Wie wint W21? Resist of Fruit?

Reactiescore
31
Dit gaat niet over wereld 21, dus hoort dit niet hier. Geen verdere posts over Spring Games hier!
 

DeletedUser62862

Guest
Wij hebben geen mod op w21 AF hoor :D

Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao.
Ik ben 18 jaar

Wat heeft dit dan te betekenen !
Weer iemand die zich waagt als modje op W21 :D

Dit gaat niet over wereld 21, dus hoort dit niet hier. Geen verdere posts over Spring Games hier!

Tja doe deze regel maar vast opslaan als standaard want je zal deze nog wel vaak mogen gebruiken :D

Ojee over deze mod heb ik nog geen prentje gemaakt :rolleyes:

Ik heb nergens gezegd dat ze bang voor mij zijn.

Ik ben bang voor je
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
mod21.jpg
 

DeletedUser60153

Guest
Dit gaat niet over wereld 21, dus hoort dit niet hier. Geen verdere posts over Spring Games hier!

Please lees de context en mierenneuk niet... De laatste tijd ging 't veel over respect op w21 en sinds de springgames (oh wacht off topic,,, not) heeft w21 meer respect voor elkaar. Leuk dat je er bent en je kan zeker van toegevoegde waarde zijn maar dit slaat gewoon nergens op.
 

DeletedUser

Guest
weet niet wat sky aan het doen is maar een berg neptreintjes sturen ??? leuk ...

en t@rquini is ook weer eens wakker ... haha ... na ja weer eens wat actie althans actie:eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
weet niet wat sky aan het doen is maar een berg neptreintjes sturen ??? leuk ...

en t@rquini is ook weer eens wakker ... haha ... na ja weer eens wat actie althans actie:eek:

Jah, als we op jou moeten wachten voor actie zitten we hier binnen 10 jaar nog :D
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard niet.. ik val nooit barbs aan ;)

ikke wel hoor altijd makkelijk om in iemands cluster te komen ..... hmmm wat zie ik nu drie barbs in je cluster :cool: ... ;)

haha ....


euhm voor de rest van fruit ff de bestelling opnemen ??

ik heb heerlijk lopend buffetje klaarstaan dus pak maar als je honger hebt ;)
 
Bovenaan