Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
2.039
Nou ik zat laatst eens die spring games chat terug te lezen wat er allemaal gebeurd was nadat ik stopte, en daar zag ik toch wel redelijk wat fails. 'Vroeger was ik beest in snipen maar m'n pc doet tegenwoordig raar'. Sure, precies op het moment dat je moet snipen heb je opeens pc problemen.

Overigens sloeg dat tweede op dat ik niets van je successen zou weten, zeer toevallig dat niemand in de Creed! chat dan enig idee zou hebben wat jij wel niet 'gepresteerd hebt' hmm? Er zitten immers van elke wereld wel mensen in Creed!.
 

DeletedUser65460

Guest
Nou ik zat laatst eens die spring games chat terug te lezen wat er allemaal gebeurd was nadat ik stopte, en daar zag ik toch wel redelijk wat fails. 'Vroeger was ik beest in snipen maar m'n pc doet tegenwoordig raar'. Sure, precies op het moment dat je moet snipen heb je opeens pc problemen.

Overigens sloeg dat tweede op dat ik niets van je successen zou weten, zeer toevallig dat niemand in de Creed! chat dan enig idee zou hebben wat jij wel niet 'gepresteerd hebt' hmm? Er zitten immers van elke wereld wel mensen in Creed!.

Leer dan maar eens beter lezen want ik heb de treintjes toch gesniped.
Was gewoon onzekerder met deze pc.
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
Ja uitgerekend ik geef hier commentaar op. Overigens ken je me niet dus deze verwijzingen zijn een beetje los uit de pols.

Als ik alle momenten waarop ik trots ben geweest in m'n handtekening moet zetten, is er veel te weinig plaats :rolleyes:


Tuurlijk weet ik wie je bent, er zijn genoeg stamleden die je kennen en helemaal niets van jou moeten weten. Letterlijk de hele stam :eek: Heb zelden zo'n noob gezien met dergelijke grote mond. Wil je nu eens vertellen waarom je het volk hier komt vervelen met je onzin?


Wie heeft deze idioot losgelaten hier? :eek:

Vroeg me éxact hetzelfde af... Hij heeft hier al rondgezworven hoor, enkel met een andere avatar. Hoe hilarisch, hij heeft een nieuw plaatje en niemand weet nog wie die is :D Zegt veel over z'n kwaliteiten/aard.
 
Reactiescore
2.039
Waren 3 clears tussen, overigens wel gesniped ;)

Ik ontken dan ook niet dat je 1 van de 4 pogingen raak had. Echter was het een trein van 336 ms, en kwam je snipe pas NA die bijgestuurde ram en VOOR de 2e edel aan. Iig, volgens wat jij postte. Hier klopt dus iets niet. Het is trouwens ook vrij dom om een trein 1 keer te snipen en dan te verwachten dat het maar goed gaat.. Best had je gewoon nog gecancelsniped, je was toch online.

Overigens doelde ik niet alleen op het snipen hoor, dingen als recaps op verkeerde dorpen sturen, verkeerde coords opeens bij het snipen hebben ingevuld.. dat gebeurd eens in de 100 keer, niet allemaal op 1 dag. Zo goedgelovig ben ik niet.

Je hebt trouwens nog steeds niet uitgelegd hoe het kan dat niemand van deze zogenaamde prestaties van jou af weet.
 

DeletedUser65460

Guest
Ik ontken dan ook niet dat je 1 van de 4 pogingen raak had. Echter was het een trein van 336 ms, en kwam je snipe pas NA die bijgestuurde ram en VOOR de 2e edel aan. Iig, volgens wat jij postte. Hier klopt dus iets niet. Het is trouwens ook vrij dom om een trein 1 keer te snipen en dan te verwachten dat het maar goed gaat.. Best had je gewoon nog gecancelsniped, je was toch online.

Overigens doelde ik niet alleen op het snipen hoor, dingen als recaps op verkeerde dorpen sturen, verkeerde coords opeens bij het snipen hebben ingevuld.. dat gebeurd eens in de 100 keer, niet allemaal op 1 dag. Zo goedgelovig ben ik niet.

Je hebt trouwens nog steeds niet uitgelegd hoe het kan dat niemand van deze zogenaamde prestaties van jou af weet.

Wh0p Wh0p, ik ben nogal gevoelig voor pech :rolleyes:
En nee, ik moest toen weg. Overigens wat jij niet weet wss is dat ik alle dorpjes netjes behouden heb met minimaal verlies, en toen ik toekwam op vakantie m'n co het verpest had. Maarja, je post ook alleen wat je wil he ;)

Nou, ik ken ook niemand in Creed! :rolleyes:
 
Reactiescore
2.039
Ofc, jij doet alles fout maar Bram heeft het verpest. Het ging er niet om wie het verpest had, het ging erom dat je keihard failde, niet 1 keer maar meerdere keren op 1 dag.

Wie jij allemaal zou kennen doet er dan ook vrij weinig toe.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65460

Guest
Daarom dat je Godness op skype hebt, met hem over Fallen praat en nog op een accie van mij hebt gespeeld?
Alsjeblieft zeg, hou toch op met jezelf belachelijk te maken.

Ofc, jij doet alles fout maar Bram heeft het verpest. Het ging er niet om wie het verpest had, het ging erom dat je keihard failde, niet 1 keer maar meerdere keren op 1 dag.

Haha jij hoper, ik heb juist niets gefaild.
Overigens is Fallen ex-Creed als ik me niet vergis?
En ja, als Reinoudt mij persé wou toevoegen dacht ik, ik zal hem maar accepteren.
Overigens dat acc van je, klopt volledig.

Hé hé hé, waarom een deeltje weggehaald?? :eek:
 
Reactiescore
1.094
Haha jij hoper, ik heb juist niets gefaild.
Overigens is Fallen ex-Creed als ik me niet vergis?
En ja, als Reinoudt mij persé wou toevoegen dacht ik, ik zal hem maar accepteren.
Overigens dat acc van je, klopt volledig.

Ik weet niet wie je bent, maar ik vraag me een beetje af waarom je over handtekeningen en springgames zit te praten in een oorlogs topic van creed tegen choice op w34.. Kan je dat ergens anders doen, dank.
 
Reactiescore
2.039
[19:16:45] Andy: Haha, jij bent echt wel een hopertje he.
[19:17:54] Andy: Het feit dat heel Creed mij niet kent is omdat ik me vaak afzijdig houd op het account. Net zoals Fallen in Creed! heeft gespeeld, weet iemand dat? Niet dat ik weet..

Dit is trouwens ook wel geinig. Iedereen op w34 weet dat Fallen op WIGYN heeft gespeeld, omdat hij dat zelf uiteindelijk gezegd heeft. Mensen wisten dit dan ook nog niet tot dan omdat hij verder ook zo goed als niet op het forum reageerde en nergens een hint dropte.

Jij beweert jezelf afzijdig te houden op accs maar loopt ondertussen wel die hele wereld onder te spammen hoe cool je bent, maar nog steeds weet niemand waar je gespeeld hebt. Hmm, geloof je het zelf nog? Mag je mij eens vertellen waar je wel niet allemaal zo goed gespeeld hebt.

Ik verwijderde omdat ik inzag dat het niet erg relevant was.
 

DeletedUser

Guest
En wederom een hoogstandje van Creed! mooiste oorlogsverklaring voor mij tot nu toe !

Beide kanten veel succes maak er wat moois van ;)
 
Bovenaan