XvsX(vsXvsX) #9

DeletedUser55797

Guest
Opdracht 7b:

Opdracht B zal een lange opdracht worden.

Iedereen kent het spelletje 'wie is het?' wel. Door middel van slimme vragen te stellen moet je erachter zien te komen wie wij zoeken. (Het is in dit geval altijd een mens).

Dit is natuurlijk een opdracht, dus de vragen + antwoorden deel je met je team. Let op, iedereen heeft maar 1 beurt per dag (1 beurt kan zijn een vraag stellen, of raden wie wij zoeken, je kan dus nooit een vraag stellen + raden in 1 dag).

1 dag is natuurlijk gewoon vanaf 00:00 tot 23:59.

Heb je met je team 1 persoon goed geraden, dan ga je gewoon vrolijk door met de 2e. Elk persoon is 1 punt waard! (Met een maximum van 30, wat me wel heel erg sterk lijkt).

Deadline: 30 maart (ja dit is een lange deadline, er komt immers na opdracht A nog een opdracht C!)
 

DeletedUser55797

Guest
Even een opmerking!!!

We gaan checken wie actief deelneemt aan de groepsopdracht, en wie niet.

Ik zet iedereen er meteen uit als je deze 15 dagen niet actief deelneemt!!!!
Bvd :D
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat wij dan de dupe zijn van een droeftoeter zoals Koenfighter.
Tegelijkertijd mooi dat hij niet meer in het team zit.
 

DeletedUser52001

Guest
Das ook je eigen schuld. Ik heb in totaal ook voor 4 mensen van mijn team de lijstjes zitten invullen, anders hadden wij ook veel minder punten gehad xD
 

DeletedUser

Guest
Hots twee keer de beste score van iedereen, wonderen zijn de wereld nog niet uit haha.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf nu ben ik Q zn knecht (zo noem je dat toch in het wielrennen?). Wij als team acen de opdrachten, hij gaat dit spel winnen.

Met dank aan QpQ en Senne voor de deelname, helaas voor Koen werd hij er 2x uitgekicked. 1x wegens een te lage score, en de andere wegens inactief spelgedrag. Toch bedankt voor deelname helaas houd hier voor jullie 3 hier op.

Glenn bedoel je :p
 

DeletedUser

Guest
Das ook je eigen schuld. Ik heb in totaal ook voor 4 mensen van mijn team de lijstjes zitten invullen, anders hadden wij ook veel minder punten gehad xD

Had toch niet uitgemaakt of wij hem voor Koenfighter hadden ingevuld, want hij was toch inactief en had hem dan toch niet ingeleverd.
 

DeletedUser16768

Guest
Vanaf nu ben ik Q zn knecht (zo noem je dat toch in het wielrennen?). Wij als team acen de opdrachten, hij gaat dit spel winnen.



Glenn bedoel je :p

Weet niet of je trots moet zijn op de hoogste score nu:p.
Ik ben in ieder geval gestopt toen ik meer dan 30 had.
 

DeletedUser

Guest
Weet niet of je trots moet zijn op de hoogste score nu:p.
Ik ben in ieder geval gestopt toen ik meer dan 30 had.

Ik heb uiteraard ook maar een keer de grens van 30 gehaald, maar ja toen kon ik net zo goed ff m'n run afmaken natuurlijk en haalde ik 37. Tis niet alsof ik daarna het nog een paar keer geprobeerd heb. E
 

DeletedUser

Guest
Het hele idee van een teamopdracht en het ingedeeld worden in poules is dat mensen het individueel invullen over de anderen uit je poule, met eventueel hulp van je team. Bij flashgames is het ten slotte ook verboden meerdere scores te halen en die aan je teamgenoten te passen.

Maar ja boeiend, nu is er tenminste ingeleverd. Beter dan die inactieven de hele tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan