zou je hem er al tussen moeten zien
 

DeletedUser

Guest
10/10/6 op het moment :)

Ik las eerder vandaag ergens dat je bij 15/15/15 een bonus krijgt van 5k van iedere grondstof? Kan iemand dit voor mij bevestigen danwel ontkennen? Mijn laatste wereld die ik heb gespeeld is 34 werelden terug, dus ik heb geen idee :D

Wanneer gestart? Dan kan ik zien of ik op schema lig ;)

Ja dat klopt, welke heb je nog staan? Want als het goed is zou je hem er al tussen moeten zien

Als hij de smid nog niet gedaan heeft staat ie er nog niet tussen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja dat klopt, welke heb je nog staan? Want als het goed is zou je hem er al tussen moeten zien

Ik neem aan dat je doelt op de quests? Ik heb momenteel die van de smederij (Kennis is macht) nog staan, en de quest waarin je een sjabloon moet maken met de FA en een barbarendorp moet aanvallen. Die laatste lijk ik echter niet voor elkaar te krijgen, ik heb al twee keer met een sjabloon troepen naar een barbarendorp gestuurd maar de quest wil niet voltooien.

Edit:

Wanneer gestart? Dan kan ik zien of ik op schema lig ;)

Ik ben de 29e gestart om half drie 's nachts. Dus je doet het beter dan ik, qua mijnen dan in ieder geval ;) Het lijkt erop dat ik een beetje pech heb met het aantal farms in de buurt, en m'n buurtgenoten lijken ook redelijk actief te farmen, geen vetpot hier dus :( Ik kijk uit naar de dagen dat de beginnersbescherming verleden tijd is :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68973

Guest
Ik neem aan dat je doelt op de quests? Ik heb momenteel die van de smederij (Kennis is macht) nog staan, en de quest waarin je een sjabloon moet maken met de FA en een barbarendorp moet aanvallen. Die laatste lijk ik echter niet voor elkaar te krijgen, ik heb al twee keer met een sjabloon troepen naar een barbarendorp gestuurd maar de quest wil niet voltooien.

Je moet eerst nog gs roven :D
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat je doelt op de quests? Ik heb momenteel die van de smederij (Kennis is macht) nog staan, en de quest waarin je een sjabloon moet maken met de FA en een barbarendorp moet aanvallen. Die laatste lijk ik echter niet voor elkaar te krijgen, ik heb al twee keer met een sjabloon troepen naar een barbarendorp gestuurd maar de quest wil niet voltooien.

sjabloon aanmaken en dan een aanval versturen met FA.

Edit:

Ik ben de 29e gestart om half drie 's nachts. Dus je doet het beter dan ik, qua mijnen dan in ieder geval ;) Het lijkt erop dat ik een beetje pech heb met het aantal farms in de buurt, en m'n buurtgenoten lijken ook redelijk actief te farmen, geen vetpot hier dus :( Ik kijk uit naar de dagen dat de beginnersbescherming verleden tijd is :)


Aah ik ben 18 uurtjes later gestart. Gok dat we gelijk zitten ongeveer. Bedankt voor de info :)
 

DeletedUser

Guest
Je moet eerst nog gs roven :D

Volgens mij heb ik dat de eerste keer gedaan, al maak je me nu wel aan het twijfelen haha. Dadelijk nog maar eens proberen.

Moet ik de aanval voor het voltooien van de uitdaging speciaal uit de FA versturen? Ik kan die namelijk nergens vinden (in het hoofdmenu(de balk bovenin het scherm) staat bij mij tussen 'statistieken' en 'stam' niks) heb het gewoon gedaan via 'troepen sturen'.

Sorry voor de offtopic trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Volgens mij heb ik dat de eerste keer gedaan, al maak je me nu wel aan het twijfelen haha. Dadelijk nog maar eens proberen.

Moet ik de aanval voor het voltooien van de uitdaging speciaal uit de FA versturen? Ik kan die namelijk nergens vinden, heb het gewoon gedaan via 'troepen sturen'.

Sorry voor de offtopic trouwens.

Je kan gewoon het context menu gebruiken dat verschijnt zodra je op een dorp klikt? Dan kies je A of B. Als je het contextmenu uit hebt staan dan gewoon via de farmassistent zelf, met A of B.

Kijk anders hier, dat is waarschijnlijk een stuk overzichtelijker
 

DeletedUser5312

Guest
Je kan gewoon het context menu gebruiken dat verschijnt zodra je op een dorp klikt? Dan kies je A of B. Als je het contextmenu uit hebt staan dan gewoon via de farmassistent zelf, met A of B.

Kijk anders hier, dat is waarschijnlijk een stuk overzichtelijker

hm ik zie hier niet de quest staan met de 5k van elke reward?
 
Bovenaan