Speedronde #1598 - Speed 'n Week (ronde 10)

DeletedUser30571

Guest
ja dat zal het zijn, ik speed meer dan een jaar niet en ik heb nog steeds 1 van de betere starts. maar iedereen is bang van men accie blijkbaar^^

Toen jij nog noob was smeekte jij Joey om hem eens je tactiek te leren, zo lang speelt hij al. Dus ga nou maar weer weg.
 

DeletedUser62095

Guest
Toen jij nog noob was smeekte jij Joey om hem eens je tactiek te leren, zo lang speelt hij al. Dus ga nou maar weer weg.

joey, TGP? zeg nou niet ja want dan ga ik in een breuk :D en ja iedereen was ooit noob, alleen ik maar een weekje ofzo en dan was ik al pro :cool:

Hij speelt dan al langer dan mij, maar heeft nog niet de helft bereikt van mij ;)

Als het TGP is haha
 

DeletedUser30571

Guest
joey, TGP? zeg nou niet ja want dan ga ik in een breuk :D en ja iedereen was ooit noob, alleen ik maar een weekje ofzo en dan was ik al pro :cool:

Hij speelt dan al langer dan mij, maar heeft nog niet de helft bereikt van mij ;)

Als het TGP is haha

nee tuurlijk geen tgp
 

DeletedUser62095

Guest
Oke, maar je mag nog zo lang spelen, wil ik wel eens zijn accounts weten? :) als die toch zo pro is.

en oja... Damn heeft me gepakt met 4 accounts Frank. Toen dit met jou gebeurde gisteren ging je uithuilen op het AF. Dus ik mag dit nu toch ook doen he?
 

DeletedUser73062

Guest
LOLOLOLOLOL
khad axfire dood maar 1 edels vergeten te sturen ._.

lucky noob jij axfire :)

Aankomend (11) Aankomst:
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:53:059 uur 0:00:30
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:55:316 uur 0:00:32
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:58:073 uur 0:00:35
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:544 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:594 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:644 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:694 uur 0:01:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:887 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:945 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:995 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:47:045 uur 0:04:24


slafjes van axfire :D:D:D:D
 

DeletedUser62095

Guest
LOLOLOLOLOL
khad axfire dood maar 1 edels vergeten te sturen ._.

lucky noob jij axfire :)

Aankomend (11) Aankomst:
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:53:059 uur 0:00:30
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:55:316 uur 0:00:32
Louder Than Booms dorp vandaag om 20:41:58:073 uur 0:00:35
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:544 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:594 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:644 uur 0:01:23
Tactical Infected.s dorp vandaag om 20:42:46:694 uur 0:01:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:887 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:945 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:46:995 uur 0:04:23
Candice Swanepoels dorp vandaag om 20:45:47:045 uur 0:04:24


slafjes van axfire :D:D:D:D

doen ze 4v1???? Dat mag niet!! nu moet je hier wenen he... :D
 

DeletedUser30571

Guest
Oke, maar je mag nog zo lang spelen, wil ik wel eens zijn accounts weten? :) als die toch zo pro is.

en oja... Damn heeft me gepakt met 4 accounts Frank. Toen dit met jou gebeurde gisteren ging je uithuilen op het AF. Dus ik mag dit nu toch ook doen he?

ik vind t vooral grappig dat je mij in pm 'kk frank' noemt :)
 

DeletedUser62095

Guest
ik vind t vooral grappig dat je mij in pm 'kk frank' noemt :)

ja ik gebruikte die afkorting omdat ik vind dat jij zo een grote mond hebt terwijl ik denk dat jij eigenlijk niks kan :p
maar das mijn mening he :) wie weet ben ik mis, wie weet ook niet.

Bovendien zat jij te huilen over iets gisteren dat jullie vandaag zelf doen. Daar wou ik jullie enkel op wijzen met nog meer gebleit achteraf natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Koning M. is het soort persoon waarvoor je gewoon op een speed wilt starten om hem heel de speed lang te kata'en.

Ga lekker op een onbewoond eiland wonen met je onterechte ego.
De enige speler die jou goed vindt, ben je zelf -.-'
 

DeletedUser30571

Guest
ja ik gebruikte die afkorting omdat ik vind dat jij zo een grote mond hebt terwijl ik denk dat jij eigenlijk niks kan :p
maar das mijn mening he :) wie weet ben ik mis, wie weet ook niet.

Bovendien zat jij te huilen over iets gisteren dat jullie vandaag zelf doen. Daar wou ik jullie enkel op wijzen met nog meer gebleit achteraf natuurlijk.

Oh ja? En waarom zou ik dan niks kunnen? Omdat ik niet zo vaak speed? Waar baseer je het op? In tegenstelling tot jullie speel ik namelijk wel in teamverband :) Dat ik nou niet het standaard type speler 'vol gas farmen en wie het snelst mogelijk een trein heeft' ben, betekent niet dat ik 'niks' kan.
 

DeletedUser54614

Guest
Ja mathias, gisteren pm'de ik je of je meedeed met ons team. Helaas koos je voor noud waardoor het een 8/9 vs 4 werd, dus nu wij je pakken heeft het geen nut om te zeveren want je deed met team noud mee, die speelde niet vandaag, dus werd het team peuter. Das de vijand dus we pakken die.
 

DeletedUser62095

Guest
Koning M. is het soort persoon waarvoor je gewoon op een speed wilt starten om hem heel de speed lang te kata'en.

