Perfect Height vs. Pugna.

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Haha. Je VV afgeven omdat je er geen zin meer in hebt als je een massa krijgt dan is dat inderdaad triest maar heb nooit gezegd als je er niet bent dat een VV triest is, of weet jij beter? :eek:

Slecht excuus om te zeggen dat je er niet was.

aan wie van mn stamleden zou ik dan vv moeten geven? :)
 

DeletedUser

Guest
aan wie van mn stamleden zou ik dan vv moeten geven? :)

Vrienden buiten de stam? Als jij en je oude stamleden nou eens wat voor mekaar over hadden dan was het een heel ander verhaal.

Pugna. had destijds 3 leden die front hadden met Depressingly Awesome. Dat was de zwakke punt van Height en jullie konden vanuit die hoek ons makkelijk aanvallen. Maar nee, jullie deden het tegenovergestelde. Aanvallen incaseren en niemand die elkaar OS gaf (CMIIAW) waardoor je zelfs dorpen verloor aan DA. ;)
 

DeletedUser

Guest
don't blame me, toen was ik er niet eens...

maaruh had net wel leuk treintje van je geblokt eh :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vond hem ook wel leuk eigenlijk. Met de edelclear een vol defdorpje gesloopt. Trein is doodgelopen maar ach, je mobiele def gaat heerlijk snel zo.
 

DeletedUser

Guest
BG, maar ga niet om deff lopen zeuren, doe het liever zonder OS :D

en had toch amper PA dagen meer dus maar beter zo ;)
 

DeletedUser

Guest
Zijn je dorpen die helemaal tegenhun aanliggen ook mobiel dan? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wave | 136 (473|518) K54 9,793 conciliare [Pugna.] Tide [Bruce] 2014-03-06 22:24:34

Alweer opgegeven?:)
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
don't blame me, toen was ik er niet eens...

maaruh had net wel leuk treintje van je geblokt eh :p
je verliest tonnen aan dorpen en je gaat famen dat je een treintje molt, echt man jij snapt het niet.

BG, maar ga niet om deff lopen zeuren, doe het liever zonder OS :D

en had toch amper PA dagen meer dus maar beter zo ;)

je heb een bg, maar je krijgt er geen os van >.< goeie bg. Afkomen met dat je het liever zonder os doet is gewoon dom, als je niet speelt om te winnen kom dan ook niet de fameboy uithangen.

Laatste is alweer een slap excuus.
 

DeletedUser

Guest
heb 0 keer gevraagd voor OS, dus idk wat je nu weer voor stomme dingen lult?

en ik mag best famen over dat treintje, ga lekker sad lopen doen in een hoekje van de kamer fzo als jij wordt aangevallen, jezus tis een spel..
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
heb 0 keer gevraagd voor OS, dus idk wat je nu weer voor stomme dingen lult?

en ik mag best famen over dat treintje, ga lekker sad lopen doen in een hoekje van de kamer fzo als jij wordt aangevallen, jezus tis een spel..

dan ben je dus gewoon een beetje appart, een normale speler vraagt om os als hij aangevallen wordt. Hoor je wel wat je zelf allemaal zegt?
Je doet stoer dat je geen os vraagt, je doet stoer dat het je allemaal niks uitmaakt maar je famed wel dood hard om elke clear en trein die je killed. Je doet alsof je een echte baas bent terwijl je zwaar dorpen verlies, dat klopt voor geen meter.

Niet famen als je gepakt wordt is heel wat anders dan huilen in een hoekje van je kamer. Beetje een gefrustreerde reactie dit als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
jou reactie is idd gefrustreerd ;)

doe nou eens wat minder serieus man pff wordt je toch schijtziek van???

ik had easy al die shit kunnen blocken als ik online was slimbo... en ik heb 1x iets over een treintje gezegt en meneer is al weer boos op mij... ik moet echt oppassen wat ik hier zeg met al die kneusjes die alles zo serieus nemen alsof deze oorlog een wereldoorlog is in het echt fzo :confused:

hou je er maar gewoon buiten, beter voor je hartslag.
 
Bovenaan