Ga lekker op een onbewoond eiland wonen met je onterechte ego.
De enige speler die jou goed vindt, ben je zelf -.-'

Ik weet nog dat ik jou heb leren speeden, of toch een deel ervan. Ik vind, dat ik vroeger idd goed was en ik ben niet de enige die dat zal vinden. Nu niet echt aangezien de lange stop. Onbewoond eiland lijkt me trouwens wel vet hoor :D wel met wat chickies enzo natuurlijk. En ik moet idd wel heel slecht zijn als je men stats zo bekijkt, maar goed jij hebt jezelf ook weer bewezen hoor :speer::speer:

Ja mathias, gisteren pm'de ik je of je meedeed met ons team. Helaas koos je voor noud waardoor het een 8/9 vs 4 werd, dus nu wij je pakken heeft het geen nut om te zeveren want je deed met team noud mee, die speelde niet vandaag, dus werd het team peuter. Das de vijand dus we pakken die.

Helaas :p ik koos voor Noud omdat hun volgens mij de zwakste waren/zijn. Die teams ken ik niet eens allemaal en wie er nu allemaal wel en niet speelt weet ik nog niet eens voor de helft. mij ging het er gewoon om dat frank gisteren huilde over oneerlijke verdeling, en vandaag deden jullie dat zelf.

Dat boeit me niet he want dat is dit spel gewoon, maar dan moet frank gwn zelf niet huilen imo.

Oh ja? En waarom zou ik dan niks kunnen? Omdat ik niet zo vaak speed? Waar baseer je het op? In tegenstelling tot jullie speel ik namelijk wel in teamverband :) Dat ik nou niet het standaard type speler 'vol gas farmen en wie het snelst mogelijk een trein heeft' ben, betekent niet dat ik 'niks' kan.

geen idee of je vaak speed ik ben hier sinds gisteren een dag en veel langer blijf ik niet denk ik :p
en ja ik speel niet in teamverband hoor, ik offerde men lc al meteen op voor een btime.

En het is gewoon mijn persoonlijk gedacht over jou, dat heb jij toch ook over mij? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54614

Guest
Ik weet nog dat ik jou heb leren speeden, of toch een deel ervan. Ik vind, dat ik vroeger idd goed was en ik ben niet de enige die dat zal vinden. Nu niet echt aangezien de lange stop. Onbewoond eiland lijkt me trouwens wel vet hoor :D wel met wat chickies enzo natuurlijk. En ik moet idd wel heel slecht zijn als je men stats zo bekijkt, maar goed jij hebt jezelf ook weer bewezen hoor :speer::speer:



Helaas :p ik koos voor Noud omdat hun volgens mij de zwakste waren/zijn. Die teams ken ik niet eens allemaal en wie er nu allemaal wel en niet speelt weet ik nog niet eens voor de helft. mij ging het er gewoon om dat frank gisteren huilde over oneerlijke verdeling, en vandaag deden jullie dat zelf.

Dat boeit me niet he want dat is dit spel gewoon, maar dan moet frank gwn zelf niet huilen imo.

Nou de meeste van de teams waren gewoon voor dit toernooi denk ik :p
Stop hierna ook weer poosje
 

DeletedUser62095

Guest
Nou de meeste van de teams waren gewoon voor dit toernooi denk ik :p
Stop hierna ook weer poosje

Kijk me u kan ik tenminste normaal praten :p ik weet nie eens wa de bedoeling is van da toernooi hiere en dan gaan mense ligge zage en wene ditdat :p psssh niks veranderd hiere
 

DeletedUser

Guest
ja dat zal het zijn, ik speed meer dan een jaar niet en ik heb nog steeds 1 van de betere starts. maar iedereen is bang van men accie blijkbaar^^

betere starts? hahaha

Ik weet nog dat ik jou heb leren speeden, of toch een deel ervan. Ik vind, dat ik vroeger idd goed was en ik ben niet de enige die dat zal vinden. Nu niet echt aangezien de lange stop. Onbewoond eiland lijkt me trouwens wel vet hoor :D wel met wat chickies enzo natuurlijk. En ik moet idd wel heel slecht zijn als je men stats zo bekijkt, maar goed jij hebt jezelf ook weer bewezen hoor :speer::speer:

dan hoop ik dat je veel geld hebt anders komen die chicks niet, en het zal al vaak tegen je gezegd zijn, maar 3e staan op een spelleke en dat met zoveel speeds achter de rug tja.... need I say more?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62095

Guest
betere starts? hahaha



dan hoop ik dat je veel geld hebt anders komen die chicks niet, en het zal al vaak tegen je gezegd zijn, maar 3e staan op een spelleke en dat met zoveel speeds achter de rug tja.... need I say more?

Tja 3es, ik was gestopt toen ik dik 1e stond dus dat je dit zegt slaagt helemaal nergens op kneusje.
En bedoel je dat ik lelijk ben? vanwaar haal je dat? Gewoon ff men abs tonen en chicks staan in de rij hoor :cool:
 

DeletedUser

Guest
Tja 3es, ik was gestopt toen ik dik 1e stond dus dat je dit zegt slaagt helemaal nergens op kneusje.
En bedoel je dat ik lelijk ben? vanwaar haal je dat? Gewoon ff men abs tonen en chicks staan in de rij hoor :cool:

1e, nog erger dus.

daarbij hoop ik dat je begrijpt dat die flut ranking totaal niks zegt over je skills

edit: ps. rage iets harder aub
 

DeletedUser62095

Guest
1e, nog erger dus.

daarbij hoop ik dat je begrijpt dat die flut ranking totaal niks zegt over je skills

edit: ps. rage iets harder aub

nee idd zoveel bekers en OD zegt helemaal niks over je skills.
En hoezo rage iets harder? ik rage helemaal niet hoor..:wink:

Volgens mij ben jij best kwaad als je toch uit het niks loopt te schelden over uiterlijk etc.
Terwijl je niet eens weet hoe ik eruit zie de dag van vandaag, straffe gozer jij :D
 
Bovenaan